quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:45 schreef Baszh het volgende:
[..]Op wat voor manier dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik verwacht eerder dat de opmerking aan de feesttafel hem nog in de weg gaat zitten. Bij het dwergenoptreden, ik weet niet meer exact de Engelse tekst, maar zoiets was het: "Give 20 gold to each of the players and I will find a way to deal with the king later".quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze opmerking maakt hem natuurlijk hoofdverdachte nummer 1Alhoewel ik niet geloof dat hij het gedaan heeft en de rij potentiële daders zich uitstrekt van Kings Landing tot Mereen
Hij zei volgens mij ''make sure they don't thank the king'' ofzo?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat de opmerking aan de feesttafel hem nog in de weg gaat zitten. Bij het dwergenoptreden, ik weet niet meer exact de Engelse tekst, maar zoiets was het: "Give 20 gold to each of the players and I will find a way to deal with the king later".
Tyrion is niet populair, want dwerg en slimmer dan de meeste mensen. Dat brengt hem sowieso in de problemen, dode koning of nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat de opmerking aan de feesttafel hem nog in de weg gaat zitten. Bij het dwergenoptreden, ik weet niet meer exact de Engelse tekst, maar zoiets was het: "Give 20 gold to each of the players and I will find a way to deal with the king later".
Ze tonen niet opnelijk hun afgunst. Alleen aan Sansa. Dara hebben ze niets van te vrezen en die denkt hetzelfde. In de nabeijheid van anderen zijn ze poeslief (Margaery dan) en oma kibbelt alleen met Tywin.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar de Tyrells zijn er echt niet even om de 'houses te joinen' lijkt me, het is immers Game of Thrones. Daarbij zijn die geheimzinnige gesprekken in de tuinen toch ook wel verdacht, met oma Tyrell en Marg, dat ze heel openlijk hun afgunst voor Joff tonen.
Waar is Theon in dit plaatje?quote:
tyrion framen leek me onmogelijk, hij wilde al weg en ik denk niet dat het afgesproken was dat hij vernederd zou worden als cupbearerquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:46 schreef shiznuts het volgende:
Joffrey dood!
[..]
Hmmm yeas.Very well. Was ook wel frappant dat die 'fool' de ketting aan Sansa gaf, die oma nog ff langs Sansa kwam om te babbelen over een dood op een bruiloft, opeens een kristal mist en daarna die 'fool' haar vertelt mee te komen als ze wil blijven leven. Maar misschien willen ze ook wel dat je dat denkt.
Uiteindelijk stikte hij niet, maar toonde hij eerder symptomen van vergiftiging. Dus of dat kristal loste op in de wijn, of het was gewoon Melissandre's werk. Maar het is eerder iemand die Tyrion wil framen. Dus wie heeft er baat bij dat hij weggeruimd wordt? Of was hij geen echt doel, maar gewoon een middel, een zondebok in iemands more elaborate plan? Tywin, Cercei & Jamie? Of was het gewoon Jaqen? Hmmm... net een aflevering van Sherlock.
volgens mij Tommen baratheonquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Maar wie is nu de koning nu Joffrey foetsie is??
Ik heb nog even teruggekeken, hij zegt ''Pay each of them 20 gold when this is done. (I'll have?) to find another way to thank the king.''quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef Weakling het volgende:
[..]
en poison is de favoriete manier van vrouwen om mensen om te leggen, dat is volgens mij al eens eerder in een vorig seizoen verteldquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
Iedereen die een beetje nadenkt weet dat het niet Tyrion is. Hij wist niet dat hij met die beker moest zeulen. Hoe kan die daar dan gif in hebben gedaan, als ie geen idee had? Dus wie heeft aan die beker gezeten? Sansa en Marg (en misschien Olenna). Maar voor Sansa gaat hetzelfde op als voor Tyrion. Dus dan blijven Margy en Olenna over (Tyrion pakte de beker voor haar neus op, voor de laatste keer).
Althans zo lijkt het mij, en Olenna maakt nog die opmerking dat het niet kan om iemand op zijn bruiloft koud te maken. Extra hilarisch.
Ohjaquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:35 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja niet dus. Staat nog in het eerste plaatje, zie OP
Maar aangezien wij dus niet weten wat wel of niet juist is zijn het voor ons geen spoilersquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:49 schreef zzzzud het volgende:
Tip voor de echte fans die niet gespoilerd willen worden: lees dit topic ook maar niet meer. Als boekenlezer zie ik nu zoveel seriekijkers 'brainstormen' en precies alles goed 'raden'. En dat op details die ik in de serie niet zag, maar er in de boeken dik bovenop liggen.
Die eerste scene met Ramsey, wat een gekkie is het ook
Nee, tot die tijd blijft Cersei Queen Regent volgens mij.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:37 schreef kawa4 het volgende:
[..]
volgens mij Tommen baratheon
maar zeker weten doe ik het ook niet
mischien moet hij eerst wat ouder worden, en dat tot die tijd margery Koningin blijft
Dat idee heb ik dus ookquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:49 schreef zzzzud het volgende:
Tip voor de echte fans die niet gespoilerd willen worden: lees dit topic ook maar niet meer. Als boekenlezer zie ik nu zoveel seriekijkers 'brainstormen' en precies alles goed 'raden'. En dat op details die ik in de serie niet zag, maar er in de boeken dik bovenop liggen.
Cersei is geen Queen regent meer. Dat is Marg. Lijkt me vreemd dat ze dat terugdraaien ineens.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, tot die tijd blijft Cersei Queen Regent volgens mij.
Ik ben benieuwd wat de positie van Margaery nu is. Naast weduwe.
"The viewers send their regards"quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
http://mashable.com/2014/(...)ash-com-fb-main-link
Weet niet of 'ie al gepost was!
dat van die ketting had ik dus nooit zelf bedacht..quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ookDat er hier details naar voren komen die je onmogelijk uit de beelden van de serie kan halen, tenzij je het dus weet en weet waar je op moet letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |