Leuk om te zien dat er mensen vanuit Start to Run of Evy doorstromen naar wedstrijdenquote:Op maandag 14 april 2014 14:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
haaij Mag ik in de OP
12 oktober 2014 - http://www.marathoneindhoven.nl/ (Eindhoven)
• Thinkk-Pinkk - 5km
Ja die zou wel mooi vallen ware het niet dat ik op vakantie ben. Dus als hij volgend jaar weer is. ga ik er proberen rekening mee te houden en dan wil ik wel meedoenquote:Op maandag 14 april 2014 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat er mensen vanuit Start to Run of Evy doorstromen naar wedstrijden![]()
Dan komt voor hen de Ekiden ook in beeld
Daarover gesproken (Ekiden): mag je nog wel hamburgers??quote:Op maandag 14 april 2014 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat er mensen vanuit Start to Run of Evy doorstromen naar wedstrijden![]()
Dan komt voor hen de Ekiden ook in beeld
Geweldig! Wat was jouw nummer?quote:Op maandag 14 april 2014 14:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... kan iedereen de aanmoediging lezen. Ook zwabber z'n tekst voor yur:
http://www.marathonrotterdam.org/event/marathon-supporter/
Geen idee waar die is. Maar voor een keertje is dat nog zo erg nietquote:Op maandag 14 april 2014 14:44 schreef Nirak het volgende:
Die Ekiden is best een eind weg voor ons Eindhovenaren
Welnee. juist leuk, met de Brabo's die kant op gaan.quote:Op maandag 14 april 2014 14:44 schreef Nirak het volgende:
Ja, hamburgers die bijna alleen uit vlees bestaan en qua toevoegingen geen van de bovenstaande items bevatquote:Op maandag 14 april 2014 14:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Daarover gesproken (Ekiden): mag je nog wel hamburgers??
Klopt, maar ook erg gezellig als je gaat carpoolen met andere Fok!ers uit die omgevingquote:Op maandag 14 april 2014 14:44 schreef Nirak het volgende:
Gelukkig zijn zelfgemaakte hamburgers wel de bestequote:Op maandag 14 april 2014 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, hamburgers die bijna alleen uit vlees bestaan en qua toevoegingen geen van de bovenstaande items bevatEn daar het komt erop neer dat ik mijn hamburgers zelf moet maken
[..]
Klopt, maar ook erg gezellig als je gaat carpoolen met andere Fok!ers uit die omgevingEn het scheelt, je bent er niet 1,5 uur, maar echt een dagdeel
Akkoordquote:Op maandag 14 april 2014 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
daar het komt erop neer dat ik mijn hamburgers zelf moet maken
Ja carpoolen is wel gezellig iddquote:Op maandag 14 april 2014 14:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Welnee. juist leuk, met de Brabo's die kant op gaan.
Uurtje of anderhalf is toch niet zo heel ver....
Heb je ze eigenlijk nog meegekregen tijdens het rennen?quote:
Je ziet er maar 1 en die heb ik meegekregen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je ze eigenlijk nog meegekregen tijdens het rennen?
Ik denk (snelle inschatting) dat Daywalk3r de langste reis voor de boeg heeft. Vanaf Amersfoort is het ook 1-1,5 uur (afhankelijk van het soort vervoer). En voor Jero dus nog wat verder.quote:Op maandag 14 april 2014 14:44 schreef Nirak het volgende:
Ik had er geen op de bordenquote:Op maandag 14 april 2014 14:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je ziet er maar 1 en die heb ik meegekregen.
Wat moet ik dan wel niet zeggenquote:Op maandag 14 april 2014 14:44 schreef Nirak het volgende:
Ja, al het eten is nu ongeveer zelf gemaakt, zijn maar weinig fabriekporties, die aan mijn ingredienten wensen voldoet... Is wel lekker, maar soms best frustrerend, dat je niet even een paar paaseitjes uit die gemeenschappelijke pot hier op het werk kan pakken...quote:Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gelukkig zijn zelfgemaakte hamburgers wel de beste
Alleen het broodje laat ik weg denk ikquote:
Bij de borden allang niet meerquote:Op maandag 14 april 2014 14:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij ging al zo hard, je had geen support nodig
Excel overzicht?quote:Op maandag 14 april 2014 14:58 schreef McTwente het volgende:
[..]
Jij staat nog niet in het Excel-overzicht.
Whehehe, zouden er daarom 2 matten na elkaar liggen. Dat ze je exacte snelheid meten op dat punt.quote:
Tuurlijk wel, je hebt nog een kleine 3 maanden... En excel overzicht in de OPquote:Op maandag 14 april 2014 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Excel overzicht?
om mee te rennen?
ben bang dat me dat niet gaat lukken.
maar ik zit in t zuiden
Grappig, heb dat nooit geweten.quote:Op maandag 14 april 2014 15:15 schreef Levitas het volgende:
Haha, wat leuk! De betekenis van alle Keniaanse lopers die met "Kip" beginnen hebben een betekenis. Het staat voor hoe de geboorte van het Keniaantje was. Bijvoorbeeld Kipsang is buiten geboren. Kiplagat is bij zonsopkomst geboren.
http://nos.nl/artikel/635315-waarom-heten-ze-allemaal-kip.html
Ik hou niet zo van reizen geloof ik.. En ik wordt snel wagenziek, misschien dat ik daarom niet van reizen hou..quote:Op maandag 14 april 2014 14:55 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik denk (snelle inschatting) dat Daywalk3r de langste reis voor de boeg heeft. Vanaf Amersfoort is het ook 1-1,5 uur (afhankelijk van het soort vervoer). En voor Jero dus nog wat verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 15:37 schreef Quoi het volgende:
Pssst.....Lekker bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I solemnly swear i'm up to no good
Pssst.....Leuke loopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is te hopen dat de editie van dit jaar iets beter weer geeft![]()
| 1 2 | [b]07 september 2014 - [url=http://halvemarathonoostland.nl]Halve Marathon Oostland (Pijnacker / Bergschenhoek / Berkel en Rodenrijs)[/url][/b] [*] Quoi - HM |
Was het slecht ja? Heb jij 'm gelopen afgelopen keer?quote:Op maandag 14 april 2014 15:41 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Leuke loop
Het is te hopen dat de editie van dit jaar iets beter weer geeft
"Ik heb mijn pet op gedaan, want we lopen naar het zuiden, dus schijnt de zon anders in mijn ogen."quote:Op maandag 14 april 2014 15:41 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Leuke loop
Het is te hopen dat de editie van dit jaar iets beter weer geeft
Vorig jaar gelopen ja en van km 1 t/m 15 stromende regen. Ondanks dat toen wel een dik PR gelopen, terwijl mn schoenen 10x zo zwaar waren gewordenquote:Op maandag 14 april 2014 15:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Was het slecht ja? Heb jij 'm gelopen afgelopen keer?
Ik ben veel te langzaam voor julliequote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je hebt nog een kleine 3 maanden... En excel overzicht in de OP
quote:Op maandag 14 april 2014 15:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die marathon komt eraan binnen een jaar
Hoe beviel 'ie verder? Goed geregeld? Lekker parcours?quote:Op maandag 14 april 2014 15:51 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Vorig jaar gelopen ja en van km 1 t/m 15 stromende regen. Ondanks dat toen wel een dik PR gelopen, terwijl mn schoenen 10x zo zwaar waren geworden
Die loop je genoeg in je marathon trainingquote:Op maandag 14 april 2014 15:53 schreef Quoi het volgende:
[..]Ik wil heel graag, maar denk zelf dat dit binnen een aantal jaren zal gaan zijn. Loop graag voor die tijd lekker een paar HM's
1 van de voorgestelde teamnamen is: Fok!ing Sloom... dus trek daar maar je conclusies uitquote:
Dan liep je sneller dan ik, ik had de eerste 12 km die stortbuiquote:Op maandag 14 april 2014 15:51 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Vorig jaar gelopen ja en van km 1 t/m 15 stromende regen. Ondanks dat toen wel een dik PR gelopen, terwijl mn schoenen 10x zo zwaar waren geworden
Mooi. Hoe saaier, hoe beter. Daar heb ik 'm een beetje op geselecteerd. Kleinschalig, goed geregeld en niet te spannend qua parcours. Gaat primair om de 21,1quote:Op maandag 14 april 2014 15:55 schreef pijll het volgende:
[..]
Dan liep je sneller dan ik, ik had de eerste 12 km die stortbui
Was goed geregeld verder. Alleen een best wel saai parcours, grotendeels door Vinex-wijken.
Ook redelijk wat bruggetjes/viaducten volgens mij.quote:Op maandag 14 april 2014 15:55 schreef pijll het volgende:
[..]
Dan liep je sneller dan ik, ik had de eerste 12 km die stortbui
Was goed geregeld verder. Alleen een best wel saai parcours, grotendeels door Vinex-wijken.
quote:Op maandag 14 april 2014 16:00 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ook redelijk wat bruggetjes/viaducten volgens mij.
Maar goed, Het was vooral polder en wat vinexwijken ja. Even de buienradar van vorig jaar rond het startschot erbij gepakt
Lichtelijke vorm van pech
[ afbeelding ]
Goed geplandquote:Op maandag 14 april 2014 16:00 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ook redelijk wat bruggetjes/viaducten volgens mij.
Maar goed, Het was vooral polder en wat vinexwijken ja. Even de buienradar van vorig jaar rond het startschot erbij gepakt
Lichtelijke vorm van pech
[ afbeelding ]
Same here! Eerst weer opbouwen naar hm niveau, dan een paar keer een hm lopen en dan eens overwegen om een m te lopen. Ik heb mezelf 5 jaar gegeven... iets met leeftijd.quote:Op maandag 14 april 2014 15:53 schreef Quoi het volgende:
Ik wil heel graag, maar denk zelf dat dit binnen een aantal jaren zal gaan zijn. Loop graag voor die tijd lekker een paar HM's
Je bent 70?quote:Op maandag 14 april 2014 16:03 schreef McTwente het volgende:
[..]
Same here! Eerst weer opbouwen naar hm niveau, dan een paar keer een hm lopen en dan eens overwegen om een m te lopen. Ik heb mezelf 5 jaar gegeven... iets met leeftijd.
Nu het over leeftijd gaat besef ik me dat ik net 2 weken 26 ben bij mijn eerste marathon, als het goed is. 25 was mooier geweestquote:Op maandag 14 april 2014 16:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je bent 70?![]()
Ik heb nog zo verschrikkelijk veel tijd om een marathon te lopen, afgaande op al die kneiterds die ik zie lopen bij M's
37?quote:Op maandag 14 april 2014 16:03 schreef McTwente het volgende:
[..]
Same here! Eerst weer opbouwen naar hm niveau, dan een paar keer een hm lopen en dan eens overwegen om een m te lopen. Ik heb mezelf 5 jaar gegeven... iets met leeftijd.
Regen, sneeuw, hagel... Ik heb alles al gehad. Zelfs, je gelooft het niet, wel eens zon.quote:Op maandag 14 april 2014 16:04 schreef GlenHighland het volgende:
Ik zit me te bedenken dat ik tijdens een wedstrijd nog nooit in de regen heb gelopen...
26 is een mooie leeftijd om 26 mijl te lopen...quote:Op maandag 14 april 2014 16:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nu het over leeftijd gaat besef ik me dat ik net 2 weken 26 ben bij mijn eerste marathon, als het goed is. 25 was mooier geweest
Hmm, mijn eerste wordt met 46.quote:Op maandag 14 april 2014 16:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nu het over leeftijd gaat besef ik me dat ik net 2 weken 26 ben bij mijn eerste marathon, als het goed is. 25 was mooier geweest
Oh ja! Nu kan ik weer rustig leven *zolderkamerautist*quote:Op maandag 14 april 2014 16:07 schreef pijll het volgende:
[..]
37?
[..]
Regen, sneeuw, hagel... Ik heb alles al gehad. Zelfs, je gelooft het niet, wel eens zon.
[..]
26 is een mooie leeftijd om 26 mijl te lopen...
Pssst.....YaY!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Alles tussen de -10 en 30 graden heb ik wel gehad. Alleen onweer nog nooit.quote:Op maandag 14 april 2014 16:04 schreef GlenHighland het volgende:
Ik zit me te bedenken dat ik tijdens een wedstrijd nog nooit in de regen heb gelopen...
Ik moet meer wedstrijden lopen, denk ik.....quote:Op maandag 14 april 2014 16:10 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Alles tussen de -10 en 30 graden heb ik wel gehad. Alleen onweer nog nooit.
Als je in 2013 veel wedstrijden hebt gelopen heb je alles al gehad, omdat de winter stervenskoud was en de zomer heetquote:Op maandag 14 april 2014 16:12 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik moet meer wedstrijden lopen, denk ik.....
quote:Op maandag 14 april 2014 16:08 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Hmm, mijn eerste wordt met 46.
25 was ook bij mij mooier geweest
Zo voel ik me alleen soms.quote:Je bent 70?![]()
Ik heb nog zo verschrikkelijk veel tijd om een marathon te lopen, afgaande op al die kneiterds die ik zie lopen bij M's
De tempertauurverschillen tussen gevoelstemperatuur -15 (Zandvoort) en 29 (Ekiden) heb ik wel gehad, maar om de één of andere reden is het altijd droog...quote:Op maandag 14 april 2014 16:14 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Als je in 2013 veel wedstrijden hebt gelopen heb je alles al gehad, omdat de winter stervenskoud was en de zomer heet
Als je de tijd hebt zoek er dan 1 op de 195ste dag van je 42ste jaarquote:Op maandag 14 april 2014 16:15 schreef McTwente het volgende:
[..]
Zo voel ik me alleen soms.![]()
Het is ook meer een doel dat ik mezelf opgelegd heb, om voor/op mijn 40e die marathon eens gelopen te hebben. Niet dat het daarna niet meer kan of zo...
42 is ook wel mooi inderdaad. 42 km op je 42e. Noteer ik die voor een eventuele tweede marathon. Al denk ik dat ik ook "nooit meer!" roep na de marathon.
Eigenlijk vind ik iedereen een held die de marathon loopt een held, ongeacht zijn/haar leeftijd.
Qua afstand wel te doen, omdat je prima elke week een 5km kan doen, alleen tijdtechnisch lijkt het me wat onhandig.quote:Op maandag 14 april 2014 16:17 schreef Wolve000 het volgende:
Er liep pas iemand mee in een wedstrijdje bij ons in de buurt met als doel 60 races in haar 60e levensjaar. Ze moest er nog wel een paar.
LOLquote:Op maandag 14 april 2014 16:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je de tijd hebt zoek er dan 1 op de 195ste dag van je 42ste jaar
Dat is cijferfetisjisme ten top!quote:Op maandag 14 april 2014 16:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat valt bij mij op een zondagquote:Op maandag 14 april 2014 16:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goed idee wel! Dan heb ik nog 3 jaar. Eerst de halve voor mijn 40stequote:Op maandag 14 april 2014 16:15 schreef McTwente het volgende:
[..]
Zo voel ik me alleen soms.![]()
Het is ook meer een doel dat ik mezelf opgelegd heb, om voor/op mijn 40e die marathon eens gelopen te hebben. Niet dat het daarna niet meer kan of zo...
42 is ook wel mooi inderdaad. 42 km op je 42e. Noteer ik die voor een eventuele tweede marathon. Al denk ik dat ik ook "nooit meer!" roep na de marathon.
Eigenlijk vind ik iedereen een held die de marathon loopt een held, ongeacht zijn/haar leeftijd.
Zondag 9 juli 2023 it is. Wordt zweten.quote:Op maandag 14 april 2014 16:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb de datum al genoteerd in mijn agenda hoor: 9-9-2021. Dan ben ik 42 jaar en 195 dagen oud. Wie plant er op deze donderdag een marathon voor mij?quote:Op maandag 14 april 2014 16:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach, tijdstechnisch zou het ook nog wel moeten lukken. Hier zijn sinds het verzetten van de klok de doordeweekse loopjes ook weer van start gegaan. Dus is er elke week wel een loopje te vinden in de regio op een doordeweekse dag naast de loopjes die in het weekend zijn. Dus dan kan je er nog wel vrij vlot aan komen.quote:Op maandag 14 april 2014 16:20 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Qua afstand wel te doen, omdat je prima elke week een 5km kan doen, alleen tijdtechnisch lijkt het me wat onhandig.
Doen we wel ff.quote:Op maandag 14 april 2014 16:24 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik heb de datum al genoteerd in mijn agenda hoor: 9-9-2021. Dan ben ik 42 jaar en 195 dagen oud. Wie plant er op deze donderdag een marathon voor mij?
Zolderkamerautisten he... in mijn geval ff in Excel geknald. Die rekent dan wel de dagen uit tussen 2 data...quote:
Kan je geen alert zetten in hardloopkalender.nl?quote:Op maandag 14 april 2014 16:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zondag 9 juli 2023 it is. Wordt zweten.
Leuk!!quote:Op maandag 14 april 2014 16:26 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.erasmusmagazin(...)iepen-m-de-marathon/![]()
Nice!!quote:Op maandag 14 april 2014 16:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat ik iets eerder al een keer een marathon wil lopen. Ik onthou het welquote:Op maandag 14 april 2014 16:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan je geen alert zetten in hardloopkalender.nl?
Dat werkt niet helemaal. Als je je geboortedatum invult en een andere datum, geeft hij het aantal dagen tussen die 2. Dus niet 42 jaar en 195 dagen maar 15.536 dagen. Dan moet je nog omrekenen hoeveel dagen dat zijn na je verjaardag, rekening houdend met schrikkeljaren enzovoorts.quote:Op maandag 14 april 2014 16:28 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
http://www.berekenhet.nl/(...)sen-twee-datums.html
Top!quote:Op maandag 14 april 2014 16:28 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
http://www.berekenhet.nl/(...)sen-twee-datums.html
Wat leuk!!quote:Op maandag 14 april 2014 16:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Schrijf vast een e-mail aan de organisatie van de Enschede marathon of de Rotterdam marathon. Daar zit hij dit jaar precies tussenin (behalve dat ze allebei op zondag zijn dan).quote:Op maandag 14 april 2014 16:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke, 20 april 2030 op zaterdag. Wie weet!
Misschien werden vunzige pr0nberichtjes gefilterd....?quote:Op maandag 14 april 2014 17:19 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik had echt wat ingestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |