Sorry hoor maar als je dit verhaal goed brengt is het goud waard. Ik vertel de raarste verhalen aan vrouwen maar zolang je het licht en grappig brengt is er maar een ding dat ze gemeen hebben, ze willen allemaal met je naar bedquote:Op woensdag 16 april 2014 17:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb mensen die met dat soort verhalen aankomen nooit begrepen dus ik ga ook voor dronkenmaar dan nog
manmanman
quote:Op woensdag 16 april 2014 17:59 schreef LesMiserables het volgende:
zolang je het licht en grappig brengt is er maar een ding dat ze gemeen hebben, ze willen allemaal met je naar bed !
Even afgezien of ik het hiermee eens ben of niet... Via Tinder kan dit natuurlijk nooit goed werkenquote:Op woensdag 16 april 2014 17:59 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je dit verhaal goed brengt is het goud waard. Ik vertel de raarste verhalen aan vrouwen maar zolang je het licht en grappig brengt is er maar een ding dat ze gemeen hebben, ze willen allemaal met je naar bed! Ik durf zover te gaan als dat je ELK verhaal kan vertellen waarin je niemand verkracht ofzo en het positief kan laten landen. Heeft met zoveel meer dan verbale communicatie te maken.
x 10 of zo.quote:
Eensch, voor het grootste gedeelte.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:59 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je dit verhaal goed brengt is het goud waard. Ik vertel de raarste verhalen aan vrouwen maar zolang je het licht en grappig brengt is er maar een ding dat ze gemeen hebben, ze willen allemaal met je naar bed! Ik durf zover te gaan als dat je ELK verhaal kan vertellen waarin je niemand verkracht ofzo en het positief kan laten landen. Heeft met zoveel meer dan verbale communicatie te maken.
Je zou het humoristisch kunnen brengen ja, na afloop zou ik dan alsnog denken.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:59 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn doelgroep vrouwen, die denken anders ^_^.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Je zou het humoristisch kunnen brengen ja, na afloop zou ik dan alsnog denken.
Volgens mij gaat dit verhaal in de kern dus helemaal niet over seks. Het gaat over een leuk avontuur dat hij heeft meegemaakt en langszij zit er een licht seksueel tintje aan.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:00 schreef Cue_ het volgende:
Als mannen vertellen over hun geweldige bedprestaties of iets in die geest, knap ik daar juist op af.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 16 april 2014 18:22 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn doelgroep vrouwen, die denken anders ^_^.
@SC
Maar ... ze hadden toch een date waar hij dat verteld heeft als ik het goed begrijp ?
Je vergat de #TeamLMquote:Op woensdag 16 april 2014 18:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eensch, voor het grootste gedeelte.
Wat is dit, Sterrenslag? Ik doe niet aan teams.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |