hij is sinds kort onder de 130 kilo! Hij heeft bijna geen kruiwagen meer nodig voor zijn pensquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan begin je wel erg slank te worden, als mensen je gewoon niet meer zien.
Moest lachen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij is sinds kort onder de 130 kilo! Hij heeft bijna geen kruiwagen meer nodig voor zijn pens
ik moest lachenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan begin je wel erg slank te worden, als mensen je gewoon niet meer zien.
Inderdaad, ze zullen dóór mij heen moeten kijken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:33 schreef BlueMage het volgende:
Raar, om jou kunnen ze toch moeilijk heenkijken, Braddie.
Zelfs een röntgenscanner komt niet door die lagen vet heen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zullen dóór mij heen moeten kijken.
Bestraling helpt op zich wel als het om afvallen gaat.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zelfs een röntgenscanner komt niet door die lagen vet heen.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Bestraling helpt op zich wel als het om afvallen gaat.
Braddie weet me iedere keer weer te verbazen met z'n kutklachten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:44 schreef Zeetakje het volgende:
Met stip de kutste klacht in tijden dit
Z'n moeder is kooivechter heb ik gehoord, let op je woordenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:49 schreef romanv het volgende:
zag je moeder je zelfs al niet meer staan?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:50 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Wordt hij eens gehosseld, reageert hij als een autist.
Ja, Blondje_93quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Haha goeden garp. Ik proef het sarcasme. Alsof ook maar één chick met Bradley zou pratem.
Wat een originele reactie, absoluut niet typisch FOK! dit.quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 00:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat een originele reactie, absoluut niet typisch FOK! dit.
Het is een schat van een meid, heel simpel, en ik kan goed met haar praten, dus ja, en waarom zou er met "" gereageerd moeten worden?
Straks word het nog watsta jij dan met je voor lul "
"
die zou ik nu niet direct als chick bestempelen.quote:
En zo heeft gelukkig iedereen een andere smaak, right?quote:Op zondag 13 april 2014 00:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die zou ik nu niet direct als chick bestempelen.
Is ze een beetje te doen? Heb je haar al gepenetreerd? Paste je gigantische pener wel?quote:
Het is wel goed dat je in ziet dat mooie vrouwen niet voor iemand met jouw looks en gesteldheid is weggelegdquote:Op zondag 13 april 2014 00:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
En zo heeft gelukkig iedereen een andere smaak, right?
Jullie passen wel goed bij elkaar moet ik toegeven.quote:Op zondag 13 april 2014 00:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is een schat van een meid, heel simpel, en ik kan goed met haar praten, dus ja, en waarom zou er met "" gereageerd moeten worden?
"
Ik heb Brad op de appquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Haha goeden garp. Ik proef het sarcasme. Alsof ook maar één chick met Bradley zou pratem.
quote:Op zondag 13 april 2014 00:01 schreef Braddie het volgende:
Het is een schat van een meid, heel simpel
Klop het maar af jaquote:Op zondag 13 april 2014 22:51 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nou ik denk zelf dat hij wel heel snel weer terug is.
Ik zal de OP maar even quoten zodat die niet ineens weg is zodat Shirley het niet kan zien.quote:Net stuurt een meid dat naar mij toe, ik was aan het wandelen met Runkeeper aan (Zo`n GPS tracker die meet hoe snel je loopt, hoe lang, wat de afstand is, hoeveel je verbrand etc)
En die zegt " Ik zag je helemaal niet lopen, en ik liep ook met Runkeeper "
Dus ik klik op haar Runkeeper pagina, heeft ze ten eerste een totaal andere route gelopen (Wel dezelfde wijk, alleen andere straatjes in en zo)
En ten tweede zei ze " Ik was al binnen toen jij begon "___!
Nee DUH, logisch dat je me dan toch niet ziet? domme koe.
Klacht: Mensen die zeggen dat ze mij niet zagen lopen en vervolgens zeggen dat ze al binnen waren voordat ik begon
Dat denk ik eigenlijk ook welquote:Op zondag 13 april 2014 22:51 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nou ik denk zelf dat hij wel heel snel weer terug is.
Lekker geloofwaardig man, mongooltje.quote:
Wie noem je hier een mongooltje?quote:Op zondag 13 april 2014 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker geloofwaardig man, mongooltje.
Ik noem jou een mongooltje.quote:
Ze wou aandacht ezel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:22 schreef Braddie het volgende:
Net stuurt een meid dat naar mij toe, ik was aan het wandelen met Runkeeper aan (Zo`n GPS tracker die meet hoe snel je loopt, hoe lang, wat de afstand is, hoeveel je verbrand etc)
En die zegt " Ik zag je helemaal niet lopen, en ik liep ook met Runkeeper "
Dus ik klik op haar Runkeeper pagina, heeft ze ten eerste een totaal andere route gelopen (Wel dezelfde wijk, alleen andere straatjes in en zo)
En ten tweede zei ze " Ik was al binnen toen jij begon "___!
Nee DUH, logisch dat je me dan toch niet ziet? domme koe.
Klacht: Mensen die zeggen dat ze mij niet zagen lopen en vervolgens zeggen dat ze al binnen waren voordat ik begon
Uhm...Braddie...je verwachtingspatroon wat betreft het contact met een meisje alhier publiekelijk kenbaar maken is niet de meest gladde move die ik me kan bedenkenquote:Op zondag 13 april 2014 00:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
"
Waarom doe jij alsof je braddie bent?quote:
Waarom niet? Zo lang ik mijzelf gewoon gedraag hier moet dat geen probleem zijn toch?quote:Op zondag 13 april 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom doe jij alsof je braddie bent?
Beetje sneu is het wel.quote:Op zondag 13 april 2014 23:23 schreef Braddie2.0 het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo lang ik mijzelf gewoon gedraag hier moet dat geen probleem zijn toch?
Ik zie niet in waarom, zolang ik mij gewoon normaal gedraag op dit forum moet het geen probleem zijn. Ik zie notabene ook andere users met " 2.0 " achter hun naam staanquote:
Bewijs dat je echt bradley bentquote:Op zondag 13 april 2014 23:24 schreef Braddie2.0 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom, zolang ik mij gewoon normaal gedraag op dit forum moet het geen probleem zijn. Ik zie notabene ook andere users met " 2.0 " achter hun naam staan
quote:
Wie ben je en waarom deze kutkloonquote:Op zondag 13 april 2014 23:28 schreef Braddie2.0 het volgende:
[..]
Hoe kan ik iets bewijzen wat niet is.
Deze vraag zal ik helaas (voorlopig) onbeantwoord laten, geef mij eerst maar eens wat tijd om te wennen aan fok.quote:
ABRAHAM!quote:Op zondag 13 april 2014 23:29 schreef Braddie2.0 het volgende:
[..]
Deze vraag zal ik helaas (voorlopig) onbeantwoord laten, geef mij eerst maar eens wat tijd om te wennen aan fok.
nikonloverquote:Op zondag 13 april 2014 23:29 schreef Braddie2.0 het volgende:
[..]
Deze vraag zal ik helaas (voorlopig) onbeantwoord laten, geef mij eerst maar eens wat tijd om te wennen aan fok.
Okquote:Op zondag 13 april 2014 23:29 schreef Braddie2.0 het volgende:
[..]
Hehehe hier op FOK! noemt hij haar een domme koe, maar op Twitter zit hij te slijmen bij haarquote:Op zondag 13 april 2014 22:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zal de OP maar even quoten zodat die niet ineens weg is zodat Shirley het niet kan zien.
Dan ben je ook wel een beetje kortzichtig als je iemand op het internet belachelijk maakt, wat sowieso al openbaar is, en daarna gaat slijmen en gaat doen alsof er niks aan de hand is, hopelijk hebben ze ruzie.quote:Op zondag 13 april 2014 23:32 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Hehehe hier op FOK! noemt hij haar een domme koe, maar op Twitter zit hij te slijmen bij haar![]()
![]()
Je bent gewoon een vieze kneusquote:Op zondag 13 april 2014 23:29 schreef Braddie2.0 het volgende:
[..]
Dat zal ik even met haar moeten overleggen, wij hebben thuis zeer strikte regels over het wassen van mijn moeders poepert.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 15:57 schreef SimplyAlex het volgende:
De zender van het gehandicapten-instituut een runkeeper noemen ....
Hier moet je zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 21:00 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het al gezien, Toch leuk FOK! Weet je meteen hoe een mongool over je denkt.
kom maar bij mij uithuilen dushiiquote:Op woensdag 16 april 2014 20:57 schreef shirleyhendrika het volgende:
En zo kom je meteen te weten hoe mensen over je denken. Je bent zelf een domme koe, lul dat je er bent.
Ik weet niet wat met hem is de laatste tijdquote:Op woensdag 16 april 2014 21:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heeft die gek down gekregen of wat?
Whehehehee! Braddie is wel écht diegene die jij kentquote:Op woensdag 16 april 2014 21:07 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
[..]
Ja had ik al gelezen, maar ik krijg de smoes: "Dat ben ik niet."
Wel weer lkkre foto bbyquote:Op woensdag 16 april 2014 21:07 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
[..]
Ja had ik al gelezen, maar ik krijg de smoes: "Dat ben ik niet."
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef shirleyhendrika het volgende:
Ik weet hoe hij is, alleen maar zeiken op andere en niet naar zichzelf kijken
hahaquote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef shirleyhendrika het volgende:
Oh zo is hij irl dus ook.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef shirleyhendrika het volgende:
Dit is FOK! Hier is iedereen een slap aftreksel/afgeleide van braddie. Normaal doen kunnen we niet, ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Wel even gewoon normaal tegen me doen, doe ik ook tegen jou.
Ik geloof dit account wel, zelden de spijker zo hard op zijn kop geslagen zien worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef shirleyhendrika het volgende:
Ja zo is hij irl ook zo, achter je rug om lullen en lief in je bek doen. Niemand moet hem meer.quote:
ditquote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik geloof dit account wel, zelden de spijker zo hard op zijn kop geslagen zien worden.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:01 schreef wickedmen het volgende:
Vuile kk Braddie ik hoop dat je zwaar gemarteld wordt en een langzame dood krijgt.
Met je kk tyfus hoofd kk dikke.
Je pa was zeker weggerend toen jij geboren werd.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ja zo is hij irl ook zo, achter je rug om lullen en lief in je bek doen. Niemand moet hem meer.
Had ie alquote:Op woensdag 16 april 2014 21:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heeft die gek down gekregen of wat?
Af aant kicken misschienquote:Op woensdag 16 april 2014 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet wat met hem is de laatste tijd
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ja zo is hij irl ook zo, achter je rug om lullen en lief in je bek doen. Niemand moet hem meer.
quote:
quote:
Helemaal niet.quote:
Ik heb helaas ook geen rijbewijs, en daar ben ik ook niet 100 jaar mee bezig. Maar ik kan wel bewijzen dat ik echt ben hoor hahaquote:Op woensdag 16 april 2014 21:14 schreef Toto69 het volgende:
Maar Shirley heb je bewijs?
Een rijbewijs misschien? Braddie niet.
Dat zou tof zijn, bewijs maar.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ik heb helaas ook geen rijbewijs, en daar ben ik ook niet 100 jaar mee bezig. Maar ik kan wel bewijzen dat ik echt ben hoor haha
picsquote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ik heb helaas ook geen rijbewijs, en daar ben ik ook niet 100 jaar mee bezig. Maar ik kan wel bewijzen dat ik echt ben hoor haha
pics staan gewoon op haar twitteraccountquote:
Ik kan wel iets op me twitter gooien, ik ga namelijk een foto maken ofzoquote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn, bewijs maar.
Je bent hier welkom en zulks.
Ja doe dat maar.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:16 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ik kan wel iets op me twitter gooien, ik ga namelijk een foto maken ofzo
Een tweet met #FOK! daarin vermeld zou het onomstotelijke bewijs leveren.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Brad kom hierheen, Shirley is er ook en ze heeft gehoord dat je haar een domme koe noemt.quote:
Hij is niet online.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Brad kom hierheen, Shirley is er ook en ze heeft gehoord dat je haar een domme koe noemt.
link? die icoontje laadt nietquote:Op woensdag 16 april 2014 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
pics staan gewoon op haar twitteraccount
Ik heb hem al gewhatsapped, dat hij me een domme koe noemde. Maar volgens hem, is het een faker.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Brad kom hierheen, Shirley is er ook en ze heeft gehoord dat je haar een domme koe noemt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
de vogel rechts onder de smileysquote:Op woensdag 16 april 2014 21:18 schreef deadprez het volgende:
Weet alleen niet hoe je hier tweets moet plaatsen
Ja dat twitteraccount is ook fake.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:18 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ik heb hem al gewhatsapped, dat hij me een domme koe noemde. Maar volgens hem, is het een faker.
Maar braddie op fok nietquote:Op woensdag 16 april 2014 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat twitteraccount is ook fake.
Oh ja, ik zie het inderdaad.quote:
post die pic dan ffquote:Op woensdag 16 april 2014 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:
Als ik er achterkom dat die twitteraccount niet fake is, dan heeft hij een probleem. Als ik ergens niet tegen kan zijn het gozers die zo tegen mij praten. Dan ben je bij mij op het verkeerde adres.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga hier niet zomaar pics van iemands twitter postenquote:
Dat twitteraccount is wel écht fakequote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Als ik er achterkom dat die twitteraccount niet fake is, dan heeft hij een probleem. Als ik ergens niet tegen kan zijn het gozers die zo tegen mij praten. Dan ben je bij mij op het verkeerde adres.
Gewoon klappen geven. Maar nee, het zou een beetje raar zijn als hij al die shit zelf gepost heeft.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Als ik er achterkom dat die twitteraccount niet fake is, dan heeft hij een probleem. Als ik ergens niet tegen kan zijn het gozers die zo tegen mij praten. Dan ben je bij mij op het verkeerde adres.
link naar twitter dan (in dm)quote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga hier niet zomaar pics van iemands twitter posten
Dat is waar.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als je je een beetje normaal gedraagt valt het wel mee.
36k tweetsquote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef shirleyhendrika het volgende:
Mijn twitter is toegangbaar voor iedereen, ik heb niks te verbergen. En zoveel zit ik niet meer op twitter.
Ja haha! Ik zit er minder op dan vroeger, toen tweette ik echt elke seconden van de dag. Maar ja iedereen word ouder, dus ik hoef niet continue op twitter iets te plaatsen.quote:
twitter:AmberSHIZZLE twitterde op woensdag 16-04-2014 om 21:24:16@BradleyVanDijk1 @Hetismaxim ex van Kim toch? Lawl reageer retweet
nou okequote:Op woensdag 16 april 2014 21:25 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ja haha! Ik zit er minder op dan vroeger, toen tweette ik echt elke seconden van de dag. Maar ja iedereen word ouder, dus ik hoef niet continue op twitter iets te plaatsen.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:25 schreef SadPanda het volgende:
Nieuwe ontwikkelingen, Bradley blijkt de ex van ene Kim te zijn:twitter:AmberSHIZZLE twitterde op woensdag 16-04-2014 om 21:24:16@BradleyVanDijk1 @Hetismaxim ex van Kim toch? Lawl reageer retweet
Had hij een vriendin?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:25 schreef SadPanda het volgende:
Nieuwe ontwikkelingen, Bradley blijkt de ex van ene Kim te zijn:twitter:AmberSHIZZLE twitterde op woensdag 16-04-2014 om 21:24:16@BradleyVanDijk1 @Hetismaxim ex van Kim toch? Lawl reageer retweet
Ze post het toch zelf.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
jeweet, prive mag niet, maar je kan et wel zo in je incons aangeven
heb meteen dickpics gestuurd uiteraardquote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoeveel DM's heeft ze al ontvangen denk je?
daarom negeert ze mequote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb meteen dickpics gestuurd uiteraard
Ik zeg toch dat ik het krom vindquote:
Dit nog niet gedaan hebbenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb meteen dickpics gestuurd uiteraard
Klopt, ik kan niet op de dms. Moet eerst een week wachten.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:31 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je kan toch nog niet antwoorden dus ik wacht mijn kans rustig af.![]()
Nee, niet eens een ban. Die heeft een nieuw account geloof ik, weet alleen de naam niet.quote:
DeGemiddeldeConsumentquote:Op woensdag 16 april 2014 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, niet eens een ban. Die heeft een nieuw account geloof ik, weet alleen de naam niet.
Welke van de vrienden van Braddie ben jij? Degene die begeleid woonde en die alcoholverslaafd was of degene die begeleid woonde maar zich niet aan de afspaken hield? Of ben jij die vriendin die ging sporten om vervolgens een Subway broodje te halen?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef shirleyhendrika het volgende:
Mijn twitter is toegangbaar voor iedereen, ik heb niks te verbergen. En zoveel zit ik niet meer op twitter.
Jij bent de laatste tijd wel hoink achtige praktijken aan het doenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, niet eens een ban. Die heeft een nieuw account geloof ik, weet alleen de naam niet.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Welke van de vrienden van Braddie ben jij? Degene die begeleid woonde en die alcoholverslaafd was of degene die begeleid woonde maar zich niet aan de afspaken hield? Of ben jij die vriendin die ging sporten om vervolgens een Subway broodje te halen?
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:33 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Jij bent de laatste tijd wel hoink achtige praktijken aan het doen
[..]
Welke van de vrienden van Braddie ben jij? Degene die begeleid woonde en die alcoholverslaafd was of degene die begeleid woonde maar zich niet aan de afspaken hield? Of ben jij die vriendin die ging sporten om vervolgens een Subway broodje te halen?
godverdomme hoinkquote:Op woensdag 16 april 2014 21:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen van alle, maar dat broodje subway lust ik wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Even snel de pohi bekeken en dat zou goed kunnen idd.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:34 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Geen van alle, maar dat broodje subway lust ik wel.
quote:
Mensen ontmaskeren.quote:
Hé daar ben je weer.quote:
Dit nog niet wetenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Even snel de pohi bekeken en dat zou goed kunnen idd.
Tot nu toe klopt het iedere keer volgens mij.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:35 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Mensen ontmaskeren.
Als moet je wel wat aan je presentatie en bewijs doen. Ik zie vaak te ongefundeerde beschuldigingen en dat maakt jou, als FOK!-detective, niet geloofwaardiger.
Dit was mijn advies
gr gr
Zo dik dat je iemand niet als vriendje wiltquote:Op woensdag 16 april 2014 21:36 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe snel je iemand dik vind.
Had die boi nog nooit zien postenquote:
[..]
doe niet stoerquote:Op woensdag 16 april 2014 21:37 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Het is je vergeven, sherlock.
gr gr
"Niemand moet hem meer " 2 vrienden van jou + jijzelf mogen mij niet meer, dat is inderdaad niemand Shirley.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Niemand moet hem meer " 2 vrienden van jou + jijzelf mogen mij niet meer, dat is inderdaad niemand Shirley.
Ik heb nog genoeg mensen die mij wél mogen.
En als ik je iets te zeggen heb dan doe ik dat recht in je bek, dat weet jij als geen ander, zeker omdat we elkaar al 10+ jaar kennen
ok dan is het goed, lobiquote:
[..]
"Niemand moet hem meer " 2 vrienden van jou + jijzelf mogen mij niet meer, dat is inderdaad niemand Shirley.
En als ik je iets te zeggen heb dan doe ik dat recht in je bek, dat weet jij als geen ander, zeker omdat we elkaar al 10+ jaar kennen
Braddie is back, bitchesquote:Op woensdag 16 april 2014 21:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zegt de gene die mij een domme koe noemt achter me rug om.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Deze chick heeft ballen, meer dan Brad zelf, me gustaquote:Op woensdag 16 april 2014 21:39 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zegt de gene die mij een domme koe noemt achter me rug om.
Is zij diegene die wijn in je gezicht heeft gegooid?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja.quote:
Dat is het enige wat ik achter je rug heb gezegd, het woord "Domme koe"quote:Op woensdag 16 april 2014 21:39 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zegt de gene die mij een domme koe noemt achter me rug om.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik achter je rug heb gezegd, het woord "Domme koe"Ik heb je verder over jouw prive leven en dergelijke gewoon eerlijk altijd gezegd wat ik vond
Alleen aangezien jij mij (zoals wel vaker gebeurd
) geblokkeerd hebt op Facebook kan dat deze keer niet.
En ik vind het helemaal niet erg dat je het weet, je weet sowieso al wel hoe ik over je denk vaak
Valt verder weinig over te zeggenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Goede woordkeuze, goed onderbouwd, wow, much words.
Waarom ga jij eerst nog tegen shirley ontkennen dat jij dit bentquote:Op woensdag 16 april 2014 21:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
enige reactie die in mij opkomt bij al je posts, brad...quote:Op woensdag 16 april 2014 21:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in het geval van jullie toch sowieso al het geval ? Braddie i.c.m KLB =quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik achter je rug heb gezegd, het woord "Domme koe"Ik heb je verder over jouw prive leven en dergelijke gewoon eerlijk altijd gezegd wat ik vond
En ik vind het helemaal niet erg dat je het weet, je weet sowieso al wel hoe ik over je denk vaak
Enige waar jij goed in bent is in zeiken terwijl je zelf niks kan hebben. En nu krijg je de waarheid te horen en zijn we weer 10+ jaar bevriend.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
fixedquote:Op woensdag 16 april 2014 21:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in het geval van jullie toch sowieso al het geval ? Braddie i.c.m FOK =om het even samen te vatten.
Ok, dat mag. Ik weerhoud je nergens van.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:42 schreef appelen het volgende:
[..]
enige reactie die in mij opkomt bij al je posts, brad...
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:42 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
[..]
Enige waar jij goed in bent is in zeiken terwijl je zelf niks kan hebben. En nu krijg je de waarheid te horen en zijn we weer 10+ jaar bevriend.
Ja, ze heeft haar Twitter account hier gepost en een tweet verstuurd met daarin FOK! vermeld om het te bewijzen, echter werd dat allemaal uit dit topic verwijderd om één of andere reden.quote:
terechte fixquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
Shirley was jij dat meisje dat zei dat Braddie 'niet jouw type qua gewicht' was?
Ik ben inderdaad erg goed in zeiken, en ik kan zelf ook best wel wat hebben, het ligt er alleen aan van wiequote:Op woensdag 16 april 2014 21:42 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
[..]
Enige waar jij goed in bent is in zeiken terwijl je zelf niks kan hebben. En nu krijg je de waarheid te horen en zijn we weer 10+ jaar bevriend.
Hij is sowieso mijn type niet, dat heeft niks met gewicht te maken. Hij is hard bezig met zijn gewicht, en hij weet dat ik dat heel goed van hem vind.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
Shirley was jij dat meisje dat zei dat Braddie 'niet jouw type qua gewicht' was?
Nee, dat was iemand andersquote:Op woensdag 16 april 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
wat de neuk maakt het uit hoelang je iemand kentquote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad erg goed in zeiken, en ik kan zelf ook best wel wat hebben, het ligt er alleen aan van wie
Van jou pik ik veel, van anonieme fokkertjes pik ik niks.
Wij kennen elkaar trouwens toch ook al 10+ jaar? Shirley plsJouw ouders kennen mijn ouders al ik weet niet hoe veel jaar, dus dat kan je niet ontkennen, of ik nou achter je rug om lul of niet
Kennen ze ook die criminele oomquote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad erg goed in zeiken, en ik kan zelf ook best wel wat hebben, het ligt er alleen aan van wie
Wij kennen elkaar trouwens toch ook al 10+ jaar? Shirley plsJouw ouders kennen mijn ouders al ik weet niet hoe veel jaar, dus dat kan je niet ontkennen, of ik nou achter je rug om lul of niet
Elkaar 10 jaar kennen of al 10 jaar vrienden zijn is toch ook niet hetzelfde, domme Braadslee.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
LAat gaan dit is mooi manquote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
Oh god heb bevestiging op de twitter dat ze echt is.
Braddie, Shirley. Moeten jullie dit nu echt op het internet uitvechten?
Komop je geniet er zelf ook vanquote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
Ik niet, Shirley wilde een FOK! account makenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
Ja idd Shirleys schuld dat jij hier je dagboek bij houdtquote:Op woensdag 16 april 2014 21:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik niet, Shirley wilde een FOK! account maken
Nee, dat is mijn schuld, ik ben een naïeve kanker mongool heel simpel. Dat andere mensen daar vroeg of laat achter komen is ook mijn schuld, en tbh... het is best kut om geconfronteerd te worden hier mee..quote:Op woensdag 16 april 2014 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja idd Shirleys schuld dat jij hier je dagboek bij houdt
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ookal kennen we elkaar 10+ jaar, je praat niet achter iemand rug terwijl je in de face poeslief en aardig doet. Zeg het dan in me bek, maar die ballen heb je niet. Ik moet er altijd via iemand achterkomen. Dus ga nu niet zielig lopen doen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Braddie is wel veel ouder dan jijquote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
[..]
Ookal kennen we elkaar 10+ jaar, je praat niet achter iemand rug terwijl je in de face poeslief en aardig doet. Zeg het dan in me bek, maar die ballen heb je niet. Ik moet er altijd via iemand achterkomen. Dus ga nu niet zielig lopen doen.
Misschien moet je gewoon niet actief blijven.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn schuld, ik ben een naïeve kanker mongool heel simpel. Dat andere mensen daar vroeg of laat achter komen is ook mijn schuld, en tbh... het is best kut om geconfronteerd te worden hier mee..
Leer er nou toch eens een keer van.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn schuld, ik ben een naïeve kanker mongool heel simpel. Dat andere mensen daar vroeg of laat achter komen is ook mijn schuld, en tbh... het is best kut om geconfronteerd te worden hier mee..
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef chroestjov het volgende:
Dit topic gaat de geschiedenisboeken in.
Ik durf ook heus wel dingen recht in je bek te zeggenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
[..]
Ookal kennen we elkaar 10+ jaar, je praat niet achter iemand rug terwijl je in de face poeslief en aardig doet. Zeg het dan in me bek, maar die ballen heb je niet. Ik moet er altijd via iemand achterkomen. Dus ga nu niet zielig lopen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |