Dat zal het zijn. Er stond iets over de Balijbrug in.quote:Op maandag 14 april 2014 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien werden vunzige pr0nberichtjes gefilterd....?
Je wilde Yur nog verder demotiveren?quote:Op maandag 14 april 2014 17:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Er stond iets over de Balijbrug in.
Ik denk dat YUR niet helemaal serieus was, er staan liefst 5 berichten voor hem in het excelbestand. Waaronder die van mij.quote:Op maandag 14 april 2014 17:25 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je wilde Yur nog verder demotiveren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Moet je wel het geluk hebben ingeloot te worden. Of is je tijd snel genoeg om te kwalificeren?quote:Op maandag 14 april 2014 17:37 schreef kepler het volgende:
Ik denk dat ik volgend jaar NY ga lopen![]()
En aan het eind van dit jaar misschien een halve triatlon, maar daar moet ik nog even over nadenken
Dat klopt! Maar ik heb er geen een op het scherm langs de kant gezien..quote:Op maandag 14 april 2014 17:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik denk dat YUR niet helemaal serieus was, er staan liefst 5 berichten voor hem in het excelbestand. Waaronder die van mij.
Maar rond dat punt (37) had je krampjes toch?quote:Op maandag 14 april 2014 17:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat klopt! Maar ik heb er geen een op het scherm langs de kant gezien..
quote:Op maandag 14 april 2014 15:37 schreef Quoi het volgende:
Pssst.....Weer 1! Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net wat later volgens mij. Ik weet het eigenlijk niet eens meer zekerquote:Op maandag 14 april 2014 17:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
Maar rond dat punt (37) had je krampjes toch?Of was dat later?
Waar kan ik die berichten terugkijken?quote:Op maandag 14 april 2014 17:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik denk dat YUR niet helemaal serieus was, er staan liefst 5 berichten voor hem in het excelbestand. Waaronder die van mij.
Voor New York kun je je toch niet kwalificeren, tenzij je echt retesnel bent?quote:Op maandag 14 april 2014 17:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Moet je wel het geluk hebben ingeloot te worden. Of is je tijd snel genoeg om te kwalificeren?
Je bent pas 11quote:Op maandag 14 april 2014 18:00 schreef hatsaflats het volgende:
O, als je of op je 26e of op je 42e een marathon moet lopen, moet ik nog 15 jaar wachten. Lijkt me prima.
Ja, die staan inderdaad vrij scherp. 2:45 voor een man van 18-39 jaar oud...quote:Op maandag 14 april 2014 18:04 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Voor New York kun je je toch niet kwalificeren, tenzij je echt retesnel bent?
Of heel oud wordenquote:Op maandag 14 april 2014 18:07 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, die staan inderdaad vrij scherp. 2:45 voor een man van 18-39 jaar oud...![]()
Andere mogelijkheden: http://www.tcsnycmarathon(...)014-guaranteed-entry
En de loterij is zoals de naam zegt een loterij, dus dan moet je maar net geluk hebben.
Supercool!quote:Op maandag 14 april 2014 16:26 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.erasmusmagazin(...)iepen-m-de-marathon/![]()
Ja dat is een best eind kachelen ja. Vorig jaar ook, man man. En saai in m'n eentje.quote:Op maandag 14 april 2014 14:55 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik denk (snelle inschatting) dat Daywalk3r de langste reis voor de boeg heeft. Vanaf Amersfoort is het ook 1-1,5 uur (afhankelijk van het soort vervoer). En voor Jero dus nog wat verder.
Neem een vrouw!quote:Op maandag 14 april 2014 18:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat is een best eind kachelen ja. Vorig jaar ook, man man. En saai in m'n eentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |