''Wie is de KingSlayer - Editie 2014''quote:
Cersei krijgt in ieder geval een rood scherm! Tyrion is het sowieso nietquote:Op maandag 14 april 2014 23:47 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
''Wie is de KingSlayer - Editie 2014''
Ik zie een bordspel aankomen
Ik zit de scène nu voor de derde keer te kijkenquote:
Neuh, die hoeren zeiden dat hij niet een dikke lul had maar erg goed was in seks ofzo.quote:Op maandag 14 april 2014 23:16 schreef P8 het volgende:
[..]
Podrick! Die acteur was weer geweldig deze afleveringStaat sowieso in mijn top 3 favoriete characters in de hele serie
quote:Op maandag 14 april 2014 23:51 schreef VacaLoca het volgende:
je bent als koning zijnde niet veilig op een bruiloft
Als je t weet is t duidelijk te zien ja, maar verder niet echt vind/vond ik.quote:Op maandag 14 april 2014 23:47 schreef Peunage het volgende:
Ik kijk de aflevering nu voor de 2de keer. Het is gewoon vrij duidelijk te zien dat oma de haren van Sansa opzij doet, 1 stuk van de ketting pakt, terwijl ze zegt 'War is war, but killing a man at a wedding...horrid'.
Zo.quote:Op maandag 14 april 2014 23:53 schreef iAvani het volgende:
[..]je bent koning zijnde niet veilig op een bruiloft
je bent als koning niet veilig op een bruiloft
Black Weddingquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:01 schreef Ang3l het volgende:
Red weddings, purple weddings... ik denk dat ik mijn pink wedding maar annuleer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck Fuck FUck Fuck......quote:Op maandag 14 april 2014 23:51 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ik zit de scène nu voor de derde keer te kijken![]()
Ik zat te denken dat Cersei ongewild Joffrey had vermoord, omdat ze tegen de Maester zo zat van: "The queen tells you.." en vlak daarvoor met een gesloten hand tegen Margaery kwam zeggen dat ze toch zo'n voorbeeld is. Ik kan het echter niet uit de beelden halen. Tenzij Olenna de wijn van Margaery en Joffrey heeft verwisseld, omdat ze dacht dat Cersei Margaery zou willen vermoorden.
Ok, ik ga nu te veel zoekenTijd om te slapen.
Neehoor, de wijn stond niet bij Tyrion ;-)quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:06 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Fuck Fuck FUck Fuck......
Joffrey gooit zijn wijn over Tyrion... En dwingt Tyrion om hém bij te schenken. Met de wijn die voor Tyrion stond...... Zou tyrion gewoon het doelwit zijn geweest? Zou verklaren waarom hij als een standbeeld bij die gouden beker stond....
O fuck. Ik ga hem nog een paar keer kijken
Ga morgen herkijken. Refresh memory. Bij wie stond het? En was de beker die weggegooid werd dezelfde als die opnieuw gegeven werd?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:09 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Neehoor, de wijn stond niet bij Tyrion ;-)
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:05 schreef iAvani het volgende:
[..]
Black Wedding
Gypsy wedding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Overduidelijk.... OR IS IT?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:19 schreef Khaleesi het volgende:
Olenna is wel erg vaak in beeld, wordt vaak gecloseupped. Doe er mee wat je wilt...
slotje?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:34 schreef wolfrolf het volgende:
het was een drakenkeutel van khaleesi xD
opgelost!!1
En na deze aflevering komt die vraag waar vandaan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:35 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Barristan Selmy echt zo goed was, toen hij werd ontslagen door Joffrey claimde hij die 5 guards te kunnen verslaan.
Daarbij is hij moreel gezien wel leeg, aangezien hij blindelings orders volgde van de Mad King blijkbaar, Jaime had tenminste nog een geweten waardoor hij de Mad King had vermoord.
Voor een Kingsguard is dat eigenlijk wel goed, blindelings orders volgen, dat is je taak. Maar goed....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |