Misschien Bayern -1.5. Verder kijk ik het wel ff aan tijdens de wedstrijd.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga jij vanavond nog inzetten op iets?
Desalniettemin heeft POTS wel het meeste succes gehad op het gebied van scouting, hij heeft er een gevonden die ook echt bij zijn cultuur en zijn gemoedelijkheid past. Dus we moeten hem op dat gebied wel serieus nemen.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat wel
Waren zelfs hun hoogtijdagen. Maar tinderdaten heeft die jongen natuurlijk geen verstand van
Hij doelt op het oefenen van cunnilingus.quote:
ofquote:Op woensdag 9 april 2014 13:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij doelt op het oefenen van cunnilingus.
Ik zou jou adviseren om een snee in een warme ham te snijden en die te gaan likken.
Watermeloen met worst en rijst. Kan gewoon.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Watermeloen met worst en rijst. Kan gewoon.
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Beetje kut voor mensen die echt op hun werk zitten(POTS waarschijnlijk)
Dat had ik ook wel begrepen maar ik snapte de context niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij doelt op het oefenen van cunnilingus.
Ik zou jou adviseren om een snee in een warme ham te snijden en die te gaan likken.
Ik weet niet waarom maar ik vind helemaal moooiquote:Op woensdag 9 april 2014 13:10 schreef Tim86 het volgende:
Sorry mannen. We moeten niet MrvoneruitgeTrapzdoordebaaZ hebben natuurlijk.
Dan moet je ook nadenken godverdomme.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel begrepen maar ik snapte de context niet.
Ben jij hem toevallig?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:15 schreef el-blanchito het volgende:
Ach DS, zo moeilijk is het allemaal niet.
Vraag gewoon aan die vrouwen, wat ze doen, of ze hobby's hebben, talenten, werk weetikhetwat. Stel gewoon wat open vragen en reageer daar dan leuk op
Laat de vrouwen maar praten, ze doen niks liever
Toevallig wel, hoezo?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben jij hem toevallig?
[ afbeelding ]
Dat is wel waar maar die match die ik had vond dat dus blijkbaar niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:15 schreef el-blanchito het volgende:
Ach DS, zo moeilijk is het allemaal niet.
Vraag gewoon aan die vrouwen, wat ze doen, of ze hobby's hebben, talenten, werk weetikhetwat. Stel gewoon wat open vragen en reageer daar dan leuk op
Laat de vrouwen maar praten, ze doen niks liever
Je maakt het ons wel erg makkelijk zoquote:Op woensdag 9 april 2014 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar die match die ik had vond dat dus blijkbaar niet.
Nu maar wachten op de volgende match (dat duurt wel een paar weken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |