Bij de borden allang niet meerquote:Op maandag 14 april 2014 14:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij ging al zo hard, je had geen support nodig
Excel overzicht?quote:Op maandag 14 april 2014 14:58 schreef McTwente het volgende:
[..]
Jij staat nog niet in het Excel-overzicht.
Whehehe, zouden er daarom 2 matten na elkaar liggen. Dat ze je exacte snelheid meten op dat punt.quote:
Tuurlijk wel, je hebt nog een kleine 3 maanden... En excel overzicht in de OPquote:Op maandag 14 april 2014 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Excel overzicht?
om mee te rennen?
ben bang dat me dat niet gaat lukken.
maar ik zit in t zuiden
Grappig, heb dat nooit geweten.quote:Op maandag 14 april 2014 15:15 schreef Levitas het volgende:
Haha, wat leuk! De betekenis van alle Keniaanse lopers die met "Kip" beginnen hebben een betekenis. Het staat voor hoe de geboorte van het Keniaantje was. Bijvoorbeeld Kipsang is buiten geboren. Kiplagat is bij zonsopkomst geboren.
http://nos.nl/artikel/635315-waarom-heten-ze-allemaal-kip.html
Ik hou niet zo van reizen geloof ik.. En ik wordt snel wagenziek, misschien dat ik daarom niet van reizen hou..quote:Op maandag 14 april 2014 14:55 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik denk (snelle inschatting) dat Daywalk3r de langste reis voor de boeg heeft. Vanaf Amersfoort is het ook 1-1,5 uur (afhankelijk van het soort vervoer). En voor Jero dus nog wat verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 15:37 schreef Quoi het volgende:
Pssst.....Lekker bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op maandag 14 april 2014 15:37 schreef Quoi het volgende:
Pssst.....Leuke loopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is te hopen dat de editie van dit jaar iets beter weer geeft![]()
| 1 2 | [b]07 september 2014 - [url=http://halvemarathonoostland.nl]Halve Marathon Oostland (Pijnacker / Bergschenhoek / Berkel en Rodenrijs)[/url][/b] [*] Quoi - HM |
Was het slecht ja? Heb jij 'm gelopen afgelopen keer?quote:Op maandag 14 april 2014 15:41 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Leuke loop
Het is te hopen dat de editie van dit jaar iets beter weer geeft
"Ik heb mijn pet op gedaan, want we lopen naar het zuiden, dus schijnt de zon anders in mijn ogen."quote:Op maandag 14 april 2014 15:41 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Leuke loop
Het is te hopen dat de editie van dit jaar iets beter weer geeft
Vorig jaar gelopen ja en van km 1 t/m 15 stromende regen. Ondanks dat toen wel een dik PR gelopen, terwijl mn schoenen 10x zo zwaar waren gewordenquote:Op maandag 14 april 2014 15:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Was het slecht ja? Heb jij 'm gelopen afgelopen keer?
Ik ben veel te langzaam voor julliequote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je hebt nog een kleine 3 maanden... En excel overzicht in de OP
quote:Op maandag 14 april 2014 15:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die marathon komt eraan binnen een jaar
Hoe beviel 'ie verder? Goed geregeld? Lekker parcours?quote:Op maandag 14 april 2014 15:51 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Vorig jaar gelopen ja en van km 1 t/m 15 stromende regen. Ondanks dat toen wel een dik PR gelopen, terwijl mn schoenen 10x zo zwaar waren geworden
Die loop je genoeg in je marathon trainingquote:Op maandag 14 april 2014 15:53 schreef Quoi het volgende:
[..]Ik wil heel graag, maar denk zelf dat dit binnen een aantal jaren zal gaan zijn. Loop graag voor die tijd lekker een paar HM's
1 van de voorgestelde teamnamen is: Fok!ing Sloom... dus trek daar maar je conclusies uitquote:
Dan liep je sneller dan ik, ik had de eerste 12 km die stortbuiquote:Op maandag 14 april 2014 15:51 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Vorig jaar gelopen ja en van km 1 t/m 15 stromende regen. Ondanks dat toen wel een dik PR gelopen, terwijl mn schoenen 10x zo zwaar waren geworden
Mooi. Hoe saaier, hoe beter. Daar heb ik 'm een beetje op geselecteerd. Kleinschalig, goed geregeld en niet te spannend qua parcours. Gaat primair om de 21,1quote:Op maandag 14 april 2014 15:55 schreef pijll het volgende:
[..]
Dan liep je sneller dan ik, ik had de eerste 12 km die stortbui
Was goed geregeld verder. Alleen een best wel saai parcours, grotendeels door Vinex-wijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |