They are the worst!quote:Op maandag 14 april 2014 12:08 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Maar vooral over mannen met een poes, lijkt me.
Dat is mijn zinnetjequote:
Ach. We weten van wie het komtquote:Op maandag 14 april 2014 12:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is mijn zinnetje![]()
Ach het blijft mooi, de paar mensen die hier wél daten en neuken worden afgeschilderd als ruggegraatloos. Tja...
Van iemand die wel succesvol date en weet waar hij mee bezig is ?quote:
Eens. Juist dat geforceerde tintje bij daten staat me vaak tegen. Dat je elkaar zo aan het keuren bent voor een evt relatie.quote:Op maandag 14 april 2014 12:49 schreef Silenus het volgende:
Precies, hoe kun je daar nou op tegen zijn? In zowat elke romantische film gebeurt dat juist.
Stuk leuker ook dan geforceerd daten omdat je allebei op zoek bent naar een relatie, de voors en tegens maar even afweegt en dan samen maar wat gaan beginnen want ja...je bent er wel 'serieus' mee.
iddquote:Op maandag 14 april 2014 12:46 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
@Allout
Niks mis met een vriendin krijgen uit een relatie die daar eerst niet voor bedoeld was, vind ik meest natuurlijke manier van doen eigenlijk.
Uberhaupt een vrouw scoren is veel velen in dit topic inderdaad een hele prestatie. En als het ook nog voor meer is dan alleen een wippie is dat gewoon prima .quote:Op maandag 14 april 2014 13:07 schreef Weissman het volgende:
Het gaat helemaal niet om de relatiegun het hem ook echt van harte.
Mensen storen zich er meer aan hoe wispelturig/onduidelijk een vent kan zijn en er nog complimenten over krijgt ook, alsof het een hele prestatie is
Hoelang kennen jullie elkaar nu eigenlijk, AllOut? Iets van 3 weken toch?
Wie de bal kaatst...quote:Op maandag 14 april 2014 14:51 schreef MissGump het volgende:
Prima inderdaad als je eerst wat aanrommelt en het dan wat wordt, dat is het probleem niet. Ik kan het alleen niet zo waarderen als iemand eerst demonstratief tegen me vertelt inderdaad alleen te willen aanrommelen en absoluut geen relatie met me te willen, om zich vervolgens binnen 3 dates te bedenken, zeg er dan gewoon niks over.
Ik vrees nu al het moment dat ik met het schaamrood op de kaken iemand moet gaan bekennen dat ik hem toch leuk vond ondanks dat ik heel hard riep dat ik echt alleen wilde aanrommelen.![]()
Dat doet best pijnquote:
jij bent zoo leuk; ze willen allemaal na 3 dates van je houden, je vergelijken met hun mama, willen trouwen. Ook een compliment.quote:Op maandag 14 april 2014 14:51 schreef MissGump het volgende:
Prima inderdaad als je eerst wat aanrommelt en het dan wat wordt, dat is het probleem niet. Ik kan het alleen niet zo waarderen als iemand eerst demonstratief tegen me vertelt inderdaad alleen te willen aanrommelen en absoluut geen relatie met me te willen, om zich vervolgens binnen 3 dates te bedenken, zeg er dan gewoon niks over.
Ik voel nu al het moment aankomen dat ik met het schaamrood op de kaken iemand moet gaan bekennen dat ik hem toch leuk vond ondanks dat ik heel hard riep dat ik echt alleen wilde aanrommelen.![]()
Ik zie het meer als een totaal kansloze smaak in mannen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij bent zoo leuk; ze willen allemaal na 3 dates van je houden, je vergelijken met hun mama, willen trouwen. Ook een compliment.
Je kunt ook van elkaar houden zonder te trouwenquote:Op maandag 14 april 2014 14:54 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een totaal kansloze smaak in mannen.
In dit geval dan, na die 3 datesquote:Op maandag 14 april 2014 14:54 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een totaal kansloze smaak in van mannen.
quote:Op maandag 14 april 2014 11:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jullie hadden toch allebei geen zin in een relatie en het ging toch alleen om de lust?
De ruggengraat van de mannen in dezen reeks
Kortom gewoon verder gaan, beetje aanraken, aankijken, etc. En hopen dat zij ook meegaat daarinquote:Op maandag 14 april 2014 09:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tenzij je een psycho date hoef je daar echt niet bang voor te zijn hoor, als ze niet wil duwt ze je gewoon weg en is het klaar.
[..]
Als zij ook niet durft moet je toch proberen het initiatief te nemen. Subtiel aan proberen te raken en als je elkaar in de ogen kijkt proberen te zoenen (als je het gevoel hebt dat zij ook wil) , tis even een drempel over maar het schept wel duidelijkheid en als je al in de knuffelstatus bent is de stap naar zoenen toch niet zo groot meer?
Nog een vervolgdate gepland?
[..]
Guilty
[..]
Ah overheengelezen my bad. Inderdaad gewoon ervoor gaan!
Dat soort opmerkingen moet je gewoon altijd met een flinke korrel zout nemen. Je kunt van tevoren moeilijk voorspellen hoe je gevoelens zich zullen ontwikkelen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:51 schreef MissGump het volgende:
Ik vrees nu al het moment dat ik met het schaamrood op de kaken iemand moet gaan bekennen dat ik hem toch leuk vond ondanks dat ik heel hard riep dat ik echt alleen wilde aanrommelen.![]()
aankijken op de 4e date vind ik nogal gewaagd; beter wacht je daar nog ff meequote:Op maandag 14 april 2014 17:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kortom gewoon verder gaan, beetje aanraken, aankijken, etc. En hopen dat zij ook meegaat daarin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |