quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"- I heard it said that poison is a woman's weapon.
- Yes. Women, cravens... and eunuchs."
―Ned Stark and Grand Maester Pycelle
Écht? Ik heb het vorige maand gelezen en vond het in het boek nog net niet achteloos. Het nare gedrag van Joffrey tijdens de bruiloft werd pagina's uitgemeten, maar hij was binnen een paar alinea's dood.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:00 schreef Luigi het volgende:
Ik ben ergens wel blij dat ik de boeken (grotendeels, ben gestrand ergens in het laatste boek aan het begin) heb gelezen, vond bijv. de purple wedding in het boek echt enorm indrukwekkend (met name de dood van joff) in de serie kwam dat toch wat minder over vind ik.
die draakjes van dr, kan ze goed gebruiken tegen de white walkers,quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef Weakling het volgende:
opvolgers, omdat ze elkaar allemaal al een kopje kleiner hebben gemaakt. Zit je dan met je draken
Misschien dat het meer mijn ervaring tijdens het lezen was danquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Écht? Ik heb het vorige maand gelezen en vond het in het boek nog net niet achteloos. Het nare gedrag van Joffrey tijdens de bruiloft werd pagina's uitgemeten, maar hij was binnen een paar alinea's dood.
Dan vond ik dat hier met die rode ogen en zijn paarse hoofd vrij naar overkomen en behoorlijk indrukwekkend.
V.
In het boek werd zijn doodsstrijd inderdaad wat gruwelijker neergezetquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:00 schreef Luigi het volgende:
Ik ben ergens wel blij dat ik de boeken (grotendeels, ben gestrand ergens in het laatste boek aan het begin) heb gelezen, vond bijv. de purple wedding in het boek echt enorm indrukwekkend (met name de dood van joff) in de serie kwam dat toch wat minder over vind ik. Plus dat ik de grote verhaallijnen nu wel ken en wat minder 'bang' ben voor spoilers.
Natuurlijk is het de eerste keer dat je er van weet meer indrukwekkend. De tweede keer (hier dus de tv-serie) is dan te verwachten en maakt niet zo'n impact. Dat wil niet zeggen dat het in het boek 'indrukwekkender' is beschreven. Ik heb het boek nog niet gelezen, maar als ik dat doe vind ik het misschien wel een beetje tegen vallen. Je verwacht het, en dan worden er maar een paar regeltjes aan gewijd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:18 schreef Verbal het volgende:
Écht? Ik heb het vorige maand gelezen en vond het in het boek nog net niet achteloos. Het nare gedrag van Joffrey tijdens de bruiloft werd pagina's uitgemeten, maar hij was binnen een paar alinea's dood.
Dan vond ik dat hier met die rode ogen en zijn paarse hoofd vrij naar overkomen en behoorlijk indrukwekkend.
V.
Ik moest bij "niks aan t handje" meteen aan jamie denkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef Rabieluh het volgende:
Misschien wordt Tommen wel een steengoeie koning, door iedereen geliefd, niks aan t handje.
x aantal honden vechten om 1 been, en de draak gaat er mee heen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef Weakling het volgende:
Het wordt langzamerhand wel steeds makkelijker voor Dany zo. Die komt straks aan in een land zonder koningen en troonopvolgers, omdat ze elkaar allemaal al een kopje kleiner hebben gemaakt. Zit je dan met je draken ...
Haha, ik niet eens, ben niet zo scherp op het moment met mn koorts en alles.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest bij "niks aan t handje" meteen aan jamie denken
Ghehe, zoiets ja, dat die draken denken: we laten al die mensjes elkaar lekker uitmoorden, dan blijft alleen Dany over en die peuzelen we zelf op. Dragons: flawless victory!quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
x aantal honden vechten om 1 been, en de draak gaat er mee heen?
Als dat zwaard zo scherp is, waarom is die taart dan zo kapot?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat Prince (The Artist Formerly Known As) t heeft gedaan. De hints naar zijn muziek waren overduidelijk!
[ afbeelding ]
Holle taart, niet genoeg weerstand voor een mooie clean cut.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:37 schreef P8 het volgende:
[..]
Als dat zwaard zo scherp is, waarom is die taart dan zo kapot?
Kwam niet van Multivlaai, die zijn wat harder.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:37 schreef P8 het volgende:
Als dat zwaard zo scherp is, waarom is die taart dan zo kapot?
Multivlaai kan hier super hard op inspelen natuurlijk nuquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:40 schreef Weakling het volgende:
[..]
Kwam niet van Multivlaai, die zijn wat harder.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:39 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb weinig met GoT covers maar dit is echt geweldig![]()
Maar het was Valeriaans staalquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Holle taart, niet genoeg weerstand voor een mooie clean cut.
Ik denk niet dat ze omkomen van de honger als ze de taart skippen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:46 schreef Re het volgende:
wel een vieze taart ja als al die duiven erin hebben gescheten enzo...
Je had dit verwacht?quote:
Geschikt voor op t slagveld, niet om taart mee aan te snijden dusquote:
Hmm, het was wel Margaery die Jof voerde met taart, dus wie weet zat er wel iets in de taart en niet in de wijn. Of zat er iets in de taart EN de wijn en werkte het gif alleen als die twee componenten bij elkaar kwamen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk niet dat ze omkomen van de honger als ze de taart skippen.
Beter hadden ze ook de wijn geskipt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |