quote:Op maandag 14 april 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht ik keek verkeerd ik ben water. Effe kijken wat dat is.
Oh jee...quote:Vriendschap
Een goede verstandhouding met de Rat en de Draak, een slechte met de Tijger en de Slang.
Ik heb mijn roeping gemist denk ikquote:Op maandag 14 april 2014 22:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Jurkjes maken van een tafellaken enzo.
quote:De Tijger is bijna altijd verliefd, een echte romanticus. Aanhankelijk en lief, seks is intimiteit. Tijgers zijn trouw voor zolang het duurt. In principe kan een Tijger elk dier van de Chinese dierenriem verleiden, maar de Os, de Draak en de Aap hebben de meeste kans op een blijvende relatie.
Je zoekt gewoon een lief nerdje.quote:Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ik verleid niemand manZou ik dan nu op FOK! zitten
Via Fok! kun je ook mensen verleiden.quote:Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ik verleid niemand manZou ik dan nu op FOK! zitten
Nee ik kan dat niet. Sowieso niet mee bezig ook.quote:Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Via Fok! kun je ook mensen verleiden.
Ondertussen zit je indbox vol met peners.quote:Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik kan dat niet. Sowieso niet mee bezig ook.
Nee joh serieus maar 1x gehad in al die jaren.quote:Op maandag 14 april 2014 22:41 schreef Latert het volgende:
[..]
Ondertussen zit je indbox vol met peners.
Hahaha, echt? That's fucked upquote:Op maandag 14 april 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh serieus maar 1x gehad in al die jaren.
Van wie? Geheim zeker?quote:Op maandag 14 april 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh serieus maar 1x gehad in al die jaren.
Ik zat ook echt zoquote:Op maandag 14 april 2014 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahaha, echt? That's fucked upIk bedoel dat iemand dan ook echt een penerfoto stuurt heh.
Sowieso dat laatstequote:Op maandag 14 april 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
VOlgens mij wel een groteOf met een groothoeklens gefotografeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |