Ik zie niet in waarom, zolang ik mij gewoon normaal gedraag op dit forum moet het geen probleem zijn. Ik zie notabene ook andere users met " 2.0 " achter hun naam staanquote:
Bewijs dat je echt bradley bentquote:Op zondag 13 april 2014 23:24 schreef Braddie2.0 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom, zolang ik mij gewoon normaal gedraag op dit forum moet het geen probleem zijn. Ik zie notabene ook andere users met " 2.0 " achter hun naam staan
quote:
Wie ben je en waarom deze kutkloonquote:Op zondag 13 april 2014 23:28 schreef Braddie2.0 het volgende:
[..]
Hoe kan ik iets bewijzen wat niet is.
Deze vraag zal ik helaas (voorlopig) onbeantwoord laten, geef mij eerst maar eens wat tijd om te wennen aan fok.quote:
ABRAHAM!quote:Op zondag 13 april 2014 23:29 schreef Braddie2.0 het volgende:
[..]
Deze vraag zal ik helaas (voorlopig) onbeantwoord laten, geef mij eerst maar eens wat tijd om te wennen aan fok.
nikonloverquote:Op zondag 13 april 2014 23:29 schreef Braddie2.0 het volgende:
[..]
Deze vraag zal ik helaas (voorlopig) onbeantwoord laten, geef mij eerst maar eens wat tijd om te wennen aan fok.
Okquote:Op zondag 13 april 2014 23:29 schreef Braddie2.0 het volgende:
[..]
Hehehe hier op FOK! noemt hij haar een domme koe, maar op Twitter zit hij te slijmen bij haarquote:Op zondag 13 april 2014 22:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zal de OP maar even quoten zodat die niet ineens weg is zodat Shirley het niet kan zien.
Dan ben je ook wel een beetje kortzichtig als je iemand op het internet belachelijk maakt, wat sowieso al openbaar is, en daarna gaat slijmen en gaat doen alsof er niks aan de hand is, hopelijk hebben ze ruzie.quote:Op zondag 13 april 2014 23:32 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Hehehe hier op FOK! noemt hij haar een domme koe, maar op Twitter zit hij te slijmen bij haar![]()
![]()
Je bent gewoon een vieze kneusquote:Op zondag 13 april 2014 23:29 schreef Braddie2.0 het volgende:
[..]
Dat zal ik even met haar moeten overleggen, wij hebben thuis zeer strikte regels over het wassen van mijn moeders poepert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |