x aantal honden vechten om 1 been, en de draak gaat er mee heen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef Weakling het volgende:
Het wordt langzamerhand wel steeds makkelijker voor Dany zo. Die komt straks aan in een land zonder koningen en troonopvolgers, omdat ze elkaar allemaal al een kopje kleiner hebben gemaakt. Zit je dan met je draken ...
Haha, ik niet eens, ben niet zo scherp op het moment met mn koorts en alles.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest bij "niks aan t handje" meteen aan jamie denken
Ghehe, zoiets ja, dat die draken denken: we laten al die mensjes elkaar lekker uitmoorden, dan blijft alleen Dany over en die peuzelen we zelf op. Dragons: flawless victory!quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
x aantal honden vechten om 1 been, en de draak gaat er mee heen?
Als dat zwaard zo scherp is, waarom is die taart dan zo kapot?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat Prince (The Artist Formerly Known As) t heeft gedaan. De hints naar zijn muziek waren overduidelijk!
[ afbeelding ]
Holle taart, niet genoeg weerstand voor een mooie clean cut.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:37 schreef P8 het volgende:
[..]
Als dat zwaard zo scherp is, waarom is die taart dan zo kapot?
Kwam niet van Multivlaai, die zijn wat harder.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:37 schreef P8 het volgende:
Als dat zwaard zo scherp is, waarom is die taart dan zo kapot?
Multivlaai kan hier super hard op inspelen natuurlijk nuquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:40 schreef Weakling het volgende:
[..]
Kwam niet van Multivlaai, die zijn wat harder.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:39 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb weinig met GoT covers maar dit is echt geweldig![]()
Maar het was Valeriaans staalquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Holle taart, niet genoeg weerstand voor een mooie clean cut.
Ik denk niet dat ze omkomen van de honger als ze de taart skippen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:46 schreef Re het volgende:
wel een vieze taart ja als al die duiven erin hebben gescheten enzo...
Je had dit verwacht?quote:
Geschikt voor op t slagveld, niet om taart mee aan te snijden dusquote:
Hmm, het was wel Margaery die Jof voerde met taart, dus wie weet zat er wel iets in de taart en niet in de wijn. Of zat er iets in de taart EN de wijn en werkte het gif alleen als die twee componenten bij elkaar kwamen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk niet dat ze omkomen van de honger als ze de taart skippen.
Beter hadden ze ook de wijn geskipt!
Het zou me niets verbazen als het gif daar vandaan komt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:49 schreef Re het volgende:
Ik heb nou al een paar keer gezien dar Cersei erg close is met die nieuwe maester... vond die conversatie met maester pycelle wel apart eigenlijk
Littlefinger is toch al weg?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gisteravond de aflevering gezien. Mijn geld staat op Lady Olenna. Mijn eerste instict was dat Cersei en Tywin het samen zelf hadden gedaan ( of een van de twee ), maar na hem vanochtend nogmaals te hebben bekeken zet ik toch in op Olenna. Je ziet haar veranderen in de loop van de bruiloft. Margaery pakte de beker ook aan van Joffrey voordat de taart kwam. Ze zette hem neer in de buurt van Olenna. Voor de taart keek ze vrij nors en was het goed af te lezen dat ze zich stoorde aan Joffrey's gedrag. Nadien ( nadat Margaery de beker in haar buurt zette ) keek ze opeens vrij happy.
Ik miste Littlefinger ook een beetje bij het feestje na de trouwerij. Varys, etc zag ik meerdere malen in beeld, maar hij expliciet niet. Brengt de fool van Joffrey ( de gast die Sansa waarschuwde om te vertrekken ) Sansa naar Littlefinger om nu eindelijk te vertrekken samen om haar in veiligheid te brengen? Geen idee, maar het viel me op
En ik vond die blik uitwisseling van Loras en de Prince wel nice gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |