Om de een of andere reden wel kalfsgehakt, niet mijn favo, maar met satesaus is alles lekkerquote:
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Handig.![]()
Doen ze daar ook alvast medicijnen weggeven voor het recept binnen is? Ze geloven me op mijn blauwe ogen.![]()
Mijn moeder is apothekersassistente maar heeft alleen de opleiding gedaan, werkt al jaren in de zaak van mijn vader nu.
Oh fijn is dat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Ik moest gister allemaal mensen bellen voor hun herhaalmedicatie, allemaal oude mensjes die je niet verstaan, er werd er nog eentje kwaad ook:D
Leuk werken hoor, de snoepwinkelquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh fijn is dat.
Ik wordt ook nog wel eens aangesproken door het personeel met vragen als ik in de winkel ben. Ben al een jaar of 5 hun manager niet meer.Sta je op je vrije dag weer de kas op te maken.
De snoepwinkelquote:
Pleonasme, alle nederlandse comedy is lamquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De snoepwinkelDat klinkt als een lamme Nederlandse "comedy"serie
Moet je maar geen snoep willenquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh fijn is dat.
Ik wordt ook nog wel eens aangesproken door het personeel met vragen als ik in de winkel ben. Ben al een jaar of 5 hun manager niet meer.Sta je op je vrije dag weer de kas op te maken.
Nee, wel pogingen tot. Dappere, edoch futiele pogingen.quote:
Als ik mijn ouders nog eens wil zien zal ik er wel heen moeten.quote:
Zal ik wat paaseitjes voor je bewaren?quote:
Gewoon je ouders via de achterdeur naar buiten laten gaan!quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als ik mijn ouders nog eens wil zien zal ik er wel heen moeten.
Ja, alleen je trek in snoep is wel weg voor het leven.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zal ik wat paaseitjes voor je bewaren?
Dat willen ze niet, dat is nu juist het hele probleem. En we hebben geen achterdeurquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon je ouders via de achterdeur naar buiten laten gaan!
Valt bij mij wel mee van die ene keerquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, alleen je trek in snoep is wel weg voor het leven.
Nja, als mijn moeder in de buurt is komt ze weleens langs. Een kwartiertje. Eens in de zoveel maanden ofzo.quote:
En nu slechts morfineverslaafd?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig hadden m'n ouders geen snoepwinkel, dan was ik nu echt helemaal tonnetje rond geweest.
Denk het niet, je trek in snoep verdwijnt gewoon als je er de hele dag in werkt. Is bij al onze medewerkers gebeurd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig hadden m'n ouders geen snoepwinkel, dan was ik nu echt helemaal tonnetje rond geweest.
Ja nee, ik heb het over hele weken, maanden, jaren.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt bij mij wel mee van die ene keer.
quote:
Chocola? Onmogelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Denk het niet, je trek in snoep verdwijnt gewoon als je er de hele dag in werkt. Is bij al onze medewerkers gebeurd.
De brouwerij is er zelf ook blij meequote:Op dinsdag 15 april 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Ben ik blij dat ik niet in een brouwerij werk.
Zou niet goed zijn voor mij ook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Ben ik blij dat ik niet in een brouwerij werk.
Je krijgt alleen geen diabetes van een overkill aan suiker.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zit aan de karamelthee met dubbele suiker. Diabetes in een bekertje..
Wel als je het smerig vindtquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Zit ik het dan voor niets te drinken?
Topickiller!quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:17 schreef Cue_ het volgende:
Gelukkig is het seizoen in Enschede qua theater niet heel super
Dit sluit er goed bij aanquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:00 schreef Cue_ het volgende:
Was dit vroegah eig ook wel eens een probleem?
twitter:fokkesukke twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 13:50:34Mensen die zeggen "zich gekwetst te voelen", zijn vaak niet echt gekwetst, maar hebben slechts behoefte aan een aai over hun bol. reageer retweet
Nee, dat is opeens dit jaar weer een probleem, mensen janken meer en meer om dit soort triviaal geneuzel, door krampachtig te proberen "tolerant" te zijn worden we minder tolerant elke keerquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:00 schreef Cue_ het volgende:
Was dit vroegah eig ook wel eens een probleem?
Dat sowieso natuurlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit sluit er goed bij aantwitter:fokkesukke twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 13:50:34Mensen die zeggen "zich gekwetst te voelen", zijn vaak niet echt gekwetst, maar hebben slechts behoefte aan een aai over hun bol. reageer retweet
Vind het altijd zo'n geneuzel om niets. Of nouja, hoe langer ht geleden is hoe meer ellende het geeft.. is ook niet echt logischquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dat is opeens dit jaar weer een probleem, mensen janken meer en meer om dit soort triviaal geneuzel, door krampachtig te proberen "tolerant" te zijn worden we minder tolerant elke keer.
Het is gewoon bullshit, een toilet is toch ook gewoon bezet, het is een hele normale term. Al tientallen jaren gebruikt voor koninginnedag en opeens komt er 1 droeftoeter op een idee en moeten we allemaal weer politiek correct gaan doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind het altijd zo'n geneuzel om niets. Of nouja, hoe langer ht geleden is hoe meer ellende het geeft.. is ook niet echt logisch
Idd ja. Ach over een paar weken begint de pietendiscussie weerquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon bullshit, een toilet is toch ook gewoon bezet, het is een hele normale term. Al tientallen jaren gebruikt voor koninginnedag en opeens komt er 1 droeftoeter op een idee en moeten we allemaal weer politiek correct gaan doen.
Het is dat ik geen verkooplannen had want ik zou echt in het Duits een plek claimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |