Ik weet nog dat ik naar de bibliotheek ging, om via de kaartenbak een boek te zoeken om informatie te verzamelenquote:Op maandag 14 april 2014 20:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we in de rij moesten wachten, in de bibliotheek, om op het internet te kunnen. En dat iedereen maar maximaal 15 minuten per dag kreeg, tenzij weinig animo.
Haha, toevallig vandaag nog zo'n telefoon zien hangen. Nostalgiequote:Op maandag 14 april 2014 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je had haar hoofd moeten zien, toen mijn collega begon over draaischijftelefoons
Alsof er twee mummies uit een tombe ware opgestaan
Hehe inderdaad, hoewel destijds hadden ze nog bibliothecaressen die je gewoon konden vertellen waar iets stond. Tegenwoordig zit er een verveelde huisvrouw die zegt dat je maar het systeem moet checken.quote:Op maandag 14 april 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik naar de bibliotheek ging, om via de kaartenbak een boek te zoeken om informatie te verzamelen
Tot 2007-2008 gebruikte ik die regelmatig nog, mijn opa had er eentje hangen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, toevallig vandaag nog zo'n telefoon zien hangen. Nostalgie
Die vooral chagrijnig is omdat je haar stoort tijdens farmville of wat ze tegenwoordig dan ook doen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, hoewel destijds hadden ze nog bibliothecaressen die je gewoon konden vertellen waar iets stond. Tegenwoordig zit er een verveelde huisvrouw die zegt dat je maar het systeem moet checken.
Haha, retro.quote:Op maandag 14 april 2014 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tot 2007-2008 gebruikte ik die regelmatig nog, mijn opa had er eentje hangen.
Klopt.quote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die vooral chagrijnig is omdat je haar stoort tijdens farmville of wat ze tegenwoordig dan ook doen.
Neuh...die is nooit weggeweestquote:
Oh is het weer zo ver?quote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja precies, alles moet kapot ook.
Ze valt niet op mannen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:25 schreef arjan1112 het volgende:
Weer die begeleidsters die ie geeneens mag neuken
The dude abides.quote:Op maandag 14 april 2014 20:45 schreef Specularium het volgende:
Big Lebowski gekeken, prima film.
Heerlijke instelling heeft die kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |