Belgen,quote:Op zondag 13 april 2014 21:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over één of andere schijtlollige belgenprogramma had.
Misschien lijkt het dan nog ergens op. Maar doe maar niet.quote:Op zondag 13 april 2014 21:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kan ook een combi maken met die mooie tettentekening.
Shit, heb hem al gemaakt.quote:Op zondag 13 april 2014 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien lijkt het dan nog ergens op. Maar doe maar niet.
.quote:Op zondag 13 april 2014 21:40 schreef Specularium het volgende:
http://aarslikkerdannykaarteninhethuisvanabrosenbaum.nl
bel de shoarma boerquote:Op zondag 13 april 2014 22:13 schreef Peunage het volgende:
Ik heb honger gekregen van de hele dag niks doen.
Dat heb ik ook altijd. Moest je niet leren ofzo?quote:Op zondag 13 april 2014 22:13 schreef Peunage het volgende:
Ik heb honger gekregen van de hele dag niks doen.
Ja.quote:Op zondag 13 april 2014 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Moest je niet leren ofzo?
Gewoon meer naar het balkon, op familie bezoek, naar de winkels en restaurants en werken enzo hmquote:Op zondag 13 april 2014 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo weinig online ineens?
Aan het genieten van het leven dus?quote:Op maandag 14 april 2014 07:32 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Gewoon meer naar het balkon, op familie bezoek, naar de winkels en restaurants en werken enzo hm
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 14 april 2014 07:32 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Gewoon meer naar het balkon, op familie bezoek, naar de winkels en restaurants en werken enzo hm
Klinkt leuk, al ligt het er natuurlijk wel een beetje aan wat je precies moet doen. Ik ben ook wel bijrijder geweest, op een grote vrachtwagen, dat was wel leuk. Heeft wel wat om zo hoog in een vrachtwagen te zitten en dan lekker om je heen kijken.quote:Op maandag 14 april 2014 07:55 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben bijrijder; hoewel ze nu bezig zijn om mij meer bij de administratie te betrekken ofzo
voor 2005 ofzo was ik bouwmarktmedewerker 38 uur per week
Que...quote:Op maandag 14 april 2014 09:59 schreef arjan1112 het volgende:
Wil dat Spaanse Hotel meisje echt verkering met jou Drugshond ?
Go for it in je hol, Corrie.quote:Op maandag 14 april 2014 09:40 schreef Karina het volgende:
En ze kan nog schaken ook? Ik zou zeggen, go for it
Nee want er past niets meer bij, hihaho!quote:Op maandag 14 april 2014 10:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Er gaat helemaal niks in mijn hol. Gek.
quote:Op maandag 14 april 2014 10:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Er gaat helemaal niks in mijn hol. Gek.
Ah dat zijn jij en Specularium natuurlijk! Ze kwamen me al altijd bekend voor.quote:
Rokade zal wel enige moeite kosten.quote:Op maandag 14 april 2014 10:34 schreef Karina het volgende:
Godver jongens, beetje te vroeg voor dit soort onzin hoor.
Voor een potje schaak is het ook te vroeg ja. Dus OOK voor een rokadequote:Op maandag 14 april 2014 11:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Rokade zal wel enige moeite kosten.
Karina, de rivella is in de bonus bij de AH.quote:Op maandag 14 april 2014 11:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor een potje schaak is het ook te vroeg ja. Dus OOK voor een rokade
Lekker, en weinig calorieën.quote:Op maandag 14 april 2014 18:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Karina, de rivella is in de bonus bij de AH.
quote:
Uhu.quote:Op maandag 14 april 2014 18:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Ik hou wel van een beetje vreemd
Oh jammer dat het vorige week was, is me niet opgevallen. Ik heb appelsap gekocht was nu in de bonus.quote:Op maandag 14 april 2014 18:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Karina, de rivella is in de bonus bij de AH.
Ik ben daar niet zo'n fan van.quote:Op maandag 14 april 2014 10:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat zijn jij en Specularium natuurlijk! Ze kwamen me al altijd bekend voor.
quote:Op maandag 14 april 2014 18:50 schreef Specularium het volgende:
Appelsap in je hol, Corrie. Met een trechter.
quote:
Er staan er een paar in WK, lekkere spelerstopic.quote:Op maandag 14 april 2014 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
Post eens wat lekkere mannen hier verdomme.
En niet Zlatan.
Leuke lach welquote:
Copy paste ze dan.quote:Op maandag 14 april 2014 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Er staan er een paar in WK, lekkere spelerstopic.
The mentalist!quote:
Ik had het van het weekend in deze SC gepost maar toen was je er niet. Achteraf had ik beter wat meer flessen kunnen inslaan, waren twee 1-literflessen voor 1,30 ofzo.quote:Op maandag 14 april 2014 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer dat het vorige week was, is me niet opgevallen. Ik heb appelsap gekocht was nu in de bonus.
Raar dat ik het in de winkel niet heb gezien. Het is wel zo dat hier bij de AH ze niet altijd Rivella hebben. Misschien daarom.quote:Op maandag 14 april 2014 19:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had het van het weekend in deze SC gepost maar toen was je er niet. Achteraf had ik beter wat meer flessen kunnen inslaan, waren twee 1-literflessen voor 1,30 ofzo.
Wei heet dat, gezond hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 19:05 schreef Specularium het volgende:
Lekker Rivella, zit nog halve kaas in.
Wie is het? Lijkt een beetje op iemand die ik ken.quote:Op maandag 14 april 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Raar dat ik het in de winkel niet heb gezien. Het is wel zo dat hier bij de AH ze niet altijd Rivella hebben. Misschien daarom.
[ afbeelding ]
Voor meer: WK / Het grote lekkere spelers topic
Yup yup yup, die mag mee.quote:Op maandag 14 april 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Raar dat ik het in de winkel niet heb gezien. Het is wel zo dat hier bij de AH ze niet altijd Rivella hebben. Misschien daarom.
[ afbeelding ]
Voor meer: WK / Het grote lekkere spelers topic
Geef z'n nummer even.quote:Op maandag 14 april 2014 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie is het? Lijkt een beetje op iemand die ik ken.
Kan me niet voorstellen dat je hem kent hoor: Mathieu Debuchy,quote:Op maandag 14 april 2014 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie is het? Lijkt een beetje op iemand die ik ken.
Hahahaha nee dat bedoelde ik ook nietquote:Op maandag 14 april 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je hem kent hoor: Mathieu Debuchy,
Beter wielrennen dan dat het weer over voetbal gaatquote:Op maandag 14 april 2014 19:14 schreef Specularium het volgende:
Dat gegeil op dat wielrennen bij DWDD terwijl Matthijs geen normale vraag kan stellen.
Flikker toch op.
Geile naam.quote:Op maandag 14 april 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je hem kent hoor: Mathieu Debuchy,
Hoe vaak gaat het bij DWDD over voetbal?quote:Op maandag 14 april 2014 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beter wielrennen dan dat het weer over voetbal gaat
En schaatsen. Voetbal is inderdaad weer even geleden gelukkig.quote:Op maandag 14 april 2014 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat het bij DWDD over voetbal?
Ze trekken zich constant af op wielrennen daar.
Komt wel weer met het WKquote:Op maandag 14 april 2014 19:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En schaatsen. Voetbal is inderdaad weer even geleden gelukkig.
Het WK/EK!quote:
Dan is het toch zomerstopquote:
Heel veel leuke mannen te bekijkenquote:Op maandag 14 april 2014 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het WK/EK!
Ik heb al een razende stijve pener bij de gedachte eraan weer, hoppaaa. Mooiste moment per 2 jaar.
EK/Wk is het mooiste moment? En ik dacht dat jij zo'n spannend leven hadquote:Op maandag 14 april 2014 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het WK/EK!
Ik heb al een razende stijve pener bij de gedachte eraan weer, hoppaaa. Mooiste moment per 2 jaar.
Oh jawel, maar ik vind het prachtig, een heel land vol in het Oranje, allemaal gespannen in eenheid van nationalisme en trots. Prachtige sportmomenten, spanning, emotie, heerlijk.quote:Op maandag 14 april 2014 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
EK/Wk is het mooiste moment? En ik dacht dat jij zo'n spannend leven had
Klinkt echt verschrikkelijkquote:Op maandag 14 april 2014 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh jawel, maar ik vind het prachtig, een heel land vol in het Oranje, allemaal gespannen in eenheid van nationalisme en trots. Prachtige sportmomenten, spanning, emotie, heerlijk.
En vergeet niet de vele avonden laveloos zuipen met hup holland muziek en Hazes.
Vrouwen.quote:
Blijkbaar is er behoefte aan meer nationalisme gezien de oranjegekte.quote:Op maandag 14 april 2014 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh jawel, maar ik vind het prachtig, een heel land vol in het Oranje, allemaal gespannen in eenheid van nationalisme en trots. Prachtige sportmomenten, spanning, emotie, heerlijk.
En vergeet niet de vele avonden laveloos zuipen met hup holland muziek en Hazes.
Dit helemaal. Als er weer schermen komen op het Museumplein ga ik kijken. Inclusief flagdress.quote:Op maandag 14 april 2014 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die is de afgelopen decennia alleen maar groter geworden inderdaad, dus tsja.quote:Op maandag 14 april 2014 19:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blijkbaar is er behoefte aan meer nationalisme gezien de oranjegekte.
Geweldig.quote:Op maandag 14 april 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit helemaal. Als er weer schermen komen op het Museumplein ga ik kijken. Inclusief flagdress.
beter een klomp dan een vuvuzela.quote:Op maandag 14 april 2014 19:30 schreef Specularium het volgende:
Corrie met een oranje klomp in d'r hol.
Nee, heb op mijn 17e Nederland verlaten, maar heb die voetbalshit nooit gevolgd ofzo.quote:Op maandag 14 april 2014 19:31 schreef arjan1112 het volgende:
ehh woon je al je hele leven in Belgie ofzo
Ik? Nog altijd in Belgiequote:
Toen was ik nog niet eens geboren. Kan me er weinig bij voorstellen.quote:Op maandag 14 april 2014 19:34 schreef arjan1112 het volgende:
in 1988 was ik 11 jaar, dat was fantastisch toen werd iedereen helemaal gek
quote:Op maandag 14 april 2014 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik wil het ook wel een keer meemaken, de oranjegekte. Ben er wel benieuwd naar eigenlijk.
Hahaquote:
Hier komt het halve dorp naar 1 verzamelpunt in het centrum en daar barst het dan ook van de politie en die plaatst ook camera's om alles in kaart te brengen en voor bewijsstukken. De agenten hebben ook helmetcams en er zijn veel "stillen" .. En 2 peletons ME achter de hand.quote:Op maandag 14 april 2014 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha
Bij die laatste wedstrijd zat ik in Frankrijk
Ja, dat is het ook. Gelukkig sluiten ze nu ook de weg af, 4 jaar terug stond ik nog straalbezopen een zooi agenten te schreeuwen dat ze de straat moesten afzetten want dat het anders helemaal fout gaat.quote:Op maandag 14 april 2014 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Klinkt als een nogal uit de hand gelopen traditie.
quote:Op maandag 14 april 2014 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet eens geboren. Kan me er weinig bij voorstellen.
Nu voel ik me weer oudquote:Op maandag 14 april 2014 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet eens geboren. Kan me er weinig bij voorstellen.
Plus camera's, http://www.ijmuidercourant.nl/regionaal/ijmond/article4457831.ecequote:Op maandag 14 april 2014 20:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja inderdaad, beter dat ze de straat dan afsluiten. Wel jammer dat dat blijkbaar nodig is.
Oh niet nodig, ik was toen wel bijna geborenquote:
Grappig is dat heh? Ik heb dat bijvoorbeeld soms met 1 van mijn begeleidsters, die is 27. We zijn beide gewoon volwassen mensen en hebben van alles meegemaakt, maar soms sta ik er wel eens bij stil en dan denk ik.. meid, toen jij 10 was.. toen reed ik 100km p/uur op een scooter en verkocht ik drugs op straatquote:
Heb ik al snel als dingen die ik bewust heb meegemaakt, als historisch aangemerkt wordenquote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh niet nodig, ik was toen wel bijna geboren
Iemand van 27 moet jou vertellen hoe het zit?quote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Grappig is dat heh? Ik heb dat bijvoorbeeld soms met 1 van mijn begeleidsters, die is 27. We zijn beide gewoon volwassen mensen en hebben van alles meegemaakt, maar soms sta ik er wel eens bij stil en dan denk ik.. meid, toen jij 10 was.. toen reed ik 100km p/uur op een scooter en verkocht ik drugs op straatDaar zit toch een kloof.
Ik heb nu assistenten die de gulden niet meer echt bewust hebben meegemaakt.quote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Grappig is dat heh? Ik heb dat bijvoorbeeld soms met 1 van mijn begeleidsters, die is 27. We zijn beide gewoon volwassen mensen en hebben van alles meegemaakt, maar soms sta ik er wel eens bij stil en dan denk ik.. meid, toen jij 10 was.. toen reed ik 100km p/uur op een scooter en verkocht ik drugs op straatDaar zit toch een kloof.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nu assistenten die de gulden niet meer echt bewust hebben meegemaakt.
Het blijft confronterend.
Toen ik 3 jr geleden een arts van die leeftijd voor mijn neus kreeg, snapte ik mijn ouders ineens een stuk beter. Heb gelukkig nu weer een wat oudere. Al was dat meer, omdat ze NA het bekijken van mijn echo, vroeg of ik misschien zwanger wasquote:Op maandag 14 april 2014 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iemand van 27 moet jou vertellen hoe het zit?
God vreze de dag dat ik ooit "oud" word, ik kan me niet indenken dat ik ze serieus neem.
Ze ondersteund mij met diverse dingen, maar komt geen levenswijsheid brengen of zo hoor.. Al heeft ze wel een goede kijk op het leven en verstand van mensen met beperkingen en kan daar goed op acteren. Maar ze is vooral een luisterend oor en helpt met huishouden indien nodig, heeft een signalerende functie (of het wel goed met mij gaat), helpt met contacten met instanties, gaat een stukje met mij wandelen, etc.quote:Op maandag 14 april 2014 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iemand van 27 moet jou vertellen hoe het zit?
Dat heet gewoon een huishoudhulp toch?quote:Op maandag 14 april 2014 20:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze ondersteund mij met diverse dingen, maar komt geen levenswijsheid brengen of zo hoor.. Al heeft ze wel een goede kijk op het leven en verstand van mensen met beperkingen en kan daar goed op acteren. Maar ze is vooral een luisterend oor en helpt met huishouden indien nodig, heeft een signalerende functie (of het wel goed met mij gaat), helpt met contacten met instanties, gaat een stukje met mij wandelen, etc.
Tja vroegah.. vroegah had ik een volle tank voor 88 gulden of zoquote:Op maandag 14 april 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nu assistenten die de gulden niet meer echt bewust hebben meegemaakt.
Het blijft confronterend.
Dat heb ik nou met jongere verkopers enzo, totaal niet serieus te nemen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen ik 3 jr geleden een arts van die leeftijd voor mijn neus kreeg, snapte ik mijn ouders ineens een stuk beter. Heb gelukkig nu weer een wat oudere. Al was dat meer, omdat ze NA het bekijken van mijn echo, vroeg of ik misschien zwanger was
Ja, lach maar....maar toen ik de vraag kreeg: hoe deden jullie dat vroeger, toen er geen internet was?quote:
Wat voor echo was het?quote:Op maandag 14 april 2014 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen ik 3 jr geleden een arts van die leeftijd voor mijn neus kreeg, snapte ik mijn ouders ineens een stuk beter. Heb gelukkig nu weer een wat oudere. Al was dat meer, omdat ze NA het bekijken van mijn echo, vroeg of ik misschien zwanger was
Persoonlijk begeleidster van Begeleid Zelfstandig Wonen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heet gewoon een huishoudhulp toch?
quote:Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, lach maar....maar toen ik de vraag kreeg: hoe deden jullie dat vroeger, toen er geen internet was?
Voelde ik me een soort dinosaurus.
Eentje van mijn buik.quote:
Jij koopt altijd een nieuwe broek bij een 50 jarige homo met een stropdas ?quote:Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met jongere verkopers enzo, totaal niet serieus te nemen.
Ik weet nog dat we in de rij moesten wachten, in de bibliotheek, om op het internet te kunnen. En dat iedereen maar maximaal 15 minuten per dag kreeg, tenzij weinig animo.quote:Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, lach maar....maar toen ik de vraag kreeg: hoe deden jullie dat vroeger, toen er geen internet was?
Voelde ik me een soort dinosaurus.
Je had haar hoofd moeten zien, toen mijn collega begon over draaischijftelefoonsquote:
Ik heb geen advies nodig bij het kopen van kleren, ik weet m'n maat wel, ik weet wat m'n smaak is, het enige wat die miep hoeft te doen is de kassa bedienen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:27 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Jij koopt altijd een nieuwe broek bij een 50 jarige homo met een stropdas ?
Maar daar kun je een beginnende zwangerschap ook niet op zien, dus misschien was die vraag dan niet zo gek? Pas vanaf 12 weken ofzo kan dat.quote:
Ik weet nog dat ik naar de bibliotheek ging, om via de kaartenbak een boek te zoeken om informatie te verzamelenquote:Op maandag 14 april 2014 20:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we in de rij moesten wachten, in de bibliotheek, om op het internet te kunnen. En dat iedereen maar maximaal 15 minuten per dag kreeg, tenzij weinig animo.
Haha, toevallig vandaag nog zo'n telefoon zien hangen. Nostalgiequote:Op maandag 14 april 2014 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je had haar hoofd moeten zien, toen mijn collega begon over draaischijftelefoons
Alsof er twee mummies uit een tombe ware opgestaan
Hehe inderdaad, hoewel destijds hadden ze nog bibliothecaressen die je gewoon konden vertellen waar iets stond. Tegenwoordig zit er een verveelde huisvrouw die zegt dat je maar het systeem moet checken.quote:Op maandag 14 april 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik naar de bibliotheek ging, om via de kaartenbak een boek te zoeken om informatie te verzamelen
Tot 2007-2008 gebruikte ik die regelmatig nog, mijn opa had er eentje hangen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, toevallig vandaag nog zo'n telefoon zien hangen. Nostalgie
Die vooral chagrijnig is omdat je haar stoort tijdens farmville of wat ze tegenwoordig dan ook doen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, hoewel destijds hadden ze nog bibliothecaressen die je gewoon konden vertellen waar iets stond. Tegenwoordig zit er een verveelde huisvrouw die zegt dat je maar het systeem moet checken.
Haha, retro.quote:Op maandag 14 april 2014 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tot 2007-2008 gebruikte ik die regelmatig nog, mijn opa had er eentje hangen.
Klopt.quote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die vooral chagrijnig is omdat je haar stoort tijdens farmville of wat ze tegenwoordig dan ook doen.
Neuh...die is nooit weggeweestquote:
Oh is het weer zo ver?quote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja precies, alles moet kapot ook.
Ze valt niet op mannen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:25 schreef arjan1112 het volgende:
Weer die begeleidsters die ie geeneens mag neuken
The dude abides.quote:Op maandag 14 april 2014 20:45 schreef Specularium het volgende:
Big Lebowski gekeken, prima film.
Heerlijke instelling heeft die kerel.
John Goodman is ook geweldig in die film.quote:Op maandag 14 april 2014 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Balkje met 38 spijkers bij de deur was een mooie scene.
Zit je al aan de white russians?quote:Op maandag 14 april 2014 20:45 schreef Specularium het volgende:
Big Lebowski gekeken, prima film.
Heerlijke instelling heeft die kerel.
Nee, zou ik wel moeten doen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zit je al aan de white russians?
Mijn lievelingscocktail. Zit wel halve melk in en dat vond jij goor?quote:
Ik vind melk niet goor.quote:Op maandag 14 april 2014 20:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn lievelingscocktail. Zit wel halve melk in en dat vond jij goor?
In rivella wel.quote:
Met melk of room is het een white russian. Ik vind met melk lekkerder.quote:Op maandag 14 april 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch een Black Russian? Dronk ik vroeger weleens, vind het nu te zoet.
Vind het allemaal niet lekker. Ik ben helemaal genezen van de cocktails, de meesten zijn me te zoet.quote:Op maandag 14 april 2014 21:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Met melk of room is het een white russian. Ik vind met melk lekkerder.
Teveel cocktails gedronken in je wilde jaren?quote:Op maandag 14 april 2014 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind het allemaal niet lekker. Ik ben helemaal genezen van de cocktails, de meesten zijn me te zoet.
Denk het ja. Vooral veel baco'squote:Op maandag 14 april 2014 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Teveel cocktails gedronken in je wilde jaren?
Tijdens de drooglegging.quote:Op maandag 14 april 2014 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Teveel cocktails gedronken in je wilde jaren?
Ook lekkerquote:
Pics?quote:Op maandag 14 april 2014 21:07 schreef Specularium het volgende:
Ik zag vandaag zo'n wijf met van die oranje bruine verf op d'r bak.
Dat moeten ze in een dierentuin stoppen.
Ja, die kon ik al.. classic. Is wel een goede stunt.quote:Op maandag 14 april 2014 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, geen man die die spullen terug zou vinden.
Nou ik ook niet hoorquote:Op maandag 14 april 2014 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, geen man die die spullen terug zou vinden.
Of zijn penis doorknippen als hij slaapt.quote:
En naar buiten gooien!quote:Op maandag 14 april 2014 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of zijn penis doorknippen als hij slaapt.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of zijn penis doorknippen als hij slaapt.
Nee, die zat er daarvoor al in. Daarom knipt Njo 'm eraf.quote:Op maandag 14 april 2014 21:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]WTF
![]()
En dan bij Corrie in d'r hol stoppen zeker?
quote:Op maandag 14 april 2014 21:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee, die zat er daarvoor al in. Daarom knipt Njo 'm eraf.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee, die zat er daarvoor al in. Daarom knipt Njo 'm eraf.
Waaghals leest hier wel eens mee dus nu heb ik hem hopelijk bang gemaakt, durft hij vast nooit vreemd te gaanquote:Op maandag 14 april 2014 21:35 schreef YokiKater het volgende:
Vrouwen kunnen trouwens net zo erg vreemd gaan.. moet je dan maar met superlijm en een nietpistool aan de slag gaan?
Penissen afknippen, brrrrrrrr... enge mevrouwuh!
Hoe was ze?quote:Op maandag 14 april 2014 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had laatst serieus over je gedroomd.. dat was wel zorgwekkend
Vertel maar niet wat je gedroomd hebtquote:Op maandag 14 april 2014 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had ook al over Karina gedroomd! Wat droomde jij?quote:Op maandag 14 april 2014 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op maandag 14 april 2014 21:38 schreef YokiKater het volgende:
Jullie willen het niet weten, echt niet![]()
Alles in panterstof en zo..
Ik ben stoer joh!quote:Op maandag 14 april 2014 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stoer joh met je Chinese tafellaken.
Ah je wilde weten wat eronder zat. Ja dat is een mysterie hequote:Op maandag 14 april 2014 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ook gewoon met pet en zonnebril heh.. en die deed je maar niet af.
Mwah, het was wel spannend.. wehhehehehequote:Op maandag 14 april 2014 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah je wilde weten wat eronder zat. Ja dat is een mysterie he
Oh god dan weet ik wel hoe laat het wasquote:Op maandag 14 april 2014 21:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mwah, het was wel spannend.. wehhehehehe
quote:Op maandag 14 april 2014 21:43 schreef YokiKater het volgende:
Tis wat,, elke avond als ik mijn laptop uitzet dan hoor ik Nosnavel heel lief "welterusten" zeggen en dan droom je over Corrie
Ik heb geen doorgerookte stem en nee dat doe ik niet hoorquote:Op maandag 14 april 2014 21:45 schreef YokiKater het volgende:
Corrie, spreek jij eens een "welterusten" in met je doorgerookte voice of Amsterdam.
Nee, ze hebben het nu over de actualiteit van Deurne, wat inmiddels alweer 7 maanden geleden is.quote:Op maandag 14 april 2014 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
Hopelijk zit Levchenko vanavond weer bij P&W.
Wat een prachtige vent.
Godverdomme zeg.quote:Op maandag 14 april 2014 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het nu over de actualiteit van Deurne, wat inmiddels alweer 7 maanden geleden is.
Precies, geef mij maar die Levviequote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Christ Klep zit er wel.
Maarja, daar kun jij niet mee penerworstelen.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:57 schreef YokiKater het volgende:
Hier moet ik het dan maar mee doen als nieuw afsluitgeluid
http://vocaroo.com/i/s09WwG9trJg8
Ik vermoed dat je nachtmerries gaat krijgen hoorquote:Op maandag 14 april 2014 22:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik word er ook niet wild vanMisschien droom ik dan wel beter
Dat gevaar is er wel nu ik het er zo over heb, ik zie al enge dingen voor me..quote:Op maandag 14 april 2014 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je nachtmerries gaat krijgen hoor
Ik ben altijd heel vriendelijk dat weet je toch? Die in je droom is niet echtquote:Op maandag 14 april 2014 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat gevaar is er wel nu ik het er zo over heb, ik zie al enge dingen voor me..
Laat je me wel een beetje heel? Ik moet woensdag weer vol aan de bak.
Van het weekend heb ik wel 100 AD's gezien.quote:Op maandag 14 april 2014 22:04 schreef Specularium het volgende:
Ik ga Family Guy en American Dad kijken met jullie moeders.
Vond het maar een matige selectie van die gare schijtlolredactie van CC.quote:Op maandag 14 april 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Van het weekend heb ik wel 100 AD's gezien.
Ik had de meeste niet eens gezien, volg het niet zo meer. Die met de vakantie vond ik grappig.quote:Op maandag 14 april 2014 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vond het maar een matige selectie van die gare schijtlolredactie van CC.
Je bent ongetwijfeld poeslief.quote:Op maandag 14 april 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel vriendelijk dat weet je toch? Die in je droom is niet echt
Welke, met die stewardessen of met die moordaanslag?quote:Op maandag 14 april 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had de meeste niet eens gezien, volg het niet zo meer. Die met de vakantie vond ik grappig.
Met de moordaanslag op de animatieleider.quote:Op maandag 14 april 2014 22:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welke, met die stewardessen of met die moordaanslag?
Oh die is wel leuk jah. Francinequote:Op maandag 14 april 2014 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Met de moordaanslag op de animatieleider.
Eigenlijk ben ik een Stier EN een Tijgerquote:Op maandag 14 april 2014 22:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En ik ben een leeuw, maar wel een lieve.. een beetje als Christian de leeuw.
Chinese astrologie ben ik een metaal-aap. Beter kan je haast niet krijgenquote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een Stier EN een TijgerDat laatste volgens de Chinese astrologie.
metaal aap? Dat ken ik helemaal niet. Wel aap.quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef YokiKater het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Chinese astrologie ben ik een metaal-aap. Beter kan je haast niet krijgen
Er zijn ook nog elementen.. die bepalen nog wat extra karaktereigenschappen. Water, Vuur, Aarde, Metaal (zo even uit mijn hoofd) welk element je bent hangt weer af onder welke maan je bent geboren.quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
metaal aap? Dat ken ik helemaal niet. Wel aap.
Christ Klep gaat ons zeker vertellen wat waar het Russische leger over beschikt..quote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Christ Klep zit er wel.
Maarja, daar kun jij niet mee penerworstelen.
Oh dat wist ik niet. Ga ik even zoek wat voor tijger ik ben.quote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zijn ook nog elementen.. die bepalen nog wat extra karaktereigenschappen. Water, Vuur, Aarde, Metaal (zo even uit mijn hoofd) welk element je bent hangt weer af onder welke maan je bent geboren.
Oh ja, Hout is er ook nog.. kloptquote:Op maandag 14 april 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja een tijger heeft veel haar
Houten tijger is het dus zie ik.
Ik geloof er totaal niet in. Bij mijn staat altijd creatiefquote:Op maandag 14 april 2014 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja, Hout is er ook nog.. kloptIs best interessant allemaal.
#TeamOpzij.
Ik kijk.quote:Op maandag 14 april 2014 22:28 schreef Latert het volgende:
Is er iemand die naar de roadshow van Derksen kijkt?
Bij mij is metaal-aap bijna helemaal spot on. Gewoon eng.quote:Op maandag 14 april 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik geloof er totaal niet in. Bij mijn staat altijd creatiefDat klopt echt voor geen meter.
Het staat op de achtergrond aan en ik luister met 1 oor, maar het interesseert mij geen reet eigenlijk.quote:
Oh wacht ik keek verkeerd ik ben water. Effe kijken wat dat is.quote:Op maandag 14 april 2014 22:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bij mij is metaal-aap bijna helemaal spot on. Gewoon eng.
quote:Op maandag 14 april 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht ik keek verkeerd ik ben water. Effe kijken wat dat is.
Oh jee...quote:Vriendschap
Een goede verstandhouding met de Rat en de Draak, een slechte met de Tijger en de Slang.
Ik heb mijn roeping gemist denk ikquote:Op maandag 14 april 2014 22:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Jurkjes maken van een tafellaken enzo.
quote:De Tijger is bijna altijd verliefd, een echte romanticus. Aanhankelijk en lief, seks is intimiteit. Tijgers zijn trouw voor zolang het duurt. In principe kan een Tijger elk dier van de Chinese dierenriem verleiden, maar de Os, de Draak en de Aap hebben de meeste kans op een blijvende relatie.
Je zoekt gewoon een lief nerdje.quote:Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ik verleid niemand manZou ik dan nu op FOK! zitten
Via Fok! kun je ook mensen verleiden.quote:Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ik verleid niemand manZou ik dan nu op FOK! zitten
Nee ik kan dat niet. Sowieso niet mee bezig ook.quote:Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Via Fok! kun je ook mensen verleiden.
Ondertussen zit je indbox vol met peners.quote:Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik kan dat niet. Sowieso niet mee bezig ook.
Nee joh serieus maar 1x gehad in al die jaren.quote:Op maandag 14 april 2014 22:41 schreef Latert het volgende:
[..]
Ondertussen zit je indbox vol met peners.
Hahaha, echt? That's fucked upquote:Op maandag 14 april 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh serieus maar 1x gehad in al die jaren.
Van wie? Geheim zeker?quote:Op maandag 14 april 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh serieus maar 1x gehad in al die jaren.
Ik zat ook echt zoquote:Op maandag 14 april 2014 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahaha, echt? That's fucked upIk bedoel dat iemand dan ook echt een penerfoto stuurt heh.
Sowieso dat laatstequote:Op maandag 14 april 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
VOlgens mij wel een groteOf met een groothoeklens gefotografeerd
Het was vast geen baquettequote:Op maandag 14 april 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
VOlgens mij wel een groteOf met een groothoeklens gefotografeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |