Erm... Dat verschiltquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dan wordt je redelijk snel opgewonden denk ik.
We raken te makkelijk opgewonden, HWquote:
Wil je dat dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou het wel jammer vinden dat mocht ik ooit aan de kerel komen, hij het niet leuk zou vinden als ik eens met een vrouw zou willen zoenen ofzo.
Ik wou net zeggen, HW doet ook vrolijk met je mee.quote:
En daar zit hem dus het grote verschil, ik vind niet dat je hem trouw blijft als je met een vrouw in bed duikt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil geen andere man dan mijn eigen. Ik wil hem trouw blijven in dat opzicht en dat vindt hij zelf ook fijner. Het mag in theorie wel, maar alleen na overleg.
Ik vind dat ik een oprecht excuus hebquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We raken te makkelijk opgewonden, HW
Je hebt het al vaker gedaan dan neem ik aan? En beschouw je je wel als volkomen hetero dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, is best leuk/lekker zo af en toe
Wij wel en dat is alles wat er toe doet in dit geval, niet?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daar zit hem dus het grote verschil, ik vind niet dat je hem trouw blijft als je met een vrouw in bed duikt.
Is je rooie weer terug?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind dat ik een oprecht excuus heb.
Klopt. Niet super vaak, maar heel af en toe.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:50 schreef Sinceria het volgende:
Je hebt het al vaker gedaan dan neem ik aan? En beschouw je je wel als volkomen hetero dan?
Nope, het is puur een interne FOK! redenquote:
Bischierig dus ofzo. Is het mogelijk toch waar, dat alle vrouwen een beetje bi zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Niet super vaak, maar heel af en toe.
Jah dat wel, zou niet verliefd kunnen worden op een vrouw. Ben maar beperkt nieuwsgierig naar vrouwen.
Care to share?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, het is puur een interne FOK! reden.
Nee denk zeker niet alle vrouwen. Vriendin van me moet er echt niets van hebben.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:53 schreef Sinceria het volgende:
Bischierig dus ofzo. Is het mogelijk toch waar, dat alle vrouwen een beetje bi zijn.Moeten ze hier geen graadmeter voor uitvinden ofzo?
Yup, en ik mag dat hypocriet vindenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wij wel en dat is alles wat er toe doet in dit geval, niet?
Ah oke, ja dat kan ook. Ik ken wel vrouwen met wie ik liever niet het bed in duik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee denk zeker niet alle vrouwen. Vriendin van me moet er echt niets van hebben.
Neuh, het lijkt me wel logisch gezien wie hier nu post over watquote:
Ik vind het prima.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup, en ik mag dat hypocriet vinden
Dat is natuurlijk heel wat anders.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ah oke, ja dat kan ook. Ik ken wel vrouwen met wie ik liever niet het bed in duik.
Ja, dat is wel anders ja. Maar zou je met een vrouw ook verder willen gaan dan alleen zoenen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel wat anders.
Zij wil uberhaupt niet met vrouwen het bed in of de steeg of de keuken
Beperkt denk ikquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:56 schreef Sinceria het volgende:
Ja, dat is wel anders ja. Maar zou je met een vrouw ook verder willen gaan dan alleen zoenen?
Even een kutopmerking als het mag, ik denk niet dat hij dat oprecht denkt, maar hij weet dat hij geen keuze heeft in dit geval.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wij wel en dat is alles wat er toe doet in dit geval, niet?
Oke, dat kan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beperkt denk ik![]()
Weet het niet, ligt aan de situatie en bui enzo
omdat ik wel tegen iemand praat die ik hoog heb zitten in dit geval.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer vraag je dat van te voren
Misschien, dat weet ik niet. Ik denk van niet eerlijk gezegd. Hij zegt zelf niet jaloers te zijn in ieder geval. En van mij mag hij ook met anderen naar bed maar dat doet hij niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even een kutopmerking als het mag, ik denk niet dat hij dat oprecht denkt, maar hij weet dat hij geen keuze heeft in dit geval.
Hate me if you want.
Ik vind het geen kutopmerking.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
omdat ik wel tegen iemand praat die ik hoog heb zitten in dit geval.
Met een andere man, of ook vrouw?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Misschien, dat weet ik niet. Ik denk van niet eerlijk gezegd. Hij zegt zelf niet jaloers te zijn in ieder geval. En van mij mag hij ook met anderen naar bed maar dat doet hij niet.
Ik dacht dat het over de opmerking van stbabs gingquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:59 schreef HeatWave het volgende:
omdat ik wel tegen iemand praat die ik hoog heb zitten in dit geval.
het is wel een aanname over een persoonlijke kwestie, dus kan verkeerd vallenquote:
Hij is hetero, dus ik denk dat hij niet zo snel met een andere man naar bed zou gaan. Maar met een andere vrouw mag ook ja. Ik wil dan wel weten met wie en wanneer, net als hij bij mij.quote:
Die mag ik gewoon, das toch net ff andersquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de opmerking van stbabs ging
zoenen mag ik sowieso welquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou het wel jammer vinden dat mocht ik ooit aan de kerel komen, hij het niet leuk zou vinden als ik eens met een vrouw zou willen zoenen ofzo.
Mag je wel meer? Dan ben je ook hypocriet volgens stbabs.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:01 schreef Sinceria het volgende:
Ik wil dan wel weten met wie en wanneer, net als hij bij mij.
idd, waarom dan opeens wel?quote:
Nja, we zijn toch al mijn seksuele leven aan het uitpluizen, dus wat maakt het uit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wel een aanname over een persoonlijke kwestie, dus kan verkeerd vallen.
Zal ik me dan maar even beledigd voelen? Voor de volledigheid, jeweetwelditdat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wel een aanname over een persoonlijke kwestie, dus kan verkeerd vallen.
Maar als ze dacht dat het over mij ging was het een terechte vraag, je zou nooit zo rekening met mij houdenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die mag ik gewoon, das toch net ff anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |