GVD ik zag in het begin heel wat anders.quote:
Moet ik weer hieraan denkenquote:Op woensdag 9 april 2014 12:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
GVD ik zag in het begin heel wat anders.
Streep eronder, snel vergeten en door naar een nieuw slachtofferquote:Op woensdag 9 april 2014 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het kan me niks schelen wat ze nu zegt. Ze maakt al geen goede indruk door zo te reageren.
Dit idd. Er zijn duizenden vrouwen! Tenzij je nu al echt verliefd bent op die ene (quote:Op woensdag 9 april 2014 12:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Streep eronder, snel vergeten en door naar een nieuw slachtoffer
Duizenden? Ik meen laatst ergens gelezen te hebben dat er miljarden zjin hoor...quote:Op woensdag 9 april 2014 12:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dit idd. Er zijn duizenden vrouwen! Tenzij je nu al echt verliefd bent op die ene () gewoon doorgaan naar de volgende
Het is nog niet bewezen dat het huidige beleid structureel faalt. Doemdenker dat je bent.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:55 schreef Kamikazie het volgende:
Jullie steunen hem allemaal wel goed enzo, maar ik denk dat dat niet helpt. Er moet een ander inzicht komen en dat komt er niet door het huidige beleid te steunen en goed te keuren.
vallen er een hele boel af omdat ze niet voldoen aan criteria.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Duizenden? Ik meen laatst ergens gelezen te hebben dat er miljarden zjin hoor...
Dan nog, in principe zijn er miljarden vrouwen.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vallen er een hele boel af omdat ze niet voldoen aan criteria.
Ik bepaal bij deze dat dat wel zo is.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is nog niet bewezen dat het huidige beleid structureel faalt. Doemdenker dat je bent.
Ik bepaal bij deze dat jij er de ballen verstand van hebt.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik bepaal bij deze dat dat wel zo is.
Zeg jijquote:Op woensdag 9 april 2014 12:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bepaal bij deze dat jij er de ballen verstand van hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Pace chemstyles op 85+ pace?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Huntertjes, Hawkjes, Shadows en Catalystjes vallen af.quote:
Zij speelt trouwens ook JJ2.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind nog steeds dat DS2 voor die chick uit de GAM SC moet gaan.
Dat zal nu zo'n 12 jaar geleden zijn. Maar je moet nu niet gaan doen om dingen in die tijd zo zijn veranderd. Vrouwen blijven vrouwen, mannen blijven mannen.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeg jij
Wanneer heb jij voor het laatst poging tot versieren gedaan haha?
Maar dat was mijn enige match tot nu toe en ik heb al heel wat geliked.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dit idd. Er zijn duizenden vrouwen! Tenzij je nu al echt verliefd bent op die ene () gewoon doorgaan naar de volgende
12 jaar geleden waren de breezersletjes nog niet eens uitgevondenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zal nu zo'n 12 jaar geleden zijn. Maar je moet nu niet gaan doen om dingen in die tijd zo zijn veranderd. Vrouwen blijven vrouwen, mannen blijven mannen.
huuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Meer likken, minder liken.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar dat was mijn enige match tot nu toe en ik heb al heel wat geliked.
Dat welquote:Op woensdag 9 april 2014 13:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
12 jaar geleden waren de breezersletjes nog niet eens uitgevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |