Er staan er een paar in WK, lekkere spelerstopic.quote:Op maandag 14 april 2014 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
Post eens wat lekkere mannen hier verdomme.
En niet Zlatan.
Leuke lach welquote:
Copy paste ze dan.quote:Op maandag 14 april 2014 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Er staan er een paar in WK, lekkere spelerstopic.
The mentalist!quote:
Ik had het van het weekend in deze SC gepost maar toen was je er niet. Achteraf had ik beter wat meer flessen kunnen inslaan, waren twee 1-literflessen voor 1,30 ofzo.quote:Op maandag 14 april 2014 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer dat het vorige week was, is me niet opgevallen. Ik heb appelsap gekocht was nu in de bonus.
Raar dat ik het in de winkel niet heb gezien. Het is wel zo dat hier bij de AH ze niet altijd Rivella hebben. Misschien daarom.quote:Op maandag 14 april 2014 19:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had het van het weekend in deze SC gepost maar toen was je er niet. Achteraf had ik beter wat meer flessen kunnen inslaan, waren twee 1-literflessen voor 1,30 ofzo.
Wei heet dat, gezond hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 19:05 schreef Specularium het volgende:
Lekker Rivella, zit nog halve kaas in.
Wie is het? Lijkt een beetje op iemand die ik ken.quote:Op maandag 14 april 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Raar dat ik het in de winkel niet heb gezien. Het is wel zo dat hier bij de AH ze niet altijd Rivella hebben. Misschien daarom.
[ afbeelding ]
Voor meer: WK / Het grote lekkere spelers topic
Yup yup yup, die mag mee.quote:Op maandag 14 april 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Raar dat ik het in de winkel niet heb gezien. Het is wel zo dat hier bij de AH ze niet altijd Rivella hebben. Misschien daarom.
[ afbeelding ]
Voor meer: WK / Het grote lekkere spelers topic
Geef z'n nummer even.quote:Op maandag 14 april 2014 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie is het? Lijkt een beetje op iemand die ik ken.
Kan me niet voorstellen dat je hem kent hoor: Mathieu Debuchy,quote:Op maandag 14 april 2014 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie is het? Lijkt een beetje op iemand die ik ken.
Hahahaha nee dat bedoelde ik ook nietquote:Op maandag 14 april 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je hem kent hoor: Mathieu Debuchy,
Beter wielrennen dan dat het weer over voetbal gaatquote:Op maandag 14 april 2014 19:14 schreef Specularium het volgende:
Dat gegeil op dat wielrennen bij DWDD terwijl Matthijs geen normale vraag kan stellen.
Flikker toch op.
Geile naam.quote:Op maandag 14 april 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je hem kent hoor: Mathieu Debuchy,
Hoe vaak gaat het bij DWDD over voetbal?quote:Op maandag 14 april 2014 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beter wielrennen dan dat het weer over voetbal gaat
En schaatsen. Voetbal is inderdaad weer even geleden gelukkig.quote:Op maandag 14 april 2014 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat het bij DWDD over voetbal?
Ze trekken zich constant af op wielrennen daar.
Komt wel weer met het WKquote:Op maandag 14 april 2014 19:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En schaatsen. Voetbal is inderdaad weer even geleden gelukkig.
Het WK/EK!quote:
Dan is het toch zomerstopquote:
Heel veel leuke mannen te bekijkenquote:Op maandag 14 april 2014 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het WK/EK!
Ik heb al een razende stijve pener bij de gedachte eraan weer, hoppaaa. Mooiste moment per 2 jaar.
EK/Wk is het mooiste moment? En ik dacht dat jij zo'n spannend leven hadquote:Op maandag 14 april 2014 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het WK/EK!
Ik heb al een razende stijve pener bij de gedachte eraan weer, hoppaaa. Mooiste moment per 2 jaar.
Oh jawel, maar ik vind het prachtig, een heel land vol in het Oranje, allemaal gespannen in eenheid van nationalisme en trots. Prachtige sportmomenten, spanning, emotie, heerlijk.quote:Op maandag 14 april 2014 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
EK/Wk is het mooiste moment? En ik dacht dat jij zo'n spannend leven had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |