Haar mond bij het afscheid niets bijzondersquote:
Zoende ze terug.. of was het een vluchtig kusje. En idd.. met of zonder tongquote:Op zondag 13 april 2014 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haar mond bij het afscheid niets bijzonders
MAAAAKK MEE GHEAAAKKKquote:Op zondag 13 april 2014 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Just kiddingMijn wang was al dik verstandskies is getrokken afgelopen donderdag.
Ik heb haar een kus gegeven toen ik weg ging. En verder heb ik naast haar op de bank gezeten en een beetje geknuffeld
Denk zo'n zoen die je je moeder vroeger gaf voor het slapen.quote:Op zondag 13 april 2014 21:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoende ze terug.. of was het een vluchtig kusje. En idd.. met of zonder tong
Die gaf mijn moeder gelukkig nooit op mn mond, bah.quote:Op zondag 13 april 2014 21:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk zo'n zoen die je je moeder vroeger gaf voor het slapen.
samequote:Op zondag 13 april 2014 21:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Godverdomme. Ik zat al met de broek op de enkels klaar voor een sappig verhaal.
Zonder, wel een beetje vluchtig maar zijn durft ook niet zo goedquote:Op zondag 13 april 2014 21:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoende ze terug.. of was het een vluchtig kusje. En idd.. met of zonder tong
Dan moet jij initiatief nemen....quote:Op zondag 13 april 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zonder, wel een beetje vluchtig maar zijn durft ook niet zo goed
Toen ze naast je zat op de bank had je moeten toeslaan.quote:Op zondag 13 april 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zonder, wel een beetje vluchtig maar zijn durft ook niet zo goed
Dat durf ik niet zo goedquote:Op zondag 13 april 2014 21:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan moet jij initiatief nemen....
En hopen dat je niet aangeklaagd wordt voor verkrachting... Don't ask
Beetje geknuffeld maar niet gezoend, maar het is lastig als je zelf niet zo goed weet hoe je dat moet aanpakken en zij ook niet laat blijken dat ze dat wil/durftquote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toen ze naast je zat op de bank had je moeten toeslaan.
Goed te weten dat ik niet de enige ben die dat doetquote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Beetje een deceptie dit. Je had nu de rest van de avond aan je vingers kunnen ruiken, Tijn.
Ik dacht dat jij pas later deze week een date had met krullenbol v2.0?quote:Op zondag 13 april 2014 21:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Godverdomme. Ik zat al met de broek op de enkels klaar voor een sappig verhaal.
Ja en zij het zaad uit haar haren kunnen pulkenquote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Beetje een deceptie dit. Je had nu de rest van de avond aan je vingers kunnen ruiken, Tijn.
quote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik meestal ook vrij terughoudend ben. Maar dan niet omdat ik bang ben om aangeklaagd te worden.quote:
Ik zou - eventueel - vanmiddag een ''date'' hebben gehad. Tenminste, dat zou met beide kinderen erbij zijn. Maar ik werd pas wakker om half elf terwijl die kleine normaal gesproken zo lollig is om rond achten acrobatische toeren op mijn bed uit te halen. Maakt niet zoveel uit verder, maar het was wat kort dag nu.quote:Op zondag 13 april 2014 21:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij pas later deze week een date had met krullenbol v2.0?
Goed bezig!quote:Op zondag 13 april 2014 21:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zou - eventueel - vanmiddag een ''date'' hebben gehad. Tenminste, dat zou met beide kinderen erbij zijn. Maar ik werd pas wakker om half elf terwijl die kleine normaal gesproken zo lollig is om rond achten acrobatische toeren op mijn bed uit te halen. Maakt niet zoveel uit verder, maar het was wat kort dag nu.
Sowieso ga ik vrijdag daarheen of zij komt deze kant op. Volgende dag samen uitslapen is da bomb. En er is nog een mogelijkheid dat we dinsdag afspreken, dat hangt een beetje van haar oppas af.
Klinkt als een prima planningquote:Op zondag 13 april 2014 21:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zou - eventueel - vanmiddag een ''date'' hebben gehad. Tenminste, dat zou met beide kinderen erbij zijn. Maar ik werd pas wakker om half elf terwijl die kleine normaal gesproken zo lollig is om rond achten acrobatische toeren op mijn bed uit te halen. Maakt niet zoveel uit verder, maar het was wat kort dag nu.
Sowieso ga ik vrijdag daarheen of zij komt deze kant op. Volgende dag samen uitslapen is da bomb. En er is nog een mogelijkheid dat we dinsdag afspreken, dat hangt een beetje van haar oppas af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |