quote:Op maandag 14 april 2014 22:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou, je hebt dus gespoilerd want Jeffrey heeft het land der levenden verlaten.
Hij gaat iig nog naar Grun en nog twee zuidelijke plaatsen komende maandagenquote:Op maandag 14 april 2014 22:34 schreef Khaleesi het volgende:
De Iron Throne stond vandaag op het station van Breda????????![]()
![]()
Waarom lees ik dat nu pas?
Zuidelijk voor mensen boven of beneden de Wall?quote:Op maandag 14 april 2014 22:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hij gaat iig nog naar Grun en nog twee zuidelijke plaatsen komende maandagen
GRRM heeft als het goed is deze episode geschreven. Inderdaad briljant, aan het begin van de episode was ik de hele bruiloft vergeten. Daarna werd de bruiloft subtiel getoond (alsof het een tussendoortje was) en Joffrey's kwellingen van Tyrion werden extra uitvergroot.quote:Op maandag 14 april 2014 22:35 schreef pfaf het volgende:
Wat een meesterlijke opbouw naar het eind. Geniale storywriting en regie..
Tommen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:40 schreef SnuggLe het volgende:
Btw wie is nu de troonopvolger dan, aangezien Geoffrey nog geen kids had?!
De Tyrells MOETEN hierachter zitten.
Iets met een ketting enzo.quote:Op maandag 14 april 2014 22:40 schreef SnuggLe het volgende:
Btw wie is nu de troonopvolger dan, aangezien Geoffrey nog geen kids had?!
De Tyrells MOETEN hierachter zitten.
Hele fijne episode idd. Vooral de sneer van Oberyn naar Tywin tijdens hun gesprekje was monumentaal.quote:Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
GRRM heeft als het goed is deze episode geschreven. Inderdaad briljant, aan het begin van de episode was ik de hele bruiloft vergeten. Daarna werd de bruiloft subtiel getoond (alsof het een tussendoortje was) en Joffrey's kwellingen van Tyrion werden extra uitvergroot.
quote:Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
GRRM heeft als het goed is deze episode geschreven. Inderdaad briljant, aan het begin van de episode was ik de hele bruiloft vergeten. Daarna werd de bruiloft subtiel getoond (alsof het een tussendoortje was) en Joffrey's kwellingen van Tyrion werden extra uitvergroot.
Fijne inkijk jaquote:Op maandag 14 april 2014 22:40 schreef padlarf het volgende:
Mijn helden van deze aflevering:
3. Cersei's downblouse
Dan vind ik wel jammer hoe hij Stannis heeft afgehandeld. Florent verbranden omdat hij een ongelovige was in plaats van een verraderquote:Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tommen is het jongere broertje van Joffrey, en tevens zoon van King Robert.quote:
Niet Robert, Jaime.quote:Op maandag 14 april 2014 22:49 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Tommen is het jongere broertje van Joffrey, en tevens zoon van King Robert.
Echt wel. En dat zeg ik, swordswallower through and through #TeamLoras . Ik vind Cersei een hele mooie vrouwquote:Op maandag 14 april 2014 22:48 schreef Khaleesi het volgende:
Dat mensen hier nog steeds een stijfje krijgen van Cersei.
Zo knap is dat mens toch niet?
Hoe durf jequote:Op maandag 14 april 2014 22:48 schreef Khaleesi het volgende:
Dat mensen hier nog steeds een stijfje krijgen van Cersei.
Zo knap is dat mens toch niet?
Je mag je bericht best laten staan hoor.quote:
Baelish weg?! heb ik iets gemist?!quote:Op maandag 14 april 2014 22:14 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De spanning tussen hem en Tyrion (Kneel!) was bijna ongeëvenaard in 4 seizoenen GoT.
Nu moeten we nog maar zien wat er van Tyrion terecht komt (ik weet het al).
Baelish is ook al weg dus geen Baelish/Varys conversaties meer...
Hoop leuke figuren weg zo...
Jij bent btw toch van de plaatjes? Fix dit eens.quote:Op maandag 14 april 2014 22:25 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Spoiler, want je zegt dat dat dus fake is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |