quote:Op zondag 13 april 2014 00:01 schreef Braddie het volgende:
Het is een schat van een meid, heel simpel
Klop het maar af jaquote:Op zondag 13 april 2014 22:51 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nou ik denk zelf dat hij wel heel snel weer terug is.
Ik zal de OP maar even quoten zodat die niet ineens weg is zodat Shirley het niet kan zien.quote:Net stuurt een meid dat naar mij toe, ik was aan het wandelen met Runkeeper aan (Zo`n GPS tracker die meet hoe snel je loopt, hoe lang, wat de afstand is, hoeveel je verbrand etc)
En die zegt " Ik zag je helemaal niet lopen, en ik liep ook met Runkeeper "
Dus ik klik op haar Runkeeper pagina, heeft ze ten eerste een totaal andere route gelopen (Wel dezelfde wijk, alleen andere straatjes in en zo)
En ten tweede zei ze " Ik was al binnen toen jij begon "___!
Nee DUH, logisch dat je me dan toch niet ziet? domme koe.
Klacht: Mensen die zeggen dat ze mij niet zagen lopen en vervolgens zeggen dat ze al binnen waren voordat ik begon
Dat denk ik eigenlijk ook welquote:Op zondag 13 april 2014 22:51 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nou ik denk zelf dat hij wel heel snel weer terug is.
Lekker geloofwaardig man, mongooltje.quote:
Wie noem je hier een mongooltje?quote:Op zondag 13 april 2014 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker geloofwaardig man, mongooltje.
Ik noem jou een mongooltje.quote:
Ze wou aandacht ezel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:22 schreef Braddie het volgende:
Net stuurt een meid dat naar mij toe, ik was aan het wandelen met Runkeeper aan (Zo`n GPS tracker die meet hoe snel je loopt, hoe lang, wat de afstand is, hoeveel je verbrand etc)
En die zegt " Ik zag je helemaal niet lopen, en ik liep ook met Runkeeper "
Dus ik klik op haar Runkeeper pagina, heeft ze ten eerste een totaal andere route gelopen (Wel dezelfde wijk, alleen andere straatjes in en zo)
En ten tweede zei ze " Ik was al binnen toen jij begon "___!
Nee DUH, logisch dat je me dan toch niet ziet? domme koe.
Klacht: Mensen die zeggen dat ze mij niet zagen lopen en vervolgens zeggen dat ze al binnen waren voordat ik begon
Uhm...Braddie...je verwachtingspatroon wat betreft het contact met een meisje alhier publiekelijk kenbaar maken is niet de meest gladde move die ik me kan bedenkenquote:Op zondag 13 april 2014 00:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat een originele reactie, absoluut niet typisch FOK! dit.
Het is een schat van een meid, heel simpel, en ik kan goed met haar praten, dus ja, en waarom zou er met "" gereageerd moeten worden?
Straks word het nog watsta jij dan met je voor lul "
"
Waarom doe jij alsof je braddie bent?quote:
Waarom niet? Zo lang ik mijzelf gewoon gedraag hier moet dat geen probleem zijn toch?quote:Op zondag 13 april 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom doe jij alsof je braddie bent?
Beetje sneu is het wel.quote:Op zondag 13 april 2014 23:23 schreef Braddie2.0 het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo lang ik mijzelf gewoon gedraag hier moet dat geen probleem zijn toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |