Liever een streepje, maar hey, that's just mequote:Op zondag 13 april 2014 05:45 schreef Rickario het volgende:
[..]
Inderdaad. En ondertussen wel glad geschoren
Just got winked at.quote:Op zondag 13 april 2014 13:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat iemand jouw verhaal gaat overtreffen![]()
Laatst wou je geen vriendschap met iemand omdat je op zoek naar een relatie toch?quote:Op zondag 13 april 2014 14:00 schreef SilentChaos het volgende:
Wellicht binnenkort een "date", maar da's meer iemand die op zoek is naar een scharrel. Leukere scharrels dan ik zijn er niet, dus uiteraard ga ik op dit voorstel in. Wel fijn om van te voren te weten.
Nee ik snap je verwarringquote:Op zondag 13 april 2014 14:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Laatst wou je geen vriendschap met iemand omdat je op zoek naar een relatie toch?
Wat is er veranderd ondertussen?
Of verwar ik je met iemand anders?
Oh dat geldt wel nog steeds, je moet wel een klik hebben met een scharrel, daarom eerst even wat drinken en kijken hoe ze isquote:Op zondag 13 april 2014 14:09 schreef habitue het volgende:
Ik meende ook al vaak iets te lezen van ik ben meer van de passie en de klik, alleen neuken vind ik niets etc etc.
Jup, artietsenkwaalquote:Op zondag 13 april 2014 14:11 schreef Weissman het volgende:
Je klinkt net zo geloofwaardig/stabiel als die meid met haar oom.
Dit is toch geen woordgrap, he?quote:
God, mag ik een teiltje.quote:Op zondag 13 april 2014 14:00 schreef SilentChaos het volgende:
Wellicht binnenkort een "date", maar da's meer iemand die op zoek is naar een scharrel. Leukere scharrels dan ik zijn er niet, dus uiteraard ga ik op dit voorstel in. Wel fijn om van te voren te weten.
Zo'n opmerking moet je een beetje aanvoelen. Er zit een tikje nonchalance in, een vleugje geveinsde arrogantie en bovenal is het quasi-grappig bedoeld. Niet al te letterlijk nemen dus.quote:
Vraag of haar oom al opgebaard is en of ze zin heeft in koffie en cake.quote:Op zondag 13 april 2014 15:55 schreef Rickario het volgende:
Vrijdag weer een date staan. En zaterdag waarschijnlijk ook.
Van ziektebedmeisje uiteraard niks meer gehoord
quote:Op zondag 13 april 2014 15:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vraag of haar oom al opgebaard is en of ze zin heeft in koffie en cake.
Condoleren met drie zoenen of een handje?quote:Op zondag 13 april 2014 15:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vraag of haar oom al opgebaard is en of ze zin heeft in koffie en cake.
Condoleren met een pener in d'r mondquote:Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef Rickario het volgende:
[..]
Condoleren met drie zoenen of een handje?
Gecondoomleerdquote:Op zondag 13 april 2014 16:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Condoleren met een pener in d'r mond
Deze is zo slecht dat ik in mijn onderbroek poepte. That's right. I have no pants on bitchesquote:Op zondag 13 april 2014 17:19 schreef habitue het volgende:
Niks gehoord? Waarschijnlijk heeft haar telefoon het loodje gelegd.
Snap je hem!!? ?? Het loodje gelegd!! hahahaha![]()
![]()
![]()
quote:
Nicequote:Op zondag 13 april 2014 17:21 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat haar vader of moeder een broertje dood heeft aan jullie grapjes
Inderdaad, maar die grapjes zullen zo onderhand wel doodgebloed zijn denk ik.quote:Op zondag 13 april 2014 17:29 schreef theKiD het volgende:
KLB en ONZ zitten een paar deuren verderop
![]()
je hoeft niet zo teleurgesteld te doen omdat niemand naar je date vroeg. Bitch.quote:Op zondag 13 april 2014 17:29 schreef theKiD het volgende:
KLB en ONZ zitten een paar deuren verderop
![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 17:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je hoeft niet zo teleurgesteld te doen omdat niemand naar je date vroeg. Bitch.
Dus...quote:Op zondag 13 april 2014 17:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je hoeft niet zo teleurgesteld te doen omdat niemand naar je date vroeg. Bitch.
Of is opgesloten in een SM kelderquote:Op zondag 13 april 2014 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die ligt langzaam bij bewustzijn te komen in een bad ijsblokjes, is mijn gok.
Met een missende nier?quote:Op zondag 13 april 2014 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die ligt langzaam bij bewustzijn te komen in een bad ijsblokjes, is mijn gok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |