Als je aan het knuffelen bent geef je elkaar al een soort van toestemming Totaal risicoloos dusquote:Op zondag 13 april 2014 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat durf ik niet zo goedbang voor dat bijvoorbeeld
[..]
Beetje geknuffeld maar niet gezoend, maar het is lastig als je zelf niet zo goed weet hoe je dat moet aanpakken en zij ook niet laat blijken dat ze dat wil/durft
Jij komt met het worst case scenarioquote:
Dat ga ik zeker doen, haar zoenenquote:Op zondag 13 april 2014 21:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Als je aan het knuffelen bent geef je elkaar al een soort van toestemming Totaal risicoloos dus
Daarnaast wil ze niet voor niks nog een keer met je afspreken. Volgende keer gewoon zoenen man.
Goed bezigquote:Op zondag 13 april 2014 21:23 schreef Capstan het volgende:
Morgen dus een tweede date met museumdame, en de tweede date met de dame van gisteren is inmiddels ook gepland. Wat ver vooruit, dus natuurlijk kan dat nog alle kanten op, maar ik bekijk het vooralsnog van de positieve zijde.
Met tong he, Tijn? Het is niet dat je op de thee bent bij je grootmoeder.quote:
dawasknie. Maar het ergste wat je kan gebeuren is dat ze haar hoofd wegdraait, en aangezien jullie al ah knuffelen zijn schat ik die kans heeeeeel klein in.quote:Op zondag 13 april 2014 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij komt met het worst case scenario
Gewoon laat ophouden. Dan slapen ze wat langer door.quote:Op zondag 13 april 2014 21:25 schreef MissGump het volgende:
Respect voor alle mensen met kinderen die daten! Nichtje was hier het hele weekend, stond om 6 uur steeds aan mijn bed, ben uitgeputIn hemelsnaam hoe doen jullie dat?
Jaquote:Op zondag 13 april 2014 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Met tong he, Tijn? Het is niet dat je op de thee bent bij je grootmoeder.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 13 april 2014 21:25 schreef habitue het volgende:
[..]
dawasknie. Maar het ergste wat je kan gebeuren is dat ze haar hoofd wegdraait, en aangezien jullie al ah knuffelen zijn schat ik die kans heeeeeel klein in.
Jaquote:Op zondag 13 april 2014 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tijn heb je überhaupt wel eens getongd?
Idd! Toen ik met de twee kleine van m'n zus en m'n ouders een weekendje weg was kwam ik echt gesloopt thuisquote:Op zondag 13 april 2014 21:25 schreef MissGump het volgende:
Respect voor alle mensen met kinderen die daten! Nichtje was hier het hele weekend, stond om 6 uur steeds aan mijn bed, ben uitgeputIn hemelsnaam hoe doen jullie dat?
Daar heb je eigenlijk wel helemaal gelijk in. Al weet iedereen dan gelijk wie ik bedoel en krijg je geen date verwarring. Moet ik weer wat anders verzinnen qua bijnaam. Kut.quote:Op zondag 13 april 2014 22:24 schreef MissGump het volgende:
Vind je die v2.0 niet ook een beetje naar klinken? Heb het idee dat ze de v1.0 ondertussen namelijk wel dik overtroffen heeft.
Niks. Daar heb ik nog steeds heel goed contact mee. Al is het nu meer vriendschappelijk van aard.quote:
Pas als Faxie en Thijs aan de vrouw zijn ga ik juichen à la Van Gaal.quote:Op zondag 13 april 2014 22:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik zie iedereen progressie maken, helemaal top!
Nou vooruit danquote:Op zondag 13 april 2014 23:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pas als Faxie en Thijs aan de vrouw zijn ga ik juichen à la Van Gaal.
Maar jij zie dit al als progressie?quote:
Compliment geven mag ook niet meer zeker, jezus..quote:Op zondag 13 april 2014 23:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar jij zie dit al als progressie?
4 mensen die een vervolgdate hebben? En de rest dan? En al die mensen die in lurk-modus meelezen?
Wrijf het er maar lekker in, walgelijk egoïstisch mannetje dat je bent
Don't get your hopes up too much regarding mequote:Op zondag 13 april 2014 23:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pas als Faxie en Thijs aan de vrouw zijn ga ik juichen à la Van Gaal.
Tenzij je een psycho date hoef je daar echt niet bang voor te zijn hoor, als ze niet wil duwt ze je gewoon weg en is het klaar.quote:Op zondag 13 april 2014 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat durf ik niet zo goedbang voor dat bijvoorbeeld
Als zij ook niet durft moet je toch proberen het initiatief te nemen. Subtiel aan proberen te raken en als je elkaar in de ogen kijkt proberen te zoenen (als je het gevoel hebt dat zij ook wil) , tis even een drempel over maar het schept wel duidelijkheid en als je al in de knuffelstatus bent is de stap naar zoenen toch niet zo groot meer?quote:Beetje geknuffeld maar niet gezoend, maar het is lastig als je zelf niet zo goed weet hoe je dat moet aanpakken en zij ook niet laat blijken dat ze dat wil/durft
Guiltyquote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed te weten dat ik niet de enige ben die dat doet
Ah overheengelezen my bad. Inderdaad gewoon ervoor gaanquote:Op zondag 13 april 2014 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
Dat denk ik ookdus volgende keer ga ik een stapje verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |