Donequote:Op maandag 31 maart 2014 11:00 schreef E.T. het volgende:
Kunnen we voor de n00b's ook het land erbij zetten waarvoor ze spelen?Dan weet ik wanneer de tv aanmoet
Maar ik ben geen voetballer hequote:Op maandag 31 maart 2014 11:09 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
U zult vast ook prachtig/lekker zijn!
Je naam zegt genoeg!
Dankjewelquote:Op maandag 31 maart 2014 11:13 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Nee, maar wel een echte dame!
Hier zal je hartje wel sneller van kloppen denk ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
DankjewelMaar post maar een leuke voetballer
Nee gek genoeg niet, maar van vele andere dames wel weet ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:14 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Hier zal je hartje wel sneller van kloppen denk ik.
[ afbeelding ]
Gelukkig maar.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gek genoeg niet, maar van vele andere dames wel weet ik.
Voor dames kun je hier kijken: WK / Tribunebabes #1: Één van de voordelen van het WKquote:Op maandag 31 maart 2014 11:16 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Genoeg mannen gezien, ik wacht wel wanneer iemand een vrouwentopic aanmaakt.
Fokze nog!
Nee tuurlijk niet, het gaat over het WK '14. lekker relevant als je ze niet eens te zien krijgtquote:
Dat en lollige niet lekkere spelers haal ik lekker wegquote:Op maandag 31 maart 2014 20:34 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, het gaat over het WK '14. lekker relevant als je ze niet eens te zien krijgt
pics?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Karina op 18-06-2014 14:37:00 ]
Gourcuff speelde op 5 juni 2013 zijn laatste interland tegen Uruguay, haal maar weg.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat en lollige niet lekkere spelers haal ik lekker weg
quote:Op maandag 7 april 2014 17:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Gourcuff speelde op 5 juni 2013 zijn laatste interland tegen Uruguay, haal maar weg.
Buiten het veld ja, in het veld is het een ordinaire in het rond schoppende flapdrolquote:Op maandag 14 april 2014 10:47 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Marcelo - Brazilië
Gewoon een leuke vrolijke kop die gozer.
Hier gaat het lekker oppervlakkig alleen om het uiterlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:51 schreef JenHermes het volgende:
Buiten het veld ja, in het veld is het een ordinaire in het rond schoppende flapdrol
Oelalalalalalaquote:Op maandag 31 maart 2014 10:47 schreef Karina het volgende:
Natuurlijk kan dit topic niet ontbreken, wat zijn de lekkerste spelers op het WK 2014.
Om te beginnen, Mathieu Debuchy, - Frankrijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh mother of godquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |