Liever een streepje, maar hey, that's just mequote:Op zondag 13 april 2014 05:45 schreef Rickario het volgende:
[..]
Inderdaad. En ondertussen wel glad geschoren
Just got winked at.quote:Op zondag 13 april 2014 13:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat iemand jouw verhaal gaat overtreffen![]()
Laatst wou je geen vriendschap met iemand omdat je op zoek naar een relatie toch?quote:Op zondag 13 april 2014 14:00 schreef SilentChaos het volgende:
Wellicht binnenkort een "date", maar da's meer iemand die op zoek is naar een scharrel. Leukere scharrels dan ik zijn er niet, dus uiteraard ga ik op dit voorstel in. Wel fijn om van te voren te weten.
Nee ik snap je verwarringquote:Op zondag 13 april 2014 14:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Laatst wou je geen vriendschap met iemand omdat je op zoek naar een relatie toch?
Wat is er veranderd ondertussen?
Of verwar ik je met iemand anders?
Oh dat geldt wel nog steeds, je moet wel een klik hebben met een scharrel, daarom eerst even wat drinken en kijken hoe ze isquote:Op zondag 13 april 2014 14:09 schreef habitue het volgende:
Ik meende ook al vaak iets te lezen van ik ben meer van de passie en de klik, alleen neuken vind ik niets etc etc.
Jup, artietsenkwaalquote:Op zondag 13 april 2014 14:11 schreef Weissman het volgende:
Je klinkt net zo geloofwaardig/stabiel als die meid met haar oom.
Dit is toch geen woordgrap, he?quote:
God, mag ik een teiltje.quote:Op zondag 13 april 2014 14:00 schreef SilentChaos het volgende:
Wellicht binnenkort een "date", maar da's meer iemand die op zoek is naar een scharrel. Leukere scharrels dan ik zijn er niet, dus uiteraard ga ik op dit voorstel in. Wel fijn om van te voren te weten.
Zo'n opmerking moet je een beetje aanvoelen. Er zit een tikje nonchalance in, een vleugje geveinsde arrogantie en bovenal is het quasi-grappig bedoeld. Niet al te letterlijk nemen dus.quote:
Vraag of haar oom al opgebaard is en of ze zin heeft in koffie en cake.quote:Op zondag 13 april 2014 15:55 schreef Rickario het volgende:
Vrijdag weer een date staan. En zaterdag waarschijnlijk ook.
Van ziektebedmeisje uiteraard niks meer gehoord
quote:Op zondag 13 april 2014 15:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vraag of haar oom al opgebaard is en of ze zin heeft in koffie en cake.
Condoleren met drie zoenen of een handje?quote:Op zondag 13 april 2014 15:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vraag of haar oom al opgebaard is en of ze zin heeft in koffie en cake.
Condoleren met een pener in d'r mondquote:Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef Rickario het volgende:
[..]
Condoleren met drie zoenen of een handje?
Gecondoomleerdquote:Op zondag 13 april 2014 16:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Condoleren met een pener in d'r mond
Deze is zo slecht dat ik in mijn onderbroek poepte. That's right. I have no pants on bitchesquote:Op zondag 13 april 2014 17:19 schreef habitue het volgende:
Niks gehoord? Waarschijnlijk heeft haar telefoon het loodje gelegd.
Snap je hem!!? ?? Het loodje gelegd!! hahahaha![]()
![]()
![]()
quote:
Nicequote:Op zondag 13 april 2014 17:21 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat haar vader of moeder een broertje dood heeft aan jullie grapjes
Inderdaad, maar die grapjes zullen zo onderhand wel doodgebloed zijn denk ik.quote:Op zondag 13 april 2014 17:29 schreef theKiD het volgende:
KLB en ONZ zitten een paar deuren verderop
![]()
je hoeft niet zo teleurgesteld te doen omdat niemand naar je date vroeg. Bitch.quote:Op zondag 13 april 2014 17:29 schreef theKiD het volgende:
KLB en ONZ zitten een paar deuren verderop
![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 17:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je hoeft niet zo teleurgesteld te doen omdat niemand naar je date vroeg. Bitch.
Dus...quote:Op zondag 13 april 2014 17:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je hoeft niet zo teleurgesteld te doen omdat niemand naar je date vroeg. Bitch.
Of is opgesloten in een SM kelderquote:Op zondag 13 april 2014 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die ligt langzaam bij bewustzijn te komen in een bad ijsblokjes, is mijn gok.
Met een missende nier?quote:Op zondag 13 april 2014 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die ligt langzaam bij bewustzijn te komen in een bad ijsblokjes, is mijn gok.
Een duidelijker afwijzing kun je niet krijgen. Toch? Hè?!?quote:Op zondag 13 april 2014 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
Ik leef nog, helaas is mijn wang wel dik.
Details pleasequote:Op zondag 13 april 2014 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
Ik leef nog, helaas is mijn wang wel dik.
Just kiddingquote:Op zondag 13 april 2014 20:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Een duidelijker afwijzing kun je niet krijgen. Toch? Hè?!?
Op dr poes natuurlijk.. Die Tijn is mij dr een...quote:
*daar*?quote:
Haar mond bij het afscheid niets bijzondersquote:
Zoende ze terug.. of was het een vluchtig kusje. En idd.. met of zonder tongquote:Op zondag 13 april 2014 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haar mond bij het afscheid niets bijzonders
MAAAAKK MEE GHEAAAKKKquote:Op zondag 13 april 2014 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Just kiddingMijn wang was al dik verstandskies is getrokken afgelopen donderdag.
Ik heb haar een kus gegeven toen ik weg ging. En verder heb ik naast haar op de bank gezeten en een beetje geknuffeld
Denk zo'n zoen die je je moeder vroeger gaf voor het slapen.quote:Op zondag 13 april 2014 21:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoende ze terug.. of was het een vluchtig kusje. En idd.. met of zonder tong
Die gaf mijn moeder gelukkig nooit op mn mond, bah.quote:Op zondag 13 april 2014 21:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk zo'n zoen die je je moeder vroeger gaf voor het slapen.
samequote:Op zondag 13 april 2014 21:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Godverdomme. Ik zat al met de broek op de enkels klaar voor een sappig verhaal.
Zonder, wel een beetje vluchtig maar zijn durft ook niet zo goedquote:Op zondag 13 april 2014 21:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoende ze terug.. of was het een vluchtig kusje. En idd.. met of zonder tong
Dan moet jij initiatief nemen....quote:Op zondag 13 april 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zonder, wel een beetje vluchtig maar zijn durft ook niet zo goed
Toen ze naast je zat op de bank had je moeten toeslaan.quote:Op zondag 13 april 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zonder, wel een beetje vluchtig maar zijn durft ook niet zo goed
Dat durf ik niet zo goedquote:Op zondag 13 april 2014 21:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan moet jij initiatief nemen....
En hopen dat je niet aangeklaagd wordt voor verkrachting... Don't ask
Beetje geknuffeld maar niet gezoend, maar het is lastig als je zelf niet zo goed weet hoe je dat moet aanpakken en zij ook niet laat blijken dat ze dat wil/durftquote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toen ze naast je zat op de bank had je moeten toeslaan.
Goed te weten dat ik niet de enige ben die dat doetquote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Beetje een deceptie dit. Je had nu de rest van de avond aan je vingers kunnen ruiken, Tijn.
Ik dacht dat jij pas later deze week een date had met krullenbol v2.0?quote:Op zondag 13 april 2014 21:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Godverdomme. Ik zat al met de broek op de enkels klaar voor een sappig verhaal.
Ja en zij het zaad uit haar haren kunnen pulkenquote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Beetje een deceptie dit. Je had nu de rest van de avond aan je vingers kunnen ruiken, Tijn.
quote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik meestal ook vrij terughoudend ben. Maar dan niet omdat ik bang ben om aangeklaagd te worden.quote:
Ik zou - eventueel - vanmiddag een ''date'' hebben gehad. Tenminste, dat zou met beide kinderen erbij zijn. Maar ik werd pas wakker om half elf terwijl die kleine normaal gesproken zo lollig is om rond achten acrobatische toeren op mijn bed uit te halen. Maakt niet zoveel uit verder, maar het was wat kort dag nu.quote:Op zondag 13 april 2014 21:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij pas later deze week een date had met krullenbol v2.0?
Goed bezig!quote:Op zondag 13 april 2014 21:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zou - eventueel - vanmiddag een ''date'' hebben gehad. Tenminste, dat zou met beide kinderen erbij zijn. Maar ik werd pas wakker om half elf terwijl die kleine normaal gesproken zo lollig is om rond achten acrobatische toeren op mijn bed uit te halen. Maakt niet zoveel uit verder, maar het was wat kort dag nu.
Sowieso ga ik vrijdag daarheen of zij komt deze kant op. Volgende dag samen uitslapen is da bomb. En er is nog een mogelijkheid dat we dinsdag afspreken, dat hangt een beetje van haar oppas af.
Klinkt als een prima planningquote:Op zondag 13 april 2014 21:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zou - eventueel - vanmiddag een ''date'' hebben gehad. Tenminste, dat zou met beide kinderen erbij zijn. Maar ik werd pas wakker om half elf terwijl die kleine normaal gesproken zo lollig is om rond achten acrobatische toeren op mijn bed uit te halen. Maakt niet zoveel uit verder, maar het was wat kort dag nu.
Sowieso ga ik vrijdag daarheen of zij komt deze kant op. Volgende dag samen uitslapen is da bomb. En er is nog een mogelijkheid dat we dinsdag afspreken, dat hangt een beetje van haar oppas af.
Als je aan het knuffelen bent geef je elkaar al een soort van toestemming Totaal risicoloos dusquote:Op zondag 13 april 2014 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat durf ik niet zo goedbang voor dat bijvoorbeeld
[..]
Beetje geknuffeld maar niet gezoend, maar het is lastig als je zelf niet zo goed weet hoe je dat moet aanpakken en zij ook niet laat blijken dat ze dat wil/durft
Jij komt met het worst case scenarioquote:
Dat ga ik zeker doen, haar zoenenquote:Op zondag 13 april 2014 21:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Als je aan het knuffelen bent geef je elkaar al een soort van toestemming Totaal risicoloos dus
Daarnaast wil ze niet voor niks nog een keer met je afspreken. Volgende keer gewoon zoenen man.
Goed bezigquote:Op zondag 13 april 2014 21:23 schreef Capstan het volgende:
Morgen dus een tweede date met museumdame, en de tweede date met de dame van gisteren is inmiddels ook gepland. Wat ver vooruit, dus natuurlijk kan dat nog alle kanten op, maar ik bekijk het vooralsnog van de positieve zijde.
Met tong he, Tijn? Het is niet dat je op de thee bent bij je grootmoeder.quote:
dawasknie. Maar het ergste wat je kan gebeuren is dat ze haar hoofd wegdraait, en aangezien jullie al ah knuffelen zijn schat ik die kans heeeeeel klein in.quote:Op zondag 13 april 2014 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij komt met het worst case scenario
Gewoon laat ophouden. Dan slapen ze wat langer door.quote:Op zondag 13 april 2014 21:25 schreef MissGump het volgende:
Respect voor alle mensen met kinderen die daten! Nichtje was hier het hele weekend, stond om 6 uur steeds aan mijn bed, ben uitgeputIn hemelsnaam hoe doen jullie dat?
Jaquote:Op zondag 13 april 2014 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Met tong he, Tijn? Het is niet dat je op de thee bent bij je grootmoeder.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 13 april 2014 21:25 schreef habitue het volgende:
[..]
dawasknie. Maar het ergste wat je kan gebeuren is dat ze haar hoofd wegdraait, en aangezien jullie al ah knuffelen zijn schat ik die kans heeeeeel klein in.
Jaquote:Op zondag 13 april 2014 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tijn heb je überhaupt wel eens getongd?
Idd! Toen ik met de twee kleine van m'n zus en m'n ouders een weekendje weg was kwam ik echt gesloopt thuisquote:Op zondag 13 april 2014 21:25 schreef MissGump het volgende:
Respect voor alle mensen met kinderen die daten! Nichtje was hier het hele weekend, stond om 6 uur steeds aan mijn bed, ben uitgeputIn hemelsnaam hoe doen jullie dat?
Daar heb je eigenlijk wel helemaal gelijk in. Al weet iedereen dan gelijk wie ik bedoel en krijg je geen date verwarring. Moet ik weer wat anders verzinnen qua bijnaam. Kut.quote:Op zondag 13 april 2014 22:24 schreef MissGump het volgende:
Vind je die v2.0 niet ook een beetje naar klinken? Heb het idee dat ze de v1.0 ondertussen namelijk wel dik overtroffen heeft.
Niks. Daar heb ik nog steeds heel goed contact mee. Al is het nu meer vriendschappelijk van aard.quote:
Pas als Faxie en Thijs aan de vrouw zijn ga ik juichen à la Van Gaal.quote:Op zondag 13 april 2014 22:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik zie iedereen progressie maken, helemaal top!
Nou vooruit danquote:Op zondag 13 april 2014 23:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pas als Faxie en Thijs aan de vrouw zijn ga ik juichen à la Van Gaal.
Maar jij zie dit al als progressie?quote:
Compliment geven mag ook niet meer zeker, jezus..quote:Op zondag 13 april 2014 23:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar jij zie dit al als progressie?
4 mensen die een vervolgdate hebben? En de rest dan? En al die mensen die in lurk-modus meelezen?
Wrijf het er maar lekker in, walgelijk egoïstisch mannetje dat je bent
Don't get your hopes up too much regarding mequote:Op zondag 13 april 2014 23:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pas als Faxie en Thijs aan de vrouw zijn ga ik juichen à la Van Gaal.
Tenzij je een psycho date hoef je daar echt niet bang voor te zijn hoor, als ze niet wil duwt ze je gewoon weg en is het klaar.quote:Op zondag 13 april 2014 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat durf ik niet zo goedbang voor dat bijvoorbeeld
Als zij ook niet durft moet je toch proberen het initiatief te nemen. Subtiel aan proberen te raken en als je elkaar in de ogen kijkt proberen te zoenen (als je het gevoel hebt dat zij ook wil) , tis even een drempel over maar het schept wel duidelijkheid en als je al in de knuffelstatus bent is de stap naar zoenen toch niet zo groot meer?quote:Beetje geknuffeld maar niet gezoend, maar het is lastig als je zelf niet zo goed weet hoe je dat moet aanpakken en zij ook niet laat blijken dat ze dat wil/durft
Guiltyquote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed te weten dat ik niet de enige ben die dat doet
Ah overheengelezen my bad. Inderdaad gewoon ervoor gaanquote:Op zondag 13 april 2014 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
Dat denk ik ookdus volgende keer ga ik een stapje verder
Is dit de dame met kind?quote:Op maandag 14 april 2014 10:46 schreef All-out het volgende:
ik ben zelfs officieel taken sinds gister! (sorry, Fas)
na twee weken en 6x afspreken al hookednog nooit gehad dit
vannacht bij haar wijntjes gedronken en jeugdsentiment-muziek geluisterd op spotify en tot 5u liggen sexen, en vanochtend ging de wekker weer om 8u
Ok, dat had ik dus gemist. V1.0 was het toch net niet dus?quote:Op zondag 13 april 2014 22:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Niks. Daar heb ik nog steeds heel goed contact mee. Al is het nu meer vriendschappelijk van aard.
Gefeli! Klinkt als een goede match !quote:Op maandag 14 april 2014 10:46 schreef All-out het volgende:
vannacht bij haar wijntjes gedronken en jeugdsentiment-muziek geluisterd op spotify en tot 5u liggen sexen, en vanochtend ging de wekker weer om 8u
Zeg het hem!quote:Op zondag 13 april 2014 23:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar jij zie dit al als progressie?
4 mensen die een vervolgdate hebben? En de rest dan? En al die mensen die in lurk-modus meelezen?
Wrijf het er maar lekker in, walgelijk egoïstisch mannetje dat je bent
Jullie hadden toch allebei geen zin in een relatie en het ging toch alleen om de lust?quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 18:43 schreef All-out het volgende:
[..]
daar is ze te mooi vooren ik run niet op voorhand al voor dat soort dingen. ze is er heel open over en ik heb laten weten dat ik niet 1-2-3 een relatie wil. werkt prima tot nu toe, behalve het sexy gedeelte dus..
My thoughts Weiss.quote:Op maandag 14 april 2014 10:46 schreef All-out het volgende:
Bij mannen gaat dat vooral heel snel na 1 keer seks met ze hebben jaquote:Op maandag 14 april 2014 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
Ach, dingen kunnen soms onverwacht anders lopen dan je had verwacht....
En zelfs dan kan het nog 2 kanten opquote:Op maandag 14 april 2014 11:44 schreef MissGump het volgende:
Bij mannen gaat dat vooral heel snel na 1 keer seks met ze hebben ja![]()
Tjaquote:
Maar ondertussen wel zeuren dat vrouwen te snel meer van ze willenquote:Bij mannen gaat dat vooral heel snel na 1 keer seks met ze hebben ja.
Dit, je gevoel kan je toch niet sturen.quote:Op maandag 14 april 2014 11:47 schreef wc-eend het volgende:
Wees gewoon blij voor die gozer dat hij iemand vindt en zo'n klik mee heeft zonder dat hij echt iets zocht...
Dat is misschien dan het probleem dat mannen hun gevoel niet kunnen sturen.quote:Op maandag 14 april 2014 11:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dit, je gevoel kan je toch niet sturen.
Dat is kul, en als ze er alle twee happy mee zijn, zou ik zeggen Yeah! Go for it!quote:Op maandag 14 april 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ja maar als iemand zegt dat hij geen serieuze relatie wil en daar niet naar op zoek is, dan MOET en ZAL hij dat pad moeten blijven bewandelen. Afwijken van de gebaande paden is iets wat niet zo lekker valt bij een autist.
Ik kan over vrouwen ook wel een boekje opendoen hoorquote:Op maandag 14 april 2014 11:52 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dat is misschien dan het probleem dat mannen hun gevoel niet kunnen sturen.
[..]
Maar vooral over mannen met een poes, lijkt me.quote:Op maandag 14 april 2014 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat we beter een boekje open kunnen doen over mensen in het algemeenongeacht geslacht worden toch nagenoeg altijd dezelfde geintjes geflikt
Ze wou gewoon geen date met jequote:Op maandag 14 april 2014 12:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Whaha, het blijft best grappig, A zeggen en vervolgens B doen, zo herkenbaar!
Ik had ook weer een pareltje, ze had een leuke actieve foto. Dus ik stelde voor om dat te gaan doen op een date. Zegt ze dat ze liever eerst een kop koffie drinkt, ook prima, dus ik stel een dag, tijd en locatie voor.. "Zo bedoelde ik het niet" zegt ze.. Poef geblokkeerd.
Zeg dan gewoon wat je bedoeld
"her loss"quote:Op maandag 14 april 2014 12:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Precies en ik ben gewoon zo assertief én initiatiefrijk, kon ze gewoon niet aan
Man man manquote:Op maandag 14 april 2014 11:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jullie hadden toch allebei geen zin in een relatie en het ging toch alleen om de lust?
De ruggengraat van de mannen in dezen reeks
Dat.quote:Op maandag 14 april 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ja maar als iemand zegt dat hij geen serieuze relatie wil en daar niet naar op zoek is, dan MOET en ZAL hij dat pad moeten blijven bewandelen. Afwijken van de gebaande paden is iets wat niet zo lekker valt bij een autist.
They are the worst!quote:Op maandag 14 april 2014 12:08 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Maar vooral over mannen met een poes, lijkt me.
Dat is mijn zinnetjequote:
Ach. We weten van wie het komtquote:Op maandag 14 april 2014 12:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is mijn zinnetje![]()
Ach het blijft mooi, de paar mensen die hier wél daten en neuken worden afgeschilderd als ruggegraatloos. Tja...
Van iemand die wel succesvol date en weet waar hij mee bezig is ?quote:
Eens. Juist dat geforceerde tintje bij daten staat me vaak tegen. Dat je elkaar zo aan het keuren bent voor een evt relatie.quote:Op maandag 14 april 2014 12:49 schreef Silenus het volgende:
Precies, hoe kun je daar nou op tegen zijn? In zowat elke romantische film gebeurt dat juist.
Stuk leuker ook dan geforceerd daten omdat je allebei op zoek bent naar een relatie, de voors en tegens maar even afweegt en dan samen maar wat gaan beginnen want ja...je bent er wel 'serieus' mee.
iddquote:Op maandag 14 april 2014 12:46 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
@Allout
Niks mis met een vriendin krijgen uit een relatie die daar eerst niet voor bedoeld was, vind ik meest natuurlijke manier van doen eigenlijk.
Uberhaupt een vrouw scoren is veel velen in dit topic inderdaad een hele prestatie. En als het ook nog voor meer is dan alleen een wippie is dat gewoon prima .quote:Op maandag 14 april 2014 13:07 schreef Weissman het volgende:
Het gaat helemaal niet om de relatiegun het hem ook echt van harte.
Mensen storen zich er meer aan hoe wispelturig/onduidelijk een vent kan zijn en er nog complimenten over krijgt ook, alsof het een hele prestatie is
Hoelang kennen jullie elkaar nu eigenlijk, AllOut? Iets van 3 weken toch?
Wie de bal kaatst...quote:Op maandag 14 april 2014 14:51 schreef MissGump het volgende:
Prima inderdaad als je eerst wat aanrommelt en het dan wat wordt, dat is het probleem niet. Ik kan het alleen niet zo waarderen als iemand eerst demonstratief tegen me vertelt inderdaad alleen te willen aanrommelen en absoluut geen relatie met me te willen, om zich vervolgens binnen 3 dates te bedenken, zeg er dan gewoon niks over.
Ik vrees nu al het moment dat ik met het schaamrood op de kaken iemand moet gaan bekennen dat ik hem toch leuk vond ondanks dat ik heel hard riep dat ik echt alleen wilde aanrommelen.![]()
Dat doet best pijnquote:
jij bent zoo leuk; ze willen allemaal na 3 dates van je houden, je vergelijken met hun mama, willen trouwen. Ook een compliment.quote:Op maandag 14 april 2014 14:51 schreef MissGump het volgende:
Prima inderdaad als je eerst wat aanrommelt en het dan wat wordt, dat is het probleem niet. Ik kan het alleen niet zo waarderen als iemand eerst demonstratief tegen me vertelt inderdaad alleen te willen aanrommelen en absoluut geen relatie met me te willen, om zich vervolgens binnen 3 dates te bedenken, zeg er dan gewoon niks over.
Ik voel nu al het moment aankomen dat ik met het schaamrood op de kaken iemand moet gaan bekennen dat ik hem toch leuk vond ondanks dat ik heel hard riep dat ik echt alleen wilde aanrommelen.![]()
Ik zie het meer als een totaal kansloze smaak in mannen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij bent zoo leuk; ze willen allemaal na 3 dates van je houden, je vergelijken met hun mama, willen trouwen. Ook een compliment.
Je kunt ook van elkaar houden zonder te trouwenquote:Op maandag 14 april 2014 14:54 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een totaal kansloze smaak in mannen.
In dit geval dan, na die 3 datesquote:Op maandag 14 april 2014 14:54 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een totaal kansloze smaak in van mannen.
quote:Op maandag 14 april 2014 11:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jullie hadden toch allebei geen zin in een relatie en het ging toch alleen om de lust?
De ruggengraat van de mannen in dezen reeks
Kortom gewoon verder gaan, beetje aanraken, aankijken, etc. En hopen dat zij ook meegaat daarinquote:Op maandag 14 april 2014 09:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tenzij je een psycho date hoef je daar echt niet bang voor te zijn hoor, als ze niet wil duwt ze je gewoon weg en is het klaar.
[..]
Als zij ook niet durft moet je toch proberen het initiatief te nemen. Subtiel aan proberen te raken en als je elkaar in de ogen kijkt proberen te zoenen (als je het gevoel hebt dat zij ook wil) , tis even een drempel over maar het schept wel duidelijkheid en als je al in de knuffelstatus bent is de stap naar zoenen toch niet zo groot meer?
Nog een vervolgdate gepland?
[..]
Guilty
[..]
Ah overheengelezen my bad. Inderdaad gewoon ervoor gaan!
Dat soort opmerkingen moet je gewoon altijd met een flinke korrel zout nemen. Je kunt van tevoren moeilijk voorspellen hoe je gevoelens zich zullen ontwikkelen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:51 schreef MissGump het volgende:
Ik vrees nu al het moment dat ik met het schaamrood op de kaken iemand moet gaan bekennen dat ik hem toch leuk vond ondanks dat ik heel hard riep dat ik echt alleen wilde aanrommelen.![]()
aankijken op de 4e date vind ik nogal gewaagd; beter wacht je daar nog ff meequote:Op maandag 14 april 2014 17:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kortom gewoon verder gaan, beetje aanraken, aankijken, etc. En hopen dat zij ook meegaat daarin
quote:Op maandag 14 april 2014 17:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
aankijken op de 4e date vind ik nogal gewaagd; beter wacht je daar nog ff mee
Verder gaan zeker en neem het initiatief !quote:Op maandag 14 april 2014 17:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kortom gewoon verder gaan, beetje aanraken, aankijken, etc. En hopen dat zij ook meegaat daarin
[..]
Nog langerquote:Op maandag 14 april 2014 17:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Je weet toch wel: Eerst neuken, dan pas kijken of het wat is.quote:Op maandag 14 april 2014 18:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog langerdan als het wat wordt zijn we 2 jaar verder voor dat we eindelijk seks hebben
Dus dat doe ik verkeerdquote:Op maandag 14 april 2014 18:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je weet toch wel: Eerst neuken, dan pas kijken of het wat is.
[..]
Wat voor iemand is het eigenlijk Tijn?quote:Op maandag 14 april 2014 18:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog langerdan als het wat wordt zijn we 2 jaar verder voor dat we eindelijk seks hebben
Die laatste 3 zijn gewoon keiharde plagiaat uit mijn zeer succesvolle repertoirequote:Op maandag 14 april 2014 19:11 schreef -0- het volgende:
Op facebook komt de laatste tijd bij mij regelmatig een advertentie voor Zoosk langs, een nieuwe datingsite. Vorige week maar eens aangemeld met een spam account om te zien wat het is. Blijkt vrijwel hetzelfde te zijn als Badoo. Het niveau is echter nog lager. Een greep uit de reacties die ik tot nu toe (zogezegd) van vrouwen kreeg (ik vermoed dat er uit snelzinnen gekozen kan worden):
- Wat is je favoriete film?
- Wat is je favoriete restaurant?
- Ik heb een zwemdiploma , maar in jou ogen verdrink ik toch. (Van een vrouw van 66)
- Deed het pijn toen je uit de hemel viel?
- Ik ben mijn telefoonnummer kwijt, mag ik het jouwe?
Doe mij dit maar als ik in zo'n stemming ben:quote:Op maandag 14 april 2014 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG dit topic gaat nog ongezellig worden![]()
Wat moet ik nou?
Dat vind ik lastig om te omschrijven.quote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat voor iemand is het eigenlijk Tijn?
Doe eens een poging.quote:Op maandag 14 april 2014 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind ik lastig om te omschrijven.
Doe mij dit maarquote:Op maandag 14 april 2014 19:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Doe mij dit maar als ik in zo'n stemming ben:
Hm, ben normaal wel van system of a down maar vind dit niet hun beste nummer tbh.quote:
Veel verder dan ze leuk en aardig is kom ik nietquote:Op maandag 14 april 2014 19:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Doe eens een poging.
Of heeft ze een ventiel?
langer of korter dan jij bentquote:Op maandag 14 april 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel verder dan ze leuk en aardig is kom ik nietik ben zo slecht in mensen omschrijven mijzelf inclusief
Praat je überhaupt wel met haar.quote:Op maandag 14 april 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel verder dan ze leuk en aardig is kom ik nietik ben zo slecht in mensen omschrijven mijzelf inclusief
Voor mij wel.quote:Op maandag 14 april 2014 19:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
langer of korter dan jij bent
Intelligentie zelfde niveau of hoger/lager
interesses?
Lang haar, kort haar?
Zo moeilijk is dat toch niet?
Ja maar dat gaat meestal nergens overquote:Op maandag 14 april 2014 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Praat je überhaupt wel met haar.
Serieus, wat zijn jouw hobby's, matchen die met haar hobby's? Waar praat je over met elkaar? Heb je uberhaupt een klik? Wat voegt zij straks toe aan jouw leven en andersom? Waarom zou ze jou leuk vinden en waarom vindt je haar leuk (behalve haar tieten) etc.quote:Op maandag 14 april 2014 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mij wel.Sue me
![]()
Zij is kleiner, ongeveer gelijk denk ik.
[..]
Ja maar dat gaat meestal nergens over
Ook al zou het alleen vriendschap met haar worden is dat ook niet erg. Ik ben allang blij dat ik nu weer eens een keer contact met iemand heb. En verder wat er in de toekomst gebeurd geen ideequote:Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Serieus, wat zijn jouw hobby's, matchen die met haar hobby's? Waar praat je over met elkaar? Heb je uberhaupt een klik? Wat voegt zij straks toe aan jouw leven en andersom? Waarom zou ze jou leuk vinden en waarom vindt je haar leuk (behalve haar tieten) etc.
Denk dat je toch eens wat meer daaraan moet werken wil je succesvol zijn in dates en met vrouwen in het algemeen .
Het is niet voor niks dat bv veel PUA shit vooral gaat over zelfvertrouwen, weten wat je wil, wat je te bieden hebt etc en niet eens zozeer over vrouwen scoren.
Zeg dat aub nooit tegen haar.quote:Op maandag 14 april 2014 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben allang blij dat ik nu weer eens een keer contact met iemand heb.
quote:
Ja, maar voor een vriendschap moet je ook matchen en gedeelde interesses hebben.quote:Op maandag 14 april 2014 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook al zou het alleen vriendschap met haar worden is dat ook niet erg. Ik ben allang blij dat ik nu weer eens een keer contact met iemand heb. En verder wat er in de toekomst gebeurd geen idee
Joh als ze een beetje normaal/sociaal is merkt ze dat wel hoorquote:
Klopt die hebben we ook wel.quote:Op maandag 14 april 2014 20:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar voor een vriendschap moet je ook matchen en gedeelde interesses hebben.
Mwoa ik heb Tijn nog nooit ontmoet dus zo politiek correct als ik ben doe ik daar geen uitspraak over.quote:Op maandag 14 april 2014 20:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Joh als ze een beetje normaal/sociaal is merkt ze dat wel hoor
Dat wil ik graag zo houdenquote:Op maandag 14 april 2014 20:15 schreef MissGump het volgende:
Ik gok dat ze heel mysterieus is!
In ieder geval voor ons
Te laat.quote:Op maandag 14 april 2014 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wil ik graag zo houdenstraks gaan andere Fok!kers haar proberen te hosselen
Ah, een PUA-kenner.quote:Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef Metro2005 het volgende:
Het is niet voor niks dat bv veel PUA shit vooral gaat over zelfvertrouwen, weten wat je wil, wat je te bieden hebt etc en niet eens zozeer over vrouwen scoren.
Wat is dezequote:Op maandag 14 april 2014 20:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Te laat.
Je moet wel de groetjes hebben,
Mysterie is goed, is er wat op te lossenquote:Op maandag 14 april 2014 20:15 schreef MissGump het volgende:
Ik gok dat ze heel mysterieus is!
In ieder geval voor ons
Er zullen vast wel vrouwen zijn die dat weten te waarderen. Ik vind het wel gewaagd van hemquote:Op maandag 14 april 2014 21:30 schreef eefje801 het volgende:
"Carpe Diem.
O mistress mine, where are you roaming?
O stay and hear! your true-love's coming
That can sing both high and low;
Trip no further, pretty sweeting,
Journey's end in lovers' meeting--
Every wise man's son doth know.
What is love? 'tis not hereafter;
Present mirth hath present laughter;
What's to come is still unsure.
In delay there lies no plenty,--
Then come kiss me, Sweet and twenty,
Youth's a stuff will not endure. "
Shakespeariaanse berichten op Knuz, moet niet gekker worden. Blijft wel een mooie quote, werkt vast goed voor hem.
Ik ook wel. Hij krijgt ook wel een berichtje terug. Een quote natuurlijkquote:Op maandag 14 april 2014 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zullen vast wel vrouwen zijn die dat weten te waarderen. Ik vind het wel gewaagd van hem
Heel netjesquote:Op maandag 14 april 2014 21:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ook wel. Hij krijgt ook wel een berichtje terug. Een quote natuurlijk
Mijn Godquote:Op maandag 14 april 2014 21:39 schreef habitue het volgende:
Ok ik verveelde me weer eens![]()
http://www.grapheine.com/(...)127266af3241e72.html
http://www.grapheine.com/(...)fa84c96c6126965.html
quote:Op maandag 14 april 2014 21:39 schreef habitue het volgende:
ik vind ze leukquote:Op maandag 14 april 2014 21:39 schreef habitue het volgende:
Geniaalquote:Op maandag 14 april 2014 21:39 schreef habitue het volgende:
Prachtigquote:Op maandag 14 april 2014 21:39 schreef habitue het volgende:
quote:Op maandag 14 april 2014 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG dit topic gaat nog ongezellig worden![]()
Wat moet ik nou?
A+quote:Op maandag 14 april 2014 21:39 schreef habitue het volgende:
Vanaf nu zien ze er dus ook echt zo uit in mijn belevingquote:Op maandag 14 april 2014 21:39 schreef habitue het volgende:
Ben ik blij dat ik Seinfeld heb ingewisseldquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:32 schreef MissGump het volgende:
[..]
Vanaf nu zien ze er dus ook echt zo uit in mijn beleving
Overigens denk ik sowieso altijd dat iemand op zijn UI lijkt (als het een plaatje is van een mens dan he), heel raar beeld dus hier van fok
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:32 schreef MissGump het volgende:
[..]
Vanaf nu zien ze er dus ook echt zo uit in mijn beleving
Overigens denk ik sowieso altijd dat iemand op zijn UI lijkt (als het een plaatje is van een mens dan he), heel raar beeld dus hier van fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:10 schreef Rickario het volgende:
Heeel verassend. Sterfbeddate heeft me geblokkeerd
GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:10 schreef Rickario het volgende:
Heeel verassend. Sterfbeddate heeft me geblokkeerd
De betere woordgrappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, dit was natuurlijk te verwachten
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ja zo zie je af en toe je dates in rook opgaanquote:
Niet weten dat woordgrappen beter worden naarmate ze slechter wordenquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:48 schreef LesMiserables het volgende:
Kunnen we niet een apart topic beginnen waarin jullie gecoached worden in het maken van flauwe woordgrappen ? Is nog behoorlijk wat winst te pakken zo te zien.
Niet beseffen dat je dat niveau allang voorbij bent en mensen huilbuien van je krijgen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:51 schreef Rickario het volgende:
[..]
Niet weten dat woordgrappen beter worden naarmate ze slechter worden
Ja miss een gekke vraag, maar wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:03 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Niet beseffen dat je dat niveau allang voorbij bent en mensen huilbuien van je krijgen.
Oh ja dat was het! Jullie verlichten van vocht. Want als jullie van 1 iemand spontane huilbuiken krijgen....quote:
Niet alleen een gekke vraag maar ook heel dom. Ik ben hier voor *zie titel* en niet om een stel amateur cabaretiers elke halve pagina grappen te zien maken die werkelijk droevig zijn. Snappie?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja miss een gekke vraag, maar wat doe je hier dan?
En nu staat er sinds je in deze reeks actief bent een pistool op je hoofd die je dwingt dit alles te lezen of anders *klik*quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:33 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Niet alleen een gekke vraag maar ook heel dom. Ik ben hier voor *zie titel* en niet om een stel amateur cabaretiers elke halve pagina grappen te zien maken die werkelijk droevig zijn. Snappie?
Je hoeft het niet te lezen he....quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:33 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Niet alleen een gekke vraag maar ook heel dom. Ik ben hier voor *zie titel* en niet om een stel amateur cabaretiers elke halve pagina grappen te zien maken die werkelijk droevig zijn. Snappie?
Mijn dates kunnen het wel waarderen... Nouja, die van afgelopen vrijdag misschien nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:03 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Niet beseffen dat je dat niveau allang voorbij bent en mensen huilbuien van je krijgen.
Onmogelijk Rickario, onmogelijk....quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:39 schreef Rickario het volgende:
[..]
Mijn dates kunnen het wel waarderen... Nouja, die van afgelopen vrijdag misschien niet
Wat voor persoon dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.![]()
Bij El_Thijs had ik dus ook een totaal ander persoon verwacht
Very nicequote:
Gelukkig is humor persoonlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:39 schreef Rickario het volgende:
[..]
Mijn dates kunnen het wel waarderen... Nouja, die van afgelopen vrijdag misschien niet
Hoe kom je er aan en waar kan ik je spottenquote:
Via een vriendin van me (vriendin van haar). Ze is net single en zoekt eigenlijk vooral "gezelligheid". (ze is eigenlijk gewoon op zoek naar een scharrelquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gelukkig is humor persoonlijk
[..]
Hoe kom je er aan en waar kan ik je spotten
Een blonde spierbundelquote:
Nice. Maar niet verliefd worden! Dat mag niet!quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Via een vriendin van me (vriendin van haar). Ze is net single en zoekt eigenlijk vooral "gezelligheid". (ze is eigenlijk gewoon op zoek naar een scharrel)
Ze is aardig en ziet er leuk uit, dus ach, het geeft mij ook een leuk verzetje
En je kan me spotten in onze hoofdstadwaar ze vandaan komt.
Iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:44 schreef Rickario het volgende:
[..]
Een blonde spierbundel
[..]
Nice. Maar niet verliefd worden! Dat mag niet!
Scharrels werkt bij mij nooit zo goed, ze worden steevast altijd verliefd op mequote:Op dinsdag 15 april 2014 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Via een vriendin van me (vriendin van haar). Ze is net single en zoekt eigenlijk vooral "gezelligheid". (ze is eigenlijk gewoon op zoek naar een scharrel)
Ze is aardig en ziet er leuk uit, dus ach, het geeft mij ook een leuk verzetje
En je kan me spotten in onze hoofdstadwaar ze vandaan komt.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Scharrels werkt bij mij nooit zo goed, ze worden steevast altijd verliefd op me
quote:
niet weten dat je een post ook eens níet kunt editen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:03 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En tja, als het een all-outje wordt...
quote:
quote:
Lekkerrrr.quote:
s maandags moet je sporten. Als je op maandag niet gaat dan is je week gelijk verhoerd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:02 schreef Buffell het volgende:
[..]
Lekkerrrr.
Maandag is voor mij inmiddels al de vaste date avond. Afgelopen 4 weken elke maandag gedate. Prima avond om te daten; als je in de stad iets gaat doen is het lekker rustig.
Da's wel waarquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
s maandags moet je sporten. Als je op maandag niet gaat dan is je week gelijk verhoerd.
Haha, so you think you can squat?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
s maandags moet je sporten. Als je op maandag niet gaat dan is je week gelijk verhoerd.
Bierquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:18 schreef Perzephone het volgende:
Morgen een tinderdate! En hij wil naar… Artis of all places![]()
Sowieso maar dwarsbomen en op een terrasje neerploffen.
volgens mij zakt je "convert to seks" ratio dan heel snel naar 1 op 4...quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bier
Enjoy
Of sleur hem mee naar een museum en zeg dan: "ik geloof meer dat dit art is..."
Is iemand een keer origineel, kap je het gelijk weer afquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:18 schreef Perzephone het volgende:
Morgen een tinderdate! En hij wil naar… Artis of all places![]()
Sowieso maar dwarsbomen en op een terrasje neerploffen.
Wel foto gezien? Klinkt namelijk beetje wanhopig.quote:Op woensdag 16 april 2014 08:56 schreef Rickario het volgende:
Vannacht nogal een bijzondere reactie gekregen op een Paiq oneliner. Ik ben gelijk door haar op date gevraagd omdat face2face elkaar leren kennen leuker vindt. Zo weinig moeite heeft het nog nooit gekost![]()
Ik kan haar actie wel waarderen. Dus gelijk maar telefoonnummers uitgewisseld.
Ik ben wel eens naar de apenheul geweest als 1e datequote:Op woensdag 16 april 2014 09:26 schreef LesMiserables het volgende:
Is tweede date materiaal. Dadelijk is zij/hij een tsjappie en zit je daar apen te kijken. Goeie keuze perzephone!
Sowieso is Artis/Dierentuin een fine line tussen contactgestoorde pauper of leuke alternatieve date met gave boy.
Hoezo? Ik heb ook wel eens bijna direct afgesproken, gewoon omdat ik bv zin had om ff ergens wat te drinken of toch ergens naartoe ging die avond. Tja waarom niet dan toch? Weet je gelijk wat voor een vlees je in de kuip hebtquote:Op woensdag 16 april 2014 09:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wel foto gezien? Klinkt namelijk beetje wanhopig.
Anders laat je je date gewoon achter in een lege kooiquote:Op woensdag 16 april 2014 09:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar de apenheul geweest als 1e dateEn dat was nog mijn idee ook
![]()
En dat was wel een succesvolle date maar kan me voorstellen dat als je date niet leuk is je er wel weer de hele dag mee opgescheept zit
Niks wanhopig aan vrouwen die snel afspreken, is juist teken van sociaal en leuk karakter heb ik gemerkt. Waarom zou je ook NIET snel afspreken als het klikt, we zijn toch niet bang om elkaar in het echt te zien.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
nee idd, er is absoluut geen enkele mogelijkheid dat het toevallig wel een wanhopig vrouwmensch isquote:Op woensdag 16 april 2014 09:50 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Niks wanhopig aan vrouwen die snel afspreken, is juist teken van sociaal en leuk karakter heb ik gemerkt. Waarom zou je ook NIET snel afspreken als het klikt, we zijn toch niet bang om elkaar in het echt te zien.
lol_jij. Jullie zijn wel van de letter. Er is aangegeven dat dat specifieke onderdeel mogelijk per definitie wanhopig is, mijn mening is dat dat niet per definitie zo is. Ik ga niet de enige zijn die alles helemaal uitschrijft, als je het intellectuele vermogen hebt de overige posts te interpreteren denk ik dat de mijne ook moeten lukken, is maar een klein stapje omhoog.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:53 schreef All-out het volgende:
[..]
nee idd, er is absoluut geen enkele mogelijkheid dat het toevallig wel een wanhopig vrouwmensch is
Dit ja!quote:Op woensdag 16 april 2014 10:00 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie zitten altijd te zeiken dat te lang chatten funest is voor de potentiële relatie, krijg je een vrouw die ook meteen wil is ze wanhopig.
Hnnngggggggg
Welkom op fok, waar nuance ongekend is en generaliseren zege viertquote:Op woensdag 16 april 2014 10:00 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie zitten altijd te zeiken dat te lang chatten funest is voor de potentiële relatie, krijg je een vrouw die ook meteen wil is ze wanhopig.
Hnnngggggggg
zolang jij blijft doen alsof je de wijsheid in de wereld gebracht hebt, blijf ik erover vallen. ik zeg niet snel gatverdamme, maar gatverdamme. smerig gewoonquote:Op woensdag 16 april 2014 09:55 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
lol_jij. Jullie zijn wel van de letter. Er is aangegeven dat dat specifieke onderdeel mogelijk per definitie wanhopig is, mijn mening is dat dat niet per definitie zo is. Ik ga niet de enige zijn die alles helemaal uitschrijft, als je het intellectuele vermogen hebt de overige posts te interpreteren denk ik dat de mijne ook moeten lukken, is maar een klein stapje omhoog.
Mannen zijn soms net vrouwen, het is ook nooit goedquote:Op woensdag 16 april 2014 10:00 schreef Harajuku. het volgende:
Hnnngggggggg
Ik had haar een oneliner gestuurd omdat ze er leuk uit ziet. (al was dat wel alleen een gezichtsfotoquote:Op woensdag 16 april 2014 09:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat. veel efficiënter. Geen oeverloos geouwehoer op de chat wat misschien verspilde energie en tijd is.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb ook wel eens bijna direct afgesproken, gewoon omdat ik bv zin had om ff ergens wat te drinken of toch ergens naartoe ging die avond. Tja waarom niet dan toch? Weet je gelijk wat voor een vlees je in de kuip hebt
Inderdaad. Ik kan het wel waarderen dat een vrouw ook eens het initiatief durft te nemenquote:Op woensdag 16 april 2014 10:00 schreef Harajuku. het volgende:
Hnnngggggggg
Maar de dramatische grappen van SC vind je wel acceptabel?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:08 schreef All-out het volgende:
[..]
zolang jij blijft doen alsof je de wijsheid in de wereld gebracht hebt, blijf ik erover vallen. ik zeg niet snel gatverdamme, maar gatverdamme. smerig gewoon
Wat doe je steeds Weiss-man.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar de dramatische grappen van SC vind je wel acceptabel?
dramaqueenquote:Op woensdag 16 april 2014 11:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:08 schreef All-out het volgende:
[..]
zolang jij blijft doen alsof je de wijsheid in de wereld gebracht hebt, blijf ik erover vallen. ik zeg niet snel gatverdamme, maar gatverdamme. smerig gewoon
Zakdoekje erbij vrind ?quote:
Wat heeft het één met het ander te maken in deze?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
het niveau is de verbindende factor denk ik, maar waar het ene bewonderenswaardig is, is dat bij het andere tenenkrommendquote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat heeft het één met het ander te maken in deze?
Ja, waarom zou dat niet kunnen dan? Ik heb elke keer nog gewoon kunnen hardlopen op maandag. Meestal spreken we rond 20.00 af en kan ik dus om 18.30 mooi nog even een rondje hardlopen, onder de douche springen, en op tijd bij m'n date zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Omnom, vind het altijd heerlijk wanneer mijn FB na het sporten versgedoucht op mn stoep staatquote:Op woensdag 16 april 2014 11:35 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ja, waarom zou dat niet kunnen dan? Ik heb elke keer nog gewoon kunnen hardlopen op maandag. Meestal spreken we rond 20.00 af en kan ik dus om 18.30 mooi nog even een rondje hardlopen, onder de douche springen, en op tijd bij m'n date zijn.
ik douche juist niet meer na het sporten, en dan naar de date.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Omnom, vind het altijd heerlijk wanneer mijn FB na het sporten versgedoucht op mn stoep staat
Hou je ook van lekker warm zaad in je kutje?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Omnom, vind het altijd heerlijk wanneer mijn FB na het sporten versgedoucht op mn stoep staat
Lol_proest. Say what now ? Daar houd iedereen toch van ...quote:Op woensdag 16 april 2014 14:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hou je ook van lekker warm zaad in je kutje?![]()
![]()
Of was dat nou iemand anders?![]()
Dat is de hele reeks al . Eindelijk een beetje platte sekspraat hier, geeft tenminste een beetje leven (phun intended)quote:Op woensdag 16 april 2014 15:12 schreef Rickario het volgende:
Nu zakt het topic echt af tot een bedenkelijk niveau.
Komt het haantjesgedrag ook weer naar boven over dat iedereen hier een God is in bed, terwijl toch echt 20% naar www.1opde5.nl heeft moeten surfen voor tipsquote:Op woensdag 16 april 2014 16:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is de hele reeks al . Eindelijk een beetje platte sekspraat hier, geeft tenminste een beetje leven (phun intended)
Die website leeft hier wel hequote:Op woensdag 16 april 2014 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Komt het haantjesgedrag ook weer naar boven over dat iedereen hier een God is in bed, terwijl toch echt 20% naar www.1opde5.nl heeft moeten surfen voor tips
Ik denk dat 100% van de mensen hier dat gaat zeggen... wat statistisch onmogelijk is...quote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Die website leeft hier wel heGelukkig ben ik die 4 op 5 .
Statistisch gezien onmogelijk, in de praktijk natuurlijk perfect mogelijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat 100% van de mensen hier dat gaat zeggen... wat statistisch onmogelijk is...
20cm hier, sorry.quote:Maar goed, kleiner dan 30cm zijn ze hier ook niet natuurlijk... Fok is statistisch wonderland
en er zijn Excel sheets beschikbaar om dat te bewijzen
SC is de enige die er constant genoegen in schept om zijn bedprestaties onderuit te halen.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Die website leeft hier wel heGelukkig ben ik die 4 op 5 .
1) Hij had te veel gedronken.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
SC is de enige die er constant genoegen in schept om zijn bedprestaties onderuit te halen.Volgens mij heeft de rest het daar amper over.
Mijn zusje zit ook op tinder, sprak haar gisteren en ze had laatst een date met een gast die ook constant liep op te scheppen over al zijn veroverigen. Één anekdote van hem ging over een reis die hij in zijn eentje door India maakte. Hij kwam daar ergens op het platteland een man van een jaar of 45 tegen die hem uitnodigde om de nacht door te brengen in z'n huis.
Nou zo gezegd zo gedaan, die gozer mee naar die Indiër thuis, samen wat eten...Zegt die Indiër op een gegeven moment: eh ja, ik ben dus al heel lang getrouwd met mijn vrouw...en ik heb er nu zelf iemand naast....maar nu wil mijn vrouw dus ook wat...Zie jij het zitten om met mijn vrouw naar bed te gaan vannacht?
Die gozer ging er verder niet echt op in, maar hij lag die nacht in bed toen die kamerdeur openging en dat lelijke mokkel van die vent naar binnen stiefelde. Heeft hij haar ook nog geneukt.![]()
Ten eerste: dit verhaal kan natuurlijk verzonnen zijn door die gast.
Ten tweede: waarom zou je dit verhaal verzinnen?
Ten derde: waarom zou je, als je dit verhaal verzint, dat wijf in je verzonnen verhaal gaan neuken?
Ten vierde: als het waar is, waarom zou je zo'n oud lelijk wijf neuken?
Ten vijfde: WAAROM VERTEL JE ZOIETS OP EEN DATE?!?!?
Conclusie: m'n zusje vond 'm maar een rare vent en er vond geen tweede date plaats.
Heb jij een bepaald belang in die site? Je dumpt die link wel erg vaak.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Komt het haantjesgedrag ook weer naar boven over dat iedereen hier een God is in bed, terwijl toch echt 20% naar www.1opde5.nl heeft moeten surfen voor tips
Ik heb mensen die met dat soort verhalen aankomen nooit begrepen dus ik ga ook voor dronkenquote:Op woensdag 16 april 2014 16:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
SC is de enige die er constant genoegen in schept om zijn bedprestaties onderuit te halen.Volgens mij heeft de rest het daar amper over.
Mijn zusje zit ook op tinder, sprak haar gisteren en ze had laatst een date met een gast die ook constant liep op te scheppen over al zijn veroverigen. Één anekdote van hem ging over een reis die hij in zijn eentje door India maakte. Hij kwam daar ergens op het platteland een man van een jaar of 45 tegen die hem uitnodigde om de nacht door te brengen in z'n huis.
Nou zo gezegd zo gedaan, die gozer mee naar die Indiër thuis, samen wat eten...Zegt die Indiër op een gegeven moment: eh ja, ik ben dus al heel lang getrouwd met mijn vrouw...en ik heb er nu zelf iemand naast....maar nu wil mijn vrouw dus ook wat...Zie jij het zitten om met mijn vrouw naar bed te gaan vannacht?
Die gozer ging er verder niet echt op in, maar hij lag die nacht in bed toen die kamerdeur openging en dat lelijke mokkel van die vent naar binnen stiefelde. Heeft hij haar ook nog geneukt.![]()
Ten eerste: dit verhaal kan natuurlijk verzonnen zijn door die gast.
Ten tweede: waarom zou je dit verhaal verzinnen?
Ten derde: waarom zou je, als je dit verhaal verzint, dat wijf in je verzonnen verhaal gaan neuken?
Ten vierde: als het waar is, waarom zou je zo'n oud lelijk wijf neuken?
Ten vijfde: WAAROM VERTEL JE ZOIETS OP EEN DATE?!?!?
Conclusie: m'n zusje vond 'm maar een rare vent en er vond geen tweede date plaats.
Sorry hoor maar als je dit verhaal goed brengt is het goud waard. Ik vertel de raarste verhalen aan vrouwen maar zolang je het licht en grappig brengt is er maar een ding dat ze gemeen hebben, ze willen allemaal met je naar bedquote:Op woensdag 16 april 2014 17:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb mensen die met dat soort verhalen aankomen nooit begrepen dus ik ga ook voor dronkenmaar dan nog
manmanman
quote:Op woensdag 16 april 2014 17:59 schreef LesMiserables het volgende:
zolang je het licht en grappig brengt is er maar een ding dat ze gemeen hebben, ze willen allemaal met je naar bed !
Even afgezien of ik het hiermee eens ben of niet... Via Tinder kan dit natuurlijk nooit goed werkenquote:Op woensdag 16 april 2014 17:59 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je dit verhaal goed brengt is het goud waard. Ik vertel de raarste verhalen aan vrouwen maar zolang je het licht en grappig brengt is er maar een ding dat ze gemeen hebben, ze willen allemaal met je naar bed! Ik durf zover te gaan als dat je ELK verhaal kan vertellen waarin je niemand verkracht ofzo en het positief kan laten landen. Heeft met zoveel meer dan verbale communicatie te maken.
x 10 of zo.quote:
Eensch, voor het grootste gedeelte.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:59 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je dit verhaal goed brengt is het goud waard. Ik vertel de raarste verhalen aan vrouwen maar zolang je het licht en grappig brengt is er maar een ding dat ze gemeen hebben, ze willen allemaal met je naar bed! Ik durf zover te gaan als dat je ELK verhaal kan vertellen waarin je niemand verkracht ofzo en het positief kan laten landen. Heeft met zoveel meer dan verbale communicatie te maken.
Je zou het humoristisch kunnen brengen ja, na afloop zou ik dan alsnog denken.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:59 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn doelgroep vrouwen, die denken anders ^_^.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Je zou het humoristisch kunnen brengen ja, na afloop zou ik dan alsnog denken.
Volgens mij gaat dit verhaal in de kern dus helemaal niet over seks. Het gaat over een leuk avontuur dat hij heeft meegemaakt en langszij zit er een licht seksueel tintje aan.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:00 schreef Cue_ het volgende:
Als mannen vertellen over hun geweldige bedprestaties of iets in die geest, knap ik daar juist op af.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 16 april 2014 18:22 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn doelgroep vrouwen, die denken anders ^_^.
@SC
Maar ... ze hadden toch een date waar hij dat verteld heeft als ik het goed begrijp ?
Je vergat de #TeamLMquote:Op woensdag 16 april 2014 18:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eensch, voor het grootste gedeelte.
Wat is dit, Sterrenslag? Ik doe niet aan teams.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |