quote:Op maandag 14 april 2014 15:37 schreef Quoi het volgende:
Pssst.....He wat gaaf!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Idd, raar!quote:Op maandag 14 april 2014 20:00 schreef kepler het volgende:
Foto's van de marathon staan online! Werkt voorlopig alleen via de mobiele site vreemd genoeg...
Zaten we vant weekend af te vragen. Loop je zelf helemaal niet meer, na CPC?quote:Op maandag 14 april 2014 20:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Idd, raar!Wel redelijk goede foto's!
Q, heldin!
Niet meer gelopen idd. Deels door 2.5 weken ziek zijn (direct na de CPC), deels door even motivatie/tijd kwijt. Terwijl ik genoeg motiverende redenen heb om te lopenquote:Op maandag 14 april 2014 20:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zaten we vant weekend af te vragen. Loop je zelf helemaal niet meer, na CPC?
Mja, slappe zak of gewoon menselijk.quote:Op maandag 14 april 2014 20:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet meer gelopen idd. Deels door 2.5 weken ziek zijn (direct na de CPC), deels door even motivatie/tijd kwijt. Terwijl ik genoeg motiverende redenen heb om te lopen. Meh.
/slappezak
Meh, dat zuigt ja. Hopelijk kan Yur je gauw een schop onder je kont geven. Je moet toch weer op tijd fit zijn voor de Ekiden.quote:Op maandag 14 april 2014 20:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet meer gelopen idd. Deels door 2.5 weken ziek zijn (direct na de CPC), deels door even motivatie/tijd kwijt. Terwijl ik genoeg motiverende redenen heb om te lopen. Meh.
/slappezak
Nou, wat doe je nog binnen dan? Beginnen weer!quote:Op maandag 14 april 2014 20:18 schreef GotC het volgende:
En de Golden Ten!
Valt me gewoon tegen van mezelf, zo gemotiveerd dat ik was, zo weinig boeit het me nu.
Joh, ik moet mezelf de laatste tijd ook echt de deur uittrappenquote:Op maandag 14 april 2014 20:18 schreef GotC het volgende:
En de Golden Ten!
Valt me gewoon tegen van mezelf, zo gemotiveerd dat ik was, zo weinig boeit het me nu.
| 1 2 | [b]6 september 2014 - [url=http://kustloop.nl/]Kustloop (Vrouwenpolder)[/url][/b] [*] Mascleta - HM |
Welke afstand?quote:Op maandag 14 april 2014 20:09 schreef _MvN_ het volgende:
Twijfels. 18 mei meedoen met de Marathon Leiden of niet?
quote:Op maandag 14 april 2014 18:03 schreef Serinde het volgende:
[..]
Waar kan ik die berichten terugkijken?
quote:Op maandag 14 april 2014 14:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... kan iedereen de aanmoediging lezen. Ook zwabber z'n tekst voor yur:
http://www.marathonrotterdam.org/event/marathon-supporter/
quote:Op maandag 14 april 2014 20:24 schreef Mascleta het volgende:
Wat een mooie verhalen van de Rotterdam Marathon. Bij mij begon het ook helemaal te kriebelen.
Vandaag me ingeschreven voor de halve marathon in September, waarvan 9km over het noordzeestrand. Maximale aantal deelnemers is volgens mij 600, en ze zitten nu naar 1 week al op 573 inschrijvingen.
Als MoBlo nog een keer langskomt voordat het topic vol is. Mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
Thanks man!quote:Op maandag 14 april 2014 20:00 schreef kepler het volgende:
Foto's van de marathon staan online! Werkt voorlopig alleen via de mobiele site vreemd genoeg...
Ik zou op zeker mee doen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:09 schreef _MvN_ het volgende:
Twijfels. 18 mei meedoen met de Marathon Leiden of niet?
quote:Op maandag 14 april 2014 17:38 schreef Murmeli het volgende:
Voor wie het leuk vindt hieronder een verlaat verslagje van gisterenverslag was het wachten waard!! prima gelopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die teen, wear it as a band of honour!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Die supports voor YURquote:Op maandag 14 april 2014 20:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Thanks man!
Ook op desktop te vinden via:
https://www.marathon-phot(...)on&match=startnummer
quote:Op maandag 14 april 2014 17:38 schreef Murmeli het volgende:
Voor wie het leuk vindt hieronder een verlaat verslagje van gisterenLeuk verslag, en welkom bij de club van de blauwe teenagels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |