Om de een of andere reden wel kalfsgehakt, niet mijn favo, maar met satesaus is alles lekkerquote:
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Handig.![]()
Doen ze daar ook alvast medicijnen weggeven voor het recept binnen is? Ze geloven me op mijn blauwe ogen.![]()
Mijn moeder is apothekersassistente maar heeft alleen de opleiding gedaan, werkt al jaren in de zaak van mijn vader nu.
Oh fijn is dat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Ik moest gister allemaal mensen bellen voor hun herhaalmedicatie, allemaal oude mensjes die je niet verstaan, er werd er nog eentje kwaad ook:D
Leuk werken hoor, de snoepwinkelquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh fijn is dat.
Ik wordt ook nog wel eens aangesproken door het personeel met vragen als ik in de winkel ben. Ben al een jaar of 5 hun manager niet meer.Sta je op je vrije dag weer de kas op te maken.
De snoepwinkelquote:
Pleonasme, alle nederlandse comedy is lamquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De snoepwinkelDat klinkt als een lamme Nederlandse "comedy"serie
Moet je maar geen snoep willenquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh fijn is dat.
Ik wordt ook nog wel eens aangesproken door het personeel met vragen als ik in de winkel ben. Ben al een jaar of 5 hun manager niet meer.Sta je op je vrije dag weer de kas op te maken.
Nee, wel pogingen tot. Dappere, edoch futiele pogingen.quote:
Als ik mijn ouders nog eens wil zien zal ik er wel heen moeten.quote:
Zal ik wat paaseitjes voor je bewaren?quote:
Gewoon je ouders via de achterdeur naar buiten laten gaan!quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als ik mijn ouders nog eens wil zien zal ik er wel heen moeten.
Ja, alleen je trek in snoep is wel weg voor het leven.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zal ik wat paaseitjes voor je bewaren?
Dat willen ze niet, dat is nu juist het hele probleem. En we hebben geen achterdeurquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon je ouders via de achterdeur naar buiten laten gaan!
Valt bij mij wel mee van die ene keerquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, alleen je trek in snoep is wel weg voor het leven.
Nja, als mijn moeder in de buurt is komt ze weleens langs. Een kwartiertje. Eens in de zoveel maanden ofzo.quote:
En nu slechts morfineverslaafd?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig hadden m'n ouders geen snoepwinkel, dan was ik nu echt helemaal tonnetje rond geweest.
Denk het niet, je trek in snoep verdwijnt gewoon als je er de hele dag in werkt. Is bij al onze medewerkers gebeurd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig hadden m'n ouders geen snoepwinkel, dan was ik nu echt helemaal tonnetje rond geweest.
Ja nee, ik heb het over hele weken, maanden, jaren.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt bij mij wel mee van die ene keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |