Nu ben ik dus niet bi maar zou ik het wel eens willen proberen en dan vind ik het wel weer iets anders dan met een man.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:41 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben seks met een vrouw weleens uit de weg gegaan omdat ik dat ik potentieel wat voor haar zou gaan kunnen voelen.
Doordat je niet bi bent, IS het toch ook gewoon anders. Tenminste vind ikquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:42 schreef missbehavin het volgende:
Nu ben ik dus niet bi maar zou ik het wel eens willen proberen en dan vind ik het wel weer iets anders dan met een man.Lekker onlogisch
Vindt vriendje totaal niet anders trouwens
Ah, jij snapt wat ik bedoel!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doordat je niet bi bent, IS het toch ook gewoon anders. Tenminste vind ik
Seks met een vrouw is zo compleet anders dan met een man. Veel zachter en liever over het algemeen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu ben ik dus niet bi maar zou ik het wel eens willen proberen en dan vind ik het wel weer iets anders dan met een man.Lekker onlogisch
Vindt vriendje totaal niet anders trouwens
Mja, ik zie een man niet als een inwisselbare piemel, er zit wel meer aan vast. (en zelfs de piemel is niet gelijk van man tot manquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, voor mijn vriend voel ik liefde. Dat kan ik voor een vrouw ook maar dat wil ik niet, ik wil alleen het seksgedeelte. En seks met een man haal ik thuis, waarom zou ik dan met een andere man naar bed gaan?
Dan wordt je redelijk snel opgewonden denk ik.quote:
Ja, maar ik wil geen andere man dan mijn eigen. Ik wil hem trouw blijven in dat opzicht en dat vindt hij zelf ook fijner. Het mag in theorie wel, maar alleen na overleg.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ik zie een man niet als een inwisselbare piemel, er zit wel meer aan vast. (en zelfs de piemel is niet gelijk van man tot man) Wat dat betreft kan seks met een andere man HEUL anders zijn dan de seks thuis.
Erm... Dat verschiltquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dan wordt je redelijk snel opgewonden denk ik.
We raken te makkelijk opgewonden, HWquote:
Wil je dat dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou het wel jammer vinden dat mocht ik ooit aan de kerel komen, hij het niet leuk zou vinden als ik eens met een vrouw zou willen zoenen ofzo.
Ik wou net zeggen, HW doet ook vrolijk met je mee.quote:
En daar zit hem dus het grote verschil, ik vind niet dat je hem trouw blijft als je met een vrouw in bed duikt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil geen andere man dan mijn eigen. Ik wil hem trouw blijven in dat opzicht en dat vindt hij zelf ook fijner. Het mag in theorie wel, maar alleen na overleg.
Ik vind dat ik een oprecht excuus hebquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We raken te makkelijk opgewonden, HW
Je hebt het al vaker gedaan dan neem ik aan? En beschouw je je wel als volkomen hetero dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, is best leuk/lekker zo af en toe
Wij wel en dat is alles wat er toe doet in dit geval, niet?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daar zit hem dus het grote verschil, ik vind niet dat je hem trouw blijft als je met een vrouw in bed duikt.
Is je rooie weer terug?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind dat ik een oprecht excuus heb.
Klopt. Niet super vaak, maar heel af en toe.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:50 schreef Sinceria het volgende:
Je hebt het al vaker gedaan dan neem ik aan? En beschouw je je wel als volkomen hetero dan?
Nope, het is puur een interne FOK! redenquote:
Bischierig dus ofzo. Is het mogelijk toch waar, dat alle vrouwen een beetje bi zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Niet super vaak, maar heel af en toe.
Jah dat wel, zou niet verliefd kunnen worden op een vrouw. Ben maar beperkt nieuwsgierig naar vrouwen.
Care to share?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, het is puur een interne FOK! reden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |