En waarom ook niet?quote:
Pussy?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:30 schreef Cue_ het volgende:
Over eten gesproken, m'n eet/film"date" van gister had het goed voor elkaar gister
Mag dat hier niet meer tegenwoordig?quote:
Mijn zegen heb je deze keerquote:
Kennis, pasta / aardbeien enzo en in Vathorstquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:32 schreef MissMSX het volgende:
Mag dat hier niet meer tegenwoordig?
Maar vertel. Wie, wat en waar?
De volgende keer niet?quote:
Pasta/aardbeien? Bij elkaar?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kennis, pasta / aardbeien enzo en in Vathorst
Niet alle dates eindigen met seks he?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mag dat hier niet meer tegenwoordig?
Maar vertel. Wie, wat en waar?
Leugens. Aardbeien hebben wij helemaal niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kennis, pasta / aardbeien enzo en in Vathorst
Euhm... in welk universum ben ik nu weer per ongeluk beland?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet alle dates eindigen met seks he?.
Er zijn zelfs dates die dat niet als doel hebben!.
Wat?!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WAT?!quote:Er zijn zelfs dates die dat niet als doel hebben!.
Zegt de boer uit lampjesdorpquote:
"the real world"quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Euhm... in welk universum ben ik nu weer per ongeluk beland?
Goodday Koning Kontebonkquote:
Bij normale mensen dan he? Jullie maakt het allemaal echt geen moer uitquote:
Toen MTV al niet meer zoveel M was...quote:
Normaal?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij normale mensen dan he? Jullie maakt het allemaal echt geen moer uit.
Vergeet jezelf nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij normale mensen dan he? Jullie maakt het allemaal echt geen moer uit.
Nu nie tmeer nee!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
Leugens. Aardbeien hebben wij helemaal niet.
Laat mij Ang3l gewoon demoniseren jaquote:
Dara ben ik niet geborenquote:
Demoniseren? Mens, in welk decennium leef jij dan? Tegenwoordig is het: Hoeveel homo's willen we? Minder, minder, minder!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat mij Ang3l gewoon demoniseren ja.
Een engel demoniseren?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat mij Ang3l gewoon demoniseren ja.
Meer homo's natuurlijk! Dhuuh.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Demoniseren? Mens, in welk decennium leef jij dan? Tegenwoordig is het: Hoeveel homo's willen we? Minder, minder, minder!
Meer homoseksuele Marokkanen, want uiteindelijk minder Marokkanen?quote:
Nou, zeg maar dag tegen jullie leuke kleren, kleuren, interieur, kapsels, etc.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Demoniseren? Mens, in welk decennium leef jij dan? Tegenwoordig is het: Hoeveel homo's willen we? Minder, minder, minder!
Nee, die laten we er gewoon buiten. Het moet wel gezellig blijven met normale homo-vooroordelenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meer homoseksuele Marokkanen, want uiteindelijk minder Marokkanen?
Zet je ons nu in als weapon of (m)ass destruction?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meer homoseksuele Marokkanen, want uiteindelijk minder Marokkanen?
Ach schatje, ik heb liever saai en grijs en lelijk dan homo'squote:Op dinsdag 15 april 2014 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, zeg maar dag tegen jullie leuke kleren, kleuren, interieur, kapsels, etc.
Is er dan iemand die als kapper durft te zeggen "NEE, ik ga het niet kort rood en pittig knippen want dat is LELIJK!" Nee. Die zijn er dan niet meer.
Succes in een saaie grijze lelijke wereld!
Wordt het je te ingewikkeld blondie?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die laten we er gewoon buiten. Het moet wel gezellig blijven met normale homo-vooroordelen.
Mwoehahahahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zet je ons nu in als weapon of (m)ass destruction?
You wish, ik heb alleen geen zin in weer een allochtonendiscussie, die lopen altijd zo uit de handquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wordt het je te ingewikkeld blondie?
Mijn taak zit er weer op voor de komende maanden: topic geopend, vier op een rij gemaakt, en genoeg onzin gepraat om Bush de jongere intelligent te laten lijkenquote:
Angel loopt gewoon uit zijn leuter bedoel je?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You wish, ik heb alleen geen zin in weer een allochtonendiscussie, die lopen altijd zo uit de hand.
Ik pest ons aller Ang3l gewoon graag.
Iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn zelfs dates die dat niet als doel hebben!.
Tot volgend jaar dan maar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn taak zit er weer op voor de komende maanden: topic geopend, vier op een rij gemaakt, en genoeg onzin gepraat om Bush de jongere intelligent te laten lijken
Ga maar alleen shoppen voortaan! Bij de C&A of zo!!!!!!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach schatje, ik heb liever saai en grijs en lelijk dan homo's
Doodverwensing, ban!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga maar alleen shoppen voortaan! Bij de C&A of zo!!!!!!
Zeeman! Dat zijn ten minste echte mannenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga maar alleen shoppen voortaan! Bij de C&A of zo!!!!!!
Banaanvraag, ban!quote:
Alles loopt uit de hand met allochtonen!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You wish, ik heb alleen geen zin in weer een allochtonendiscussie, die lopen altijd zo uit de hand.
quote:Ik pest ons aller Ang3l gewoon graag.
De zeeman is gay. Die neukt matroosjes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeeman! Dat zijn ten minste echte mannen
Ik ben wel van de banaan-vraag!quote:
Bij gebrek aan pussy jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De zeeman is gay. Die neukt matroosjes.
racistquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles loopt uit de hand met allochtonen!
[..]Meisjes plagen, kusjes vragen
Homo's plagen, krom gaan staan
Bij gebrek aan pussy komt men tot inzichtquote:
Je gaat toch weer een jaar weg, maakt jou het uit of je gebanned bentquote:
Spuit 11quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Pas maar op met die bananen met die heaumeau in de buurt.
Uuuuh, jamaar... even denken: Homo's plagen, dat kost je bedragen? (We will sue your asses!)quote:
Prima. Des te meer echte mannen voor mijquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij gebrek aan pussy komt men tot inzicht
Die lillike hekserij van pussy-feromonen ebt dan weg.
And once you go gay, you cannot stay away.
Goed punt. Regel jij het even?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je gaat toch weer een jaar weg, maakt jou het uit of je gebanned bent.
Vandaar dat ik pleit voor meer homo's netquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Prima. Des te meer echte mannen voor mij
Nee, je hebt 0 notes, op basis waarvan kan ik nou een ban aanvragen?quote:
Die zijn er dan geen meer over. Die zijn OF homo geworden, OF gestorven aan aids, OF dik en lelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Prima. Des te meer echte mannen voor mij
Je bent wel heel overtuigd van je kwaliteiten he?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And once you go gay, you cannot stay away.
Waarom heb ik geen notes?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je hebt 0 notes, op basis waarvan kan ik nou een ban aanvragen?.
Omdat je een saaie brave muts bent blijkbaarquote:
Vandaar de note.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Hey, ik heb er een note bijIk ben er amper.
Ik weet dat behaalde resultaten in het verleden geen garantie bieden voor de toekomst, maar statistisch gezien heb ik gewoon superpowers of zo. Ik ga naar Xaviers school for the gifted.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bent wel heel overtuigd van je kwaliteiten he?
Daarom juist waarschijnlijk. Dik verdiend natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Hey, ik heb er een note bijIk ben er amper.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat je een saaie brave muts bent blijkbaar.
Waar zie je dat dan?quote:
Ja, en als je dan een x aantal stickers hebt moet je op de naughty chairquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef Ang3l het volgende:
Notes? Is dat een soort van markering? Een stempel met STOUT op je voorhoofd? Een gele ster? Een roze driehoek? Is dta de gele kaart van Fok? "Pas op, want je hebt bijna rood"?
Zoiets jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef Ang3l het volgende:
Notes? Is dat een soort van markering? Een stempel met STOUT op je voorhoofd? Een gele ster? Een roze driehoek? Is dta de gele kaart van Fok? "Pas op, want je hebt bijna rood"?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, en als je dan een x aantal stickers hebt moet je op de naughty chair
Leuk gordijntjequote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Behalve Ang3l. Die moet op de Tower of Power. Maar ik vermoed dat hij dat niet zo erg vind.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ang3l moet op een funkband gaan zitten?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Behalve Ang3l. Die moet op de Tower of Power. Maar ik vermoed dat hij dat niet zo erg vind.
Is dat zo'n butt machine?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Behalve Ang3l. Die moet op de Tower of Power. Maar ik vermoed dat hij dat niet zo erg vind.
Bij mij ook, maar m'n halve familie werkt erquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:16 schreef Sinceria het volgende:
Nieuwe medicijnen halen, bij de apotheek spreken ze me inmiddels bij mijn naam aan als ik binnen kom.
Ik ga eierbrood maken denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Broodje bal satesaus met de lunch zo.
En vanavond of uit eten, of thuis ouderwetsch 70's style vleeschfondue.
Handig.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar m'n halve familie werkt er
Broodje balquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Broodje bal satesaus met de lunch zo.
En vanavond of uit eten, of thuis ouderwetsch 70's style vleeschfondue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |