Dat zal het zijn. Er stond iets over de Balijbrug in.quote:Op maandag 14 april 2014 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien werden vunzige pr0nberichtjes gefilterd....?
Je wilde Yur nog verder demotiveren?quote:Op maandag 14 april 2014 17:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Er stond iets over de Balijbrug in.
Ik denk dat YUR niet helemaal serieus was, er staan liefst 5 berichten voor hem in het excelbestand. Waaronder die van mij.quote:Op maandag 14 april 2014 17:25 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je wilde Yur nog verder demotiveren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Moet je wel het geluk hebben ingeloot te worden. Of is je tijd snel genoeg om te kwalificeren?quote:Op maandag 14 april 2014 17:37 schreef kepler het volgende:
Ik denk dat ik volgend jaar NY ga lopen![]()
En aan het eind van dit jaar misschien een halve triatlon, maar daar moet ik nog even over nadenken
Dat klopt! Maar ik heb er geen een op het scherm langs de kant gezien..quote:Op maandag 14 april 2014 17:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik denk dat YUR niet helemaal serieus was, er staan liefst 5 berichten voor hem in het excelbestand. Waaronder die van mij.
Maar rond dat punt (37) had je krampjes toch?quote:Op maandag 14 april 2014 17:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat klopt! Maar ik heb er geen een op het scherm langs de kant gezien..
quote:Op maandag 14 april 2014 15:37 schreef Quoi het volgende:
Pssst.....Weer 1! Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net wat later volgens mij. Ik weet het eigenlijk niet eens meer zekerquote:Op maandag 14 april 2014 17:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
Maar rond dat punt (37) had je krampjes toch?Of was dat later?
Waar kan ik die berichten terugkijken?quote:Op maandag 14 april 2014 17:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik denk dat YUR niet helemaal serieus was, er staan liefst 5 berichten voor hem in het excelbestand. Waaronder die van mij.
Voor New York kun je je toch niet kwalificeren, tenzij je echt retesnel bent?quote:Op maandag 14 april 2014 17:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Moet je wel het geluk hebben ingeloot te worden. Of is je tijd snel genoeg om te kwalificeren?
Je bent pas 11quote:Op maandag 14 april 2014 18:00 schreef hatsaflats het volgende:
O, als je of op je 26e of op je 42e een marathon moet lopen, moet ik nog 15 jaar wachten. Lijkt me prima.
Ja, die staan inderdaad vrij scherp. 2:45 voor een man van 18-39 jaar oud...quote:Op maandag 14 april 2014 18:04 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Voor New York kun je je toch niet kwalificeren, tenzij je echt retesnel bent?
Of heel oud wordenquote:Op maandag 14 april 2014 18:07 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, die staan inderdaad vrij scherp. 2:45 voor een man van 18-39 jaar oud...![]()
Andere mogelijkheden: http://www.tcsnycmarathon(...)014-guaranteed-entry
En de loterij is zoals de naam zegt een loterij, dus dan moet je maar net geluk hebben.
Supercool!quote:Op maandag 14 april 2014 16:26 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.erasmusmagazin(...)iepen-m-de-marathon/![]()
Ja dat is een best eind kachelen ja. Vorig jaar ook, man man. En saai in m'n eentje.quote:Op maandag 14 april 2014 14:55 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik denk (snelle inschatting) dat Daywalk3r de langste reis voor de boeg heeft. Vanaf Amersfoort is het ook 1-1,5 uur (afhankelijk van het soort vervoer). En voor Jero dus nog wat verder.
Neem een vrouw!quote:Op maandag 14 april 2014 18:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat is een best eind kachelen ja. Vorig jaar ook, man man. En saai in m'n eentje.
Wat stom dat hij niet zag dat je loog!quote:Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb Swets laten geloven dat ik 12 ben
Jij lellebel!quote:Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb Swets laten geloven dat ik 12 ben
quote:Op maandag 14 april 2014 17:38 schreef Murmeli het volgende:
Voor wie het leuk vindt hieronder een verlaat verslagje van gisterenLeuk verslag. Succes met je teen nagel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Tnxquote:Op maandag 14 april 2014 18:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leuk verslag. Succes met je teen nagel.
Hm balen hoor. Al vaker gebeurd?quote:Op maandag 14 april 2014 18:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Althans niet zover ik kan voelen.
Voor wie het leuk vindt hieronder een verlaat verslagje van gisterenNetjes gelopen hoor! En nu op naar de 15.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Ja, minder erg maar de laatste paar maanden gebeurt het steedsquote:Op maandag 14 april 2014 19:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hm balen hoor. Al vaker gebeurd?
Yes!quote:Op maandag 14 april 2014 19:01 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Netjes gelopen hoor! En nu op naar de 15.
En de Marathon.quote:
Hm ik zou eens goed naar je schoenen kijken. Want dat is wel raar.quote:Op maandag 14 april 2014 19:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, minder erg maar de laatste paar maanden gebeurt het steeds
Zo loopt er iemand op de vereniging van mijn ouders, die spaart eindtijden bij marathons. Hij is gister voor de de 25e keer gefinished (met vrouw en kinderen) met wederom een unieke tijd op z'n lijstjequote:
Uhhhh.....quote:
Vast welquote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Uhhhh.....
Zo ver kijk ik nog niet maar het zou wel stoer zijn als ik dat ooit voor elkaar krijg
@tp: ja en ik moet mijn nagels beter knippen kreeg ik als advies. Schoenen heb ik 1,5 jaar prima op gelopen maar nu ik meer en langere afstanden loop lijkt het mis te gaan. Ach, komt wel goed
Misschien tijd voor nieuwe schoenen?quote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Uhhhh.....
Zo ver kijk ik nog niet maar het zou wel stoer zijn als ik dat ooit voor elkaar krijg
@tp: ja en ik moet mijn nagels beter knippen kreeg ik als advies. Schoenen heb ik 1,5 jaar prima op gelopen maar nu ik meer en langere afstanden loop lijkt het mis te gaan. Ach, komt wel goed
Die heb ik volgens mij op TV rijnmond gezien? 2 Dochters?quote:Op maandag 14 april 2014 19:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo loopt er iemand op de vereniging van mijn ouders, die spaart eindtijden bij marathons. Hij is gister voor de de 25e keer gefinished (met vrouw en kinderen) met wederom een unieke tijd op z'n lijstje(nu 4:12:nogiets geloof ik, hij kijkt naar de minuten).
1,5 jaar al? Dan wordt het ook tijd om nieuwe schoenen te overwegenquote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Uhhhh.....
Ik wil volgend jaar NY voor een goed doel lopen. Dan ben je ook verzekerd van een startbewijs. Je moet dan alleen wel een flinke som aan sponsorgeld binnen zien te harken, maar dat gaat wel lukkenquote:Op maandag 14 april 2014 18:07 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, die staan inderdaad vrij scherp. 2:45 voor een man van 18-39 jaar oud...![]()
Andere mogelijkheden: http://www.tcsnycmarathon(...)014-guaranteed-entry
En de loterij is zoals de naam zegt een loterij, dus dan moet je maar net geluk hebben.
Ja heb er nu iets van 900 km op gelopen dus het wordt tijd. Dan kan ik dit meteen meenemen als aandachtspuntquote:Op maandag 14 april 2014 19:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
1,5 jaar al? Dan wordt het ook tijd om nieuwe schoenen te overwegen
Klavertje 4, paarse shirtsquote:Op maandag 14 april 2014 19:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij op TV rijnmond gezien? 2 Dochters?
Het gezegde "samen uit, samen thuis" is je vreemd?quote:Op maandag 14 april 2014 13:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Heb ik hier iets verkeerds gezegd ofzo?
quote:Op maandag 14 april 2014 15:37 schreef Quoi het volgende:
Pssst.....He wat gaaf!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Idd, raar!quote:Op maandag 14 april 2014 20:00 schreef kepler het volgende:
Foto's van de marathon staan online! Werkt voorlopig alleen via de mobiele site vreemd genoeg...
Zaten we vant weekend af te vragen. Loop je zelf helemaal niet meer, na CPC?quote:Op maandag 14 april 2014 20:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Idd, raar!Wel redelijk goede foto's!
Q, heldin!
Niet meer gelopen idd. Deels door 2.5 weken ziek zijn (direct na de CPC), deels door even motivatie/tijd kwijt. Terwijl ik genoeg motiverende redenen heb om te lopenquote:Op maandag 14 april 2014 20:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zaten we vant weekend af te vragen. Loop je zelf helemaal niet meer, na CPC?
Mja, slappe zak of gewoon menselijk.quote:Op maandag 14 april 2014 20:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet meer gelopen idd. Deels door 2.5 weken ziek zijn (direct na de CPC), deels door even motivatie/tijd kwijt. Terwijl ik genoeg motiverende redenen heb om te lopen. Meh.
/slappezak
Meh, dat zuigt ja. Hopelijk kan Yur je gauw een schop onder je kont geven. Je moet toch weer op tijd fit zijn voor de Ekiden.quote:Op maandag 14 april 2014 20:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet meer gelopen idd. Deels door 2.5 weken ziek zijn (direct na de CPC), deels door even motivatie/tijd kwijt. Terwijl ik genoeg motiverende redenen heb om te lopen. Meh.
/slappezak
Nou, wat doe je nog binnen dan? Beginnen weer!quote:Op maandag 14 april 2014 20:18 schreef GotC het volgende:
En de Golden Ten!
Valt me gewoon tegen van mezelf, zo gemotiveerd dat ik was, zo weinig boeit het me nu.
Joh, ik moet mezelf de laatste tijd ook echt de deur uittrappenquote:Op maandag 14 april 2014 20:18 schreef GotC het volgende:
En de Golden Ten!
Valt me gewoon tegen van mezelf, zo gemotiveerd dat ik was, zo weinig boeit het me nu.
| 1 2 | [b]6 september 2014 - [url=http://kustloop.nl/]Kustloop (Vrouwenpolder)[/url][/b] [*] Mascleta - HM |
Welke afstand?quote:Op maandag 14 april 2014 20:09 schreef _MvN_ het volgende:
Twijfels. 18 mei meedoen met de Marathon Leiden of niet?
quote:Op maandag 14 april 2014 18:03 schreef Serinde het volgende:
[..]
Waar kan ik die berichten terugkijken?
quote:Op maandag 14 april 2014 14:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... kan iedereen de aanmoediging lezen. Ook zwabber z'n tekst voor yur:
http://www.marathonrotterdam.org/event/marathon-supporter/
quote:Op maandag 14 april 2014 20:24 schreef Mascleta het volgende:
Wat een mooie verhalen van de Rotterdam Marathon. Bij mij begon het ook helemaal te kriebelen.
Vandaag me ingeschreven voor de halve marathon in September, waarvan 9km over het noordzeestrand. Maximale aantal deelnemers is volgens mij 600, en ze zitten nu naar 1 week al op 573 inschrijvingen.
Als MoBlo nog een keer langskomt voordat het topic vol is. Mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
Thanks man!quote:Op maandag 14 april 2014 20:00 schreef kepler het volgende:
Foto's van de marathon staan online! Werkt voorlopig alleen via de mobiele site vreemd genoeg...
Ik zou op zeker mee doen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:09 schreef _MvN_ het volgende:
Twijfels. 18 mei meedoen met de Marathon Leiden of niet?
Voor wie het leuk vindt hieronder een verlaat verslagje van gisterenverslag was het wachten waard!! prima gelopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die teen, wear it as a band of honour!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Die supports voor YURquote:Op maandag 14 april 2014 20:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Thanks man!
Ook op desktop te vinden via:
https://www.marathon-phot(...)on&match=startnummer
Voor wie het leuk vindt hieronder een verlaat verslagje van gisterenLeuk verslag, en welkom bij de club van de blauwe teenagels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Ik heb er ook al een paar maanden eentje (zwart, 30 cm), maar heb nog niet helemaal door wat ik er het beste mee kan doen. Bovenbenen zijn het makkelijkst, kuiten lastig omdat je daarbij op je armen leunt. Welke 5 minuten work out doe jij?quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
het is een persoonlijk iets maar voor mij werkt mijn nieuwe foamroller echt super....voor mensen die vaak stramme spieren hebben na het lopen of een plek die slecht over gaat is het misschien het proberen waard.
Die van mij kostte pak hem beet, 20 euro en tot nu toe wel besteed.
Oefeningen zijn kort, met 5 minuten sta je weer als herboren onder de douche!
Trots weegt ook wat natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2014 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Gekke gewaarwording dat je in 2 dagen 3KG aankomt terwijl je in de tussentijd een marathon hebt gelopen
Jaja, ik weet dat dat voornamelijk vasthouden van vocht is.
Wat voor 1? Ik heb de kuiten nog wel eens vast zitten.quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
het is een persoonlijk iets maar voor mij werkt mijn nieuwe foamroller echt super....voor mensen die vaak stramme spieren hebben na het lopen of een plek die slecht over gaat is het misschien het proberen waard.
welke heb je? als jij zo enthousiast ben ga ik er ook een aanschaffen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik gebruik hem vooral voor mijn bilspieren (glutus), er op zitten met een opgetrokken knie en dan je ander been over opgetrokken been en rollen.quote:Op maandag 14 april 2014 21:14 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb er ook al een paar maanden eentje (zwart, 30 cm), maar heb nog niet helemaal door wat ik er het beste mee kan doen. Bovenbenen zijn het makkelijkst, kuiten lastig omdat je daarbij op je armen leunt. Welke 5 minuten work out doe jij?
Naar aanleiding van jouw post even Google aangeslingerd en daarbij kwam ik ook op wat knie oefeningen. Dus daar heb ik er gelijk maar een paar van gedaan in het kader van hopelijk sneller herstel.quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
quote:Op maandag 14 april 2014 21:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat voor 1? Ik heb de kuiten nog wel eens vast zitten.
plaatsje driequote:Op maandag 14 april 2014 21:25 schreef Twinky het volgende:
[..]
welke heb je? als jij zo enthousiast ben ga ik er ook een aanschaffen.
Hey, je bent ook maar een mensquote:Op maandag 14 april 2014 20:14 schreef GotC het volgende:
[..]
/slappezak
het leven van een narcist gaat niet over rozen.....quote:Op maandag 14 april 2014 21:41 schreef Mascleta het volgende:
Een terugkomende frustratie van mij na wedstrijden.
Weten dat je gefotografeerd bent, maar de foto nergens kunnen terugvinden.
Cheers. Maar hoe vaak rol je heen en weer? Of gewoon op gevoel?quote:Op maandag 14 april 2014 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik gebruik hem vooral voor mijn bilspieren (glutus), er op zitten met een opgetrokken knie en dan je ander been over opgetrokken been en rollen.
[ afbeelding ]
Verder doe ik het voor mijn hamstrings, dus de rol onder mijn hamstrings met mijn benen over elkaar en rollen.
[ afbeelding ]
en verder voor mijn quads doe ik deze oefening
[ afbeelding ]
Verder gebruik ik heb voor mijn onderbuikspieren, dus de roller op en neer van de schaamstreek tot aan de navel
quote:Op maandag 14 april 2014 21:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het leven van een narcist gaat niet over rozen.....
elke oefening 1-2 minuten per beenquote:Op maandag 14 april 2014 21:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Cheers. Maar hoe vaak rol je heen en weer? Of gewoon op gevoel?
KNAU wedstrijdatleten krijgen 10% korting en mogen vooraan startenquote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef _MvN_ het volgende:
Nachtje over slapen nog maar, en morgen de knoop doorhakken. Ook die 35 euro blijft veel geld.![]()
Gratis evenementen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2014 22:35:05 ]
quote:Op maandag 14 april 2014 22:33 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
KNAU wedstrijdatleten krijgen 10% korting en mogen vooraan starten
Je overweegt een revanche in Leiden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
Ik sluit het niet uit. Beter is te zeggen dat als ik op korte termijn revanche wil dan wordt het Leiden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |