Z'n moeder is kooivechter heb ik gehoord, let op je woordenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:49 schreef romanv het volgende:
zag je moeder je zelfs al niet meer staan?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:50 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Wordt hij eens gehosseld, reageert hij als een autist.
Ja, Blondje_93quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Haha goeden garp. Ik proef het sarcasme. Alsof ook maar één chick met Bradley zou pratem.
Wat een originele reactie, absoluut niet typisch FOK! dit.quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 00:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat een originele reactie, absoluut niet typisch FOK! dit.
Het is een schat van een meid, heel simpel, en ik kan goed met haar praten, dus ja, en waarom zou er met "" gereageerd moeten worden?
Straks word het nog watsta jij dan met je voor lul "
"
die zou ik nu niet direct als chick bestempelen.quote:
En zo heeft gelukkig iedereen een andere smaak, right?quote:Op zondag 13 april 2014 00:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die zou ik nu niet direct als chick bestempelen.
Is ze een beetje te doen? Heb je haar al gepenetreerd? Paste je gigantische pener wel?quote:
Het is wel goed dat je in ziet dat mooie vrouwen niet voor iemand met jouw looks en gesteldheid is weggelegdquote:Op zondag 13 april 2014 00:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
En zo heeft gelukkig iedereen een andere smaak, right?
Jullie passen wel goed bij elkaar moet ik toegeven.quote:Op zondag 13 april 2014 00:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat een originele reactie, absoluut niet typisch FOK! dit.
Het is een schat van een meid, heel simpel, en ik kan goed met haar praten, dus ja, en waarom zou er met "" gereageerd moeten worden?
Straks word het nog watsta jij dan met je voor lul "
"
Ik heb Brad op de appquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Haha goeden garp. Ik proef het sarcasme. Alsof ook maar één chick met Bradley zou pratem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |