Wat stom dat hij niet zag dat je loog!quote:Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb Swets laten geloven dat ik 12 ben
Jij lellebel!quote:Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb Swets laten geloven dat ik 12 ben
quote:Op maandag 14 april 2014 17:38 schreef Murmeli het volgende:
Voor wie het leuk vindt hieronder een verlaat verslagje van gisterenLeuk verslag. Succes met je teen nagel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Tnxquote:Op maandag 14 april 2014 18:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leuk verslag. Succes met je teen nagel.
Hm balen hoor. Al vaker gebeurd?quote:Op maandag 14 april 2014 18:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Althans niet zover ik kan voelen.
quote:Op maandag 14 april 2014 17:38 schreef Murmeli het volgende:
Voor wie het leuk vindt hieronder een verlaat verslagje van gisterenNetjes gelopen hoor! En nu op naar de 15.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Ja, minder erg maar de laatste paar maanden gebeurt het steedsquote:Op maandag 14 april 2014 19:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hm balen hoor. Al vaker gebeurd?
Yes!quote:Op maandag 14 april 2014 19:01 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Netjes gelopen hoor! En nu op naar de 15.
En de Marathon.quote:
Hm ik zou eens goed naar je schoenen kijken. Want dat is wel raar.quote:Op maandag 14 april 2014 19:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, minder erg maar de laatste paar maanden gebeurt het steeds
Zo loopt er iemand op de vereniging van mijn ouders, die spaart eindtijden bij marathons. Hij is gister voor de de 25e keer gefinished (met vrouw en kinderen) met wederom een unieke tijd op z'n lijstjequote:
Uhhhh.....quote:
Vast welquote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Uhhhh.....
Zo ver kijk ik nog niet maar het zou wel stoer zijn als ik dat ooit voor elkaar krijg
@tp: ja en ik moet mijn nagels beter knippen kreeg ik als advies. Schoenen heb ik 1,5 jaar prima op gelopen maar nu ik meer en langere afstanden loop lijkt het mis te gaan. Ach, komt wel goed
Misschien tijd voor nieuwe schoenen?quote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Uhhhh.....
Zo ver kijk ik nog niet maar het zou wel stoer zijn als ik dat ooit voor elkaar krijg
@tp: ja en ik moet mijn nagels beter knippen kreeg ik als advies. Schoenen heb ik 1,5 jaar prima op gelopen maar nu ik meer en langere afstanden loop lijkt het mis te gaan. Ach, komt wel goed
Die heb ik volgens mij op TV rijnmond gezien? 2 Dochters?quote:Op maandag 14 april 2014 19:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo loopt er iemand op de vereniging van mijn ouders, die spaart eindtijden bij marathons. Hij is gister voor de de 25e keer gefinished (met vrouw en kinderen) met wederom een unieke tijd op z'n lijstje(nu 4:12:nogiets geloof ik, hij kijkt naar de minuten).
1,5 jaar al? Dan wordt het ook tijd om nieuwe schoenen te overwegenquote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Uhhhh.....
Ik wil volgend jaar NY voor een goed doel lopen. Dan ben je ook verzekerd van een startbewijs. Je moet dan alleen wel een flinke som aan sponsorgeld binnen zien te harken, maar dat gaat wel lukkenquote:Op maandag 14 april 2014 18:07 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, die staan inderdaad vrij scherp. 2:45 voor een man van 18-39 jaar oud...![]()
Andere mogelijkheden: http://www.tcsnycmarathon(...)014-guaranteed-entry
En de loterij is zoals de naam zegt een loterij, dus dan moet je maar net geluk hebben.
Ja heb er nu iets van 900 km op gelopen dus het wordt tijd. Dan kan ik dit meteen meenemen als aandachtspuntquote:Op maandag 14 april 2014 19:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
1,5 jaar al? Dan wordt het ook tijd om nieuwe schoenen te overwegen
Klavertje 4, paarse shirtsquote:Op maandag 14 april 2014 19:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij op TV rijnmond gezien? 2 Dochters?
Het gezegde "samen uit, samen thuis" is je vreemd?quote:Op maandag 14 april 2014 13:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Heb ik hier iets verkeerds gezegd ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |