SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wallpapers door Splodgenessabounds verzoekjes via PM
GoT Wallpaper 1 - Random Characters
GoT Wallpaper 2 - Random Characters
GoT Wallpaper 3 - Random Characters
GoT Wallpaper 4 - Random Characters
GoT Wallpaper 5 - Daenerys Targaryen
GoT Wallpaper 6 - 'Good' vs 'Bad'
GoT Wallpaper 7 - Jaqen H'ghar
GoT Wallpaper 9 - The Hound
Hier nog eentje van ons favoriete karakter: GoT Wallpaper 10 - The One True King
Handige Links
• De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
• Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.
• History and Lore of Westeros Interessante DVD bonusmateriaal over de geschiedenis van Westeros en diens Houses.
Props voor eQual voor de karakterplaatjes.
LET OP: elke verwijzing naar de boeken (personen die nog niet meedoen in de serie, gebeurtenissen die nog plaats moeten gaan vinden) horen niet thuis in dit topic, daar is het boek/spoilertopic voor. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. De enige spoilers hier zijn bijvoorbeeld voor previews van volgende afleveringen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
[ Bericht 4% gewijzigd door Kyubey op 14-04-2014 22:57:04 ]Helemaal super.
Seizoen 4 is dan ook het einde van de eerste act:P. Boek 4, 5, 6 en 7 vormen de tweede act.quote:Op maandag 14 april 2014 22:14 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De spanning tussen hem en Tyrion (Kneel!) was bijna ongeëvenaard in 4 seizoenen GoT.
Nu moeten we nog maar zien wat er van Tyrion terecht komt (ik weet het al).
Baelish is ook al weg dus geen Baelish/Varys conversaties meer...
Hoop leuke figuren weg zo...
Die denken dat Hamlet de bruiloft crasht.quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef padlarf het volgende:
Beetje jammere titel voor mensen die nog niet hebben gekeken? (is een vraag, niet direct commentaar)
Als GRRM een echte klootzak is, zal Tyrion sterven, maar dat zou wel erg voor de hand liggen. Misschien lukt het hem om uit zijn gevangenis te ontsnappen?quote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Kyubey het volgende:
Hebben jullie nog theorieën over het vervolg van deze afschuwelijke misdaad?
Zal de vuile dwerg gestraft worden voor zijn vergrijp tegen de Ware Koning?
Ik vind Ramsey stom. Die is me net iets TE knettergek. Oke, niet dat Joffrey helemaal spoorde, maar toch.quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Gelukkig hebben we nu Ramsay. Al zal hij Joffrey vast niet overtreffen.
Ik vond GRRM al een klootzak voor Eddard en Robb. Maar vooral voor de direwolfjesquote:Op maandag 14 april 2014 22:19 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als GRRM een echte klootzak is, zal Tyrion sterven, maar dat zou wel erg voor de hand liggen. Misschien lukt het hem om uit zijn gevangenis te ontsnappen?
Dit is vragen om spoilers.quote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Kyubey het volgende:
Hoe spel je 'obsessed'?quote:Op maandag 14 april 2014 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Ramsey stom. Die is me net iets TE knettergek. Oke, niet dat Joffrey helemaal spoorde, maar toch.
vanwege die ketting enzo,quote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Kyubey het volgende:
Maargoed, zo kan je nooit discussieren over theorieen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dit is vragen om spoilers.
Komt gegarandeerd een wijsneus/boeklezer die "toevallig" een theorie oppert die uitkomt en dan "ik zei het toch" komt roepen.
Dit is een veel gemaakte kijkersfout.quote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef kawa4 het volgende:
in de taart lagen btw ook nog een stel dode vogels , omdat joffrey, mee zn zwaardje de taart aan sneed
O-b-s-e-s-s-e-dquote:
Zou Sansa niet op tijd weggekomen zijn met the Fool?quote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef kawa4 het volgende:
[..]
vanwege die ketting enzo,
denk ik dat sansa ook nog wel gestraft gaat worden![]()
ik hoop het niet
Als Cersei haar tenminste niet eerst te pakken krijgtquote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef kawa4 het volgende:
[..]
vanwege die ketting enzo,
denk ik dat sansa ook nog wel gestraft gaat worden![]()
ik hoop het niet
Neequote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maargoed, zo kan je nooit discussieren over theorieen.
Ja maar ik als gespoilde kan nu alleen maar fake theorieen hier wegzetten.quote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maargoed, zo kan je nooit discussieren over theorieen.
Spoiler, want je zegt dat dat dus fake isquote:Op maandag 14 april 2014 22:24 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja maar ik als gespoilde kan nu alleen maar fake theorieen hier wegzetten.
Zoals Thoros die Joffrey tot leven komt wekken...
Of iemand die de boeken niet leest raadt toevallig het juiste waarna hij door iemand beschuldigd wordt van spoilers waardoor vervolgens iedereen het weet.quote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Komt gegarandeerd een wijsneus/boeklezer die "toevallig" een theorie oppert die uitkomt en dan "ik zei het toch" komt roepen.
Maar ik ben zelf een boeklezer!quote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ohnoez!quote:Op maandag 14 april 2014 22:25 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Spoiler, want je zegt dat dat dus fake is
Nou, je hebt dus gespoilerd want Jeffrey heeft het land der levenden verlaten.quote:Op maandag 14 april 2014 22:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar ik ben zelf een boeklezer!
Ik vind het gewoon leuk om discussies te lezen.
Ik zweer op Koning Joffrie dat ik geen spoilers zal maken.
Carice tovert een nieuwe Joffrey uit d'r puni!quote:Op maandag 14 april 2014 22:24 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zoals Thoros die Joffrey tot leven komt wekken...
Prince Tommen Baratheon is dood?quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef padlarf het volgende:
Beetje jammere titel voor mensen die nog niet hebben gekeken? (is een vraag, niet direct commentaar)
quote:Op maandag 14 april 2014 22:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou, je hebt dus gespoilerd want Jeffrey heeft het land der levenden verlaten.
Hij gaat iig nog naar Grun en nog twee zuidelijke plaatsen komende maandagenquote:Op maandag 14 april 2014 22:34 schreef Khaleesi het volgende:
De Iron Throne stond vandaag op het station van Breda????????![]()
![]()
Waarom lees ik dat nu pas?
Zuidelijk voor mensen boven of beneden de Wall?quote:Op maandag 14 april 2014 22:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hij gaat iig nog naar Grun en nog twee zuidelijke plaatsen komende maandagen
GRRM heeft als het goed is deze episode geschreven. Inderdaad briljant, aan het begin van de episode was ik de hele bruiloft vergeten. Daarna werd de bruiloft subtiel getoond (alsof het een tussendoortje was) en Joffrey's kwellingen van Tyrion werden extra uitvergroot.quote:Op maandag 14 april 2014 22:35 schreef pfaf het volgende:
Wat een meesterlijke opbouw naar het eind. Geniale storywriting en regie..
Tommen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:40 schreef SnuggLe het volgende:
Btw wie is nu de troonopvolger dan, aangezien Geoffrey nog geen kids had?!
De Tyrells MOETEN hierachter zitten.
Iets met een ketting enzo.quote:Op maandag 14 april 2014 22:40 schreef SnuggLe het volgende:
Btw wie is nu de troonopvolger dan, aangezien Geoffrey nog geen kids had?!
De Tyrells MOETEN hierachter zitten.
Hele fijne episode idd. Vooral de sneer van Oberyn naar Tywin tijdens hun gesprekje was monumentaal.quote:Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
GRRM heeft als het goed is deze episode geschreven. Inderdaad briljant, aan het begin van de episode was ik de hele bruiloft vergeten. Daarna werd de bruiloft subtiel getoond (alsof het een tussendoortje was) en Joffrey's kwellingen van Tyrion werden extra uitvergroot.
quote:Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
GRRM heeft als het goed is deze episode geschreven. Inderdaad briljant, aan het begin van de episode was ik de hele bruiloft vergeten. Daarna werd de bruiloft subtiel getoond (alsof het een tussendoortje was) en Joffrey's kwellingen van Tyrion werden extra uitvergroot.
Fijne inkijk jaquote:Op maandag 14 april 2014 22:40 schreef padlarf het volgende:
Mijn helden van deze aflevering:
3. Cersei's downblouse
Dan vind ik wel jammer hoe hij Stannis heeft afgehandeld. Florent verbranden omdat hij een ongelovige was in plaats van een verraderquote:Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tommen is het jongere broertje van Joffrey, en tevens zoon van King Robert.quote:
Niet Robert, Jaime.quote:Op maandag 14 april 2014 22:49 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Tommen is het jongere broertje van Joffrey, en tevens zoon van King Robert.
Echt wel. En dat zeg ik, swordswallower through and through #TeamLoras . Ik vind Cersei een hele mooie vrouwquote:Op maandag 14 april 2014 22:48 schreef Khaleesi het volgende:
Dat mensen hier nog steeds een stijfje krijgen van Cersei.
Zo knap is dat mens toch niet?
Hoe durf jequote:Op maandag 14 april 2014 22:48 schreef Khaleesi het volgende:
Je mag je bericht best laten staan hoor.quote:
Baelish weg?! heb ik iets gemist?!quote:Op maandag 14 april 2014 22:14 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De spanning tussen hem en Tyrion (Kneel!) was bijna ongeëvenaard in 4 seizoenen GoT.
Nu moeten we nog maar zien wat er van Tyrion terecht komt (ik weet het al).
Baelish is ook al weg dus geen Baelish/Varys conversaties meer...
Hoop leuke figuren weg zo...
Jij bent btw toch van de plaatjes? Fix dit eens.quote:Op maandag 14 april 2014 22:25 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Spoiler, want je zegt dat dat dus fake is
Die is met t bootje richting The Veil. Naar die zus van Catelyn.quote:
Ah, eind seizoen 3?quote:Op maandag 14 april 2014 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is met t bootje richting The Veil. Naar die zus van Catelyn.
Wat moet hij daarmee, die is toch hartstikke lelijk.quote:Op maandag 14 april 2014 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is met t bootje richting The Veil. Naar die zus van Catelyn.
Ja, en toen kon Sansa mee met hem enzo, en dat deed ze niet voor Lorasquote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Nee, eerder geloof ik. Zo rond de scene dat Rose vermoord werd door Joffrey
Hij heeft dat stuk land gekregen. Krijgt ie nutbag bij denk ik danquote:Op maandag 14 april 2014 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat moet hij daarmee, die is toch hardstikke lelijk.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja, en toen kon Sansa mee met hem enzo, en dat deed ze niet voor Loras
Voor Loras? Ze moest trouwen met Tyrion. Oh wacht...quote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja, en toen kon Sansa mee met hem enzo, en dat deed ze niet voor Loras
Ja, maar ze zou eerst met Loras trouwen. Daar zat ze wel om te springenquote:Op maandag 14 april 2014 23:01 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Voor Loras? Ze moest trouwen met Tyrion.
Ze heeft om Tywin terug te pakken vast sheepshift in zijn bed verstopt. Wat zal ie gestonken hebben.quote:Op maandag 14 april 2014 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar ze zou eerst met Loras trouwen. Daar zat ze wel om te springen
Dit had ik ook in het Lowlands Quiz topic. Raadde ik perrongelijk een duizental (14500 of zo) goed, werd ik beschuldigd van cheatenquote:Op maandag 14 april 2014 22:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Of iemand die de boeken niet leest raadt toevallig het juiste waarna hij door iemand beschuldigd wordt van spoilers waardoor vervolgens iedereen het weet.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Wie zit hierachter? Het is verdorie net Cluedo.quote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Kyubey het volgende:
Badass Oma sowiesoquote:Op maandag 14 april 2014 23:08 schreef P8 het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Wie zit hierachter? Het is verdorie net Cluedo.
Theoriën over de dood van onze geliefde grote blonde leider:quote:Op maandag 14 april 2014 23:08 schreef P8 het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Wie zit hierachter? Het is verdorie net Cluedo.
Het was potverdrie vast en zeker die drommelse Plaaggeest weer!quote:Op maandag 14 april 2014 23:08 schreef P8 het volgende:
[..]
Die combi is altijd mogelijk. The Red Wedding kun je toeschrijven aan Fray, maar ook aan de vloek van Melissandre. Het is maar waar je in gelooft.quote:Op maandag 14 april 2014 23:10 schreef Tanin het volgende:
- Melissandre d'r magie gaat eindelijk werken, al dan niet in combinatie met een van de andere mogelijkheden
Ja, dat dus, maar als we er vanuit gaan dat haar magie daar werkte, dan was er hier dus ook iemand van vlees en bloed die iets fliktequote:Op maandag 14 april 2014 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die combi is altijd mogelijk. The Red Wedding kun je toeschrijven aan Fray, maar ook aan de vloek van Melissandre. Het is maar waar je in gelooft.
Was het Sinterklaas?quote:Op maandag 14 april 2014 23:15 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die nog niet weten wie de daders zijn. Lees anders ff terug ofzo.
Nee, de dwergen, dûh.quote:
Podrick! Die acteur was weer geweldig deze afleveringquote:Op maandag 14 april 2014 23:10 schreef Tanin het volgende:
- die gast met die dikke lul deed het in opdracht van Tyrion,
Deftig bekertje dan, als ie onder die zondvloed van Podrick niet bezweken is. Welke Fok!ker hebben ze eigenlijk voor die rol gecast?quote:Op maandag 14 april 2014 23:18 schreef Ang3l het volgende:
Nee nee, Podrick had 'm doodgeswaffeld. Niet vergiftigdTenzij ie naast een killer penis ook nog killer zaad heeft en dat in die beker had gedaan!
De vuile etterbak!!quote:Op maandag 14 april 2014 23:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het was potverdrie vast en zeker die drommelse Plaaggeest weer!
[ afbeelding ]
Let him choooke! DIEEEE!!!quote:
Feestje overal!quote:
Sorry, maar Sarah Connor is gewoon een lekker wijf. En als je het niet bevalt stuur ik een T-800 achter je aan!quote:Op maandag 14 april 2014 22:48 schreef Khaleesi het volgende:
Lieten alleen een paar dode duiven zien omdat hij met z'n zwaar die taart kapot sloeg.quote:Op maandag 14 april 2014 23:41 schreef Weakling het volgende:
Was een apart tussenshot vond ik. Zie overal tegenwoordig aanwijzingen in geloof ik
''Wie is de KingSlayer - Editie 2014''quote:
Cersei krijgt in ieder geval een rood scherm! Tyrion is het sowieso nietquote:Op maandag 14 april 2014 23:47 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
''Wie is de KingSlayer - Editie 2014''
Ik zie een bordspel aankomen
Ik zit de scène nu voor de derde keer te kijkenquote:
Neuh, die hoeren zeiden dat hij niet een dikke lul had maar erg goed was in seks ofzo.quote:Op maandag 14 april 2014 23:16 schreef P8 het volgende:
[..]
Podrick! Die acteur was weer geweldig deze afleveringStaat sowieso in mijn top 3 favoriete characters in de hele serie
quote:Op maandag 14 april 2014 23:51 schreef VacaLoca het volgende:
je bent als koning zijnde niet veilig op een bruiloft
Als je t weet is t duidelijk te zien ja, maar verder niet echt vind/vond ik.quote:Op maandag 14 april 2014 23:47 schreef Peunage het volgende:
Ik kijk de aflevering nu voor de 2de keer. Het is gewoon vrij duidelijk te zien dat oma de haren van Sansa opzij doet, 1 stuk van de ketting pakt, terwijl ze zegt 'War is war, but killing a man at a wedding...horrid'.
Zo.quote:Op maandag 14 april 2014 23:53 schreef iAvani het volgende:
[..]je bent koning zijnde niet veilig op een bruiloft
je bent als koning niet veilig op een bruiloft
Black Weddingquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:01 schreef Ang3l het volgende:
Red weddings, purple weddings... ik denk dat ik mijn pink wedding maar annuleer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck Fuck FUck Fuck......quote:Op maandag 14 april 2014 23:51 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ik zit de scène nu voor de derde keer te kijken![]()
Ik zat te denken dat Cersei ongewild Joffrey had vermoord, omdat ze tegen de Maester zo zat van: "The queen tells you.." en vlak daarvoor met een gesloten hand tegen Margaery kwam zeggen dat ze toch zo'n voorbeeld is. Ik kan het echter niet uit de beelden halen. Tenzij Olenna de wijn van Margaery en Joffrey heeft verwisseld, omdat ze dacht dat Cersei Margaery zou willen vermoorden.
Ok, ik ga nu te veel zoekenTijd om te slapen.
Neehoor, de wijn stond niet bij Tyrion ;-)quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:06 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Fuck Fuck FUck Fuck......
Joffrey gooit zijn wijn over Tyrion... En dwingt Tyrion om hém bij te schenken. Met de wijn die voor Tyrion stond...... Zou tyrion gewoon het doelwit zijn geweest? Zou verklaren waarom hij als een standbeeld bij die gouden beker stond....
O fuck. Ik ga hem nog een paar keer kijken
Ga morgen herkijken. Refresh memory. Bij wie stond het? En was de beker die weggegooid werd dezelfde als die opnieuw gegeven werd?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:09 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Neehoor, de wijn stond niet bij Tyrion ;-)
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:05 schreef iAvani het volgende:
[..]
Black Wedding
Gypsy wedding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Overduidelijk.... OR IS IT?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:19 schreef Khaleesi het volgende:
Olenna is wel erg vaak in beeld, wordt vaak gecloseupped. Doe er mee wat je wilt...
slotje?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:34 schreef wolfrolf het volgende:
het was een drakenkeutel van khaleesi xD
opgelost!!1
En na deze aflevering komt die vraag waar vandaan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:35 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Barristan Selmy echt zo goed was, toen hij werd ontslagen door Joffrey claimde hij die 5 guards te kunnen verslaan.
Daarbij is hij moreel gezien wel leeg, aangezien hij blindelings orders volgde van de Mad King blijkbaar, Jaime had tenminste nog een geweten waardoor hij de Mad King had vermoord.
Voor een Kingsguard is dat eigenlijk wel goed, blindelings orders volgen, dat is je taak. Maar goed....
Niet, ik zat gewoon GoT clips te kijken en zag die clip weer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En na deze aflevering komt die vraag waar vandaan?
Wut?quote:Op maandag 14 april 2014 23:10 schreef Tanin het volgende:
[..]
- Cersei was het niet want die had niet dat eten laten bezorgen aan het kennel als ze wist dat Joffrey zou overlijden
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En na deze aflevering komt die vraag waar vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:48 schreef DO2 het volgende:
De promo voor ep3:#TeamDaenerysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Margaery is net koningin geworden en iedereen is dol op haar. Joffrey is ongeleid projectiel. Verwijder de Joffmeister van de scene en je hebt complete macht + geen gekke opstanden omdat Joff een clown is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:26 schreef Hattusa het volgende:
Lijkt me niet dat House Tyrell er iets mee te maken heeft. Wat zou hun motief zijn? Ze hebben alleen maar profijt van de alliantie met de Lannisters.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
Daar koop ik niks voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Margery is alleen Queen Regent nu totdat het 'broertje' van Joff koning wordt right?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Margaery is net koningin geworden en iedereen is dol op haar. Joffrey is ongeleid projectiel. Verwijder de Joffmeister van de scene en je hebt complete macht + geen gekke opstanden omdat Joff een clown is.
$$$
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:48 schreef DO2 het volgende:
De promo voor ep3:wat zegt oma tyrel nou???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Ik wou net zeggen, ik vraag me af of ze überhaupt queen regent is aangezien het huwelijk nooit geconsumeerd is... Volgens mij gaat de troon dan gewoon direct naar de troonopvolger van dat moment: Tommen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:56 schreef iAvani het volgende:
[..]
Margery is alleen Queen Regent nu totdat het 'broertje' van Joff koning wordt right?
Baretheon weer op de troon!
welk motief???quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:42 schreef Baszh het volgende:
Denk ook dat die oude taart er achter zit maar...
Je hebt gelijk....maar is het dan niet mogelijk dat ze het er eerder in deed toen ze langsliep ofzo maar dat de poison langer nodig had om te werken?quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:42 schreef Baszh het volgende:
Denk ook dat die oude taart er achter zit maar...
[ afbeelding ]
Toch beetje vreemd hoe ze dan onopgemerkt bij die beker kon komen (die kingsguard stond er met zijn neus op, en aan plaatje te zien moest ze naar die tafel gelopen zijn om er gif in te dumpen).
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:45 schreef Baszh het volgende:
[..]ben benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
Het was in de aflevering toch redelijk duidelijk wie het had gedaan? Ik zet het voor de zekerheid maar in een spoiler.Hmmm yeas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Very well. Was ook wel frappant dat die 'fool' de ketting aan Sansa gaf, die oma nog ff langs Sansa kwam om te babbelen over een dood op een bruiloft, opeens een kristal mist en daarna die 'fool' haar vertelt mee te komen als ze wil blijven leven. Maar misschien willen ze ook wel dat je dat denkt.
Uiteindelijk stikte hij niet, maar toonde hij eerder symptomen van vergiftiging. Dus of dat kristal loste op in de wijn, of het was gewoon Melissandre's werk. Maar het is eerder iemand die Tyrion wil framen. Dus wie heeft er baat bij dat hij weggeruimd wordt? Of was hij geen echt doel, maar gewoon een middel, een zondebok in iemands more elaborate plan? Tywin, Cercei & Jamie? Of was het gewoon Jaqen? Hmmm... net een aflevering van Sherlock.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Daar zeg je me wat. Heeft die oma het niet aan Marg gegeven zodat zij het er in gedaan kon hebben?quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:45 schreef schijffie het volgende:
Zit het gif anders niet in de taart? Niet heel aannemelijk, maar zoals ik het zie is Maergery de enige die de kans had om gif in de wijn te doen (tijdens het "oh look pie" moment). Want de wijn zelf haalt hij bij Cersei vandaan en ik neem aan dat hij al meer wijn heeft gedronken tijdens alle optredens e.d. dus ook niet in de beker zelf.
Plausibelquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat. Heeft die oma het niet aan Marg gegeven zodat zij het er in gedaan kon hebben?
Zou best kunnen. Ze trouwde niet met hem omdat het zo'n leuk knulletje is om mee samen te zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat. Heeft die oma het niet aan Marg gegeven zodat zij het er in gedaan kon hebben?
haar dochter zou koningin worden en wat is ze nu?quote:
Anders berust alles teveel op toevalligheden (tenzij Joffrey niet het doel was), en niet zeker, maar als goede (boeken)schrijver verafschuw je dat toch juist?quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar de Tyrells zijn er echt niet even om de 'houses te joinen' lijkt me, het is immers Game of Thrones. Daarbij zijn die geheimzinnige gesprekken in de tuinen toch ook wel verdacht, met oma Tyrell en Marg, dat ze heel openlijk hun afgunst voor Joff tonen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
haar dochter zou koningin worden en wat is ze nu?
Dat Marg in de buurt van Joff( en dus beker) kan komen is wel zeker. Dat oma bij Marg kan komen is ook makkelijk te doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:53 schreef schijffie het volgende:
[..]
Anders berust alles teveel op toevalligheden (tenzij Joffrey niet het doel was), en niet zeker, maar als goede (boeken)schrijver verafschuw je dat toch juist?
Cersei is achterlijk, gooit de persoon die ze het meest haat in de cel oid omdat hij er toevallig bijstond. Hij wist toch ook niet dat Joff hem zo zou behandelen en zo bij de beker kon komen? Dat zou geen goed plan zijn, dat berust op geluk en toeval.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:55 schreef Baszh het volgende:
Tyrion leek totaal onwetend te zijn, Cersei zou onlogisch zijn. Wie anders dan de Tyrell's om dan dit voor elkaar te krijgen.
Inderdaad, maar ze was gewoon aan het schreeuwen, vrouwen he.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Cersei is achterlijk, gooit de persoon die ze het meest haat in de cel oid omdat hij er toevallig bijstond. Hij wist toch ook niet dat Joff hem zo zou behandelen en zo bij de beker kon komen? Dat zou geen goed plan zijn, dat berust op geluk en toeval.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Wel leuk hoe ze rouwt voor maar 5 seconden om dan boos te worden daarna.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:59 schreef Baszh het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ze was gewoon aan het schreeuwen, vrouwen he.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:59 schreef DO2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Hij stierf tenminste wel in de armen van allebei z'n ouders, al wist hij dat niet eens.quote:Op dinsdag 15 april 2014 02:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wel leuk hoe ze rouwt voor maar 5 seconden om dan boos te worden daarna.het is je zoon, leuke moeder heb je dan.
voor opgezet scenario en allesquote:Op dinsdag 15 april 2014 02:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wel leuk hoe ze rouwt voor maar 5 seconden om dan boos te worden daarna.het is je zoon, leuke moeder heb je dan.
Denk trouwens ook niet dat Jaime ook maar een shit geeft om Joff hoor. (Wel als Kingsguard maar niet als persoon), zag je hoe hij Jaime behandelde laatsts.quote:Op dinsdag 15 april 2014 02:04 schreef Baszh het volgende:
[..]
Hij stierf tenminste wel in de armen van allebei z'n ouders, al wist hij dat niet eens.
Als Tyrion's verdachtmaking vooropgezet zou zijn, dan was het zelfmoord.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 02:02 schreef Baszh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
vooropgezet door cerseiquote:Op dinsdag 15 april 2014 02:10 schreef Baszh het volgende:
[..]
Als Tyrion's verdachtmaking vooropgezet zou zijn, dan was het zelfmoord.
Nee, dat ze haar kinderen liefheeft is haar enige redeeming quality. Dit zou ze Joff in geen 1000 jaar aadoen, ik sluit het buiten.quote:
Dudeeeee ga weg met je matige complottheoriequote:
Ik ben blij dat ik de TT niet zag voordat ik keek. Dit had het zeker verraden voor mij.quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef padlarf het volgende:
Oberyn.quote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Kyubey het volgende:
Ik besefte het mij net inderdaad.quote:Op dinsdag 15 april 2014 04:09 schreef blikjetonijn het volgende:
ik neem aan dat het gif in de taart zat en niet in de drank...
Lijkt me dat het zijn cup was, zeker niet zo'n grote taart.quote:Op dinsdag 15 april 2014 04:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik besefte het mij net inderdaad.![]()
Wie hem zou willen vergiftigen, zou weten dat hij als een van de eersten een stuk van de taart zou eten. Als tweede optie zou ik sowieso eerder de cup dan de wijn nemen.
Nah, dat denk ik eerder niet. Want toen Joffrey uit de cup dronk (kort nadat hij Tyrion beval om te knielen) en toen gebeurde er niks. Pas de tweede keer toen ie taart at en wijn dronk ging het mis.quote:Op dinsdag 15 april 2014 03:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oberyn.
The Lannisters aren't the only ones who pay their debts. Dat gaf het weg, voor mij. Ik zat al te wachten wanneer hij iets ging doen.
Maar essentieel waren Sansa en The Fool. The Fool wist er sowieso vanaf, hij kon Sansa immers waarschuwen. Maar Sansa lijkt ook iets in de cup te stoppen, voordat ze deze aan Tyrion gaf. Zou er een gif in die armband zitten die The Fool aan Sansa gaf? (Dat was een armband toch?)
Sansa is natuurlijk wel nog steeds de heir to the north, al vraag ik me af of dat nog wel iets betekent in het huidige Westeros waar de honor met de Starks mee ten onder gaat en waar de Lannisters toch maar lekker doen wat ze willen. "The north will rally to her side" zeggen ze dan maar honorable Ned is dood en Robb was een oathbreaker. Wss geeft de north geen neuk meer. Misschien dat een aantal jaartjes Bolton daar verandering in brengt...quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:26 schreef Hattusa het volgende:
Lijkt me niet dat House Tyrell er iets mee te maken heeft. Wat zou hun motief zijn? Ze hebben alleen maar profijt van de alliantie met de Lannisters. Ja, ze hebben medelijden met Sansa, maar daarvoor gaan ze de toekomst van hun huis niet te grabbel gooien. Ik denk toch dat Cercei er iets mee te maken heeft, wellicht omdat ze queen regent wil blijven of het gif was juist bedoeld voor Tyrion. Of hebben de bloedzuigers van Melisandre hun werk gedaan?
Daar dacht Roose Bolton anders over.quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:31 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Sansa is natuurlijk wel nog steeds de heir to the north, al vraag ik me af of dat nog wel iets betekent in het huidige Westeros waar de honor met de Starks mee ten onder gaat en waar de Lannisters toch maar lekker doen wat ze willen. "The north will rally to her side" zeggen ze dan maar honorable Ned is dood en Robb was een oathbreaker. Wss geeft de north geen neuk meer. Misschien dat een aantal jaartjes Bolton daar verandering in brengt...
Maar de Tyrells hebben al vanaf dag 1 een special interest in Sansa. Ik durf zelfs te beweren dat vanaf dit moment:
[ afbeelding ]
...de Tyrells genoeg wisten en de voorbereidingen voor paarse Joff begonnen zijn.
Joffrey wijst duidelijk met zijn laatste adem naar Tyrion..quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Cersei is achterlijk, gooit de persoon die ze het meest haat in de cel oid omdat hij er toevallig bijstond. Hij wist toch ook niet dat Joff hem zo zou behandelen en zo bij de beker kon komen? Dat zou geen goed plan zijn, dat berust op geluk en toeval.
Joffrey heeft zich inderdaad tijdens zijn leven bewezen als een zeer capabel en groot denker ja. Dus dat zegt wel ietsquote:Op dinsdag 15 april 2014 07:51 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Joffrey wijst duidelijk met zijn laatste adem naar Tyrion..
Net of Tyrion zo stom is om Joffrey zo openlijk te vermoorden in een situatie waar hij niet duidelijk de regie over heeft. Mijn geld zet ik in op de Tyrells.quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:51 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ja, of gewoon niet en je laat het lekker over aan de mensen die de boeken niet lezen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:24 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zet mijn geld ook op de Tyrells en de ketting, maar aangezien er geen CSI is in King's Landing zal de verdachtmaking van Joffrey op Tyrion wel als waarheid worden gezien.quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Net of Tyrion zo stom is om Joffrey zo openlijk te vermoorden in een situatie waar hij niet duidelijk de regie over heeft. Mijn geld zet ik in op de Tyrells.
Ik denk niet dat die verdachtmaking lang stand houdt. Cersei is een wraakzuchtige bitch (ben benieuwd of we nog iets over de feestrestjes gaan horen), maar dom is ze niet en zal toch ook wel snel zien dat Tyrion het niet kan zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:01 schreef lord_bono het volgende:
Ik zet mijn geld ook op de Tyrells en de ketting, maar aangezien er geen CSI is in King's Landing zal de verdachtmaking van Joffrey op Tyrion wel als waarheid worden gezien.
Had ik al gedaan, maar is niet overgenomen door toenmalige OPquote:Op maandag 14 april 2014 22:55 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jij bent btw toch van de plaatjes? Fix dit eens.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:10 schreef eQuaL het volgende:
Voor de OP:
[ afbeelding ]
Plaatje zuigt trouwens in kwaliteit. Zijn de originelen niet meer beschikbaar?
waarom staat Illyrio Mopatis ( waar Kaleeshi in de eerste afleveringen woonde)quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:31 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, maar is niet overgenomen door toenmalige OP
[..]
[ afbeelding ]
Elk antwoord hierop is een spoiler. Bovendien staan alle ooit belangrijke mensen hierin.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:34 schreef kawa4 het volgende:
ov
[..]
waarom staat Illyrio Mopatis ( waar Kaleeshi in de eerste afleveringen woonde)
nog in die plaatjes??
die speelt toch geen rol meer in GOT.
of komt die nog een keer terug???
Maar kruis door Joffrey...quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:31 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, maar is niet overgenomen door toenmalige OP
[..]
[ afbeelding ]
Deze opmerking maakt hem natuurlijk hoofdverdachte nummer 1quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:38 schreef Noek het volgende:
Kings are dying like flies. Ding dong, the King is dead!![]()
[ afbeelding ]
Nee, het was ook meer een observatie van zijn kant. Ik had het wel leuk gevonden trouwens, dat juist hij die little prick zou uitschakelen. Eén van Ned's kinderen had het ook mogen doen en dan heel langzaam. Dit ging me wel te snel hoor, zijn dood.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze opmerking maakt hem natuurlijk hoofdverdachte nummer 1Alhoewel ik niet geloof dat hij het gedaan heeft en de rij potentiële daders zich uitstrekt van Kings Landing tot Mereen
Locke toch?quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:53 schreef kawa4 het volgende:
ben ook benieuw naar hoe de "jacht "op Bran en Rickon af gaat lopen.
dat is die dude die jamie's hand er af kapte ( hoe die heet weet ik zo niet)
Of naar de beker...quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:51 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Staat er al in, naast Ramsay Snowquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:16 schreef kawa4 het volgende:
[..]
inderdaad ja ,
die mag volgens mij ook wel in het OP plaatje, want die gaan we geheid ook nog wel een paar keer terug zien
[ afbeelding ]
Dat krijg je als je zo'n lulhannes van een koning bent. Dan maak je vijandenquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze opmerking maakt hem natuurlijk hoofdverdachte nummer 1Alhoewel ik niet geloof dat hij het gedaan heeft en de rij potentiële daders zich uitstrekt van Kings Landing tot Mereen
Margaery is dan ook een eerste klas actrice die Joffrey al vanaf minuut 1 bespeelde. De kruisboog scene. En nu weer doen alsof ze genoot van alles. Meisje weet donders goed waar ze mee bezig isquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:30 schreef Weakling het volgende:
De Tyrells weten het in ieder geval wel goed te spelen. Margaery leek echt aangedaan.
[..]Op wat voor manier dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik verwacht eerder dat de opmerking aan de feesttafel hem nog in de weg gaat zitten. Bij het dwergenoptreden, ik weet niet meer exact de Engelse tekst, maar zoiets was het: "Give 20 gold to each of the players and I will find a way to deal with the king later".quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij zei volgens mij ''make sure they don't thank the king'' ofzo?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat de opmerking aan de feesttafel hem nog in de weg gaat zitten. Bij het dwergenoptreden, ik weet niet meer exact de Engelse tekst, maar zoiets was het: "Give 20 gold to each of the players and I will find a way to deal with the king later".
Tyrion is niet populair, want dwerg en slimmer dan de meeste mensen. Dat brengt hem sowieso in de problemen, dode koning of nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat de opmerking aan de feesttafel hem nog in de weg gaat zitten. Bij het dwergenoptreden, ik weet niet meer exact de Engelse tekst, maar zoiets was het: "Give 20 gold to each of the players and I will find a way to deal with the king later".
Ze tonen niet opnelijk hun afgunst. Alleen aan Sansa. Dara hebben ze niets van te vrezen en die denkt hetzelfde. In de nabeijheid van anderen zijn ze poeslief (Margaery dan) en oma kibbelt alleen met Tywin.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar de Tyrells zijn er echt niet even om de 'houses te joinen' lijkt me, het is immers Game of Thrones. Daarbij zijn die geheimzinnige gesprekken in de tuinen toch ook wel verdacht, met oma Tyrell en Marg, dat ze heel openlijk hun afgunst voor Joff tonen.
Waar is Theon in dit plaatje?quote:
tyrion framen leek me onmogelijk, hij wilde al weg en ik denk niet dat het afgesproken was dat hij vernederd zou worden als cupbearerquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:46 schreef shiznuts het volgende:
Joffrey dood!
[..]
Hmmm yeas.Very well. Was ook wel frappant dat die 'fool' de ketting aan Sansa gaf, die oma nog ff langs Sansa kwam om te babbelen over een dood op een bruiloft, opeens een kristal mist en daarna die 'fool' haar vertelt mee te komen als ze wil blijven leven. Maar misschien willen ze ook wel dat je dat denkt.
Uiteindelijk stikte hij niet, maar toonde hij eerder symptomen van vergiftiging. Dus of dat kristal loste op in de wijn, of het was gewoon Melissandre's werk. Maar het is eerder iemand die Tyrion wil framen. Dus wie heeft er baat bij dat hij weggeruimd wordt? Of was hij geen echt doel, maar gewoon een middel, een zondebok in iemands more elaborate plan? Tywin, Cercei & Jamie? Of was het gewoon Jaqen? Hmmm... net een aflevering van Sherlock.
volgens mij Tommen baratheonquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Maar wie is nu de koning nu Joffrey foetsie is??
Ik heb nog even teruggekeken, hij zegt ''Pay each of them 20 gold when this is done. (I'll have?) to find another way to thank the king.''quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef Weakling het volgende:
[..]
en poison is de favoriete manier van vrouwen om mensen om te leggen, dat is volgens mij al eens eerder in een vorig seizoen verteldquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
Iedereen die een beetje nadenkt weet dat het niet Tyrion is. Hij wist niet dat hij met die beker moest zeulen. Hoe kan die daar dan gif in hebben gedaan, als ie geen idee had? Dus wie heeft aan die beker gezeten? Sansa en Marg (en misschien Olenna). Maar voor Sansa gaat hetzelfde op als voor Tyrion. Dus dan blijven Margy en Olenna over (Tyrion pakte de beker voor haar neus op, voor de laatste keer).
Althans zo lijkt het mij, en Olenna maakt nog die opmerking dat het niet kan om iemand op zijn bruiloft koud te maken. Extra hilarisch.
Ohjaquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:35 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja niet dus. Staat nog in het eerste plaatje, zie OP
Maar aangezien wij dus niet weten wat wel of niet juist is zijn het voor ons geen spoilersquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:49 schreef zzzzud het volgende:
Tip voor de echte fans die niet gespoilerd willen worden: lees dit topic ook maar niet meer. Als boekenlezer zie ik nu zoveel seriekijkers 'brainstormen' en precies alles goed 'raden'. En dat op details die ik in de serie niet zag, maar er in de boeken dik bovenop liggen.
Die eerste scene met Ramsey, wat een gekkie is het ook
Nee, tot die tijd blijft Cersei Queen Regent volgens mij.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:37 schreef kawa4 het volgende:
[..]
volgens mij Tommen baratheon
maar zeker weten doe ik het ook niet
mischien moet hij eerst wat ouder worden, en dat tot die tijd margery Koningin blijft
Dat idee heb ik dus ookquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:49 schreef zzzzud het volgende:
Tip voor de echte fans die niet gespoilerd willen worden: lees dit topic ook maar niet meer. Als boekenlezer zie ik nu zoveel seriekijkers 'brainstormen' en precies alles goed 'raden'. En dat op details die ik in de serie niet zag, maar er in de boeken dik bovenop liggen.
Cersei is geen Queen regent meer. Dat is Marg. Lijkt me vreemd dat ze dat terugdraaien ineens.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, tot die tijd blijft Cersei Queen Regent volgens mij.
Ik ben benieuwd wat de positie van Margaery nu is. Naast weduwe.
"The viewers send their regards"quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
http://mashable.com/2014/(...)ash-com-fb-main-link
Weet niet of 'ie al gepost was!
dat van die ketting had ik dus nooit zelf bedacht..quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ookDat er hier details naar voren komen die je onmogelijk uit de beelden van de serie kan halen, tenzij je het dus weet en weet waar je op moet letten.
Volgens velen hier dus niet en heeft Margaery geen recht, want t gaat over naar Tommen. En dan is de mama blijkbaar Queen Regent. En dus Cersei weer terug. Ik heb geen idee hoe t werkt, dus ik herhaal alleen wat anderen hier zeggen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Cersei is geen Queen regent meer. Dat is Marg. Lijkt me vreemd dat ze dat terugdraaien ineens.
"- I heard it said that poison is a woman's weapon.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:52 schreef Re het volgende:
en poison is de favoriete manier van vrouwen om mensen om te leggen, dat is volgens mij al eens eerder in een vorig seizoen verteld
ditquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:00 schreef Luigi het volgende:
Ik ben ergens wel blij dat ik de boeken (grotendeels, ben gestrand ergens in het laatste boek aan het begin) heb gelezen, vond bijv. de purple wedding in het boek echt enorm indrukwekkend (met name de dood van joff) in de serie kwam dat toch wat minder over vind ik. Plus dat ik de grote verhaallijnen nu wel ken en wat minder 'bang' ben voor spoilers.
Dat dus. maar dat kan ook aan onze oplettendheid liggen hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
dat van die ketting had ik dus nooit zelf bedacht..
Niks vreemds aan. Geen echte spoiler, maar toch maar even met tags:quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Cersei is geen Queen regent meer. Dat is Marg. Lijkt me vreemd dat ze dat terugdraaien ineens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ah, dan had ik het niet goed verstaan, hoewel ook dit nog steeds verkeerd kan worden opgevat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog even teruggekeken, hij zegt ''Pay each of them 20 gold when this is done. (I'll have?) to find another way to thank the king.''
Mwoh, ik heb niet het idee dat ik iets hier gelezen heb wat ik niet zelf uit de beelden kon halen. Misschien dat het me de eerste keer niet direct opviel, maar dat ligt niet aan de beelden en eerder aan mijn onoplettendheid.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:56 schreef Ang3l het volgende:
Dat idee heb ik dus ookDat er hier details naar voren komen die je onmogelijk uit de beelden van de serie kan halen, tenzij je het dus weet en weet waar je op moet letten.
O, niet gelezen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens velen hier dus niet en heeft Margaery geen recht, want t gaat over naar Tommen. En dan is de mama blijkbaar Queen Regent. En dus Cersei weer terug. Ik heb geen idee hoe t werkt, dus ik herhaal alleen wat anderen hier zeggen.
En toen opperde ik al dat ik er Cersei bijna zelf voor saan zag dit te hebben gedaan, om Queen Regent weer terug te krijgenquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O, niet gelezen.Ja kan goed, dus Tommen koning, en Cersei weer Queen, totdat Tommen wat pussy scoort. Die Margy heeft trouwens ook pech met d'r kerels zeg.
Margaery:quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O, niet gelezen.Ja kan goed, dus Tommen koning, en Cersei weer Queen, totdat Tommen wat pussy scoort. Die Margy heeft trouwens ook pech met d'r kerels zeg.
Mijn ABSOLUUT favo quote uit de hele seriequote:Op dinsdag 15 april 2014 08:38 schreef Noek het volgende:
Kings are dying like flies. Ding dong, the King is dead!![]()
[ afbeelding ]
Deze nog meer:quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze opmerking maakt hem natuurlijk hoofdverdachte nummer 1![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"- I heard it said that poison is a woman's weapon.
- Yes. Women, cravens... and eunuchs."
―Ned Stark and Grand Maester Pycelle
Écht? Ik heb het vorige maand gelezen en vond het in het boek nog net niet achteloos. Het nare gedrag van Joffrey tijdens de bruiloft werd pagina's uitgemeten, maar hij was binnen een paar alinea's dood.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:00 schreef Luigi het volgende:
Ik ben ergens wel blij dat ik de boeken (grotendeels, ben gestrand ergens in het laatste boek aan het begin) heb gelezen, vond bijv. de purple wedding in het boek echt enorm indrukwekkend (met name de dood van joff) in de serie kwam dat toch wat minder over vind ik.
die draakjes van dr, kan ze goed gebruiken tegen de white walkers,quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef Weakling het volgende:
opvolgers, omdat ze elkaar allemaal al een kopje kleiner hebben gemaakt. Zit je dan met je draken
Misschien dat het meer mijn ervaring tijdens het lezen was danquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Écht? Ik heb het vorige maand gelezen en vond het in het boek nog net niet achteloos. Het nare gedrag van Joffrey tijdens de bruiloft werd pagina's uitgemeten, maar hij was binnen een paar alinea's dood.
Dan vond ik dat hier met die rode ogen en zijn paarse hoofd vrij naar overkomen en behoorlijk indrukwekkend.
V.
In het boek werd zijn doodsstrijd inderdaad wat gruwelijker neergezetquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:00 schreef Luigi het volgende:
Ik ben ergens wel blij dat ik de boeken (grotendeels, ben gestrand ergens in het laatste boek aan het begin) heb gelezen, vond bijv. de purple wedding in het boek echt enorm indrukwekkend (met name de dood van joff) in de serie kwam dat toch wat minder over vind ik. Plus dat ik de grote verhaallijnen nu wel ken en wat minder 'bang' ben voor spoilers.
Natuurlijk is het de eerste keer dat je er van weet meer indrukwekkend. De tweede keer (hier dus de tv-serie) is dan te verwachten en maakt niet zo'n impact. Dat wil niet zeggen dat het in het boek 'indrukwekkender' is beschreven. Ik heb het boek nog niet gelezen, maar als ik dat doe vind ik het misschien wel een beetje tegen vallen. Je verwacht het, en dan worden er maar een paar regeltjes aan gewijd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:18 schreef Verbal het volgende:
Écht? Ik heb het vorige maand gelezen en vond het in het boek nog net niet achteloos. Het nare gedrag van Joffrey tijdens de bruiloft werd pagina's uitgemeten, maar hij was binnen een paar alinea's dood.
Dan vond ik dat hier met die rode ogen en zijn paarse hoofd vrij naar overkomen en behoorlijk indrukwekkend.
V.
Ik moest bij "niks aan t handje" meteen aan jamie denkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef Rabieluh het volgende:
Misschien wordt Tommen wel een steengoeie koning, door iedereen geliefd, niks aan t handje.
x aantal honden vechten om 1 been, en de draak gaat er mee heen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef Weakling het volgende:
Het wordt langzamerhand wel steeds makkelijker voor Dany zo. Die komt straks aan in een land zonder koningen en troonopvolgers, omdat ze elkaar allemaal al een kopje kleiner hebben gemaakt. Zit je dan met je draken ...
Haha, ik niet eens, ben niet zo scherp op het moment met mn koorts en alles.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest bij "niks aan t handje" meteen aan jamie denken
Ghehe, zoiets ja, dat die draken denken: we laten al die mensjes elkaar lekker uitmoorden, dan blijft alleen Dany over en die peuzelen we zelf op. Dragons: flawless victory!quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
x aantal honden vechten om 1 been, en de draak gaat er mee heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |