Nou ik ook niet hoorquote:Op maandag 14 april 2014 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, geen man die die spullen terug zou vinden.
Of zijn penis doorknippen als hij slaapt.quote:
En naar buiten gooien!quote:Op maandag 14 april 2014 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of zijn penis doorknippen als hij slaapt.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of zijn penis doorknippen als hij slaapt.
Nee, die zat er daarvoor al in. Daarom knipt Njo 'm eraf.quote:Op maandag 14 april 2014 21:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]WTF
![]()
En dan bij Corrie in d'r hol stoppen zeker?
quote:Op maandag 14 april 2014 21:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee, die zat er daarvoor al in. Daarom knipt Njo 'm eraf.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee, die zat er daarvoor al in. Daarom knipt Njo 'm eraf.
Waaghals leest hier wel eens mee dus nu heb ik hem hopelijk bang gemaakt, durft hij vast nooit vreemd te gaanquote:Op maandag 14 april 2014 21:35 schreef YokiKater het volgende:
Vrouwen kunnen trouwens net zo erg vreemd gaan.. moet je dan maar met superlijm en een nietpistool aan de slag gaan?
Penissen afknippen, brrrrrrrr... enge mevrouwuh!
Hoe was ze?quote:Op maandag 14 april 2014 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had laatst serieus over je gedroomd.. dat was wel zorgwekkend
Vertel maar niet wat je gedroomd hebtquote:Op maandag 14 april 2014 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had ook al over Karina gedroomd! Wat droomde jij?quote:Op maandag 14 april 2014 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op maandag 14 april 2014 21:38 schreef YokiKater het volgende:
Jullie willen het niet weten, echt niet![]()
Alles in panterstof en zo..
Ik ben stoer joh!quote:Op maandag 14 april 2014 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stoer joh met je Chinese tafellaken.
Ah je wilde weten wat eronder zat. Ja dat is een mysterie hequote:Op maandag 14 april 2014 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ook gewoon met pet en zonnebril heh.. en die deed je maar niet af.
Mwah, het was wel spannend.. wehhehehehequote:Op maandag 14 april 2014 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah je wilde weten wat eronder zat. Ja dat is een mysterie he
Oh god dan weet ik wel hoe laat het wasquote:Op maandag 14 april 2014 21:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mwah, het was wel spannend.. wehhehehehe
quote:Op maandag 14 april 2014 21:43 schreef YokiKater het volgende:
Tis wat,, elke avond als ik mijn laptop uitzet dan hoor ik Nosnavel heel lief "welterusten" zeggen en dan droom je over Corrie
Ik heb geen doorgerookte stem en nee dat doe ik niet hoorquote:Op maandag 14 april 2014 21:45 schreef YokiKater het volgende:
Corrie, spreek jij eens een "welterusten" in met je doorgerookte voice of Amsterdam.
Nee, ze hebben het nu over de actualiteit van Deurne, wat inmiddels alweer 7 maanden geleden is.quote:Op maandag 14 april 2014 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
Hopelijk zit Levchenko vanavond weer bij P&W.
Wat een prachtige vent.
Godverdomme zeg.quote:Op maandag 14 april 2014 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het nu over de actualiteit van Deurne, wat inmiddels alweer 7 maanden geleden is.
Precies, geef mij maar die Levviequote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Christ Klep zit er wel.
Maarja, daar kun jij niet mee penerworstelen.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:57 schreef YokiKater het volgende:
Hier moet ik het dan maar mee doen als nieuw afsluitgeluid
http://vocaroo.com/i/s09WwG9trJg8
Ik vermoed dat je nachtmerries gaat krijgen hoorquote:Op maandag 14 april 2014 22:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik word er ook niet wild vanMisschien droom ik dan wel beter
Dat gevaar is er wel nu ik het er zo over heb, ik zie al enge dingen voor me..quote:Op maandag 14 april 2014 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je nachtmerries gaat krijgen hoor
Ik ben altijd heel vriendelijk dat weet je toch? Die in je droom is niet echtquote:Op maandag 14 april 2014 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat gevaar is er wel nu ik het er zo over heb, ik zie al enge dingen voor me..
Laat je me wel een beetje heel? Ik moet woensdag weer vol aan de bak.
Van het weekend heb ik wel 100 AD's gezien.quote:Op maandag 14 april 2014 22:04 schreef Specularium het volgende:
Ik ga Family Guy en American Dad kijken met jullie moeders.
Vond het maar een matige selectie van die gare schijtlolredactie van CC.quote:Op maandag 14 april 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Van het weekend heb ik wel 100 AD's gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |