Oh niet nodig, ik was toen wel bijna geborenquote:
Grappig is dat heh? Ik heb dat bijvoorbeeld soms met 1 van mijn begeleidsters, die is 27. We zijn beide gewoon volwassen mensen en hebben van alles meegemaakt, maar soms sta ik er wel eens bij stil en dan denk ik.. meid, toen jij 10 was.. toen reed ik 100km p/uur op een scooter en verkocht ik drugs op straatquote:
Heb ik al snel als dingen die ik bewust heb meegemaakt, als historisch aangemerkt wordenquote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh niet nodig, ik was toen wel bijna geboren
Iemand van 27 moet jou vertellen hoe het zit?quote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Grappig is dat heh? Ik heb dat bijvoorbeeld soms met 1 van mijn begeleidsters, die is 27. We zijn beide gewoon volwassen mensen en hebben van alles meegemaakt, maar soms sta ik er wel eens bij stil en dan denk ik.. meid, toen jij 10 was.. toen reed ik 100km p/uur op een scooter en verkocht ik drugs op straatDaar zit toch een kloof.
Ik heb nu assistenten die de gulden niet meer echt bewust hebben meegemaakt.quote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Grappig is dat heh? Ik heb dat bijvoorbeeld soms met 1 van mijn begeleidsters, die is 27. We zijn beide gewoon volwassen mensen en hebben van alles meegemaakt, maar soms sta ik er wel eens bij stil en dan denk ik.. meid, toen jij 10 was.. toen reed ik 100km p/uur op een scooter en verkocht ik drugs op straatDaar zit toch een kloof.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nu assistenten die de gulden niet meer echt bewust hebben meegemaakt.
Het blijft confronterend.
Toen ik 3 jr geleden een arts van die leeftijd voor mijn neus kreeg, snapte ik mijn ouders ineens een stuk beter. Heb gelukkig nu weer een wat oudere. Al was dat meer, omdat ze NA het bekijken van mijn echo, vroeg of ik misschien zwanger wasquote:Op maandag 14 april 2014 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iemand van 27 moet jou vertellen hoe het zit?
God vreze de dag dat ik ooit "oud" word, ik kan me niet indenken dat ik ze serieus neem.
Ze ondersteund mij met diverse dingen, maar komt geen levenswijsheid brengen of zo hoor.. Al heeft ze wel een goede kijk op het leven en verstand van mensen met beperkingen en kan daar goed op acteren. Maar ze is vooral een luisterend oor en helpt met huishouden indien nodig, heeft een signalerende functie (of het wel goed met mij gaat), helpt met contacten met instanties, gaat een stukje met mij wandelen, etc.quote:Op maandag 14 april 2014 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iemand van 27 moet jou vertellen hoe het zit?
Dat heet gewoon een huishoudhulp toch?quote:Op maandag 14 april 2014 20:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze ondersteund mij met diverse dingen, maar komt geen levenswijsheid brengen of zo hoor.. Al heeft ze wel een goede kijk op het leven en verstand van mensen met beperkingen en kan daar goed op acteren. Maar ze is vooral een luisterend oor en helpt met huishouden indien nodig, heeft een signalerende functie (of het wel goed met mij gaat), helpt met contacten met instanties, gaat een stukje met mij wandelen, etc.
Tja vroegah.. vroegah had ik een volle tank voor 88 gulden of zoquote:Op maandag 14 april 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nu assistenten die de gulden niet meer echt bewust hebben meegemaakt.
Het blijft confronterend.
Dat heb ik nou met jongere verkopers enzo, totaal niet serieus te nemen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen ik 3 jr geleden een arts van die leeftijd voor mijn neus kreeg, snapte ik mijn ouders ineens een stuk beter. Heb gelukkig nu weer een wat oudere. Al was dat meer, omdat ze NA het bekijken van mijn echo, vroeg of ik misschien zwanger was
Ja, lach maar....maar toen ik de vraag kreeg: hoe deden jullie dat vroeger, toen er geen internet was?quote:
Wat voor echo was het?quote:Op maandag 14 april 2014 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen ik 3 jr geleden een arts van die leeftijd voor mijn neus kreeg, snapte ik mijn ouders ineens een stuk beter. Heb gelukkig nu weer een wat oudere. Al was dat meer, omdat ze NA het bekijken van mijn echo, vroeg of ik misschien zwanger was
Persoonlijk begeleidster van Begeleid Zelfstandig Wonen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heet gewoon een huishoudhulp toch?
quote:Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, lach maar....maar toen ik de vraag kreeg: hoe deden jullie dat vroeger, toen er geen internet was?
Voelde ik me een soort dinosaurus.
Eentje van mijn buik.quote:
Jij koopt altijd een nieuwe broek bij een 50 jarige homo met een stropdas ?quote:Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met jongere verkopers enzo, totaal niet serieus te nemen.
Ik weet nog dat we in de rij moesten wachten, in de bibliotheek, om op het internet te kunnen. En dat iedereen maar maximaal 15 minuten per dag kreeg, tenzij weinig animo.quote:Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, lach maar....maar toen ik de vraag kreeg: hoe deden jullie dat vroeger, toen er geen internet was?
Voelde ik me een soort dinosaurus.
Je had haar hoofd moeten zien, toen mijn collega begon over draaischijftelefoonsquote:
Ik heb geen advies nodig bij het kopen van kleren, ik weet m'n maat wel, ik weet wat m'n smaak is, het enige wat die miep hoeft te doen is de kassa bedienen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:27 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Jij koopt altijd een nieuwe broek bij een 50 jarige homo met een stropdas ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |