quote:Op maandag 14 april 2014 15:57 schreef SimplyAlex het volgende:
De zender van het gehandicapten-instituut een runkeeper noemen ....
Hier moet je zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 21:00 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het al gezien, Toch leuk FOK! Weet je meteen hoe een mongool over je denkt.
kom maar bij mij uithuilen dushiiquote:Op woensdag 16 april 2014 20:57 schreef shirleyhendrika het volgende:
En zo kom je meteen te weten hoe mensen over je denken. Je bent zelf een domme koe, lul dat je er bent.
Ik weet niet wat met hem is de laatste tijdquote:Op woensdag 16 april 2014 21:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heeft die gek down gekregen of wat?
Whehehehee! Braddie is wel écht diegene die jij kentquote:Op woensdag 16 april 2014 21:07 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
[..]
Ja had ik al gelezen, maar ik krijg de smoes: "Dat ben ik niet."
Wel weer lkkre foto bbyquote:Op woensdag 16 april 2014 21:07 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
[..]
Ja had ik al gelezen, maar ik krijg de smoes: "Dat ben ik niet."
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef shirleyhendrika het volgende:
Ik weet hoe hij is, alleen maar zeiken op andere en niet naar zichzelf kijken
hahaquote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef shirleyhendrika het volgende:
Oh zo is hij irl dus ook.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef shirleyhendrika het volgende:
Dit is FOK! Hier is iedereen een slap aftreksel/afgeleide van braddie. Normaal doen kunnen we niet, ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Wel even gewoon normaal tegen me doen, doe ik ook tegen jou.
Ik geloof dit account wel, zelden de spijker zo hard op zijn kop geslagen zien worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef shirleyhendrika het volgende:
Ja zo is hij irl ook zo, achter je rug om lullen en lief in je bek doen. Niemand moet hem meer.quote:
ditquote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik geloof dit account wel, zelden de spijker zo hard op zijn kop geslagen zien worden.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:01 schreef wickedmen het volgende:
Vuile kk Braddie ik hoop dat je zwaar gemarteld wordt en een langzame dood krijgt.
Met je kk tyfus hoofd kk dikke.
Je pa was zeker weggerend toen jij geboren werd.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ja zo is hij irl ook zo, achter je rug om lullen en lief in je bek doen. Niemand moet hem meer.
Had ie alquote:Op woensdag 16 april 2014 21:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heeft die gek down gekregen of wat?
Af aant kicken misschienquote:Op woensdag 16 april 2014 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet wat met hem is de laatste tijd
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef shirleyhendrika het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ja zo is hij irl ook zo, achter je rug om lullen en lief in je bek doen. Niemand moet hem meer.
quote:
quote:
Helemaal niet.quote:
Ik heb helaas ook geen rijbewijs, en daar ben ik ook niet 100 jaar mee bezig. Maar ik kan wel bewijzen dat ik echt ben hoor hahaquote:Op woensdag 16 april 2014 21:14 schreef Toto69 het volgende:
Maar Shirley heb je bewijs?
Een rijbewijs misschien? Braddie niet.
Dat zou tof zijn, bewijs maar.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ik heb helaas ook geen rijbewijs, en daar ben ik ook niet 100 jaar mee bezig. Maar ik kan wel bewijzen dat ik echt ben hoor haha
picsquote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ik heb helaas ook geen rijbewijs, en daar ben ik ook niet 100 jaar mee bezig. Maar ik kan wel bewijzen dat ik echt ben hoor haha
pics staan gewoon op haar twitteraccountquote:
Ik kan wel iets op me twitter gooien, ik ga namelijk een foto maken ofzoquote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn, bewijs maar.
Je bent hier welkom en zulks.
Ja doe dat maar.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:16 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ik kan wel iets op me twitter gooien, ik ga namelijk een foto maken ofzo
Een tweet met #FOK! daarin vermeld zou het onomstotelijke bewijs leveren.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Brad kom hierheen, Shirley is er ook en ze heeft gehoord dat je haar een domme koe noemt.quote:
Hij is niet online.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Brad kom hierheen, Shirley is er ook en ze heeft gehoord dat je haar een domme koe noemt.
link? die icoontje laadt nietquote:Op woensdag 16 april 2014 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
pics staan gewoon op haar twitteraccount
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |