Ik had de meeste niet eens gezien, volg het niet zo meer. Die met de vakantie vond ik grappig.quote:Op maandag 14 april 2014 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vond het maar een matige selectie van die gare schijtlolredactie van CC.
Je bent ongetwijfeld poeslief.quote:Op maandag 14 april 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel vriendelijk dat weet je toch? Die in je droom is niet echt
Welke, met die stewardessen of met die moordaanslag?quote:Op maandag 14 april 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had de meeste niet eens gezien, volg het niet zo meer. Die met de vakantie vond ik grappig.
Met de moordaanslag op de animatieleider.quote:Op maandag 14 april 2014 22:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welke, met die stewardessen of met die moordaanslag?
Oh die is wel leuk jah. Francinequote:Op maandag 14 april 2014 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Met de moordaanslag op de animatieleider.
Eigenlijk ben ik een Stier EN een Tijgerquote:Op maandag 14 april 2014 22:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En ik ben een leeuw, maar wel een lieve.. een beetje als Christian de leeuw.
Chinese astrologie ben ik een metaal-aap. Beter kan je haast niet krijgenquote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een Stier EN een TijgerDat laatste volgens de Chinese astrologie.
metaal aap? Dat ken ik helemaal niet. Wel aap.quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef YokiKater het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Chinese astrologie ben ik een metaal-aap. Beter kan je haast niet krijgen
Er zijn ook nog elementen.. die bepalen nog wat extra karaktereigenschappen. Water, Vuur, Aarde, Metaal (zo even uit mijn hoofd) welk element je bent hangt weer af onder welke maan je bent geboren.quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
metaal aap? Dat ken ik helemaal niet. Wel aap.
Christ Klep gaat ons zeker vertellen wat waar het Russische leger over beschikt..quote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Christ Klep zit er wel.
Maarja, daar kun jij niet mee penerworstelen.
Oh dat wist ik niet. Ga ik even zoek wat voor tijger ik ben.quote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zijn ook nog elementen.. die bepalen nog wat extra karaktereigenschappen. Water, Vuur, Aarde, Metaal (zo even uit mijn hoofd) welk element je bent hangt weer af onder welke maan je bent geboren.
Oh ja, Hout is er ook nog.. kloptquote:Op maandag 14 april 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja een tijger heeft veel haar
Houten tijger is het dus zie ik.
Ik geloof er totaal niet in. Bij mijn staat altijd creatiefquote:Op maandag 14 april 2014 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja, Hout is er ook nog.. kloptIs best interessant allemaal.
#TeamOpzij.
Ik kijk.quote:Op maandag 14 april 2014 22:28 schreef Latert het volgende:
Is er iemand die naar de roadshow van Derksen kijkt?
Bij mij is metaal-aap bijna helemaal spot on. Gewoon eng.quote:Op maandag 14 april 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik geloof er totaal niet in. Bij mijn staat altijd creatiefDat klopt echt voor geen meter.
Het staat op de achtergrond aan en ik luister met 1 oor, maar het interesseert mij geen reet eigenlijk.quote:
Oh wacht ik keek verkeerd ik ben water. Effe kijken wat dat is.quote:Op maandag 14 april 2014 22:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bij mij is metaal-aap bijna helemaal spot on. Gewoon eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |