Ik ben wel eens naar de apenheul geweest als 1e datequote:Op woensdag 16 april 2014 09:26 schreef LesMiserables het volgende:
Is tweede date materiaal. Dadelijk is zij/hij een tsjappie en zit je daar apen te kijken. Goeie keuze perzephone!
Sowieso is Artis/Dierentuin een fine line tussen contactgestoorde pauper of leuke alternatieve date met gave boy.
Hoezo? Ik heb ook wel eens bijna direct afgesproken, gewoon omdat ik bv zin had om ff ergens wat te drinken of toch ergens naartoe ging die avond. Tja waarom niet dan toch? Weet je gelijk wat voor een vlees je in de kuip hebtquote:Op woensdag 16 april 2014 09:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wel foto gezien? Klinkt namelijk beetje wanhopig.
Anders laat je je date gewoon achter in een lege kooiquote:Op woensdag 16 april 2014 09:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar de apenheul geweest als 1e dateEn dat was nog mijn idee ook
![]()
En dat was wel een succesvolle date maar kan me voorstellen dat als je date niet leuk is je er wel weer de hele dag mee opgescheept zit
Niks wanhopig aan vrouwen die snel afspreken, is juist teken van sociaal en leuk karakter heb ik gemerkt. Waarom zou je ook NIET snel afspreken als het klikt, we zijn toch niet bang om elkaar in het echt te zien.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
nee idd, er is absoluut geen enkele mogelijkheid dat het toevallig wel een wanhopig vrouwmensch isquote:Op woensdag 16 april 2014 09:50 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Niks wanhopig aan vrouwen die snel afspreken, is juist teken van sociaal en leuk karakter heb ik gemerkt. Waarom zou je ook NIET snel afspreken als het klikt, we zijn toch niet bang om elkaar in het echt te zien.
lol_jij. Jullie zijn wel van de letter. Er is aangegeven dat dat specifieke onderdeel mogelijk per definitie wanhopig is, mijn mening is dat dat niet per definitie zo is. Ik ga niet de enige zijn die alles helemaal uitschrijft, als je het intellectuele vermogen hebt de overige posts te interpreteren denk ik dat de mijne ook moeten lukken, is maar een klein stapje omhoog.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:53 schreef All-out het volgende:
[..]
nee idd, er is absoluut geen enkele mogelijkheid dat het toevallig wel een wanhopig vrouwmensch is
Dit ja!quote:Op woensdag 16 april 2014 10:00 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie zitten altijd te zeiken dat te lang chatten funest is voor de potentiële relatie, krijg je een vrouw die ook meteen wil is ze wanhopig.
Hnnngggggggg
Welkom op fok, waar nuance ongekend is en generaliseren zege viertquote:Op woensdag 16 april 2014 10:00 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie zitten altijd te zeiken dat te lang chatten funest is voor de potentiële relatie, krijg je een vrouw die ook meteen wil is ze wanhopig.
Hnnngggggggg
zolang jij blijft doen alsof je de wijsheid in de wereld gebracht hebt, blijf ik erover vallen. ik zeg niet snel gatverdamme, maar gatverdamme. smerig gewoonquote:Op woensdag 16 april 2014 09:55 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
lol_jij. Jullie zijn wel van de letter. Er is aangegeven dat dat specifieke onderdeel mogelijk per definitie wanhopig is, mijn mening is dat dat niet per definitie zo is. Ik ga niet de enige zijn die alles helemaal uitschrijft, als je het intellectuele vermogen hebt de overige posts te interpreteren denk ik dat de mijne ook moeten lukken, is maar een klein stapje omhoog.
Mannen zijn soms net vrouwen, het is ook nooit goedquote:Op woensdag 16 april 2014 10:00 schreef Harajuku. het volgende:
Hnnngggggggg
Ik had haar een oneliner gestuurd omdat ze er leuk uit ziet. (al was dat wel alleen een gezichtsfotoquote:Op woensdag 16 april 2014 09:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat. veel efficiënter. Geen oeverloos geouwehoer op de chat wat misschien verspilde energie en tijd is.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb ook wel eens bijna direct afgesproken, gewoon omdat ik bv zin had om ff ergens wat te drinken of toch ergens naartoe ging die avond. Tja waarom niet dan toch? Weet je gelijk wat voor een vlees je in de kuip hebt
Inderdaad. Ik kan het wel waarderen dat een vrouw ook eens het initiatief durft te nemenquote:Op woensdag 16 april 2014 10:00 schreef Harajuku. het volgende:
Hnnngggggggg
Maar de dramatische grappen van SC vind je wel acceptabel?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:08 schreef All-out het volgende:
[..]
zolang jij blijft doen alsof je de wijsheid in de wereld gebracht hebt, blijf ik erover vallen. ik zeg niet snel gatverdamme, maar gatverdamme. smerig gewoon
Wat doe je steeds Weiss-man.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar de dramatische grappen van SC vind je wel acceptabel?
dramaqueenquote:Op woensdag 16 april 2014 11:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:08 schreef All-out het volgende:
[..]
zolang jij blijft doen alsof je de wijsheid in de wereld gebracht hebt, blijf ik erover vallen. ik zeg niet snel gatverdamme, maar gatverdamme. smerig gewoon
Zakdoekje erbij vrind ?quote:
Wat heeft het één met het ander te maken in deze?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
het niveau is de verbindende factor denk ik, maar waar het ene bewonderenswaardig is, is dat bij het andere tenenkrommendquote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat heeft het één met het ander te maken in deze?
Ja, waarom zou dat niet kunnen dan? Ik heb elke keer nog gewoon kunnen hardlopen op maandag. Meestal spreken we rond 20.00 af en kan ik dus om 18.30 mooi nog even een rondje hardlopen, onder de douche springen, en op tijd bij m'n date zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
s maandags moet je sporten. Als je op maandag niet gaat dan is je week gelijk verhoerd.
Omnom, vind het altijd heerlijk wanneer mijn FB na het sporten versgedoucht op mn stoep staatquote:Op woensdag 16 april 2014 11:35 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ja, waarom zou dat niet kunnen dan? Ik heb elke keer nog gewoon kunnen hardlopen op maandag. Meestal spreken we rond 20.00 af en kan ik dus om 18.30 mooi nog even een rondje hardlopen, onder de douche springen, en op tijd bij m'n date zijn.
ik douche juist niet meer na het sporten, en dan naar de date.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Omnom, vind het altijd heerlijk wanneer mijn FB na het sporten versgedoucht op mn stoep staat
Hou je ook van lekker warm zaad in je kutje?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Omnom, vind het altijd heerlijk wanneer mijn FB na het sporten versgedoucht op mn stoep staat
Lol_proest. Say what now ? Daar houd iedereen toch van ...quote:Op woensdag 16 april 2014 14:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hou je ook van lekker warm zaad in je kutje?![]()
![]()
Of was dat nou iemand anders?![]()
Dat is de hele reeks al . Eindelijk een beetje platte sekspraat hier, geeft tenminste een beetje leven (phun intended)quote:Op woensdag 16 april 2014 15:12 schreef Rickario het volgende:
Nu zakt het topic echt af tot een bedenkelijk niveau.
Komt het haantjesgedrag ook weer naar boven over dat iedereen hier een God is in bed, terwijl toch echt 20% naar www.1opde5.nl heeft moeten surfen voor tipsquote:Op woensdag 16 april 2014 16:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is de hele reeks al . Eindelijk een beetje platte sekspraat hier, geeft tenminste een beetje leven (phun intended)
Die website leeft hier wel hequote:Op woensdag 16 april 2014 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Komt het haantjesgedrag ook weer naar boven over dat iedereen hier een God is in bed, terwijl toch echt 20% naar www.1opde5.nl heeft moeten surfen voor tips
Ik denk dat 100% van de mensen hier dat gaat zeggen... wat statistisch onmogelijk is...quote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Die website leeft hier wel heGelukkig ben ik die 4 op 5 .
Statistisch gezien onmogelijk, in de praktijk natuurlijk perfect mogelijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat 100% van de mensen hier dat gaat zeggen... wat statistisch onmogelijk is...
20cm hier, sorry.quote:Maar goed, kleiner dan 30cm zijn ze hier ook niet natuurlijk... Fok is statistisch wonderland
en er zijn Excel sheets beschikbaar om dat te bewijzen
SC is de enige die er constant genoegen in schept om zijn bedprestaties onderuit te halen.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Die website leeft hier wel heGelukkig ben ik die 4 op 5 .
1) Hij had te veel gedronken.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
SC is de enige die er constant genoegen in schept om zijn bedprestaties onderuit te halen.Volgens mij heeft de rest het daar amper over.
Mijn zusje zit ook op tinder, sprak haar gisteren en ze had laatst een date met een gast die ook constant liep op te scheppen over al zijn veroverigen. Één anekdote van hem ging over een reis die hij in zijn eentje door India maakte. Hij kwam daar ergens op het platteland een man van een jaar of 45 tegen die hem uitnodigde om de nacht door te brengen in z'n huis.
Nou zo gezegd zo gedaan, die gozer mee naar die Indiër thuis, samen wat eten...Zegt die Indiër op een gegeven moment: eh ja, ik ben dus al heel lang getrouwd met mijn vrouw...en ik heb er nu zelf iemand naast....maar nu wil mijn vrouw dus ook wat...Zie jij het zitten om met mijn vrouw naar bed te gaan vannacht?
Die gozer ging er verder niet echt op in, maar hij lag die nacht in bed toen die kamerdeur openging en dat lelijke mokkel van die vent naar binnen stiefelde. Heeft hij haar ook nog geneukt.![]()
Ten eerste: dit verhaal kan natuurlijk verzonnen zijn door die gast.
Ten tweede: waarom zou je dit verhaal verzinnen?
Ten derde: waarom zou je, als je dit verhaal verzint, dat wijf in je verzonnen verhaal gaan neuken?
Ten vierde: als het waar is, waarom zou je zo'n oud lelijk wijf neuken?
Ten vijfde: WAAROM VERTEL JE ZOIETS OP EEN DATE?!?!?
Conclusie: m'n zusje vond 'm maar een rare vent en er vond geen tweede date plaats.
Heb jij een bepaald belang in die site? Je dumpt die link wel erg vaak.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Komt het haantjesgedrag ook weer naar boven over dat iedereen hier een God is in bed, terwijl toch echt 20% naar www.1opde5.nl heeft moeten surfen voor tips
Ik heb mensen die met dat soort verhalen aankomen nooit begrepen dus ik ga ook voor dronkenquote:Op woensdag 16 april 2014 16:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
SC is de enige die er constant genoegen in schept om zijn bedprestaties onderuit te halen.Volgens mij heeft de rest het daar amper over.
Mijn zusje zit ook op tinder, sprak haar gisteren en ze had laatst een date met een gast die ook constant liep op te scheppen over al zijn veroverigen. Één anekdote van hem ging over een reis die hij in zijn eentje door India maakte. Hij kwam daar ergens op het platteland een man van een jaar of 45 tegen die hem uitnodigde om de nacht door te brengen in z'n huis.
Nou zo gezegd zo gedaan, die gozer mee naar die Indiër thuis, samen wat eten...Zegt die Indiër op een gegeven moment: eh ja, ik ben dus al heel lang getrouwd met mijn vrouw...en ik heb er nu zelf iemand naast....maar nu wil mijn vrouw dus ook wat...Zie jij het zitten om met mijn vrouw naar bed te gaan vannacht?
Die gozer ging er verder niet echt op in, maar hij lag die nacht in bed toen die kamerdeur openging en dat lelijke mokkel van die vent naar binnen stiefelde. Heeft hij haar ook nog geneukt.![]()
Ten eerste: dit verhaal kan natuurlijk verzonnen zijn door die gast.
Ten tweede: waarom zou je dit verhaal verzinnen?
Ten derde: waarom zou je, als je dit verhaal verzint, dat wijf in je verzonnen verhaal gaan neuken?
Ten vierde: als het waar is, waarom zou je zo'n oud lelijk wijf neuken?
Ten vijfde: WAAROM VERTEL JE ZOIETS OP EEN DATE?!?!?
Conclusie: m'n zusje vond 'm maar een rare vent en er vond geen tweede date plaats.
Sorry hoor maar als je dit verhaal goed brengt is het goud waard. Ik vertel de raarste verhalen aan vrouwen maar zolang je het licht en grappig brengt is er maar een ding dat ze gemeen hebben, ze willen allemaal met je naar bedquote:Op woensdag 16 april 2014 17:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb mensen die met dat soort verhalen aankomen nooit begrepen dus ik ga ook voor dronkenmaar dan nog
manmanman
quote:Op woensdag 16 april 2014 17:59 schreef LesMiserables het volgende:
zolang je het licht en grappig brengt is er maar een ding dat ze gemeen hebben, ze willen allemaal met je naar bed !
Even afgezien of ik het hiermee eens ben of niet... Via Tinder kan dit natuurlijk nooit goed werkenquote:Op woensdag 16 april 2014 17:59 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je dit verhaal goed brengt is het goud waard. Ik vertel de raarste verhalen aan vrouwen maar zolang je het licht en grappig brengt is er maar een ding dat ze gemeen hebben, ze willen allemaal met je naar bed! Ik durf zover te gaan als dat je ELK verhaal kan vertellen waarin je niemand verkracht ofzo en het positief kan laten landen. Heeft met zoveel meer dan verbale communicatie te maken.
x 10 of zo.quote:
Eensch, voor het grootste gedeelte.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:59 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je dit verhaal goed brengt is het goud waard. Ik vertel de raarste verhalen aan vrouwen maar zolang je het licht en grappig brengt is er maar een ding dat ze gemeen hebben, ze willen allemaal met je naar bed! Ik durf zover te gaan als dat je ELK verhaal kan vertellen waarin je niemand verkracht ofzo en het positief kan laten landen. Heeft met zoveel meer dan verbale communicatie te maken.
Je zou het humoristisch kunnen brengen ja, na afloop zou ik dan alsnog denken.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:59 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn doelgroep vrouwen, die denken anders ^_^.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Je zou het humoristisch kunnen brengen ja, na afloop zou ik dan alsnog denken.
Volgens mij gaat dit verhaal in de kern dus helemaal niet over seks. Het gaat over een leuk avontuur dat hij heeft meegemaakt en langszij zit er een licht seksueel tintje aan.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:00 schreef Cue_ het volgende:
Als mannen vertellen over hun geweldige bedprestaties of iets in die geest, knap ik daar juist op af.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 16 april 2014 18:22 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn doelgroep vrouwen, die denken anders ^_^.
@SC
Maar ... ze hadden toch een date waar hij dat verteld heeft als ik het goed begrijp ?
Je vergat de #TeamLMquote:Op woensdag 16 april 2014 18:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eensch, voor het grootste gedeelte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |