Het is sowieso de bedoeling, om tussendoor de auto op te knappen, dus als ik m`n praktijk niet haal dan is dat natuurlijk super kut, maar ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Logica. Het lijkt ver te zoeken. Straks staat er een koekblik voor je huis, haal je je praktijk examen niet.
Ik heb me heel goed ingelezen. En ik weet dat een Delta of een 156 niet echt goedkoop is in onderhoud (en wegenbelasting) maar met een opa die veel doet qua reparaties en 20+ jaar bij een garage gewerkt heeft zit dat wel goed.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je hebt je goed ingelezen merk ik al. Een Delta is inderdaad een prima beginnersauto. Helemaal niet duur in onderhoud ook.
Ja, want voor 1000 euro koop je niks?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:57 schreef datismijnmening het volgende:
1000 euro voor een auto?![]()
Jij bent vast iemand die graag langs de snelweg op de ANWB wacht
Wil graag een leuk en goed rijdend autotje zodra ik m`n praktijk heb, zodat ik dan in een goed autotje rijd waar al het nodige aan gedaan is.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Schattig, zo iemand die net met theorie begonnen is en meteen al auto's gaat zoeken voor al zijn bij elkaar geschraapte spaargeld..
To be young again....
Wow 2.5 jaar met je autootje doen. Men, wat een goede investering.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, want voor 1000 euro koop je niks?
M`n ma rijd nu al 2,5 jaar lang rond in een Fiat Cinquecento die ze kocht voor 250 euro. Ze heeft er nog nooit mee stil gestaan, alleen komt deze nu naar 2,5 jaar niet meer de APK door(Koppeling begint slecht te worden.. nou, heeft ze toch 2,5 jaar met plezier rond gereden voor 250 euro)
Nee dankje. ook geen Golf, ook geen 3serie, ook geen CRX, ook geen Civic. Ben geen tupperware sjonnie.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:59 schreef Duzzy het volgende:
Zolang je geen VW Polio koopt is het goed
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wow 2.5 jaar met je autootje doen. Men, wat een goede investering..
.
Ok.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:57 schreef rosalinde93 het volgende:
Ik zie jou liever helemaal niet rijden op de weg om eerlijk te zijn.
Jij rijdt liever in een Multipla rond.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee dankje. ook geen Golf, ook geen 3serie, ook geen CRX, ook geen Civic. Ben geen tupperware sjonnie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |