En waarom ook niet?quote:
Pussy?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:30 schreef Cue_ het volgende:
Over eten gesproken, m'n eet/film"date" van gister had het goed voor elkaar gister
Mag dat hier niet meer tegenwoordig?quote:
Mijn zegen heb je deze keerquote:
Kennis, pasta / aardbeien enzo en in Vathorstquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:32 schreef MissMSX het volgende:
Mag dat hier niet meer tegenwoordig?
Maar vertel. Wie, wat en waar?
De volgende keer niet?quote:
Pasta/aardbeien? Bij elkaar?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kennis, pasta / aardbeien enzo en in Vathorst
Niet alle dates eindigen met seks he?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mag dat hier niet meer tegenwoordig?
Maar vertel. Wie, wat en waar?
Leugens. Aardbeien hebben wij helemaal niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kennis, pasta / aardbeien enzo en in Vathorst
Euhm... in welk universum ben ik nu weer per ongeluk beland?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet alle dates eindigen met seks he?.
Er zijn zelfs dates die dat niet als doel hebben!.
Wat?!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WAT?!quote:Er zijn zelfs dates die dat niet als doel hebben!.
Zegt de boer uit lampjesdorpquote:
"the real world"quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Euhm... in welk universum ben ik nu weer per ongeluk beland?
Goodday Koning Kontebonkquote:
Bij normale mensen dan he? Jullie maakt het allemaal echt geen moer uitquote:
Toen MTV al niet meer zoveel M was...quote:
Normaal?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij normale mensen dan he? Jullie maakt het allemaal echt geen moer uit.
Vergeet jezelf nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij normale mensen dan he? Jullie maakt het allemaal echt geen moer uit.
Nu nie tmeer nee!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
Leugens. Aardbeien hebben wij helemaal niet.
Laat mij Ang3l gewoon demoniseren jaquote:
Dara ben ik niet geborenquote:
Demoniseren? Mens, in welk decennium leef jij dan? Tegenwoordig is het: Hoeveel homo's willen we? Minder, minder, minder!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat mij Ang3l gewoon demoniseren ja.
Een engel demoniseren?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat mij Ang3l gewoon demoniseren ja.
Meer homo's natuurlijk! Dhuuh.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Demoniseren? Mens, in welk decennium leef jij dan? Tegenwoordig is het: Hoeveel homo's willen we? Minder, minder, minder!
Meer homoseksuele Marokkanen, want uiteindelijk minder Marokkanen?quote:
Nou, zeg maar dag tegen jullie leuke kleren, kleuren, interieur, kapsels, etc.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Demoniseren? Mens, in welk decennium leef jij dan? Tegenwoordig is het: Hoeveel homo's willen we? Minder, minder, minder!
Nee, die laten we er gewoon buiten. Het moet wel gezellig blijven met normale homo-vooroordelenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meer homoseksuele Marokkanen, want uiteindelijk minder Marokkanen?
Zet je ons nu in als weapon of (m)ass destruction?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meer homoseksuele Marokkanen, want uiteindelijk minder Marokkanen?
Ach schatje, ik heb liever saai en grijs en lelijk dan homo'squote:Op dinsdag 15 april 2014 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, zeg maar dag tegen jullie leuke kleren, kleuren, interieur, kapsels, etc.
Is er dan iemand die als kapper durft te zeggen "NEE, ik ga het niet kort rood en pittig knippen want dat is LELIJK!" Nee. Die zijn er dan niet meer.
Succes in een saaie grijze lelijke wereld!
Wordt het je te ingewikkeld blondie?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die laten we er gewoon buiten. Het moet wel gezellig blijven met normale homo-vooroordelen.
Mwoehahahahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zet je ons nu in als weapon of (m)ass destruction?
You wish, ik heb alleen geen zin in weer een allochtonendiscussie, die lopen altijd zo uit de handquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wordt het je te ingewikkeld blondie?
Mijn taak zit er weer op voor de komende maanden: topic geopend, vier op een rij gemaakt, en genoeg onzin gepraat om Bush de jongere intelligent te laten lijkenquote:
Angel loopt gewoon uit zijn leuter bedoel je?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You wish, ik heb alleen geen zin in weer een allochtonendiscussie, die lopen altijd zo uit de hand.
Ik pest ons aller Ang3l gewoon graag.
Iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn zelfs dates die dat niet als doel hebben!.
Tot volgend jaar dan maar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn taak zit er weer op voor de komende maanden: topic geopend, vier op een rij gemaakt, en genoeg onzin gepraat om Bush de jongere intelligent te laten lijken
Ga maar alleen shoppen voortaan! Bij de C&A of zo!!!!!!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach schatje, ik heb liever saai en grijs en lelijk dan homo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |