Doodverwensing, ban!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga maar alleen shoppen voortaan! Bij de C&A of zo!!!!!!
Zeeman! Dat zijn ten minste echte mannenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga maar alleen shoppen voortaan! Bij de C&A of zo!!!!!!
Banaanvraag, ban!quote:
Alles loopt uit de hand met allochtonen!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You wish, ik heb alleen geen zin in weer een allochtonendiscussie, die lopen altijd zo uit de hand.
quote:Ik pest ons aller Ang3l gewoon graag.
De zeeman is gay. Die neukt matroosjes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeeman! Dat zijn ten minste echte mannen
Ik ben wel van de banaan-vraag!quote:
Bij gebrek aan pussy jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De zeeman is gay. Die neukt matroosjes.
racistquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles loopt uit de hand met allochtonen!
[..]Meisjes plagen, kusjes vragen
Homo's plagen, krom gaan staan
Bij gebrek aan pussy komt men tot inzichtquote:
Je gaat toch weer een jaar weg, maakt jou het uit of je gebanned bentquote:
Spuit 11quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Pas maar op met die bananen met die heaumeau in de buurt.
Uuuuh, jamaar... even denken: Homo's plagen, dat kost je bedragen? (We will sue your asses!)quote:
Prima. Des te meer echte mannen voor mijquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij gebrek aan pussy komt men tot inzicht
Die lillike hekserij van pussy-feromonen ebt dan weg.
And once you go gay, you cannot stay away.
Goed punt. Regel jij het even?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je gaat toch weer een jaar weg, maakt jou het uit of je gebanned bent.
Vandaar dat ik pleit voor meer homo's netquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Prima. Des te meer echte mannen voor mij
Nee, je hebt 0 notes, op basis waarvan kan ik nou een ban aanvragen?quote:
Die zijn er dan geen meer over. Die zijn OF homo geworden, OF gestorven aan aids, OF dik en lelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Prima. Des te meer echte mannen voor mij
Je bent wel heel overtuigd van je kwaliteiten he?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And once you go gay, you cannot stay away.
Waarom heb ik geen notes?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je hebt 0 notes, op basis waarvan kan ik nou een ban aanvragen?.
Omdat je een saaie brave muts bent blijkbaarquote:
Vandaar de note.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Hey, ik heb er een note bijIk ben er amper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |