Dat is lekker goedkoop voor mamaquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik lust geen snoep meer. Ik pak wel een glas water.
Ja, ik moet het nog even blijven proberen en anders andere proberen. Het is een langdurig gedoe iig... En als ze nou hielpen was het nog wat makkelijker.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heeft je arts er niets over gezegd? Bij mij gaan ze over een aantal maanden wel over, als ik eenmaal goed ben ingesteld.
Ja, hier ook. Ben hier wel even zoet mee. Met de bijwerkingen dan, de medicatie moet ik de rest van mijn leven slikken. Maar ze helpen niet? Dat is wel erg rot. Heb je eerder al andere medicatie geprobeerd?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik moet het nog even blijven proberen en anders andere proberen. Het is een langdurig gedoe iig... En als ze nou hielpen was het nog wat makkelijker.
Why? Bi zijn betekend niet automagisch dat je niet monogaam kunt zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Ik zou ook niet zo goed weten hoe ik om zou moeten gaan met iemand die ook bi is, in een serieuze relatie dan.
En nog in mijn eigen huis ook.quote:
Nee dit is voor het eerst. En een van de nieuwere middelen, waarbij je op zich minder kans op bijwerkingen zou moeten hebbenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Ben hier wel even zoet mee. Met de bijwerkingen dan, de medicatie moet ik de rest van mijn leven slikken. Maar ze helpen niet? Dat is wel erg rot. Heb je eerder al andere medicatie geprobeerd?
Daar heb je een goed punt. Ik heb zelf moeite met monogaam zijn omdat ik bi ben en mijn vriend nu eenmaal geen vrouw is, maar een ander kan dat misschien wel. Levert wel een beetje een 'oneerlijke' situatie op.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Why? Bi zijn betekend niet automagisch dat je niet monogaam kunt zijn.
Sorry, maar dat vind ik een beetje raar, want je vindt het dus niet moeilijk om niet op elke leuke man te duiken?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Ik heb zelf moeite met monogaam zijn omdat ik bi ben en mijn vriend nu eenmaal geen vrouw is, maar een ander kan dat misschien wel. Levert wel een beetje een 'oneerlijke' situatie op.
Balen zeg! Bij mij is dit een relatief ''licht'' medicijn, maar als ik ooit nog kinderen wil is deze wel het beste. Ik hoop dus dat het met de bijwerkingen steeds beter gaat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dit is voor het eerst. En een van de nieuwere middelen, waarbij je op zich minder kans op bijwerkingen zou moeten hebbenEn tja, ik zou het in theorie ook altijd nodig kunnen hebben..
Nee, dat vind ik niet moeilijk, want een man heb ik thuis al.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik een beetje raar, want je vindt het dus niet moeilijk om niet op elke leuke man te duiken?
Hm, dat hoop ik voor je ja!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Balen zeg! Bij mij is dit een relatief ''licht'' medicijn, maar als ik ooit nog kinderen wil is deze wel het beste. Ik hoop dus dat het met de bijwerkingen steeds beter gaat.
Ah oke, je 'voelt' het dus wel anders voor vrouwen als mannen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet moeilijk, want een man heb ik thuis al.
Ik vind persoonlijk dat monogamie/polygamie helemaal niks te maken heeft met seksuele geaardheid. Als je hetero bent, is je vriend ook niet gelijk aan alle mannen. Dus to be honest, vind ik dat maar een kutsmoes. Als je polygaam bent, das best ende prima.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Ik heb zelf moeite met monogaam zijn omdat ik bi ben en mijn vriend nu eenmaal geen vrouw is, maar een ander kan dat misschien wel. Levert wel een beetje een 'oneerlijke' situatie op.
Ja, voor mijn vriend voel ik liefde. Dat kan ik voor een vrouw ook maar dat wil ik niet, ik wil alleen het seksgedeelte. En seks met een man haal ik thuis, waarom zou ik dan met een andere man naar bed gaan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah oke, je 'voelt' het dus wel anders voor vrouwen als mannen?
Het komt vast wel goed.quote:
Nou ja, dan ben ik dus polygaam als je op die redenering afgaat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat monogamie/polygamie helemaal niks te maken heeft met seksuele geaardheid. Als je hetero bent, is je vriend ook niet gelijk aan alle mannen. Dus to be honest, vind ik dat maar een kutsmoes. Als je polygaam bent, das best ende prima.
Oke. Ik zie het denk ik toch iets meer als stbabs, dat het meer om een persoon gaat dan om man of vrouw..quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, voor mijn vriend voel ik liefde. Dat kan ik voor een vrouw ook maar dat wil ik niet, ik wil alleen het seksgedeelte. En seks met een man haal ik thuis, waarom zou ik dan met een andere man naar bed gaan?
Het is geen oordeel hoor, was gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben ik dus polygaam als je op die redenering afgaat.
Het kan wel om een persoon gaan, maar dat probeer ik te vermijden. Daarom gewoon seks zonder emoties met een vrouw.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke. Ik zie het denk ik toch iets meer als stbabs, dat het meer om een persoon gaat dan om man of vrouw..
Daarom hebben wij ook geen seks.. dan word je verliefdquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:39 schreef Sinceria het volgende:
Het kan wel om een persoon gaan, maar dat probeer ik te vermijden. Daarom gewoon seks zonder emoties met een vrouw.
Mij maakt het niet uit hoor, we hebben het hier prima voor elkaar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is geen oordeel hoor, was gewoon nieuwsgierig
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom hebben wij ook geen seks.. dan word je verliefd
Als jullie er blij mee zijn toch!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit hoor, we hebben het hier prima voor elkaar.Als anderen dat perse een label op willen plakken vind ik dat prima.
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jullie er blij mee zijn toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |