quote:Op maandag 14 april 2014 17:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
aankijken op de 4e date vind ik nogal gewaagd; beter wacht je daar nog ff mee
Verder gaan zeker en neem het initiatief !quote:Op maandag 14 april 2014 17:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kortom gewoon verder gaan, beetje aanraken, aankijken, etc. En hopen dat zij ook meegaat daarin
[..]
Nog langerquote:Op maandag 14 april 2014 17:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Je weet toch wel: Eerst neuken, dan pas kijken of het wat is.quote:Op maandag 14 april 2014 18:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog langerdan als het wat wordt zijn we 2 jaar verder voor dat we eindelijk seks hebben
Dus dat doe ik verkeerdquote:Op maandag 14 april 2014 18:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je weet toch wel: Eerst neuken, dan pas kijken of het wat is.
[..]
Wat voor iemand is het eigenlijk Tijn?quote:Op maandag 14 april 2014 18:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog langerdan als het wat wordt zijn we 2 jaar verder voor dat we eindelijk seks hebben
Die laatste 3 zijn gewoon keiharde plagiaat uit mijn zeer succesvolle repertoirequote:Op maandag 14 april 2014 19:11 schreef -0- het volgende:
Op facebook komt de laatste tijd bij mij regelmatig een advertentie voor Zoosk langs, een nieuwe datingsite. Vorige week maar eens aangemeld met een spam account om te zien wat het is. Blijkt vrijwel hetzelfde te zijn als Badoo. Het niveau is echter nog lager. Een greep uit de reacties die ik tot nu toe (zogezegd) van vrouwen kreeg (ik vermoed dat er uit snelzinnen gekozen kan worden):
- Wat is je favoriete film?
- Wat is je favoriete restaurant?
- Ik heb een zwemdiploma , maar in jou ogen verdrink ik toch. (Van een vrouw van 66)
- Deed het pijn toen je uit de hemel viel?
- Ik ben mijn telefoonnummer kwijt, mag ik het jouwe?
Doe mij dit maar als ik in zo'n stemming ben:quote:Op maandag 14 april 2014 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG dit topic gaat nog ongezellig worden![]()
Wat moet ik nou?
Dat vind ik lastig om te omschrijven.quote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat voor iemand is het eigenlijk Tijn?
Doe eens een poging.quote:Op maandag 14 april 2014 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind ik lastig om te omschrijven.
Doe mij dit maarquote:Op maandag 14 april 2014 19:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Doe mij dit maar als ik in zo'n stemming ben:
Hm, ben normaal wel van system of a down maar vind dit niet hun beste nummer tbh.quote:
Veel verder dan ze leuk en aardig is kom ik nietquote:Op maandag 14 april 2014 19:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Doe eens een poging.
Of heeft ze een ventiel?
langer of korter dan jij bentquote:Op maandag 14 april 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel verder dan ze leuk en aardig is kom ik nietik ben zo slecht in mensen omschrijven mijzelf inclusief
Praat je überhaupt wel met haar.quote:Op maandag 14 april 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel verder dan ze leuk en aardig is kom ik nietik ben zo slecht in mensen omschrijven mijzelf inclusief
Voor mij wel.quote:Op maandag 14 april 2014 19:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
langer of korter dan jij bent
Intelligentie zelfde niveau of hoger/lager
interesses?
Lang haar, kort haar?
Zo moeilijk is dat toch niet?
Ja maar dat gaat meestal nergens overquote:Op maandag 14 april 2014 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Praat je überhaupt wel met haar.
Serieus, wat zijn jouw hobby's, matchen die met haar hobby's? Waar praat je over met elkaar? Heb je uberhaupt een klik? Wat voegt zij straks toe aan jouw leven en andersom? Waarom zou ze jou leuk vinden en waarom vindt je haar leuk (behalve haar tieten) etc.quote:Op maandag 14 april 2014 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mij wel.Sue me
![]()
Zij is kleiner, ongeveer gelijk denk ik.
[..]
Ja maar dat gaat meestal nergens over
Ook al zou het alleen vriendschap met haar worden is dat ook niet erg. Ik ben allang blij dat ik nu weer eens een keer contact met iemand heb. En verder wat er in de toekomst gebeurd geen ideequote:Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Serieus, wat zijn jouw hobby's, matchen die met haar hobby's? Waar praat je over met elkaar? Heb je uberhaupt een klik? Wat voegt zij straks toe aan jouw leven en andersom? Waarom zou ze jou leuk vinden en waarom vindt je haar leuk (behalve haar tieten) etc.
Denk dat je toch eens wat meer daaraan moet werken wil je succesvol zijn in dates en met vrouwen in het algemeen .
Het is niet voor niks dat bv veel PUA shit vooral gaat over zelfvertrouwen, weten wat je wil, wat je te bieden hebt etc en niet eens zozeer over vrouwen scoren.
Zeg dat aub nooit tegen haar.quote:Op maandag 14 april 2014 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben allang blij dat ik nu weer eens een keer contact met iemand heb.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |