SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in het FUT 14 topic!
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
James kan echt overal spelen, maar het hangt ook van je eigen spel af. Zijn stats zijn echt geniaal goed nu en hij is ook snel genoeg voor wide CAM en sterk genoeg om centraal te spelen. Enige nadeel is die 3* weak foot (voor mij persoonlijk dan..bij linkspoten heb ik daar meer last van dan rechspoten). Naar binnen komen vanaf RCAM lijkt me wel soepel met hem, maar centraal kan dus ook prima..zo allround..quote:Op woensdag 9 april 2014 11:41 schreef Maver24 het volgende:
Welke formatie is het beste voor if mkhytiarian en tif james rodriquez. De eerste heb ik alvast gehaald maar nu nog wachten tot vanavond
Mkh zou ik wel centraal alleen gebruiken en met die stats kan hij op CM ook prima mee.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
It's going down, DS2 is yelling tinder
You better move, you better dance
Let's make a night, you won't remember
C1000 kassameisje is the one, you won't forget
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Whoo-ooo-ooo-ooh, whoo-ooo-ooo-oohquote:Op woensdag 9 april 2014 11:47 schreef Tim86 het volgende:
It's going down, DS2 is yelling tinder
You better move, you better dance
Let's make a night, you won't remember
C1000 kassameisje is the one, you won't forget
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb de 84 versie gehad van james op rm in 352 en dat was echt geniaal. Afstandschoten van hem zijn heel erg goed maar ik ben er nog niet uit welke formatie ik nu moet gaan spelen. 4222 misschien met hun allebei op wide CAMquote:Op woensdag 9 april 2014 11:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
James kan echt overal spelen, maar het hangt ook van je eigen spel af. Zijn stats zijn echt geniaal goed nu en hij is ook snel genoeg voor wide CAM en sterk genoeg om centraal te spelen. Enige nadeel is die 3* weak foot (voor mij persoonlijk dan..bij linkspoten heb ik daar meer last van dan rechspoten). Naar binnen komen vanaf RCAM lijkt me wel soepel met hem, maar centraal kan dus ook prima..zo allround..
Mkh zou ik wel centraal alleen gebruiken en met die stats kan hij op CM ook prima mee.![]()
Mkh lijkt me wat minder fijn in die rol eigenlijk. Paupercrossing, lage sprint speed o.a.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb de 84 versie gehad van james op rm in 352 en dat was echt geniaal. Afstandschoten van hem zijn heel erg goed maar ik ben er nog niet uit welke formatie ik nu moet gaan spelen. 4222 misschien met hun allebei op wide CAMAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hot or Not* maar goed.
Ik was dus een gesprek begonnen en ik was gewoon aan het praten. Toen zei ze dat ik moest ophouden met prsten (maar ik snapte het niet) dus toen vroeg ik wat ze bedoelde. Ze bedoelde praten.
Toen ging ze meteen onaardige dingen zeggen dus toen zei ik wat terug.![]()
Wat zei ze dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hot or Not* maar goed.
Ik was dus een gesprek begonnen en ik was gewoon aan het praten. Toen zei ze dat ik moest ophouden met prsten (maar ik snapte het niet) dus toen vroeg ik wat ze bedoelde. Ze bedoelde praten.
Toen ging ze meteen onaardige dingen zeggen dus toen zei ik wat terug.
Dit is wel een kleine anti-climax.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Screenshots aubquote:Op woensdag 9 april 2014 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hot or Not* maar goed.
Toen ging ze meteen onaardige dingen zeggen dus toen zei ik wat terug.![]()
Je hebt gewoon de verkeerde getroffen DS2. Trek het je niet aan, het is gewoon een hoerig kutwijf.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hot or Not* maar goed.
Toen ging ze meteen onaardige dingen zeggen dus toen zei ik wat terug.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zeker weer zo'n snol zonder boerka.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de verkeerde getroffen DS2. Trek het je niet aan, het is gewoon een hoerig kutwijf.
ja klopt. Hij is meer voor een centrale rolquote:Op woensdag 9 april 2014 11:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mkh lijkt me wat minder fijn in die rol eigenlijk. Paupercrossing, lage sprint speed o.a.
Heb jij een idee wat voor team ik zou moeten maken. Misschien Falcao erbij betrekken?![]()
Ze zei ben je dom ofzo maar ze maakte zelf een fout en ik wist niet wat ze bedoelde.
Toen moest ik mijn mond houden dus ik zei dat ze zelf een grote mond heeft en toen heb ik het gesprek verwijderd. Nu heb ik -1 connecties.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 11:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja klopt. Hij is meer voor een centrale rol
Heb jij een idee wat voor team ik zou moeten maken. Misschien Falcao erbij betrekken?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Monaco heeft naast Falcao maar weinig goede compensatiespelers. Moutinho evt maar dat schiet ook niet op hier. Dus je zit al snel aan Falcao'tje vast.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:57 schreef DutchSL het volgende:
Adriaantje Ramos kan ook nog als bindmiddelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 9 april 2014 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze zei ben je dom ofzo maar ze maakte zelf een fout en ik wist niet wat ze bedoelde.
Toen moest ik mijn mond houden dus ik zei dat ze zelf een grote mond heeft en toen heb ik het gesprek verwijderd. Nu heb ik -1 connecties.![]()
Had je een spelfout gecorrigeerd ofzo ?![]()
![]()
inderdaad. waarom zei ze ineens dat je moest stoppen met praten?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Laat je niet kisten vent.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toen moest ik mijn mond houden dus ik zei dat ze zelf een grote mond heeft en toen heb ik het gesprek verwijderd. Nu heb ik -1 connecties.
Dit is ook niet het type waar jij naar op zoek bent. Je bent beter af zonder haar. Je moet een heel lief meisje hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gaat lekker zo..Skype, Whatsapp, nu dit..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat je niet kisten vent.
Dit is ook niet het type waar jij naar op zoek bent. Je bent beter af zonder haar. Je moet een heel lief meisje hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo groot is het verschil niet tussen fappen op Monster of fappen op een monster toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lolquote:Op woensdag 9 april 2014 12:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo groot is het verschil niet tussen fappen op Monster of fappen op een monster toch?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Awwwwww DS2, is het echt zo gegaan?
Gedist worden omdat je niet snapt dat prsten praten betekent
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
fypquote:Op woensdag 9 april 2014 12:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo groot is het verschil niet tussen fappen op Monster of je laten fappen door een monster toch?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja. Ik zei dat ik niet snapte wat ze bedoelde.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Had je een spelfout gecorrigeerd ofzo ?
Net kreeg ik nog nieuwe berichten maar die kan ik nu niet zien.![]()
Ho ho!quote:Op woensdag 9 april 2014 12:02 schreef el-blanchito het volgende:
Awwwwww DS2, is het echt zo gegaan?
Gedist worden omdat je niet snapt dat prsten praten betekent
DS2 is niet gedist![]()
Hij is er gewoon bij een nadere kennismaking achtergekomen dat ze niet bij elkaar pasten.
Prsten had namelijk ook kunnen staan voor parasiteren, ofzoiets.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of pesten.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ho ho!
DS2 is niet gedist![]()
Hij is er gewoon bij een nadere kennismaking achtergekomen dat ze niet bij elkaar pasten.
Prsten had namelijk ook kunnen staan voor parasiteren, ofzoiets.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sorry DS2quote:Op woensdag 9 april 2014 12:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ho ho!
DS2 is niet gedist![]()
Prsten had namelijk ook kunnen staan voor parasiteren, ofzoiets.
Door naar de volgende
proesten of proostenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan heb je je mongolfilter ingeschakeld staan.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Is iets anders dan ik had verwacht.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je je mongolfilter ingeschakeld staan.
[ afbeelding ]
Heb jij je foto al veranderd in diegene die ik gisteren had gepost?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht ook pesten. Vanaf het begin was ze toch al niet geinteresseerd dus misschien had ze verkeerd gedrukt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht ook pesten. Vanaf het begin was ze toch al niet geinteresseerd dus misschien had ze verkeerd gedrukt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eigenlijk is dit niks voor mij want ik weet niet wat ik moet zeggen.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:06 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Sorry DS2
Door naar de volgende![]()
Dan is hot or not juist ideaal, je hebt alle tijd om te bedenken wat je terug gaat zeggen.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit niks voor mij want ik weet niet wat ik moet zeggen.![]()
![]()
Dat is toch geen reden om op te geven hè DS2.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit niks voor mij want ik weet niet wat ik moet zeggen.![]()
Dan ben je toch medeplichtig?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat klopt, maar het zou wel weer zielig zijn ofzo..quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ze zei niet eens hoi in het begin.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:25 schreef Freire het volgende:
[..]
Dan is hot or not juist ideaal, je hebt alle tijd om te bedenken wat je terug gaat zeggen.![]()
geef haar een cakequote:Op woensdag 9 april 2014 12:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze zei niet eens hoi in het begin.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien had ze wel spijtquote:Op woensdag 9 april 2014 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan nu niks meer zeggen omdat ik het gesprek heb verwijderd.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
GVD ik zag in het begin heel wat anders.quote:
Moet ik weer hieraan denkenquote:Op woensdag 9 april 2014 12:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
GVD ik zag in het begin heel wat anders.
My word! You're a tripod.
What do you feed that thing? It's like a baby's arm holding an apple.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Streep eronder, snel vergeten en door naar een nieuw slachtofferquote:Op woensdag 9 april 2014 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het kan me niks schelen wat ze nu zegt. Ze maakt al geen goede indruk door zo te reageren.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit idd. Er zijn duizenden vrouwen! Tenzij je nu al echt verliefd bent op die ene (quote:Op woensdag 9 april 2014 12:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Streep eronder, snel vergeten en door naar een nieuw slachtoffer) gewoon doorgaan naar de volgende
Jullie steunen hem allemaal wel goed enzo, maar ik denk dat dat niet helpt. Er moet een ander inzicht komen en dat komt er niet door het huidige beleid te steunen en goed te keuren.![]()
Duizenden? Ik meen laatst ergens gelezen te hebben dat er miljarden zjin hoor...quote:Op woensdag 9 april 2014 12:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dit idd. Er zijn duizenden vrouwen! Tenzij je nu al echt verliefd bent op die ene () gewoon doorgaan naar de volgende
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is nog niet bewezen dat het huidige beleid structureel faalt. Doemdenker dat je bent.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:55 schreef Kamikazie het volgende:
Jullie steunen hem allemaal wel goed enzo, maar ik denk dat dat niet helpt. Er moet een ander inzicht komen en dat komt er niet door het huidige beleid te steunen en goed te keuren.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
vallen er een hele boel af omdat ze niet voldoen aan criteria.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Duizenden? Ik meen laatst ergens gelezen te hebben dat er miljarden zjin hoor...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan nog, in principe zijn er miljarden vrouwen.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vallen er een hele boel af omdat ze niet voldoen aan criteria.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik bepaal bij deze dat dat wel zo is.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is nog niet bewezen dat het huidige beleid structureel faalt. Doemdenker dat je bent.![]()
Ik bepaal bij deze dat jij er de ballen verstand van hebt.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik bepaal bij deze dat dat wel zo is.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zeg jijquote:Op woensdag 9 april 2014 12:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bepaal bij deze dat jij er de ballen verstand van hebt.
Wanneer heb jij voor het laatst poging tot versieren gedaan haha?![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vallen er een hele boel af omdat ze niet voldoen aan criteria.
Pace chemstyles op 85+ pace?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vallen er een hele boel af omdat ze niet voldoen aan criteria.![]()
Ik vind nog steeds dat DS2 voor die chick uit de GAM SC moet gaan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Huntertjes, Hawkjes, Shadows en Catalystjes vallen af.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zij speelt trouwens ook JJ2.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind nog steeds dat DS2 voor die chick uit de GAM SC moet gaan.
Dat zal nu zo'n 12 jaar geleden zijn. Maar je moet nu niet gaan doen om dingen in die tijd zo zijn veranderd. Vrouwen blijven vrouwen, mannen blijven mannen.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeg jij
Wanneer heb jij voor het laatst poging tot versieren gedaan haha?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar dat was mijn enige match tot nu toe en ik heb al heel wat geliked.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dit idd. Er zijn duizenden vrouwen! Tenzij je nu al echt verliefd bent op die ene () gewoon doorgaan naar de volgende
![]()
12 jaar geleden waren de breezersletjes nog niet eens uitgevondenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zal nu zo'n 12 jaar geleden zijn. Maar je moet nu niet gaan doen om dingen in die tijd zo zijn veranderd. Vrouwen blijven vrouwen, mannen blijven mannen.![]()
![]()
huuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Meer likken, minder liken.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar dat was mijn enige match tot nu toe en ik heb al heel wat geliked.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat welquote:Op woensdag 9 april 2014 13:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
12 jaar geleden waren de breezersletjes nog niet eens uitgevonden
Waren zelfs hun hoogtijdagen. Maar tinderdaten heeft die jongen natuurlijk geen verstand van
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien Bayern -1.5. Verder kijk ik het wel ff aan tijdens de wedstrijd.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga jij vanavond nog inzetten op iets?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Desalniettemin heeft POTS wel het meeste succes gehad op het gebied van scouting, hij heeft er een gevonden die ook echt bij zijn cultuur en zijn gemoedelijkheid past. Dus we moeten hem op dat gebied wel serieus nemen.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat wel
Waren zelfs hun hoogtijdagen. Maar tinderdaten heeft die jongen natuurlijk geen verstand van![]()
Hij doelt op het oefenen van cunnilingus.quote:
Ik zou jou adviseren om een snee in een warme ham te snijden en die te gaan likken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ofquote:Op woensdag 9 april 2014 13:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij doelt op het oefenen van cunnilingus.
Ik zou jou adviseren om een snee in een warme ham te snijden en die te gaan likken.
koop een watermeloenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Watermeloen met worst en rijst. Kan gewoon.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Watermeloen met worst en rijst. Kan gewoon.![]()
![]()
Beetje kut voor mensen die echt op hun werk zitten(POTS waarschijnlijk)
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Beetje kut voor mensen die echt op hun werk zitten(POTS waarschijnlijk)
Sorry mannen. We moeten niet MrvoneruitgeTrapzdoordebaaZ hebben natuurlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat had ik ook wel begrepen maar ik snapte de context niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij doelt op het oefenen van cunnilingus.
Ik zou jou adviseren om een snee in een warme ham te snijden en die te gaan likken.![]()
Ik weet niet waarom maar ik vind helemaal moooiquote:Op woensdag 9 april 2014 13:10 schreef Tim86 het volgende:
Sorry mannen. We moeten niet MrvoneruitgeTrapzdoordebaaZ hebben natuurlijk.![]()
![]()
Dan moet je ook nadenken godverdomme.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel begrepen maar ik snapte de context niet.![]()
Ach DS, zo moeilijk is het allemaal niet.
Vraag gewoon aan die vrouwen, wat ze doen, of ze hobby's hebben, talenten, werk weetikhetwat. Stel gewoon wat open vragen en reageer daar dan leuk op
Laat de vrouwen maar praten, ze doen niks liever
Ben jij hem toevallig?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:15 schreef el-blanchito het volgende:
Vraag gewoon aan die vrouwen, wat ze doen, of ze hobby's hebben, talenten, werk weetikhetwat. Stel gewoon wat open vragen en reageer daar dan leuk op
Toevallig wel, hoezo?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben jij hem toevallig?
[ afbeelding ]i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dat is wel waar maar die match die ik had vond dat dus blijkbaar niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:15 schreef el-blanchito het volgende:
Nu maar wachten op de volgende match (dat duurt wel een paar weken)![]()
Je maakt het ons wel erg makkelijk zoquote:Op woensdag 9 april 2014 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar die match die ik had vond dat dus blijkbaar niet.
Nu maar wachten op de volgende match (dat duurt wel een paar weken)![]()
![]()
Kan ook gewoon via whatsapp ofzo, of met je buurmeisje. Niet zo negatiefquote:Op woensdag 9 april 2014 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar die match die ik had vond dat dus blijkbaar niet.
Nu maar wachten op de volgende match (dat duurt wel een paar weken)i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Die was toen bij Tosh.Oquote:Op woensdag 9 april 2014 13:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben jij hem toevallig?
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:20 schreef el-blanchito het volgende:
Zijn er al suggesties voor het TOTW?![]()
![]()
zal wel 99 aggression hebbenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Destro gaat wel een leuke SIF worden zijn eerste IF was briljantAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Diezelfde wedstrijd sloeg hij zijn tegenstander voor zijn bek. Enige die het niet zag was de scheids. Dikke schorsing nu.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want?Merk je daar overigens iets van ingame? Ik let daar eigenlijk nooit op
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sja dat is niet zo slimquote:Op woensdag 9 april 2014 13:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diezelfde wedstrijd sloeg hij zijn tegenstander voor zijn bek. Enige die het niet zag was de scheids. Dikke schorsing nu.
Jij ooit verschil gemerkt in spelers met lage en hoge agression?![]()
Adrian Ramos naar Borussia Dortmund
http://www.bvb.de/News/Ue(...)lt-im-Sommer-zum-BVBAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet echt. Let er nooit op eigenlijk. Schijnt dat ze dan wat eerder een auto tackle etc doenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja dat is niet zo slim
Jij ooit verschil gemerkt in spelers met lage en hoge agression?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat wist ik niet. Thanksquote:Op woensdag 9 april 2014 13:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet echt. Let er nooit op eigenlijk. Schijnt dat ze dan wat eerder een auto tackle etc doen![]()
![]()
In FUT hadden ze die Camacho gewoon +20 shooting ofzo gegeven. Nu scoort hij 4 goals in korte tijd en alsnog maar een kleine plichtmatige +3 shooting.![]()
Ik kijk wel erg uit naar TIF James. Wat een statd heeft hij zeg. Heb 500k voor hem apart gelegd. Moet meer dan genoeg zijn denk ik![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ben bang dat Litmanen toch gelijk heeft.![]()
Jezus..
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De bronzes hebben tenminste echt een shooting boost.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:37 schreef DutchSL het volgende:
In FUT hadden ze die Camacho gewoon +20 shooting ofzo gegeven. Nu scoort hij 4 goals in korte tijd en alsnog maar een kleine plichtmatige +3 shooting.![]()
Die Ayew die IF gaat zijn heb ik deze week al 5x in een pakje gehad. Zal je zien dat dat nu niet gebeurd komende week![]()
Nu is alles zo standaard, maakt niet uit wat ze IRL doen, alles zit in een vast sjabloon.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De bronzes hebben tenminste echt een shooting boost.
Vroeger had je dit soort bazen IF's die hun geld waard waren
Een paar punten echt beter maken en sommigen ongemoeid laten ipv alles een heel klein beetje beter.
Nu is een gold IF eigenlijk alleen maar bij een positieverandering écht de moeite waard.![]()
ze kunnen hun eigen stad niet eens goed schrijvenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het publiek uit Amsterdam is wel van een hoger niveau. (![]()
)
![]()
Wat je nu post is al anderhalf jaar gaande hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nu is alles zo standaard, maakt niet uit wat ze IRL doen, alles zit in een vast sjabloon.
Vroeger had je dit soort bazen IF's die hun geld waard waren
[ afbeelding ]
Een paar punten echt beter maken en sommigen ongemoeid laten ipv alles een heel klein beetje beter.
Nu is een gold IF eigenlijk alleen maar bij een positieverandering écht de moeite waard.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 @ 12:56 schreef BlackQuasarHole het volgende:
Eerste schooldag in Amsterdam West.
Een docent leest de namen van de leerlingen op:
"Mustafa El EKH Zeri"
"Aanwezig"
"Achmed El Cabul"
"Aanwezig"
"Kadir Sel Ohlmi"
"Aanwezig"
"Mohammed End Ahrha"
"Aanwezig"
"Mi Cha El Mey Er"
.. Stilte in de klas ...
"Mi Cha El Mey Er"
.. Stilte in de klas ...
"Voor de laatste keer: Mi Cha El Mey Er"
Achter in de klas staat een jongen op en zegt:
"Ik denk DAT u mij bedoeld, maar mijn naam wordt als MICHAEL MEIJER Uitgesproken ..."
Geweldige stad...
Voetbalzone reactiesquote:Op woensdag 9 april 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben bang dat Litmanen toch gelijk heeft.![]()
Jezus..
Overigens vind ik Feyenoord supporters niet echt dom![]()
Klagen over pace en crosses al vier jaar, dat blijft men ook gewoon doen.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat je nu post is al anderhalf jaar gaande hoor.![]()
Voetbalzone sowieso
Mensen die slim proberen te doen terwijl het eigenlijk domme paupers zijn die op de wereld zijn gezet om mijn kont af te vegen.![]()
Het is trouwens FR12.nl.
Leuk vermaak door die reactiesRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je bereikt er alleen zo weinig mee.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Klagen over pace en crosses al vier jaar, dat blijft men ook gewoon doen.
Al kun je op wefut trouwens genoeg stat boosts zien bij IF's. Bij Sneijder (de eerste de beste die ik nu bekeek) een aantal van +8 en +9. Zou niet blindstaren op de stats op de kaart.![]()
Wij hadden destijds MSN. Ik geloof niet dat er heel veel verschil zitten tussen die tweequote:Op woensdag 9 april 2014 13:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat wel
Waren zelfs hun hoogtijdagen. Maar tinderdaten heeft die jongen natuurlijk geen verstand van
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat komt ook omdat het H2H stats zijn, de chemboost moet je er nog van af denken.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bereikt er alleen zo weinig mee.
Al kun je op wefut trouwens genoeg stat boosts zien bij IF's. Bij Sneijder (de eerste de beste die ik nu bekeek) een aantal van +8 en +9. Zou niet blindstaren op de stats op de kaart.![]()
Op Ajax.netwerk zitten ook pareltjesquote:Op woensdag 9 april 2014 13:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is trouwens FR12.nl.
Leuk vermaak door die reacties![]()
Zon stuk tekst typen onder een nieuwsbericht dat over de grasmat van atletico madrid gaatquote:Wie zegt dat ik fan ben van Madrid? Helemaal niet zelfs. Realgiel is bedoeld als Koninggiel, lang geleden toen ik dat als puber nog grappig vond.
Ik zeg dat ik fan ben van het voetbal van Barcelona alleen dat aspect vind ik verschrikkelijk irritant. Moet je dat dan als fan, uit een soort blinde adoratie, maar goed praten?
Daarnaast heb ik één club, ADO Den Haag. Internationaal heb ik voorkeuren en sympathieën voor verschillende clubs en die kunnen wisselen als sommige spelers vertrekken of het spel minder wordt. Dat lijkt mij niet heel raar. Wat ik wel raar vind is dat als je een sympathie hebt voor een club dat je dan ook maar meteen een hekel moet hebben aan de aartsrivaal. Dat is meestal historisch en plaatselijk zo ontstaan en daar heb je als buitenstaander weinig mee te maken. In Engeland heb ik een voorkeur voor Arsenal, maar mij lijkt het tegelijkertijd heel leuk als Van Gaal naar de Spurs gaat en het daar goed doet. Om als Nederlandse Arsenal 'fan' een hekel te hebben aan de Spurs vind ik wannabe gedrag.
Edit:
Als Hagenees voel ik de rivaliteit met Ajax, Feyenoord en Utrecht. Omdat je fans van die clubs hier in de regio het vaakst tegen komt en omdat het Den Haag tegen Amsterdam en Rotterdam is. De nabijheid van die andere fans maakt de rivaliteit leuk. De anderen kunnen uitlachen als je wint en de angst dat die anderen bij verlies het je even komen inwrijven. Een Ajax fan uit Bovenkarspel die een hekel heeft aan Ado, daar snap ik dan weer niks van. Rivaliteit is alleen iets voor de fans uit de stad zelf, niet voor successupporters.
Dan ben je echt niet helemaal gezond hoor![]()
![]()
ICQ was pas een bazenprogrammaquote:Op woensdag 9 april 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij hadden destijds MSN. Ik geloof niet dat er heel veel verschil zitten tussen die tweemaar toen ging iedereen op MSN en moest je noodgedwongen wel mee
![]()
![]()
Weet jij nog jouw ICQ nummer?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
ICQ was pas een bazenprogrammamaar toen ging iedereen op MSN en moest je noodgedwongen wel mee
Uhhhh, oke, jij hebt er een levensstudie van gemaakt, dus ik geloof je.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat het H2H stats zijn, de chemboost moet je er nog van af denken.![]()
MSNquote:Op woensdag 9 april 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij hadden destijds MSN. Ik geloof niet dat er heel veel verschil zitten tussen die twee. Ik had toen ooit een sletje op MSN en die vond mij leuk ofzo, ik kende haar helemaal niet eens, maar toch liet ze best vaak haar tetten zien voor de cam
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
MSN. Ik had toen ooit een sletje op MSN en die vond mij leuk ofzo, ik kende haar helemaal niet eens, maar toch liet ze best vaak haar tetten zien voor de cam
![]()
![]()
Ik heb ook zon chick gehad, Kiki heette ze.... had ik geregeld op een AB hockeyfeest en die deed ook altijd cam aan en lekker geile praatjes enzo
Goeien handel was dat jongen.![]()
Ik had op ICQ een chick uit Australië die gewoon met de random functie mij had gevonden, talloze gesprekken mee gevoerd.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
MSN. Ik had toen ooit een sletje op MSN en die vond mij leuk ofzo, ik kende haar helemaal niet eens, maar toch liet ze best vaak haar tetten zien voor de cam
Echt spijt van dat ik dat contact heb laten verwateren
edit. damn wat ben ik oud, dat was nog voor de OS in Sydney, want daar was ze vrijwilligster
[ Bericht 4% gewijzigd door DutchSL op 09-04-2014 14:09:15 ]![]()
Chatroulette/Omegle/zoiets, is dat niet iets voor jou DS2?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Een AutoBuyer-hockeyfeest?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook zon chick gehad, Kiki heette ze.... had ik geregeld op een AB hockeyfeest en die deed ook altijd cam aan en lekker geile praatjes enzo
Goeien handel was dat jongen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja lekker dikke kerels kijkenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:14 schreef el-blanchito het volgende:
Chatroulette/Omegle/zoiets, is dat niet iets voor jou DS2?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vroeg je toen ook of ze haar tetten wou laten zien nadat jij die van jouw liet zien?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Goeien handel was dat jongen.![]()
gewoon zeggen dikke pik voor jou.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, fucking mooiquote:Nee ik zei altijd dat mijn cam kapot wasquote:Op woensdag 9 april 2014 14:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Vroeg je toen ook of ze haar tetten wou laten zien nadat jij die van jouw liet zien?![]()
![]()
En zo zie dus maar, lieve kijkbuiskinderen. Alles blijft uiteindelijk bij het oude, alleen de middelen veranderen enigszins.
De meisjes zijn nog even gewillig als vroeger, en het kan dus niet zo zijn dat DS2 daarvan verstoken blijft. Erachteraan dus![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jezus, wat gaat het switchen van player hier de laatste tijd kut. Heeft EA daar iets aan gedaan ofwat?
Eto'o maar eens gekocht voor naast Benteke. Negredo en Torres waren geen goede combi's samen met Benteke.![]()
Dat zou best kunnen maar dan moeten ze me nog wel vinden.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En zo zie dus maar, lieve kijkbuiskinderen. Alles blijft uiteindelijk bij het oude, alleen de middelen veranderen enigszins.
De meisjes zijn nog even gewillig als vroeger, en het kan dus niet zo zijn dat DS2 daarvan verstoken blijft. Erachteraan dus![]()
![]()
![]()
En anders kunnen we hem nog altijd opgeven voor bepaalde programma's.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
![]()
![]()
Iedereen kan hier natuurlijk wel stoer doen, maar ik heb ook wat avondjes gesleten aan mijn zoektocht naar het juiste meisje. Je moet niet zo snel gaan opgeven. Wanhoop is voor mensen als in From Russia with Love.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen maar dan moeten ze me nog wel vinden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
En anders kunnen we hem nog altijd opgeven voor bepaalde programma's.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, en iemand wilde mij opgeven voor So you think you can dance. Zolang je zelf nog helder genoeg van geest bent om dit soort dingen te weigeren, is er niets aan het handjequote:Op woensdag 9 april 2014 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand wilde me serieus opgeven voor Undateables.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zie het als auto's
eerst beoordeel je het op uiterlijk en eigenschappen.
als dat voldoet ga je een testritje maken.
Bevalt hij niet begin je weer bij 1.
Bevalt hij wel koop je hem.
Blijkt hij uiteindelijk toch mankementen te hebben doe je hem van de hand, en begin je weer bij 1
met vrouwen is het niet anders.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wacht maar jongen. Nu voelt het nog of je achteraan staat, maar over een jaar of 15 hoef jij geen partner-en/of kinderalimentatie te betalen. Tenminste, als je deze lijn voortzetquote:Op woensdag 9 april 2014 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen maar dan moeten ze me nog wel vinden.![]()
![]()
En geen branderig gevoel tijdens het plassen!quote:Op woensdag 9 april 2014 14:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wacht maar jongen. Nu voelt het nog of je achteraan staat, maar over een jaar of 15 hoef jij geen partner-en/of kinderalimentatie te betalen. Tenminste, als je deze lijn voortzet🍆![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:39 schreef Johnbon het volgende:
[..]
En geen branderig gevoel tijdens het plassen!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
geen halve zakken doritos en halve blikjes monster die je af hoeft te staan.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:39 schreef Johnbon het volgende:
[..]
En geen branderig gevoel tijdens het plassen!Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geen gezeur op je gsm ookquote:Op woensdag 9 april 2014 14:39 schreef Johnbon het volgende:
[..]
En geen branderig gevoel tijdens het plassen!Of stress tijdens ruzies over een verjaardagsfeest van een flauwe oom of tante aan haar kant
![]()
![]()
je kan het huishouden doen wanneer jij denk dat het nodig is.
je hoeft niet altijd weer iets in het interieur te veranderen.
Xbox kan aan wanneer je wilt
hoeft nooit GTST te kijken.
jezus wat een mooi leven.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als je geluk hebt een vrouw te treffen die alleen maar GTST volgtquote:Op woensdag 9 april 2014 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
jezus wat een mooi leven.Beter gewoon single zijn en een beetje daten/scharrelen. Dan krijg je hooguit alleen wat boze berichtjes als je er mee stopt, en geen rechtsgang.
![]()
je moet alleen zelf kokenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je geluk hebt een vrouw te treffen die alleen maar GTST volgtBeter gewoon single zijn en een beetje daten/scharrelen. Dan krijg je hooguit alleen wat boze berichtjes als je er mee stopt, en geen rechtsgang.
klote werk.
#FreeTrapz![]()
Als je heel vroeg begint, en vroeg thuis bent moet je ook koken als je partner gewoon om half 7 thuis isquote:Op woensdag 9 april 2014 14:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je moet alleen zelf kokenklote werk.
(in mijn geval dan)
Maar gezond eten is wel wat lastiger als je alleen bent inderdaad.![]()
Dan hebben ze wel cameras met breedhoeklenzen nodig voor zijn grote puddingbuks.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik bel nu een advocaat. Ik wil een scheidingquote:Op woensdag 9 april 2014 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
jezus wat een mooi leven.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Volgens mij heeft niemand het hier gehad over de dwangmatige neiging om alles, maar dan ook werkelijk alles, te bediscussieren.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:52 schreef DutchSL het volgende:
Basically raden jullie hem nu aan om als mij te worden, lijkt me geen goed idee.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat ben je negatief over jezelf de laatste tijd, ouwe reus. Gaat het wel goed?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:52 schreef DutchSL het volgende:
Basically raden jullie hem nu aan om als mij te worden, lijkt me geen goed idee.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand het hier gehad over de dwangmatige neiging om alles, maar dan ook werkelijk alles, te bediscussieren.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij bent al het point of no return gepasseerd. Alimentatie voor het kind, wellicht voor je partner bij een scheiding. En iets met een koophuisquote:Op woensdag 9 april 2014 14:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bel nu een advocaat. Ik wil een scheiding![]()
![]()
Uren op Chatroulette op zoek naar een meisje die jou vervolgens weer skipt
En bedanktquote:Op woensdag 9 april 2014 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij bent al het point of no return gepasseerd. Alimentatie voor het kind, wellicht voor je partner bij een scheiding. En iets met een koophuis
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
...waarmee eens te meer is bewezen dat vrouwen helemaal niet op zoek zijn naar een tampeloeris zo groot als die van Bony.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:55 schreef el-blanchito het volgende:
Uren op Chatroulette op zoek naar een meisje die jou vervolgens weer skiptNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat scheelt me inderdaad weer een declaratie van 3 uur met uurtarief van 300 euroquote:Op woensdag 9 april 2014 14:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, beter dat je het nu hoort dan van een advocaat over 3 maanden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ook dat. Voordeel is wel dat je voor je pensioen klaar bent met de kinderalimentatie. Afijn. Wat ik wilde zeggen: DS, wanhoop niet. En als je maagdelijkheid je in de weg zit, ga dan gewoon naar de hoeren. En neem er gelijk 2. Gelijk beginnen met een trioquote:Op woensdag 9 april 2014 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat scheelt me inderdaad weer een declaratie van 3 uur met uurtarief van 300 euro![]()
![]()
Allemaal 5 euro inleggen en dan kunnen er mooie dingen gebeuren. Jammer dat DS2 net jarig is geweest![]()
![]()
je zal het voortaan moeten hebben van vrijgezellenfeestjes, jaarlijkse vrienden uitjes en wie weet mag je misschien nog een keer te stappen mag.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat scheelt me inderdaad weer een declaratie van 3 uur met uurtarief van 300 euro
natuurlijk hopende dat ze niet zwanger is want dan mag je zeker niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is ook onzinquote:Op woensdag 9 april 2014 15:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zal het voortaan moeten hebben van vrijgezellenfeestjes, jaarlijkse vrienden uitjes en wie weet mag je misschien nog een keer te stappen mag.
natuurlijk hopende dat ze niet zwanger is want dan mag je zeker niet.
Holy fuck.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat redden we niet met 5 euro p.p. vrees ik
[ afbeelding ]
Dan maar een opblaasbaar schaap.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Deze jongen heeft gewoon zijn uitstapjes hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 15:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zal het voortaan moeten hebben van vrijgezellenfeestjes, jaarlijkse vrienden uitjes en wie weet mag je misschien nog een keer te stappen mag.
natuurlijk hopende dat ze niet zwanger is want dan mag je zeker niet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toevallig net een Schøne verkocht:quote:Op woensdag 9 april 2014 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon een hoer met een schon pakske dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon een hoer met een schon pakske dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nice.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:17 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat ook helemaal nergens meer overOver 5 jaar kunnen ze praten en heb je geen vrouw nodig. Gewoon een pop met een uitknop
Dat is nog maar afwachten. Ik ken namelijk nog geen pop die lekker voor me kooktquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Uit eten gaan met je pop.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten. Ik ken namelijk nog geen pop die lekker voor me kookt
Bij de meeste vrouwen die ik ken ben ik ook niet bijster onder de indruk. Ze verneuken tegenwoordig veel te veel tijd aan opleiding, werk en het vormen van een eigen mening en dat proef je in het eten. Niet echt de bedoeling. Emancipatie is allemaal leuk en aardig, tot je het gaat proeven. Dan houdt het gewoon op. Als je je hond net vrij rond laat lopen en hij gaat peuters dryhumpen dan gaat hij ook voortaan weer terug aan de lijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten. Ik ken namelijk nog geen pop die lekker voor me kooktAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ze hebben dan wel weer altijd zin in triootjes. ze zullen nooit klagen dat er een 2e vrouw is.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten. Ik ken namelijk nog geen pop die lekker voor me kooktPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij de meeste vrouwen die ik ken ben ik ook niet bijster onder de indruk. Ze verneuken tegenwoordig veel te veel tijd aan opleiding, werk en het vormen van een eigen mening en dat proef je in het eten. Niet echt de bedoeling. Emancipatie is allemaal leuk en aardig, tot je het gaat proeven. Dan houdt het gewoon op. Als je je hond net vrij rond laat lopen en hij gaat peuters dryhumpen dan gaat hij ook voortaan weer terug aan de lijn.![]()
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
[..]
Bij de meeste vrouwen die ik ken ben ik ook niet bijster onder de indruk. Ze verneuken tegenwoordig veel te veel tijd aan opleiding, werk en het vormen van een eigen mening en dat proef je in het eten. Niet echt de bedoeling. Emancipatie is allemaal leuk en aardig, tot je het gaat proeven. Dan houdt het gewoon op. Als je je hond net vrij rond laat lopen en hij gaat peuters dryhumpen dan gaat hij ook voortaan weer terug aan de lijn.![]()
![]()
![]()
Iemand die vanavond rond 7uur een Cup potje wil doen? Zhano of Suarez?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Twee IF X te koop staan. Beide basic chem. De ene voor 13,5-14k bin. De ander voor 12k-12,5k bin. De eerste verkoop ik, de tweede staat nog steeds te shinen @ auctions.
EA helden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe kopen jullie trouwens spelers, in deze tijden dat de BIN functies het niet meer doen? Via open bids? Of op de console?![]()
even kijken of ik dan al thuis ben, maar moet kunnen denk ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:41 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand die vanavond rond 7uur een Cup potje wil doen? Zhano of Suarez?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
#nietquote:Op woensdag 9 april 2014 15:42 schreef Toefjes het volgende:
Hoe kopen jullie trouwens spelers, in deze tijden dat de BIN functies het niet meer doen? Via open bids? Of op de console?
#laatEAmaarbarsten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mijn ervaring is dat de app op mijn telefoon nog het beste werkt, daar wil mijn zoekopdracht nog wel eens werkenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:42 schreef Toefjes het volgende:
Hoe kopen jullie trouwens spelers, in deze tijden dat de BIN functies het niet meer doen? Via open bids? Of op de console?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, ik heb nu die Robben. En Reus. Maar ik word al verdrietig als ik bedenk dat ik een UP Alaba moet gaan zoeken tussen de normalequote:![]()
Klinkt niet echt hoopvolquote:Op woensdag 9 april 2014 15:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de app op mijn telefoon nog het beste werkt, daar wil mijn zoekopdracht nog wel eens werken![]()
![]()
Dat is het ook niet. Ik heb me verenigd met het idee dat ik dus waarschijnlijk een paar k teveel besteed bij aankopen. Dat doen andere spelers dus ook als ze mijn rotzooi kopenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
[..]
Bij de meeste vrouwen die ik ken ben ik ook niet bijster onder de indruk. Ze verneuken tegenwoordig veel te veel tijd aan opleiding, werk en het vormen van een eigen mening en dat proef je in het eten. Niet echt de bedoeling. Emancipatie is allemaal leuk en aardig, tot je het gaat proeven. Dan houdt het gewoon op. Als je je hond net vrij rond laat lopen en hij gaat peuters dryhumpen dan gaat hij ook voortaan weer terug aan de lijn.
Feyenoord Rotterdam![]()
Que suertequote:Op woensdag 9 april 2014 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
even kijken of ik dan al thuis ben, maar moet kunnen denk ik.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dat is dan wel weer waar. Wil nog een keer met de voorhoede : Reus - Lewa - Robben gespeeld hebbenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Ik heb me verenigd met het idee dat ik dus waarschijnlijk een paar k teveel besteed bij aankopen. Dat doen andere spelers dus ook als ze mijn rotzooi kopen![]()
![]()
nou in t nederlands graag,quote:
die Marokkanen gaan maar terug naar Istanbul
#FreeTrapz![]()
Ben aan het twijfelen om SIF Kaka op CF te zetten in een 4-3-3 (5) maar zijn heading is wel heel matig![]()
Misschien drijf ik dan weer een beetje over, maar dan als je dan toch zo bezig bent, zou ik er Ribery ook bij willen hebbenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar. Wil nog een keer met de voorhoede : Reus - Lewa - Robben gespeeld hebben
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
blanchito heeft motherfucking seedorf op die plek en speelt alles en iedereen van de matquote:Op woensdag 9 april 2014 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben aan het twijfelen om SIF Kaka op CF te zetten in een 4-3-3 (5) maar zijn heading is wel heel matig
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb er Jovetic en Benzema en ik vind het toch wel heel fijn dat die beide een beetje kopsterk zijn. Misschien Kaka toch maar gewoon proberenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
blanchito heeft motherfucking seedorf op die plek en speelt alles en iedereen van de mat![]()
Blanchito is natuurlijk wel een uber-baas.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
blanchito heeft motherfucking seedorf op die plek en speelt alles en iedereen van de matRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tsja. Het is net hoe je ermee omgaat..quote:Op woensdag 9 april 2014 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb er Jovetic en Benzema en ik vind het toch wel heel fijn dat die beide een beetje kopsterk zijn. Misschien Kaka toch maar gewoon proberenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik had Draxler daar. Baas. En een kwestie van niet crossenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben aan het twijfelen om SIF Kaka op CF te zetten in een 4-3-3 (5) maar zijn heading is wel heel matig
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb nog 5 pagina's aan IF Zarates. Als ik die verkocht heb kan ik 2/3 Ribery kopenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien drijf ik dan weer een beetje over, maar dan als je dan toch zo bezig bent, zou ik er Ribery ook bij willen hebben![]()
Ja maar het is wel fijn dat je eventueel nog een optie hebt om te crossenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had Draxler daar. Baas. En een kwestie van niet crossen![]()
Bekijk het nou eens positief!quote:Op woensdag 9 april 2014 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar het is wel fijn dat je eventueel nog een optie hebt om te crossen
Het is juist fijn dat crossen geen optie is. Dat dwingt je om eens een keer creatief bezig te zijn.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goedkoper dan een echte vrouwquote:Op woensdag 9 april 2014 15:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat redden we niet met 5 euro p.p. vrees ik
[ afbeelding ]
Het is ook leuk voor je speelstijl als je minder kan crossen natuurlijk. Seedorf is nog aardig sterk, maar door de lucht heeft zo'n mannetje weinig te winnen.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
blanchito heeft motherfucking seedorf op die plek en speelt alles en iedereen van de mati'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Wie heb jij als wingers dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:56 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Het is ook leuk voor je speelstijl als je minder kan crossen natuurlijk. Seedorf is nog aardig sterk, maar door de lucht heeft zo'n mannetje weinig te winnen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zoefzoef Hersiquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Depay en Hersiquote:
Zijn ook niet de mensen om mee te crossen natuurlijki'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik zou het gewoon proberen met Kaka op 9. Hoeveel wil je gaan crossen met el Sha en Nani?quote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zeg ook niet dat het mijn gameplan is maar het is wel fijn dat het een mogelijkheid is mocht je in een lastige wedstrijd komenquote:Op woensdag 9 april 2014 16:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon proberen met Kaka op 9. Hoeveel wil je gaan crossen met el Sha en Nani?
Maar begin nu toch wel weer te twijfelen![]()
![]()
Dan kan je het beste toch een lange spits op de bank zetten. Ik merk dat Seedorf niet de man is die als een malle de 16 in komt rennen.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het mijn gameplan is maar het is wel fijn dat het een mogelijkheid is mocht je in een lastige wedstrijd komen
Maar begin nu toch wel weer te twijfelen
Wat voor kaarten zijn dit??quote:Op woensdag 9 april 2014 16:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Een blue card voor black card Greg zou ook bazig zijn![]()
Jij misschien een leuk team met Kaka op CF?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:05 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dan kan je het beste toch een lange spits op de bank zetten. Ik merk dat Seedorf niet de man is die als een malle de 16 in komt rennen.
Of iemand anders natuurlijk![]()
Silver most consistent team of the season (ook een bronze en gold variant van)quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is het eerste jaar dat ik fut nog speel rond deze tijd.. komen die spelers dan gewoon in packs zoals IF-players, maar dan voor een andere periode? of komen er TOTS-packs oid?![]()
Soort TOTY eigenlijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:11 schreef JaafkeEHV het volgende:
Dit is het eerste jaar dat ik fut nog speel rond deze tijd.. komen die spelers dan gewoon in packs zoals IF-players, maar dan voor een andere periode? of komen er TOTS-packs oid?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zelfde packs dus ik zou maar gaan overwerken als ik jou was.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:11 schreef JaafkeEHV het volgende:
Dit is het eerste jaar dat ik fut nog speel rond deze tijd.. komen die spelers dan gewoon in packs zoals IF-players, maar dan voor een andere periode? of komen er TOTS-packs oid?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
tegen die tijd verkoop ik m'n team..quote:Op woensdag 9 april 2014 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zelfde packs dus ik zou maar gaan overwerken als ik jou was.![]()
Ik kan echt niet naar jouw UI kijken zonder te lachen.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:14 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
tegen die tijd verkoop ik m'n team..
Zwarte versie van deze:
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij misschien een leuk team met Kaka op CF?
Of iemand anders natuurlijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die is ook wel erg nice. Denk niet dat ik alle IF's kan betalen maar dat is geen probleem. Thanks!quote:![]()
De Rossi voor Montolivo zou ook nog kunnen als hij dat chiller vindt. Nice teampje.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja ik maak teams altijd maar met alle duurste opties voor het plaatje, maar boeit voor dit team weinigquote:Op woensdag 9 april 2014 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die is ook wel erg nice. Denk niet dat ik alle IF's kan betalen maar dat is geen probleem. Thanks!
De Rossi is idd een goede suggestie van meboi.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan echt niet naar jouw UI kijken zonder te lachen.
Zwarte versie van deze:
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zal hem eens bouwen dan laat ik wel weten hoe hij speeltquote:Op woensdag 9 april 2014 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja ik maak teams altijd maar met alle duurste opties voor het plaatje, maar boeit voor dit team weinig
De Rossi is idd een goede suggestie van meboi.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal hem eens bouwen dan laat ik wel weten hoe hij speelt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
(6) UK league players (Premier League, Championship, Npower League 1/2, SPL)quote:Op woensdag 9 april 2014 16:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar 1 kaart uit de Bundesliga?
(2) French league players (Ligue 1/2)
(2) German league players (Bundesliga, 2. Bundesliga)
(2) Italian league players (Serie A, Serie B)
(2) Spanish league players (Liga BBVA, Liga Adelente)
• Rest of player selection is open. Let’s get some diversity in there with all the different leagues available.
En blijkbaar zijn er meer 2. Bundesliga spelers die het verdienen als ik de discussies zo een beetje voorbij zie komen. Ook maar weinig uit de leagues die een eigen TOTS krijgen, wat imo wel een goede zaak is (al is dat bij de golds wel anders, maar daar is het ook wat lastiger)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
geen TOTW vandaag of gewoon als vanmorgen gepost ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
T is niet veel.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:25 schreef Maver24 het volgende:
http://www.easports.com/f(...)fId=twmIpQ01nK3u2:pc
Mata zal wel duur worden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohh...sta ik in de file toch ineens naast een schattig kittig poppedopje
Zij haar raampje open, ik mijn raampje open...zit ze keihard mee te zingen met Jan Smit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zij haar raampje open, ik mijn raampje open...zit ze keihard mee te zingen met Jan Smit
daar valt niet mee te levenquote:Op woensdag 9 april 2014 16:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
#FreeTrapz![]()
Ik vind het wel schitterend dat Bohhhh hier zo de normale spreektaal is geworden. Gebruiken jullie het in het dagelijkse leven ook al?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jaquote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het wel schitterend dat Bohhhh hier zo de normale spreektaal is geworden. Gebruiken jullie het in het dagelijkse leven ook al?![]()
zou pas eng worden als ze de garper ook meestuurdequote:Op woensdag 9 april 2014 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
Laatst stuurt een vriendin van me 'garpjen' naar me op whatsapp
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Not yet. Maar voor jou wil ik het best eens overwegenquote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het wel schitterend dat Bohhhh hier zo de normale spreektaal is geworden. Gebruiken jullie het in het dagelijkse leven ook al?
Dat zou ik trouwens niet doen met dat 'ge-jizz' van Trapz. Veel te banaal.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, collega van me zegt wel altijd schitterend (al voor jij het deed) in zijn normale spreektaal.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het wel schitterend dat Bohhhh hier zo de normale spreektaal is geworden. Gebruiken jullie het in het dagelijkse leven ook al?![]()
Kishna is gewoon 70 overall in h2h87 pace ook nog + 4* skills, 4* weak foot, flair trait en medium/low
wat een baas + 71 strength
Jij moet duidelijk de FUT-quiz nog eens invullen.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:57 schreef DutchSL het volgende:
Wat is eigenlijk de origin story van
bohh
schitterend
konko
en andere fokfutmemes ?
Linkje?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij moet duidelijk de FUT-quiz nog eens invullen.![]()
Als het een Limburger is dan klinkt het precies hoe het moet klinkenquote:Op woensdag 9 april 2014 16:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, collega van me zegt wel altijd schitterend (al voor jij het deed) in zijn normale spreektaal.
Bohhh klinkt wel lekker hoor. Alleen moet je oppassen dat je er niet zo'n kop bij trektquote:Op woensdag 9 april 2014 16:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Not yet. Maar voor jou wil ik het best eens overwegen
Dat zou ik trouwens niet doen met dat 'ge-jizz' van Trapz. Veel te banaal.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat jij wel de geschikte persoon bent om een FUT-topic biografie te schrijvenquote:Op woensdag 9 april 2014 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij moet duidelijk de FUT-quiz nog eens invullen.
quote:Op woensdag 9 april 2014 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als het een Limburger is dan klinkt het precies hoe het moet klinken
[..]
Bohhh klinkt wel lekker hoor. Alleen moet je oppassen dat je er niet zo'n kop bij trekt
[ afbeelding ]![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, net als SMLENO.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb besloten mijn ps3 op marktplaats te zetten. Ben alleen maar bezig op de 360 en xbox one. Kijken hoeveel ik nog kan krijgen voor de allereeste versie van de ps3. 60gb phat backwards compatible versie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: