Ik heb er ook al een paar maanden eentje (zwart, 30 cm), maar heb nog niet helemaal door wat ik er het beste mee kan doen. Bovenbenen zijn het makkelijkst, kuiten lastig omdat je daarbij op je armen leunt. Welke 5 minuten work out doe jij?quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
het is een persoonlijk iets maar voor mij werkt mijn nieuwe foamroller echt super....voor mensen die vaak stramme spieren hebben na het lopen of een plek die slecht over gaat is het misschien het proberen waard.
Die van mij kostte pak hem beet, 20 euro en tot nu toe wel besteed.
Oefeningen zijn kort, met 5 minuten sta je weer als herboren onder de douche!
Trots weegt ook wat natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2014 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Gekke gewaarwording dat je in 2 dagen 3KG aankomt terwijl je in de tussentijd een marathon hebt gelopen
Jaja, ik weet dat dat voornamelijk vasthouden van vocht is.
Wat voor 1? Ik heb de kuiten nog wel eens vast zitten.quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
het is een persoonlijk iets maar voor mij werkt mijn nieuwe foamroller echt super....voor mensen die vaak stramme spieren hebben na het lopen of een plek die slecht over gaat is het misschien het proberen waard.
welke heb je? als jij zo enthousiast ben ga ik er ook een aanschaffen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik gebruik hem vooral voor mijn bilspieren (glutus), er op zitten met een opgetrokken knie en dan je ander been over opgetrokken been en rollen.quote:Op maandag 14 april 2014 21:14 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb er ook al een paar maanden eentje (zwart, 30 cm), maar heb nog niet helemaal door wat ik er het beste mee kan doen. Bovenbenen zijn het makkelijkst, kuiten lastig omdat je daarbij op je armen leunt. Welke 5 minuten work out doe jij?
Naar aanleiding van jouw post even Google aangeslingerd en daarbij kwam ik ook op wat knie oefeningen. Dus daar heb ik er gelijk maar een paar van gedaan in het kader van hopelijk sneller herstel.quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
quote:Op maandag 14 april 2014 21:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat voor 1? Ik heb de kuiten nog wel eens vast zitten.
plaatsje driequote:Op maandag 14 april 2014 21:25 schreef Twinky het volgende:
[..]
welke heb je? als jij zo enthousiast ben ga ik er ook een aanschaffen.
Hey, je bent ook maar een mensquote:Op maandag 14 april 2014 20:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet meer gelopen idd. Deels door 2.5 weken ziek zijn (direct na de CPC), deels door even motivatie/tijd kwijt. Terwijl ik genoeg motiverende redenen heb om te lopen. Meh.
/slappezak
het leven van een narcist gaat niet over rozen.....quote:Op maandag 14 april 2014 21:41 schreef Mascleta het volgende:
Een terugkomende frustratie van mij na wedstrijden.
Weten dat je gefotografeerd bent, maar de foto nergens kunnen terugvinden.
Cheers. Maar hoe vaak rol je heen en weer? Of gewoon op gevoel?quote:Op maandag 14 april 2014 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik gebruik hem vooral voor mijn bilspieren (glutus), er op zitten met een opgetrokken knie en dan je ander been over opgetrokken been en rollen.
[ afbeelding ]
Verder doe ik het voor mijn hamstrings, dus de rol onder mijn hamstrings met mijn benen over elkaar en rollen.
[ afbeelding ]
en verder voor mijn quads doe ik deze oefening
[ afbeelding ]
Verder gebruik ik heb voor mijn onderbuikspieren, dus de roller op en neer van de schaamstreek tot aan de navel
quote:Op maandag 14 april 2014 21:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het leven van een narcist gaat niet over rozen.....
elke oefening 1-2 minuten per beenquote:Op maandag 14 april 2014 21:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Cheers. Maar hoe vaak rol je heen en weer? Of gewoon op gevoel?
KNAU wedstrijdatleten krijgen 10% korting en mogen vooraan startenquote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef _MvN_ het volgende:
Nachtje over slapen nog maar, en morgen de knoop doorhakken. Ook die 35 euro blijft veel geld.![]()
Gratis evenementen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2014 22:35:05 ]
quote:Op maandag 14 april 2014 22:33 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
KNAU wedstrijdatleten krijgen 10% korting en mogen vooraan starten
Je overweegt een revanche in Leiden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
Ik sluit het niet uit. Beter is te zeggen dat als ik op korte termijn revanche wil dan wordt het Leiden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |