Er zit iets in de lucht als Cue_ wél aardig is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jij bent ook niet aardig vandaag. Zit er iets in de lucht ofzo?
Ik ben altijd zoquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:12 schreef Sinceria het volgende:
Jij bent ook niet aardig vandaag. Zit er iets in de lucht ofzo?
Iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er zit iets in de lucht als Cue_ wél aardig is.
Niet in het echt.quote:
Je laten nemen door angel!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:13 schreef Sinceria het volgende:
En ik ben sneller geïrriteerd door die klote medicatie.
Dat zal het zijn, want het was gewoon een klein grapje, meer niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:13 schreef Sinceria het volgende:
En dat neemt mijn irritatie weg hoe?quote:
HW is kusjes aan het vragenquote:
Ik zal het proberen, maar ik garandeer niks.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, want het was gewoon een klein grapje, meer niet.
Dus even 2 keer nadenken voor je post vandaag, we zijn niet gemener dan altijd.
Oh dat is kut.. Ik heb nu medicatie waar ik vooral moe van word, ook zwaar kutquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:13 schreef Sinceria het volgende:
Dan heb je alleen nog maar irritatie in je poepgat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En dat neemt mijn irritatie weg hoe?
Ja maar...quote:
Ik heb beide, ik ben extreem moe en ik ben geïrriteerd. Welke medicatie slik je en waarvoor als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is kut.. Ik heb nu medicatie waar ik vooral moe van word, ook zwaar kut
Wie zegt dat ik dat normaal niet al heb?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan heb je alleen nog maar irritatie in je poepgat.
cymbalta (AD), maar vooralsnog alleen maar last van bijwerkingenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb beide, ik ben extreem moe en ik ben geïrriteerd. Welke medicatie slik je en waarvoor als ik vragen mag?
Even de bijsluiter gelezen, dat is ook niet mis nee. Gaan die bijwerking wel over op den duur?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
cymbalta (AD), maar vooralsnog alleen maar last van bijwerkingen
Dat hoop ik, maar ik ben er nogal gevoelig voor blijkbaar, ik kan wel 10 bijwerking in meer of mindere mate afvinkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Even de bijsluiter gelezen, dat is ook niet mis nee. Gaan die bijwerking wel over op den duur?
Oké mamma.quote:
Heeft je arts er niets over gezegd? Bij mij gaan ze over een aantal maanden wel over, als ik eenmaal goed ben ingesteld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat hoop ik, maar ik ben er nogal gevoelig voor blijkbaar, ik kan wel 10 bijwerking in meer of mindere mate afvinken
Ik lust geen snoep meer. Ik pak wel een glas water.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |