Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Wie zit hierachter? Het is verdorie net Cluedo.quote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Kyubey het volgende:
Hebben jullie nog theorieën over het vervolg van deze afschuwelijke misdaad?
Zal de vuile dwerg gestraft worden voor zijn vergrijp tegen de Ware Koning?
Badass Oma sowiesoquote:Op maandag 14 april 2014 23:08 schreef P8 het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Wie zit hierachter? Het is verdorie net Cluedo.
Theoriën over de dood van onze geliefde grote blonde leider:quote:Op maandag 14 april 2014 23:08 schreef P8 het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Wie zit hierachter? Het is verdorie net Cluedo.
Het was potverdrie vast en zeker die drommelse Plaaggeest weer!quote:Op maandag 14 april 2014 23:08 schreef P8 het volgende:
[..]
Die combi is altijd mogelijk. The Red Wedding kun je toeschrijven aan Fray, maar ook aan de vloek van Melissandre. Het is maar waar je in gelooft.quote:Op maandag 14 april 2014 23:10 schreef Tanin het volgende:
- Melissandre d'r magie gaat eindelijk werken, al dan niet in combinatie met een van de andere mogelijkheden
Ja, dat dus, maar als we er vanuit gaan dat haar magie daar werkte, dan was er hier dus ook iemand van vlees en bloed die iets fliktequote:Op maandag 14 april 2014 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die combi is altijd mogelijk. The Red Wedding kun je toeschrijven aan Fray, maar ook aan de vloek van Melissandre. Het is maar waar je in gelooft.
Was het Sinterklaas?quote:Op maandag 14 april 2014 23:15 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die nog niet weten wie de daders zijn. Lees anders ff terug ofzo.
Nee, de dwergen, dûh.quote:
Podrick! Die acteur was weer geweldig deze afleveringquote:Op maandag 14 april 2014 23:10 schreef Tanin het volgende:
- die gast met die dikke lul deed het in opdracht van Tyrion,
Deftig bekertje dan, als ie onder die zondvloed van Podrick niet bezweken is. Welke Fok!ker hebben ze eigenlijk voor die rol gecast?quote:Op maandag 14 april 2014 23:18 schreef Ang3l het volgende:
Nee nee, Podrick had 'm doodgeswaffeld. Niet vergiftigdTenzij ie naast een killer penis ook nog killer zaad heeft en dat in die beker had gedaan!
De vuile etterbak!!quote:Op maandag 14 april 2014 23:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het was potverdrie vast en zeker die drommelse Plaaggeest weer!
[ afbeelding ]
Let him choooke! DIEEEE!!!quote:
Feestje overal!quote:
Sorry, maar Sarah Connor is gewoon een lekker wijf. En als je het niet bevalt stuur ik een T-800 achter je aan!quote:Op maandag 14 april 2014 22:48 schreef Khaleesi het volgende:
Dat mensen hier nog steeds een stijfje krijgen van Cersei.
Zo knap is dat mens toch niet?
Lieten alleen een paar dode duiven zien omdat hij met z'n zwaar die taart kapot sloeg.quote:Op maandag 14 april 2014 23:41 schreef Weakling het volgende:
Was een apart tussenshot vond ik. Zie overal tegenwoordig aanwijzingen in geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |