quote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef shirleyhendrika het volgende:
Ik weet hoe hij is, alleen maar zeiken op andere en niet naar zichzelf kijken
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ja zo is hij irl ook zo, achter je rug om lullen en lief in je bek doen. Niemand moet hem meer.
quote:
quote:
Helemaal niet.quote:
Ik heb helaas ook geen rijbewijs, en daar ben ik ook niet 100 jaar mee bezig. Maar ik kan wel bewijzen dat ik echt ben hoor hahaquote:Op woensdag 16 april 2014 21:14 schreef Toto69 het volgende:
Maar Shirley heb je bewijs?
Een rijbewijs misschien? Braddie niet.
Dat zou tof zijn, bewijs maar.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ik heb helaas ook geen rijbewijs, en daar ben ik ook niet 100 jaar mee bezig. Maar ik kan wel bewijzen dat ik echt ben hoor haha
picsquote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ik heb helaas ook geen rijbewijs, en daar ben ik ook niet 100 jaar mee bezig. Maar ik kan wel bewijzen dat ik echt ben hoor haha
pics staan gewoon op haar twitteraccountquote:
Ik kan wel iets op me twitter gooien, ik ga namelijk een foto maken ofzoquote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn, bewijs maar.
Je bent hier welkom en zulks.
Ja doe dat maar.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:16 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ik kan wel iets op me twitter gooien, ik ga namelijk een foto maken ofzo
Een tweet met #FOK! daarin vermeld zou het onomstotelijke bewijs leveren.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Brad kom hierheen, Shirley is er ook en ze heeft gehoord dat je haar een domme koe noemt.quote:
Hij is niet online.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Brad kom hierheen, Shirley is er ook en ze heeft gehoord dat je haar een domme koe noemt.
link? die icoontje laadt nietquote:Op woensdag 16 april 2014 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
pics staan gewoon op haar twitteraccount
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |