Vanaf nu zien ze er dus ook echt zo uit in mijn belevingquote:Op maandag 14 april 2014 21:39 schreef habitue het volgende:
Ok ik verveelde me weer eens![]()
http://www.grapheine.com/(...)127266af3241e72.html
http://www.grapheine.com/(...)fa84c96c6126965.html
Ben ik blij dat ik Seinfeld heb ingewisseldquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:32 schreef MissGump het volgende:
[..]
Vanaf nu zien ze er dus ook echt zo uit in mijn beleving
Overigens denk ik sowieso altijd dat iemand op zijn UI lijkt (als het een plaatje is van een mens dan he), heel raar beeld dus hier van fok
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:32 schreef MissGump het volgende:
[..]
Vanaf nu zien ze er dus ook echt zo uit in mijn beleving
Overigens denk ik sowieso altijd dat iemand op zijn UI lijkt (als het een plaatje is van een mens dan he), heel raar beeld dus hier van fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:10 schreef Rickario het volgende:
Heeel verassend. Sterfbeddate heeft me geblokkeerd
GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:10 schreef Rickario het volgende:
Heeel verassend. Sterfbeddate heeft me geblokkeerd
De betere woordgrappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, dit was natuurlijk te verwachten
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ja zo zie je af en toe je dates in rook opgaanquote:
Niet weten dat woordgrappen beter worden naarmate ze slechter wordenquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:48 schreef LesMiserables het volgende:
Kunnen we niet een apart topic beginnen waarin jullie gecoached worden in het maken van flauwe woordgrappen ? Is nog behoorlijk wat winst te pakken zo te zien.
Niet beseffen dat je dat niveau allang voorbij bent en mensen huilbuien van je krijgen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:51 schreef Rickario het volgende:
[..]
Niet weten dat woordgrappen beter worden naarmate ze slechter worden
Ja miss een gekke vraag, maar wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:03 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Niet beseffen dat je dat niveau allang voorbij bent en mensen huilbuien van je krijgen.
Oh ja dat was het! Jullie verlichten van vocht. Want als jullie van 1 iemand spontane huilbuiken krijgen....quote:
Niet alleen een gekke vraag maar ook heel dom. Ik ben hier voor *zie titel* en niet om een stel amateur cabaretiers elke halve pagina grappen te zien maken die werkelijk droevig zijn. Snappie?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja miss een gekke vraag, maar wat doe je hier dan?
En nu staat er sinds je in deze reeks actief bent een pistool op je hoofd die je dwingt dit alles te lezen of anders *klik*quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:33 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Niet alleen een gekke vraag maar ook heel dom. Ik ben hier voor *zie titel* en niet om een stel amateur cabaretiers elke halve pagina grappen te zien maken die werkelijk droevig zijn. Snappie?
Je hoeft het niet te lezen he....quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:33 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Niet alleen een gekke vraag maar ook heel dom. Ik ben hier voor *zie titel* en niet om een stel amateur cabaretiers elke halve pagina grappen te zien maken die werkelijk droevig zijn. Snappie?
Mijn dates kunnen het wel waarderen... Nouja, die van afgelopen vrijdag misschien nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:03 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Niet beseffen dat je dat niveau allang voorbij bent en mensen huilbuien van je krijgen.
Onmogelijk Rickario, onmogelijk....quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:39 schreef Rickario het volgende:
[..]
Mijn dates kunnen het wel waarderen... Nouja, die van afgelopen vrijdag misschien niet
Wat voor persoon dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.![]()
Bij El_Thijs had ik dus ook een totaal ander persoon verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |